Календарне ланування для 9 класу за підручником О.Карпюк, складене згідно "Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів України"- Київ. Видавничий дім "Освіта", 2017
№ за/п |
Дата |
Сфери спілкуван ня. Тема. Підтема. |
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання/ Фонетика |
Говоріння |
Читання |
При мітка |
Реаліз. Прогр. нац. вих. учн.мол. |
|
Я, моя родина, мої друзі (11 годин) |
|||||||||||
1. |
04.09 |
Люди навколо нас
|
Although, injustice, digital |
|
Впр.2 b с.6 |
Впр.2 b с.6 |
Впр.1с.6 |
Впр.2 с.6 |
Д/з див. у поурочних планах - конспектах |
3 |
|
2. |
06.09 |
Особистість |
The sense of humour |
|
Впр.4 с.8 |
Впр.5 с.8 |
Впр.3с.7 |
Впр.4 с.8 |
|
||
3. |
07.09 |
Особисті дані |
Religion, age |
|
Впр.6b с.8 |
Впр.5 с.8 |
Впр.5 с.8 |
Впр.6a с.8 |
|
||
4. |
11.09 |
Риси характеру |
|
Present Simle, Present Continuous |
Впр.8 с.10 |
Впр.7 с.9 |
Впр.8 с.10 |
Впр.7с.9 |
|
|
|
5. |
13.09 |
Характер мого друга |
cute ,cool ,fab, fight, folks |
|
Впр.10 с.11 |
Впр.9a с.10 |
Впр.9b с.10 |
Впр.11с.11 |
|
|
|
6. |
14.09 |
Розпорядок дня |
outgoing, honest, positive, determined |
|
Впр.4 с.14 |
Впр.6 с.14 |
Впр.1с.13 |
Впр.3с.14 |
|
6 |
|
7. |
18.09 |
Анкетування |
Divorced, female, |
Verb+ing |
Впр.2 с.16 |
Впр.3 с.16 |
Впр.2с.16 |
Впр.1с.15 |
|
|
|
8. |
20.09 |
Вільний час |
couch potato, vegetarian,gossip |
|
Впр.6 с.19 |
Впр.4 с.17 |
Впр.1с.19 |
Впр.5с.18 |
|
|
|
9. |
21.09 |
Автобіографія |
An autobiography, an overview |
|
Впр.2c с.26 |
Впр.1с.24 |
Впр.1с.25 |
Впр.1с.24 |
|
|
|
10 |
25.09 |
Я, моя родина, мої друзі |
Тест |
|
|
||||||
11. |
27.09 |
Захоплення |
|
|
Впр.5c с.23 |
Впр.6с.23 |
Впр.4с.21 |
Впр.5с.22 |
|
4 |
|
Одяг (11 годин) |
|||||||||||
12. |
28.09 |
Елементи одягу |
hang-out ,outfit,softwar, trend |
|
Впр.3c с.29 |
Впр.2с.28 |
Впр.2с.28 |
Впр.1с.27 |
|
|
|
13. |
02.10 |
Повсякденний одяг |
|
The Gerund |
Впр.1,2с.32-33 |
Впр.5с.31 |
Впр.5b с.31 |
Впр.1,2с.32-33 |
|
|
|
14. |
04.10 |
Молодіжний одяг |
|
|
Впр.4 с.34 |
Впр.5с.34 |
Впр.6с.34 |
Впр.5с.34 |
|
|
|
15. |
05.10 |
Мода |
smart clothes, well groomed |
The Gerund |
Впр.7 с.35 |
Впр.1с.35 |
Впр.2с.36 |
Впр.2с.36 |
|
|
|
№ за/п |
Дата |
Сфери спілкуван ня. Тема. Підтема. |
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання/ Фонетика |
Говоріння |
Читання |
При мітка |
Реаліз. Прогр. нац. вих. учн.мол. |
|
16. |
09.10 |
Стиль |
Hostel, item, leather |
|
Впр.5 с.38 |
Впр.4с.38 |
Впр.3с.38 |
Впр.2с.37 |
|
|
|
17. |
11.10 |
Захист проектів з теми «Гардероб учня»/ «Pupil’s Wardrobe» |
|
|
|||||||
18. |
12.10 |
Робочий одяг |
Label,fus, give in |
|
Впр.2b с.40 |
Впр. 2aс.39 |
Впр.2 с.40 |
Впр.2a с.39 |
|
1 |
|
