Календарне планування з англійської мови 6 клас Несвіт І семестр змістові лінії 2 години на тиждень ....Можливо комусь допоможе та стане при нагоді.Складала за оновленою програмою
№ з/п |
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Лексичний інвентар |
Граматичний інвентар |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Домашнє завдання |
При міт ка |
Дата |
Тема 1 : «Я,моя родина ,мої друзі» |
|||||||||||
1. |
Особистісна |
Я, моя родина. |
ЛО теми. Впр. 4 С.13 |
Артикль: Означений, неозначений, відсутність артикля |
|
|
Вплив звичок на здоров'я |
|
Намалюв. Сімейне дерево і розпов. Впр. 4 с.13 |
|
05.09 |
2. |
Моя родина. |
ЛО теми |
Загальні та спеціальні запитання |
Внесок своєї родини у сталий розвиток. |
розподіл обов’язків у родині. |
|
розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Впр.7 С.16 розповідати |
|
08.09 |
|
3. |
Зовнішність членів родини. Як виглядають члени твоєї родини? |
ЛО теми |
Ступені порівняння прислівника old |
|
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. |
|
Впр. 6 С.11 Розповідь про батьків |
|
12.09 |
|
4. |
Мої друзі. |
ЛО теми |
Ступені порівняння прикметників |
|
Взаємодопомога один одному |
|
|
Впр. 6 С. 21 |
|
15.09 |
|
5. |
Зовнішність мого друга. |
ЛО теми |
Теперішні часи |
|
|
|
|
Впр. 4 С. 23 |
|
19.09 |
|
6. |
Друзі пізнаються в біді. Риси характеру |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
|
Взаємодопомога один одному |
|
|
Впр. 3 С. 25 Проект на тему«Family» |
|
22.09 |
№ з/п |
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Лексичний інвентар |
Граматичний інвентар |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Домашнє завдання |
При міт ка |
Дата |
7. |
|
Наші друзі та родичі Тести з теми , повторення присвійного відмінка |
|
Тривалі та неозначені часи. |
|
|
|
|
Впр. 7 С.32 |
|
26.09 |
8. |
|
Домашнє читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
29.09 |
Тема 2: «Покупки» |
|||||||||||
9. |
Особистісна |
Покупки . |
ЛО теми С.30 |
Теперішній неозначений час |
|
|
|
Власні права та обов'язки споживача. |
Впр. 7 С.32,вивч.ло ст30 |
|
03.10 |
10. |
Види магазинів. |
ЛО теми С.32 |
Минулий неозначений час |
|
|
|
|
Впр. 6,7 С.35,вивч. Ло ст32 |
|
06.10 |
|
11. |
В універмазі Я відвідую магазин. |
ЛО теми |
Граматична стуктура місцезнаходження. There is /there are |
|
|
|
|
Скласти діалог на тему «Покупки» |
|
10.10 |
|
12. |
Наші покупки..Асортимент товарів. |
ЛО теми С.38-39 |
Майбутній час. |
|
|
|
Можливість купівлі товарів у інтернеті |
Впр. 5 С.38, Впр. 7,8 С.41-42 |
|
13.10 |
№ з/п |
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Лексичний інвентар |
Граматичний інвентар |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Домашнє завдання |
При міт ка |
Дата |
13. |
Особистісна |
Гроші.Скільки це коштує….? |
ЛО теми |
Минулий неозначений час |
|
|
Вибір екологічно-чистого товару |
Економія бюджету |
Впр. 5,6 С.47 Скласти розповідь: «Покупки у моїй сім'ї» |
|
17.10 |
14. |
Конкурс-презентація: «Покупки у моїй сім'ї» |
|
|
|
|
|
|
Проект на тему |
|
20.10 |
|
Тема 3: «Спорт» |
|||||||||||
15 |
Особистісна |
Спорт. |
ЛО теми С.78
|
Present Simple, Present Continuos |
|
Власні спортивні уподобання |
Дотримання особистої гігієни |
|
Впр, 6(a,b) С. 80,вивч.ло ст78 |
|
24.10 |
16. |
Види спорту. |
ЛО теми |
Прислівник |
Взаємодопомога під час занять |
|
|
|
Впр. 4 С.82
|
|
27.10 |
|
17. |
Спортивні клуби.Ігри. |
ЛО теми |
Теперішні та минулі часи дієслів. |
|
|
Дотримання здорового способу життя |
|
Впр. 7 С. 85-86, скласти проект |
|
07.11 |
|
18. |
Мої спортивні уподобання |
ЛО теми |
Модальні дієслова. Теперішній доконаний час |
|
|
Техніка безпеки під час занять спортом |
|
Впр. 5,6 С. 88, вивч. Ло |
|
10.11 |
№ з/п |
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Лексичний інвентар |
Граматичний інвентар |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Домашнє завдання |
При Міт ка |
Дата |
19. |
Особистісна
|
Відомі спортсмени. |
ЛО теми С.87 |
Модальні дієслова. |
|
Вплив відомих спортсменів,як приклад |
|
|
Впр. 5, 6 С. 91 |
|
14.11 |
20. |
Мій улюблений вид спорту.I go in for sports |
ЛО теми |
Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні |
|
Популяризація спорту відомими діячами |
|
|
Скласти розповідь: «Улюблений вид спорту» |
|
17.11 |
|
21. |
Урок- презентація: «My favorite sportsman» |
|
|
|
|
|
|
Скласти презентацію на тему |
|
21.11 |
|
Тема4 : «Харчування» |
|||||||||||
22.
|
Особистісна |
Харчування. |
ЛО теми С.56 |
Теперішній неозначений час |
|
|
Особливості харчування. |
|
Впр. 5 С. 57 Вивч.вірш |
|
24.11 |
23. |
Приготування їжі.Назви страв. |
ЛО теми |
Прикметники |
|
|
Дотримання збалансованого раціону |
|
Впр. 9,10 С. 59 |
|
28.11 |
|
24. |
Українські страви. |
ЛО теми |
Прикметники. Прислівники.Adverbs |
|
|
|
|
Скласти рецерт |
|
01.12 |
№ з/п |
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Лексичний інвентар |
Граматичний інвентар |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Домашнє завдання |
При міт ка |
Дата |
25. |
Особистісна |
Традиції харчування у моїй родині. |
ЛО теми |
Preposition ‘with /without’ |
|
Порівняння страв різних країн |
Способи приготування їжі,термічна обробка |
|
Впр. 6,8(2) С. 69, кросворд |
|
05.12 |
26. |
Контроль аудіювання.Тестові завдання. |
|
|
|
|
|
|
8-10 речень за темою,повтор Past I. |
|
08.12 |
|
27. |
Контроль письма.Диктант з граматичними завданнями. |
|
|
|
|
|
|
Індивідуальні завдання |
|
12.12 |
|
28. |
Контроль читання.Тест. |
|
|
|
|
|
|
Повтор розмовні теми |
|
15.12 |
|
29. |
Контроль говоріння.Монологічне мовлення. |
|
|
|
|
|
|
Скласти діалог : «Я в ресторані» |
|
19.12 |
|
30. |
Похід до ресторану. |
|
Майбутній час. |
|
Правила поведінки.Етикет. |
|
|
Підготува ти повідом лення : «Кухня країн світу» |
|
22.12 |
№ з/п |
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Лексичний інвентар |
Граматичний інвентар |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Домашнє завдання |
При мітка |
Дата |
31. |
Особистісна |
Конкурс – портфоліо на тему: «National meals» |
|
|
|
|
|
|
Граматичні завдання |
|
26.12 |
32. |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
Проект Зимові свята |
|
29.12 |