№ п/п |
Назва теми, підтеми |
Лексико -грамат. матеріал |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо
|
Домашнє завдання |
Дата |
Примітки |
|||
|
Тема 1(10г) «Я, моя сім'я, друзі»
|
|||||||||||
1 |
Я учень 5-го класу |
знайомство з підручником 1 с.4 |
|
|
2 с.4 |
|
5 с.5 усно |
03.09 |
|
|||
2 |
Моя родина |
|
|
3 с.5 |
|
4 с.5 |
6 с.5 письмово |
04.09 |
|
|||
3 |
Родина мого друга |
2 с.7 4 с.8 |
|
|
1 с.6 діалог |
4 с.8 |
7 с.9 письмово |
06.09 |
|
|||
4 |
Мій найкращий друг |
1 с.9 |
|
1 с.9 3 с.9 |
2 с.9 |
4 с.10 |
6 с.10 розкажи |
10.09 |
|
|||
5 |
Як я проводжу час |
|
|
4 с.14 |
1 с.12 3 с.13 діалог |
|
2 с.13 усно |
11.09 |
|
|||
6 |
Дозвілля моєї родини |
1 с.15 Present Simple, |
|
3 с.16 |
2 с.15 |
|
6 с.17 опиши |
13.09 |
|
|||
7 |
Що ми робили вчора? |
1 с.18 past simple с.19 |
|
|
3 с.19 |
5(1,2) с.20 |
5(3-5) с.20 письмово |
17.09 |
|
|||
8 |
Мої дідусь та бабуся |
|
|
2 с.21 |
5 с.22 |
3 с.21 |
6 с.22 напиши за зразком |
18.09 |
|
|||
9 |
Проект: «Моя родина»
|
5 с.24 |
|
с.27 (1 част.) |
розповідь про свою сім’ю |
B с.26 |
оформити проектну роботу |
20.09 |
|
|||
10
|
Підсумковий урок з теми: «Я, моя сім'я, друзі» |
|
|
захист проекту |
складання речень |
повторити граматичні правила |
24.09 |
|
||||
Тематичне оцінювання
|
||||||||||||
№ п/п |
Назва теми, підтеми |
Лексико -грамат. матеріал |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо
|
Домашнє завдання |
Дата |
Примітки |
|||
|
Тема 2(12г) «Одяг, види одягу»
|
|||||||||||
11 |
Одяг, який ми носимо |
1 с.28 |
|
3 с.29 |
4 с.29 |
1 с.28 робота зі словником |
6 с.30 напиши за зразком |
25.09 |
|
|||
12 |
Що люди носять у різні пори року? |
лексика до тексту с.30 |
|
2 с.30 |
1 с.30 |
2 с.31 |
5 с.31 опиши речі за зразком |
27.09 |
|
|||
13 |
Як одягаються учні? |
1 с.32 |
|
3 с.33 |
5 с.34 |
2 с.33 |
4 с.34 (усн) відповісти на питання |
01.10 |
|
|||
14 |
Що ти збираєшся одягти? |
4 с.36 |
|
1 с.35 |
3 с.36 |
|
5 с.37 вивчити правило |
02.10 |
|
|||
15 |
Що носять учні у Великобританії? |
с.39 лексика |
3 с.38 |
5 с.39 |
|
лексика с.39 |
3 с.38 вивчити діалог |
04.10 |
|
|||
16 |
Одяг моїх друзів |
2 с.40 |
1 с.39-40 |
|
3 с.40 2 с.40 діалог |
|
5 с.41 письмово |
08.10 |
|
|||
17 |
Давайте говорити компліменти |
|
|
6 с.42-43 |
2 с.41 3 с.41 |
|
4 с.42 вивчити |
09.10 |
|
|||
18 |
Мій улюблений одяг |
3 с.44 лексика |
|
|
1 с.43 |
|
7 с.45 напиши |
11.10 |
|
|||
19 |
Одяг для різних заходів |
irregular verbs |
|
3 с.46 |
|
4 с.46 |
3 с.46 |
29.10 |
|
|||
20 |
Чарівна сукня |
|
6 с.50 |
2 с.47(1 част) |
|
3 с.49 |
2 с.49 читати, перекладати |
30.10 |
|
|||
21 |
Модний проект |
|
|
с.50 А с.51 (1 част) |
с.50 С |
с.50 В |
оформити проектну роботу |
01.11 |
|
|||
22 |
Підсумковий урок з теми «Одяг, види одягу» |
|
|
захист проекту |
складання речень |
повторити лексику |
05.11 |
|
||||
Тематичне оцінювання
|
||||||||||||
№ п/п |
Назва теми, підтеми |