19. |
18.10 |
Святковий одяг |
Fashion, occasion |
|
Впр.5 с.41 |
Впр.3с.41 |
Впр.3с.41 |
Впр.5 с.41 |
|
|
|
20. |
19.10 |
Одяг друзів |
|
|
Впр.1 с.42 |
Впр.2с.42 |
Впр.2 с.42 |
Впр.1 с.42 |
|
3 |
|
21ю. |
23.10
|
Одяг |
Тест |
|
|
||||||
22. |
24.10 |
Сезонний одяг |
|
|
Доповнити речення |
Текст «Seasonable clothes» |
Дати відповіді на запитання |
Текст «Seasonable clothes» |
|
|
|
Молодіжна культура (11 годин) |
|||||||||||
23. |
25.10 |
Зовнішність |
computer geek (twice), fascinated, enjoys |
|
Впр.1 с.43 |
Впр.2с.42 |
Впр.2 с.42 |
Впр.2 с.43 |
Д/з див. у поурочних планах - конспектах |
|
|
24. |
26.10 |
Клуби за інтересами |
|
|
Впр.4 с.46 |
Впр.3с.45 |
Впр.5 с.46 |
Впр.3 с.45 |
|
||
25. |
06.11 |
Молодіжні організації |
Hippies, Punks, New Age Travellers |
Gerunds instead оf infinitives |
Впр.7с.48 |
Впр.6с.47 |
Впр.7 с.48 |
Впр.6 с.47 |
|
||
26. |
08.11 |
Життя підлітків |
|
|
Впр.9 с.50 |
Впр.8bс.50 |
Впр.8 с.49 |
Впр.8b с.50 |
|
|
|
27. |
09.11 |
Захоплення |
|
|
Впр.11 с.52 |
Діалог с.51 |
Впр.10 с.52 |
Діалог с.51 |
|
|
|
28. |
13.11 |
Дружба через інтернет |
Internet friendships |
|
Впр.13 с.53 |
Впр.13с.53 |
Впр.12 с.53 |
Впр.12 с.53 |
|
|
|
29. |
15.11 |
Молодь у сучасному суспільстві |
Particular, a concept, spiritual |
|
Впр.1a с.54 |
Впр.1b с.54 |
Впр.1aс.54
|
Впр.1b с.54 |
|
3 |
|
30. |
16.11 |
Течії молодіжної культури |
|
Gerund |
Впр.2 с.57 |
|
Впр.3с.57
|
Впр.3с.57 |
|
|
|
31. |
20.11 |
Фан- зони |
|
|
My Learning Diary c.58 |
Впр.4 с.57 |
Впр.4с.57
|
My Learning Diary c.60 |
|
|
|
32. |
22.11 |
Молодіжна культура |
Тест |
|
|
||||||
№ за/п |
Дата |
Сфери спілкуван ня. Тема. Підтема. |
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання/ Фонетика |
Говоріння |
Читання |
При мітка |
Реаліз. Прогр. нац. вих. учн.мол. |
|
33. |
23.11 |
Молодь України |
|
|
Доповнити речення |
Текст «Youth in Ukraine» |
Дати відповіді на запитання |
Текст «Youth in Ukraine» |
|
|
|
Засоби масової інформації (11 годин)
|
|||||||||||
34. |
27.11 |
Джерела надходження інформації |
an excitement, a network, a tool |
|
Впр.1a с.62 |
Впр.2 с.63 |
Впр.1 aс.62 |
Впр.1 bс.62 |
|
2 |
|
|
29.11 |
Інтернет |
live concert |
To+verb |
Впр.4c с.65 |
Впр.5 с.66 |
Впр.4 с.65 |
Впр.5с.66 |
|
||
35. |
|
||||||||||
36. |
30.11 |
Навчальні сайти |
Criteria, a reliability, shallow |
|
Впр.7 с.68 |
Впр.1 с.67 |
Впр.7 с.68 |
Впр.1с.67 |
|
|
|
37. |
04.12 |
Телевізійні програми |
|
|
Впр.1 с.69 |
Впр.1 с.69 |
Впр. 8 с.69 |
Впр.2 bс.70 |
|
|
|
38. |
06.12 |
Телевізійні уподобання українських підлітків |
A fi nding, a survey (an experiment) |
|
Впр.4 с.72 |
Впр.2c с.71 |
Впр. 3 с.71 |
Впр.4 с.72 |
|
|
|
39. |
07.12 |
