Календарно-тематичне планування на ІІ семестр за підручниками Mitchell H.O., Marileni Malkogianni. New Destinations Intermediate B 1: student's book. – MM Publications. 2014) та Карп'юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 11-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. — Тернопіль, 2011 зі змістовими лініями
Календарно-тематичне планування для 11-го класу ІI семестр 2018-2019 н.р.
(За Mitchell H.O., Marileni Malkogianni. New Destinations Intermediate B 1: student’s book. – MM Publications. 2014) та
Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 11-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. — Тернопіль, 2011
Les |
Date |
Topic |
Theme (speaking) |
Vocabulary |
Grammar Writing |
Reading Listening |
Lines |
H / t |
48 |
15.01 |
Культура харчування (за підр.О.Карп`юк)
|
Культура харчування . Введення та опрацювання лексики за темою. |
Підр. О.Карп`юк a fixed, price, quality, abundant, distinctive, garnished, minced |
Ex.2,p.102 Ex.3,p.105 |
Ex.1,p.102 |
Здоров’я і безпека: Обговорює різні типи закладів харчування та способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
Вивчити слова, переклад речень у зошиті |
47
|
16.01 |
Страви та їх інгредієнти. Опрацювання лексики. Розвиток навичок усного мовлення. |
Food, dish or meal, goulash is made with beef and vegetables |
Ex.5a,6,p.106 Vocabulary point,p.107Ex.1-3,p.107 |
|
Підприємливість та фінансова грамотність. Показує вміння розподіляти кошти |
Ex.3,p.107SB |
|
48
|
18.01 |
Непряма мова. Опрацювання граматики. Виконання вправ. |
|
Ex.1,p.108, grammar point,p.108 |
Ex.4-5,p.109-110 |
Ex.4,p.109SB |
||
49
|
22.01 |
Розвиток навичок діалогічного мовлення. Складання діалогів про улюблені страви. |
Ex.1,p.111, bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, undercooked |
Ex.4a,p.113 |
Ex.3,p.112 |
Здоров’я і безпека: Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
Ex.4(b,c),p.113 |
|
50
|
23.01 |
Відвідування закладів харчування. Меню. Замовлення страв. Ситуативне мовлення по темі. |
A customer, nutrition, a passion, canned, beforehand, enthusiastic |
Ex.3,p.115 |
Ex.1-2,p.114 Ex.4,p.116 |
Підприємливість та фінансова грамотність Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
Ex.5,p.116 |
|
51
|
25.01 |
Замовлення страв. Активізація мовного матеріалу. |
|
Ex1-.3,p.117-118 |
Ex5-6,p.119-120 |
Ex.4,p.119 |
||
52
|
29.01 |
Вегетаріанство. Опрацювання тексту по темі. |
|
Ex.7a,p.120 |
Ex.8,p.122 |
Підприємливість та фінансова грамотність Вміє аргументувати власну точку зору |
Повтор. лексику |
|
53
|
30.01 |
Написання доповіді. Розвиток навичок письма. |
|
Ex.3,p.125, Ex.4,p.127,writing point p.123 |
Ex.2 (a,b),p.124 |
Ex.5,p.128 |
||
54
|
01.02 |
Контрольна робота з теми. Контроль навичок читання. Текст… |
|
|
|
|
Повтор.лексику та граматику |
|
55
|
05.02 |
Наука і технічний прогрес. Введення лексики та опрацювання тексту за темою. |
Can`t help, go wrong, solution, superstitious, wish |
Вирази зі словами most, least |
Ex.B, p.118 |
Громадянська відповідальність: Пропонує шляхи вирішення екологічних проблем.
|
Ex.А, p.76 |
|
56 |
06.02 |
Опрацювання лексики за темою. |
Ex.D,p.119, vocab. P.119 |
Ex.B, p.76 |
|
|
Ex.С, p.76(РЗ) |
|
57 |
08.02 |
Наука і технічний прогрес |
Опрацювання умовних речень. Conditional Type 3. |
|
Grammar p.119, Practice p.119 |
|
Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.
