9 клас
|
||
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Особистісна |
Я, моя родина, мої друзі Природа і погода Одяг
|
• надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення інформації • висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей • порівнювати події, факти, явища • висловлювати свої почуття та емоції • приймати або відхиляти пропозицію • аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку • вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника • висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду |
Публічна |
Засоби масової інформації Молодіжна культура Наука і технічний прогрес Україна Англомовні країни |
|
Освітня |
Робота і професія |
Мовний інвентар – лексика Тема |
Лексичний діапазон |
Я, моя родина, мої друзі |
особисті дані, індивідуальність людини формування особистості, автобіографія |
Природа і погода |
навколишнє середовище охорона довкілля, рослинний і тваринний світ |
Одяг |
мода, елементи одягу |
Засоби масової інформації |
Інтернет, телебачення і радіо спілкування у мережі Інтернет улюблена радіо-телепередача |
Молодіжна культура |
течії молодіжної культури молодіжні організації, клуби за інтересами |
Наука і технічний прогрес |
відомі вчені та винахідники, винаходи сучасні пристрої в житті і побуті |
Україна |
великі міста визначні місця й історичні пам’ятки |
Англомовні країни |
загальна характеристика, великі міста визначні місця й історичні пам’ятки |
Робота і професія |
характеристика професій нахили і здібності, вибір професії,професійні якості |
Мовний інвентар – граматика |
Структура |
Adverb |
neither ... nor, either … or |
Clause |
conditionals I, II If I were you … I wish, if only, had better, would rather relative clause with whose/who/which/that Do you mind if…?, I don’t mind if… |
Conjunction |
if, when, as soon as, till, until, etc.+ present simple with future reference |
Verb |
verb + ing to + verb |
Навчальна програма є рамковою, а відтак не обмежує діяльність учителів у виборі порядку вивчення та змісту кожної теми. Деякі теми можуть вивчатись інтегровано, напр., Відпочинок і дозвілля + Подорож, Одяг + Погода, Подорож + Країни, мова яких вивчається.
Мовний інвентар є орієнтовним і добирається відповідно до комунікативної ситуації, потреб учнів та принципу концентричного навчання. Він не є метою навчання, тому й не розглядається як окремі лексичні або граматичні теми.
Календарно – тематичне планування уроків англійської мови у 9 класі
(за підручником О. Карпюк)
4 години на тиждень – 140 годин на рік
(Календарно – тематичне планування з англійської мови складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. Англійська мова. 5-9 класи», затвердженої наказом МОН України від 07 червня 2017 р. № 804, розробленої на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти, і відповідно до положень концепції «Нова українська школа»)
І семестр |
||||
№ за прогр. |
№ за КТП |
Тематика ситуативного спілкування |
Дата |
Примітка |
Я, моя родина, мої друзі |
||||
|
|
З поверненням до школи! Повторення та активізація лексико-граматичних одиниць |
|
|
|
|
Спогади про літні канікули. Розвиток навичок писемного продукування |
|
|
|
|
Люди навколо нас. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Наше оточення. Розвиток навичок зорового сприймання. Активізація ЛО. Тест |
|
|
|
|
Яка ти людина?. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Яка ти людина?. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Що ти знаєш про своє оточення?. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Що ти можеш розповісти про себе? Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Мої контактні дані. Уведення нових ЛО. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Мої особисті дані. Розвиток навичок усного продукування. Тест |
|
|
|
|
Характер мого друга. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Мій кращий друг. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Дозвольте відрекомендувати себе. Розвиток навичок писемного продукування |
|
|
|
|
Написання автобіографії. Розвиток навичок писемного продукування. Тест |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. Тест |
|
|
|
|
Позакласне читання. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
Молодіжна культура. Одяг |
||||
|
|
Ми такі різні. Уведення нових ЛО. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Мої інтереси. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Хобі. Розвиток навичок усної взаємодії. Активізація ЛО |
|
|
|
|
Чим цікавиться молодь? Розвиток навичок сприймання на слух. Тест |
|
|
|
|
Здорові звички. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Мода. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Розкажи про свій одяг. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Улюблений одяг та мода. Розвиток навичок ч зорового сприймання |
|
|
|
|
Молодіжний клуб. Розвиток навичок сприймання на слух. Тест |
|
|
|
|
Молодіжні субкультури. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Все про мене. Розвиток навичок писемного продукування |
|
|
|
|
Все про мене. Проектна робота. Розвиток навичок роботи в групах |
|
|
|
|
Чи безпечний Інтернет? Розвиток навичок роботи в парах |
|
|
|
|
Позакласне читання. Молодіжні культури. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. Тест |
|
|
Засоби масової інформації |
||||
|
|
Стереотипи телебачення. Розвиток навичок зорового сприймання. Уведення нових ЛО |
|
|
|
|
Телевізійні програми. Розвиток навичок зорового сприймання. Тест |
|
|
|
|
Спосіб найшвидшого поширення новин та інформації. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Звички учнів. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Relative clauses. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
Relative clauses. Розвиток граматичних навичок. Тест |
|
|
|
|
Твій друг онлайн. Розвиток навичок онлайн взаємодії |
|
|
|
|
Улюблена телевізійна програма. Розвиток навичок писемної взаємодії |
|
|
|
|
Роль засобів масової інформації в нашому житті. Розвиток навичок роботи в групах |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. Тест |
|
|
Робота і професія |
||||
|
|