Значення телеба- чення у повсякденному житті |
|
Who,which, that in relative clause |
Впр.2a с.74 |
Впр.1с.73 |
Впр. 5 с.72 |
Впр.2a с.74 |
|
|
|
40. |
11.12 |
Використання комп’ютера |
|
Non-Defining Relative Clauses |
Впр.3 с.75 |
Впр.2b с.75 |
Впр. 4 с.76 |
Впр.5 с.76 |
|
6 |
|
41. |
13.12 |
Сучасні блоги |
Commercial, preference, to plug |
|
Впр.1 с.77 |
Впр. 2с.78 |
Впр. 1с.77 |
Впр.2 с.78 |
|
|
|
42. |
14.12 |
Ведучі телевізійних програм |
|
|
Впр.1 с.82 |
Впр. 7 с.82 |
Впр. 5с.81 |
Впр.6 с.81 |
|
|
|
43. |
18.12 |
Засоби масової інформації |
Тест |
|
|
||||||
№ за/п |
Дата |
Сфери спілкуван ня. Тема. Підтема. |
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання/ Фонетика |
Говоріння |
Читання |
При мітка |
Реаліз. Прогр. нац. вих. учн.мол. |
|
44. |
20.12 |
Радіо |
|
|
Complete the sentences |
Впр. 2с.82 |
Впр. 2с.82 |
Текст «The Radiostations» |
|
|
|
45 |
21.12 |
Контроль читання |
|
|
|||||||
46 |
25.12 |
Контроль письма |
|
|
|||||||
47 |
27.12 |
Контроль аудіювання |
|
|
|||||||
48 |
28.12 |
Контроль говоріння |
|
|
|||||||
№ за/п |
Дата |
Сфери спілкуван ня. Тема. Підтема. |
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання/ Фонетика |
Говоріння |
Читання |
При мітка |
Реаліз. Прогр. нац. вих. учн.мол. |
Робота і професія (11 годин) |
||||||||||
49 |
15.01 |
Вибір професій |
An aptitude, a career, to affect |
|
Впр. 1aс.83 |
Vocabulary box |
Впр.1a с.83 |
Впр.1 с.83 |
Д/з див. у поурочних планах - Конспек тах |
4 |
50 |
17.01 |
Нахили і здібності |
Available, certain, in smb’s footsteps |
|
Впр. 4с.86 |
Впр.5b с.87 |
Впр. 3с.86 |
Впр. 5с.86 |
|
|
51 |
18.01 |
Робота |
Workshop |
Past Tenses |
Впр. 5с.89 |
Впр.1 с.87 |
Впр.3 с.88 |
Впр. 6с.89 |
6 |
|
52 |
22.01 |
Професійні якості
|
Photographer, criminals |
Relative defining and non- defining clauses |
Впр.2 с.91 |
Впр.1 с.90 |
Впр.3 с.91 |
Впр.5 с.92 |
|
|
53 |
24.01 |
Сучасні професії |
Names of professions p. 93 |
|
Впр. 4с.94 |
Vocabulary box |
Впр. 2с.94 |
Впр.5 с.95 |
|
|
54 |
25.01 |
Характеристика професій |
Commercial, programmes, channel |
Relative pronouns: who/what/which |
Впр. 7с.101 |
Впр.8 с.102 |
Впр. 3с.99 |
Впр. 6с.100 |
|
|
55 |
29.01 |
Захист проектів з теми «My Future Profession»/«Моя майбутня професія» |
|
4 |
||||||
56 |
31.01 |
Уміння та навички |
Exhausting, tiring, rewarding |
|
Впр. 11с.104 |
Впр. 10с.103 |
Впр. 11с.104 |
Впр. 12с.104 |
|
|
57 |
01.02 |
Вимоги до професійних якостей |
The floor, audience
|
|
Впр. 13bс.105 |
Впр. 1с.108 |
Впр.14 с.107 |
Впр.13 с.105 |
|
|
58 |
05.02 |
Робота і професія |
Тест |
|
|
|||||
59 |
07.02 |
Плани на майбутнє |
An announcer, confidence, a majority, a representative, а technician |