|
Ex.D, p.77(РЗ) |
58 |
12.02 |
Розвиток навичок аудіювання за темою. |
Advice,check-up, gain, miserable, speed up, starve |
|
Ex.B, p.120 |
|
Ex.E, p.77(РЗ) |
|
59 |
13.02 |
Опрацювання лексичного матеріалу. Вживання ідіом. |
Vocab.Ex. A,B, p.121 |
|
Ex.А, p.78(РЗ) |
|
Ex.B, p.78(РЗ) |
|
60 |
15.02 |
Вживання I wish, If only для визначення минулих подій. |
|
Ex.A,B, p.121 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток: Розглядає природу як цілісну систему. Оцінює вплив науково-технічного прогресу на різні сфери сучасного життя і довкілля. |
Ex. Practice p.121 |
|
61 |
19.02 |
Опрацювання граматичного матеріалу. |
|
Ex.C, p.78(РЗ) |
|
Ex.D, p.79(РЗ) |
||
62 |
20.02 |
Розвиток навичок аудіювання. Робота над текстом. |
Adapt, assure, concentrate, confidence, rarely, reject, take turns |
|
Ex.С, p.122 |
Здоров’я і безпека: Аналізує причини та наслідки екологічних проблем. Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей |
Ex.А, p.80(РЗ) |
|
64 |
22.02 |
Розвиток навичок письма. Написання листа з наданням порад. |
Ex.B, p.123 |
|
Ex.С, p.123 |
Ex.D, p.123 |
||
65 |
26.02 |
Мистецтво |
Мистецтво. Введення та опрацювання лексики за темою. |
China, fabric, glass, leather, marble, wood |
|
Ex.6-7,p.54 |
Підприємли-вість та фінансова грамотність: Обговорює можливість замовлення квитків онлайн. Аналізує вартість відвідування закладів культури. |
Ex.3,p.54 |
66 |
27.02 |
Іменники. Вживання складних іменників у реченні. |
Ex.1,p.48WB |
Ex.4,p.48WB |
|
Ex.2,p.54 |
||
67 |
01.03 |
Непряма мова. Опрацювання граматичного матеріалу. |
|
Ex.3,p.55 |
Ex.1,p.54 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: дискутує довкола питань екології через перегляд фільмів та вистав екологічного спрямування |
Ex.6,p.54 |
|
68 |
05.03 |
Вживання непрямої мови з дієсловом say,tell. Виконання вправ. |
Ex.1,p.49WB |
Ex.3,p.49WB |
Ex.3,p.56 Ex.2,p.56 |
Ex.4,p.49WB |
||
70 |
06.03 |
Непряма мова. Складання запитань. |
Aliens, contact, encounter, spacecraft |
Ex.4,p.57 |
Ex.5,p.57 |
Ex.6,p.57 |
||
71 |
12.03 |
Ситуативне мовлення за темою «Мистецтво в Україні». |
Ex.1,p.51 |
Ex.2,p.51 |
Ex.3,p.51WB |
Громадянська відповідальність: Обговорює розмаїття культурної спадщини людства. Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
Ex.5,p.51WB |
|
72 |
13.03 |
Розвиток навичок діалогічного мовлення. Виконання вправ. |
|
Ex.1,p.58 |
Ex.2,p.58 Ex.4,p.59 |
Ex.3,p.59 |
||
73 |
15.03 |
Розвиток навичок аудіювання. Оцінка подій та їх осмислення. |
Noway! Idoubtit. That`s unlikely. I suppose so. |
Ex.3,p.60 |
Ex.2,p.60 |
Здоров’я і безпека: аналізує вплив різних видів мистецтва на ментальне здоров’я особистості. |
Ex.8-9,p.60, підготув. діалоги |
|
74 |
19.03 |
Розвиток навичок письма. Написання офіційного листа про розвиток мистецтва в Україні. Запит інформації. |
Ex.2,p.61 |
Ex.1-2,p.54WB |
Ex.1,p.61 |
Ex.6,p.61 |
||
75 |
20.03 |
Контрольна робота з граматики. |
|
|
|
|
Повтор.лексику |
|
76 |
22.03 |
Природа і довкілля |
Природа і довкілля. Введення та опрацювання лексики за темою. |
Attached, cardboard, choke, clutch, monitor, phenomenon, get over |
|
Ex.В, p.124 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Розглядає природу як цілісну систему. Оцінює вплив науково-технічного прогресу на різні сфери сучасного життя і довкілля |
Ex.C, p.124, Ex.A, p.81 (РЗ) |
77 |
02.04 |
Опрацювання лексики за темою (Easily confused words). Виконання вправ. |
|
Ex.2,p.125 |
Ex.В, p.125 |
Ex.В,С, p.81 (РЗ) |
||
78 |
03.04 |
Опрацювання виразів both…and, neither…nor, either…or. |
|
Practice p.126 |
English in Use,p.126 |