Лексико -грамат. матеріал |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо
|
Домашнє завдання |
Дата |
Примітки |
|||
|
Тема 3(11г) «Харчування»
|
|||||||||||
23 |
Мій сніданок |
1 с.52 Countable and Uncountable Nouns c.53 |
3 с.53 |
|
1(В) с.52 |
5 с.54 |
7 с.54 |
06.11 |
|
|||
24 |
Сніданок мого друга |
Much/Many/Lot of/A lot of |
|
|
1 с.54 2 с.55 |
4 с.56(1-3) |
4 с.56(4-6) письмово |
08.11 |
|
|||
25 |
Корисне харчування |
1 с.57 |
|
3 с.57 |
|
4 с.58 |
7 с.59 письм. 3 с.58 чит. |
12.11 |
|
|||
26 |
У шкільній їдальні |
с.60-61 лексика |
1 с.59
|
3 с.60 |
2 с.60 діалог |
|
5 с.61 письм. |
13.11 |
|
|||
27 |
Традиційна українська їжа |
2 с.62-63
|
1 с.62 |
3 с.63 |
2 с.11 |
5 с.64 |
3 с.63 читати |
15.11 |
|
|||
28 |
Моя улюблена страва |
|
|
|
5 с.64 4 с.63 |
6 с.64(1-4) |
4 с.63 розкажи(усі) |
19.11 |
|
|||
29 |
Традиційна англійська їжа |
1 с.65 |
|
1 с.65 |
5 с.66 |
3 с.66 |
6 с.66 письмово |
20.11 |
|
|||
30 |
Перші картопляні чіпси |
1 с.67 |
|
3 с.67 4 с.67-68 |
5 с.68 6 с.68 |
7 с.68 |
7 с.68 письмово |
22.11 |
|
|||
31 |
Складання рецепту |
с.71 лексика до теми(1 част) |
|
|
|
складання рецепту за зразком |
принести малюнки до проекту |
26.11 |
|
|||
32 |
Проект: «Making a sandwich»
|
c.71(2 част) |
|
с.72-73 Before you cook, Steps |
|
How to prepare a sandwich |
оформити проектну роботу |
27.11 |
|
|||
33 |
Підсумковий урок з теми: «Харчування» |
|
|
захист проекту |
складання речень |
повторити лексику |
28.11 |
|
||||
Тематичне оцінювання
|
||||||||||||
№ п/п |
Назва теми, підтеми |
Лексико -грамат. матеріал |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо
|
Домашнє завдання |
Дата |
Примітки |
|||
|
Тема 4(11г) «Відпочинок та дозвілля»
|
|||||||||||
34 |
Чим я займаюсь у свій вільний час |
1 с.74 |
3,4 с.75 |
|
5 с.75 |
1 с.74 робота зі словником |
3 с.75 перекладати 6 с.76(5 речень) |
03.12 |
|
|||
35 |
План мого дозвілля на тиждень |
5 с.77 |
|
3 с.76 |
5 с.77 |
1 с.76 |
6 с.77 намалюй і розкажи |
04.12 |
|
|||
36 |
Місця, які я відвідую |
1 с.78 |
|
2 с.78 |
3 с.79 |
4 с.79 |
6 с.80 напиши запрошення |
06.12 |
|
|||
37 |
Мої улюблені телевізійні програми |
1 с.80 Present Perfect Tense c.81-82 |
|
3 с.81 |
2 с.80 |
5 с.82(1-3) |
5 с.82(4-6) письмово 2 с.83(чит 1 част) |
10.12 |
|
|||
38 |
Контроль аудіювання |
|
Test |
|
|
|
2 с.88 читати перекладати |
11.12 |
|
|||
39 |
Контроль читання
|
|
|
Test |
|
|
1 c.90 писати в словник |
13.12 |
|
|||
40 |
Контроль письма
|
|
|
|
|
Test |
2 с.86 вивчити тему |
17.12 |
|
|||
41 |
Контроль говоріння |
|
|
|
Speaking on a topic |
|
4 с.91 читати перекладати |
18.12 |
|
|||
42 |
Моє дозвілля в різні пори року |
1 с.90 лексика |
|
1 с.90 |
2 с.90-91 |
переклад речень |
2 с.90 відп на запит |
20.12 |
|
|||
43 |
Повторення граматичного матеріалу. |
Past Simple |
|
с.97 |
|
|
|
24.12 |
|
|||
44 |
Підсумковий урок з теми «Відпочинок та дозвілля» |
|
|
|
|
|
27.12 |
|
||||
Тематичне оцінювання
|
||||||||||||