Relative pronouns: who/ what /which/when/ where/ that |
Впр. 3с.112 |
Впр. 2с.108 |
Впр. 4с.112 |
Впр.2 с.108 |
|
4 |
№ за/п |
Дата |
Сфери спілкуван ня. Тема. Підтема. |
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання/ Фонетика |
Говоріння |
Читання |
При мітка |
Реаліз. Прогр. нац. вих. учн.мол. |
Наука і технічний прогрес (10 годин) |
||||||||||
60 |
08.02 |
Відомі вчені та винахідники |
An artist, an architect, an engineer, to exist, an inventor, a reason, |
|
Впр.2 с. 118 |
Впр. 4с.120 |
Впр.1 с.118 |
Впр. 7aс.121 |
Д/з див. у поурочних планах - Конспек тах |
2 |
61 |
12.02 |
Винаходи |
|
Past Simple |
Впр. 8с. 123 |
|
Впр.9 с.123 |
Впр.7b с.122 |
|
|
62 |
14.02 |
Видатні науковці |
Geology, chemistry, botany, biology, physics |
|
Впр.3b с. 125 |
Впр. 1с.124 |
Впр.3a с.125 |
Впр. 3bс.125 |
|
|
63 |
15.02 |
Академік Сергій Корольов |
an invention, a theory, to discover, to invent |
Word building |
Впр. 1aс.128 |
Vocabulary box |
Впр. 4с.126 |
Впр.1a с.128 |
|
|
64 |
19.02 |
Вплив сучасних технологій на життя людини |
Consider, invite, organize |
Present Passive
|
Впр. 2с. 130 |
Впр.3a с.130 |
Впр.3b с.130 |
Впр. 2с.130 |
|
|
65 |
21.02 |
Сучасні пристрої в побуті |
To invent, to discover |
Past Passive |
Впр. 4с. 131 |
Впр.6 с.134 |
Впр.7a с.134 |
Впр. 5с.132 |
|
3 |
66 |
22.02 |
Розповідь про винаходи |
An achievement, cell, humanity, affordable
|
Past Passive |
Впр. 2с. 134 |
Впр.1 с.136 |
Впр. 8с.136 |
Впр.9 с.136 |
|
|
67 |
26.02 |
Музей науки |
Purpose, riddle, to depend on, recent |
Passive Voice |
Впр. 5bс. 139 |
Впр. 6aс.142 |
Впр.6b с.142 |
Впр.5a с.139 |
|
2 |
68 |
28.02 |
Наука і технічний прогрес |
Тест |
|
|
|||||
69 |
01.03 |
Визначні відкриття |
Disease, to apply, curious, overseas, mainly |
Present Passive Past Passive |
Впр. 7с. 143 |
Впр. 7с.143 |
Впр.8 с.143 |
Впр.10 с.144 |
|
|
№ за/п |
Дата |
Сфери спілкуван ня. Тема. Підтема. |
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання/ Фонетика |
Говоріння |
Читання |
При мітка |
Реаліз. Прогр. нац. вих. учн.мол. |
Природа і погода (11 годин) |
||||||||||
70 |
05.03 |
Навколишнє середовище |
Climate change, rubbish, growing population
pollution, danger, |
Present Passive. Past Passive |
Впр. 1с .146 |
Впр. 3с.147 |
Впр.2 с.146 |
Впр. 4с147. |
Д/з див. у поурочних планах - Конспек тах |
5 |
71 |
07.03 |
Парниковий ефект |
weather phenomena |
|
Впр.9a с .151 |
Впр.6 с.150 |
Впр. 8с.151 |
Впр. 7с. 150 |
|
|
72 |
09.03 |
Екологічні катастрофи |
A container, oxygen, a surface |
Present Tenses |
Впр. 3bс .154 |
Впр.1 с.152 |
Впр.3 с.154 |
Впр. 4с. 154 |
|
|
73 |
12.03 |
Проблеми екології |
Waste, save, the heating |
|