Ex.D,E, p.82(РЗ) |
||
79 |
05.04 |
Удосконалення навичок аудіювання тексту. |
Be stranded, break out, eager, ranch, uncontrolled, uninhabited |
|
ExA,.В, p.127 |
Підприємли-вість та фінансова грамотність: Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
Ex.F, p.82(РЗ) |
|
80 |
09.04 |
Ситуативне мовлення за темою. Опрацювання тексту «Our Precious Planet» |
|
Ex.A, p.83 (РЗ) |
Ex.B, p.83 (РЗ) |
Громадянська відповідаль-ність: Пропонує шляхи вирішення екологічних проблем. |
Ex.C, p.83(РЗ) |
|
81 |
10.04 |
Розвиток навичок письма. Написання відгуку про книгу. |
|
Ex.С, p.128 |
Ex.B, p.128 |
Здоров’я і безпека: Аналізує причини та наслідки екологічних проблем. Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей. |
Ex.D, p.128 |
|
82 |
12.04 |
Узагальнення граматичного матеріалу. Виконання вправ. |
|
Ex.В, p.131 |
Ex.C, p.131 |
Ex.E, p.131 |
||
83 |
16.04 |
Узагальнення лексичного матеріалу за темою. |
|
Ex.A, p.84(РЗ) |
Ex.A, p.130 |
Ex.B, p.85(РЗ) |
||
84 |
17.04 |
|
Виконання граматичних вправ. |
|
|
|
Переклад речень |
|
85 |
19.04 |
Україна у світі (за підр.О.Карп`юк) |
Україна у світі. Введення лексики, опрацювання тексту за темою. |
Anthem, awareness, court, law, vote, elect |
Ex.2-3,p.237 |
|
Громадянська відповідальність: Аналізує політичну систему власної країни. Порівнює політичні системи європейських країн. Аналізує стан розвитку суспільства. |
Ex.4,p.240 |
86 |
23.04 |
Рада Європи. Опрацювання тексту. Удосконалення навичок аудіювання. |
Policy, politics, join, unite |
Ex.2,p.244 |
Ex.1-2,p.248 |
Ex.5,p.250 |
||
87 |
24.04 |
Контроль навичок аудіювання. Текст… |
|
|
|
|
Повторити лексику |
|
88 |
26.04 |
Вибори в Україні. Розвиток навичок усного мовлення. |
The House of Lords, The House of Commons, The Prime Minister |
Ex.8,p.242 |
Ex.2,p.251 |
|
Ex.1,p.251 |
|
89 |
03.05 |
Контроль навичок читання. Текст… |
|
|
|
|
Повторити лексику |
|
90 |
07.05 |
Міжнародні організації: ООН, Рада Європи. Опрацювання текстів. |
Peace-keeping, permanent, assembly |
|
Ex.4,p.254 |
Здоров’я та безпека: Аналізує негативний минулий досвід. Аналізує загрози міжнародних конфліктів для життєдіяльності суспільства. |
Ex.3,p.253 |
|
91 |
08.05 |
Україна у світі. Ситуативне мовлення. |
|
Ex.4,p.256 |
|
Ex.2,p.256 |
||
92 |
10.05 |
Розвиток навичок письма. Написання листа закордонному другу з повідомленням про Україну. |
|
|
|
Написати листа |
||
93 |
11.05 |
Контроль навичок письма. Контрольна робота з граматики. |
|
|
|
|
Повтор. лексику |
|
94 |
14.05 |
Державний устрій України. Опрацювання лексики та тексту. |
Legislative, laws, juridical, bills, declare |
|
Ex.1,p.267 |
Екологічна безпека: Робить висновки про можливі наслідки застосування ядерної зброї при міжнародному конфлікті. |
Ex.2,p.268 |
|
95 |
15.05 |
Контроль навичок говоріння за темами «Мистецтво», «Наука і технічний прогрес» та «Природа і довкілля» |
|
|
|
|
Повтор. лексику |
|
96 |
17.05 |
Розвиток навичок усного мовлення. Дебати Our World Becomes Pragmatic. |
|
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність: Аналізує рівень життя різних європейських країн. |
Підготува-ти повідо-млення |
Вид контролю |
Заплановано |
Проведено |
Контрольна робота з теми „Культура харчування ”. |
1 |
|
Контрольна робота з теми „ Мистецтво”. |
1 |
|
Ведення зошита |
5 |
|
Контроль письма. |
1 |
|
Контроль читання. |
1 |
|
Контроль говоріння. |
1 |
|
Контроль аудіювання. |
1 |
|
Назва теми |
Заплановано уроків |
Проведено уроків |
Культура харчування |
9 |
|
Наука і технічний прогрес |
9 |
|
Мистецтво |
10 |
|
Природа і довкілля |
9 |
|
Україна у світі |
12 |
|