Незвичайні професії. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Робота для чоловіків та робота для жінок?. Розвиток навичок зорового сприймання. Уведення нових ЛО |
|
|
|
|
Relative pronouns. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
Relative pronouns. Розвиток граматичних навичок. Тест |
|
|
|
|
Поговоримо про роботу. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Прийом на роботу. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Ще раз про телебачення. Розвиток навичок сприймання на слух. Тест |
|
|
|
|
Ігрове шоу. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Світ професій. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Вибір кар’єри. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Позакласне читання. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Позакласне читання. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. Тест |
|
|
|
|
Проектна робота. Світ професій. Розвиток навичок роботи в групах |
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
ІІ семестр |
||||
№ за прогр. |
№ за КТП |
Тематика ситуативного спілкування |
Дата |
Примітка |
Наука і технічний прогрес |
||||
|
|
Відомі винахідники світу. Розвиток навичок зорового сприймання. Уведення нових ЛО |
|
|
|
|
Перші відкриття. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Видатні науковці. Розвиток навичок зорового сприймання. Активізація ЛО. Тест |
|
|
|
|
Визначні відкриття. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Академік С. Корольов. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Визначні відкриття. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Музей науки. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Розповідь про винаходи. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Поговоримо про майбутнє. Розвиток навичок усної взаємодії. Тест |
|
|
|
|
Механічний годинник. Розвиток навичок зорового сприймання читання |
|
|
|
|
Винаходи та винахідники. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Написання біографічної довідки. Розвиток навичок писемного продукування |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. Тест |
|
|
|
|
Проектна робота. Винаходи та винахідники |
|
|
Природа і погода |
||||
|
|
Яку роль відіграє природа? Розвиток навичок зорового сприймання. Уведення нових ЛО |
|
|
|
|
Земля у нас — єдина! Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Збережемо планету! Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Що ти можеш зробити, аби зберегти планету? Розвиток навичок усного продукування. Тест |
|
|
|
|
Екологічний проект Розвиток навичок роботи в групах |
|
|
|
|
Що ми повинні робити? Розвиток навичок онлайн взаємодії |
|
|
|
|
Альтернативна енергія. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Давайте поговоримо! Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Зникаючі види тварин. Розвиток навичок зорового сприймання. Тест |
|
|
|
|
Захист навколишнього середовища в Україні. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Екологічні проблеми. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Потурбуємось про екологію разом! Розвиток навичок сприйиання на слух |
|
|
|
|
Відмовитися від винаходів аби зберегти планету? Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Проектна робота. Всесвітній день Землі. Розвиток навичок роботи в парах |
|
|
|
|
Позакласне читання. Геній. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. Тест |
|
|
Англомовні країни |
||||
|
|
Карта Великобританії. Уведення нових ЛО. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Відомості про Англію. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Англія – найбільша частина королівства. Розвиток навичок зорового сприймання. Тест |
|
|
|
|
Різноманіття традицій. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Вчора, позавчора і завтра. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
Вчора, позавчора і завтра. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
Обє’днане королівство: як ми його бачимо? Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Уельс. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Проектна робота. Хто найкращий блогер? Розвиток навичок індивідуальної роботи |
|
|
|
|
Унікальне місто. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Лондон – серце Великобританії. Розвиток навичок зорового сприймання. Тест |
|
|
|
|
Міста Великобританії. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Визначні місця. Розвиток навичок писемної взаємодії |
|
|
|
|
Сторінками історії. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Розкажи про Великобританію. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Проектна робота. Одне з визначних місць Великобританії. Розвиток навичок роботи в групах |
|
|
|
|
В туристичному агентстві… Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Кардиф. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Манчестер. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Визначні міста Великобританії. Розвиток навичок писемної взаємодії |
|
|
|
|
Проектна робота. Чотири країни Великобританії. Розвиток навичок роботи в групах |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. Тест |
|
|
Україна |
||||
|
|
Повернення до України. Уведення нових ЛО. |
|
|
|
|
Серце старого Львова. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Ще більше цікавих відомостей про Львів. Активізація ЛО. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Позакласне читання. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Київ – столиця України. Розвиток навичок сприймання на слух. Тест |
|
|
|
|
Харків – культурний, науково-освітній центр нашої держави. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Одеса – перлина Чорного моря. Розвиток навичок писемного продукування |
|
|
|
|
Розкажи про Україну. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Визначні місця. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Моя мала Батьківщина. Розвиток навичок писемної взаємодії |
|
|
|
|
Урок українознавства. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Урок граматики. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
Проектна робота. Розвиток навичок роботи в групах |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. Тест |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|