4 клас (за підручником Карпюк О.Д.)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Компетентності |
Матеріал підручника |
47 |
09.01 |
Людина. (Здоров*я людини) |
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. |
ст 70-71 |
48 |
10.01 |
Здоровий спосіб життя |
Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей. |
ст 70-71 |
49 |
12.01 |
Поради на кожен день |
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. |
ст 70-71 |
50 |
16.01 |
Корисна і некорисна їжа |
Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей. |
ст 72 |
51 |
17.01 |
Рецепт здоров*я |
|
ст 74 |
52 |
19.01 |
Перша допомога |
Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей. |
ст 75 |
53 |
23.01 |
Види захворювань |
|
ст 76 |
54 |
24.01 |
Що робити, коли… |
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. |
ст 78-79 |
55 |
26.01 |
Тренування сприймання мови на слух |
|
ст 80 |
56 |
30.01 |
Розвиток навичок письма |
|
ст 81 |
57 |
31.01 |
Діагностична робота за темою *Людина* |
|
ст 85-86 |
58 |
02.02 |
Природа і погода |
Цінує та бережливо ставиться до природи. |
ст 88 |
59 |
06.02 |
Погода взимку |
|
ст 88-89 |
60 |
07.02 |
Погода в Україні та Англії |
Розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовищ |
ст 90-91 |
61 |
09.02 |
Розвиток граматичних навичок. Ступені порівняння прикметників |
|
ст 90-91 |
62 |
13.02 |
Моя улюблена пора року |
|
ст 91 |
63 |
14.02 |
Ми живемо на планеті Земля |
Розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовищ |
ст 92-93 |
64 |
16.02 |
Цікаві місця на Землі |
Розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовищ |
ст 94-95 |
65 |
20.02 |
На фермі. Прикметники-протилежності |
Висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи. |
ст 96-97 |
66 |
21.02 |
Свійські тварини |
|
ст 99-100 |
67 |
23.02 |
Тварини у дикій природі |
Висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи. |
ст 100-101 |
68 |
27.02 |
Діагностична робота по темі *Природа і погода* |
|
ст 103-104 |
69 |
28.02 |
Подорож |
Виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі. |
ст 106 |
70 |
01.03 |
Види транспорту |
Обирає безпечний шлях пересування. |
ст 106-107 |
71 |
05.03 |
Який вид транспорту найшвидший? |
Обирає безпечний шлях пересування. |
ст 108 |
72 |
06.03 |
Способи подорожування |
Обирає оптимальний вид транспорту. |
ст 109-110 |
73 |
08.03 |
Для чого подорожувати? |
Обирає оптимальний вид транспорту. |
ст 111 |
74 |
12.03 |
На залізничній станції. |
|
ст 113-114 |
75 |
13.03 |
Покупка квитків |
|
ст 114 |
76 |
15.03 |
В аеропорту |
|
ст 121-122 |
77 |
19.03 |
Подорож до Лондона |
Обирає безпечний шлях пересування. |
ст 116-117 |
78 |
20.03 |
Цікаві місця в Лондоні |
|
ст 117 |
79 |
22.03 |
Діагностична робота з теми *Подорожі* |
|
ст 120 |
80 |
02.04 |
Шкільне життя. |
Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. |
|
81 |
03.04 |
Я- учень 4 класу |
|
|
82 |
05.04 |
Мій улюблений урок |
|
|
83 |
09.04 |
Розвиток граматичних навичок. Повторення порядкових числівників |
|
|
84 |
10.04 |
Діяльність на уроці |
Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.
|
|
85 |
12.04 |
Який твій улюблений урок? |
|
|
86 |
16.04 |
Розклад уроків |
|
|
87 |
17.04 |
Творча робота *Уроки у школі* |
|
|
88 |
19.04 |
Приміщення у школі |
|
|
89 |
23.04 |
Творча робота *Створюємо план школи* |
|
|
90 |
24.04 |
Хто працює у школі? |
|
|
91 |
26.04 |
Шкільне приладдя(повторення) |
|
|
92 |
30.04 |
Що у твоєму портфелі? |
|
|
93 |
01.05 |
Складаємо портфель |
|
|
94 |
03.05 |
Розвиток граматичних навичок. Структура У мене є… |
|
|
95 |
07.05 |
Діагностичний контроль за темою *Шкільне життя* |
|
|
96 |
08.05 |
Діагностичний контроль читання |
|
|
97 |
10.05 |
Діагностичний контроль письма |
|
|
98 |
14.05 |
Діагностичний контроль аудіювання |
|
|
99 |
15.05 |
Діагностичний контроль говоріння |
|
|
100 |
17.05 |
Людина. Узагальнення |
|
|
101 |
21.05 |
Природа. Узагальнення |
|
|
102 |
22.05 |
Шкільне життя. Узагальнення |
|
|
103 |
24.05 |
Свята. Узагальнення |
|
|
104 |
28.05 |
Моя родина. Узагальнення |
|
|
105 |
29.05 |
Я можу! Узагальнення знань за ІІ семестр |
|
|
106 |
31.05 |
Узагальнення знань за рік. |
|
|