Впр. 7с .156 |
Впр. 6с.156 |
Впр. 7с.156 |
Впр.5 с. 155 |
|
5 |
74 |
14.03 |
Рослинний і тваринний світ |
Rubbish, tropical rainforests |
Conditional I |
Впр.1 с .157 |
Grammar Lab |
Впр. 3с.158 |
Впр.2 с. 158 |
|
|
75 |
15.03 |
Червона книга України |
Extinct, natural habitat |
Conditional I |
Впр. 2bс .160 |
Впр. 3с.160 |
Впр. 1с.159 |
Впр.2 с. 159 |
|
2 |
76 |
19.03 |
Екологія та технічний прогрес |
Habitat, to preserve, to spill |
|
Впр.9 с .165 |
Впр.6 с.164 |
Впр.5b с.163 |
Впр. 5с. 162 |
|
|
77 |
21.03 |
Рідкісні види тварин |
Scientific, heat |
Past Tenses |
Впр. 1с .168 |
Впр. 3с.169 |
Впр. 2с.168 |
Do you know p. 166 |
|
|
78 |
22.03 |
Охорона довкілля |
Alternative energy, smog, solar energy |
|
Впр. 8с. 173 |
Впр. 4с.169 |
Впр. 5с.171 |
Впр. 6с .172 |
|
2 |
79 |
02.04 |
Природа і погода |
Тест |
|
|
|||||
80 |
04.04 |
Відомий геній |
A genius, a quotient, publicity |
|
Впр. 2с .176 |
Впр.1 с.175 |
Впр. 4с.177 |
Впр.1 с. 175 |
|
6 |
№ за/п |
Дата |
Сфери спілкуван ня. Тема. Підтема. |
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання/ Фонетика |
Говоріння |
Читання |
При мітка |
Реаліз. Прогр. нац. вих. учн.мол. |
Англомовні країни (11 годин) |
||||||||||
81 |
05.04 |
Загальна характеристика англомовних країн |
Independent, linked, located, governed, the United Kingdom of Great Britain anNorthern Ireland |
Prepositions |
Впр. 2с. 182 |
Впр. 2с.182 |
Впр.2d с183 |
Впр.3 с. 184 |
Д/з див. у поурочних планах - Конспек тах |
|
82 |
11.04 |
Карта Великобританії |
Sword, shield, traffic,
|
Prepositions. Articles with proper names |
Впр. 6с. 186 |
Впр.6 с.186 |
Впр. 8с.187 |
Впр. 7с.186 |
|
|
|
||||||||||
83 |
12.04 |
Відомості про Англію |
Total population, national symbol, national
|
|
Впр. 3dс. 190 |
Впр. 3с.189 |
Впр.1a с.188 |
Впр. 2с.188 |
|
|
84 |
13.04 |
Різноманіття традицій |
ЛО уроку |
Past Tenses Revision Future Tenses Revision |
Впр. 2с. 192 |
Впр. 1с.192 Впр. 4с.193 |
Впр.5 с.194 |
Впр. 3с.193 |
|
|
2 |
||||||||||
85 |
16.04 |
Державні символи англомовних країн |
Shamrock, tartan, dragon, bulldog |
|
Впр. 3aс. 196 |
Впр. 2с.195 |
Впр. 3bс.196 |
Впр. 1с.194 |
|
|
86 |
18.04 |
Частини Лондона |
The East End, Westminster |
|
Впр. 3с. 204 |
Впр. 2с.203 |
Впр. 3с.204 |
Впр. 1с.201 |
|
|
87 |
19.04 |
Столиці країн Об’єднаного королівства Великобританії |
Belfast , Cardiff, Edinburgh |
Articles with common and proper names |
Впр.7 с. 204 |
Впр. 6bс.205 |
Впр. 6с.205 |
Впр. 3с.205 |
|
|
88 |
23.04 |
Бирмінгем - унікальне місто |
Provincial, upland, navigable, borough |
|
Впр. 1cс. 208 |
Впр. 1с.207 |
Впр. 3с.209 |
Впр.1c с.208 |
|
|
89 |
25.04 |
Визначні місця й історичні пам’ятки |
Ceremony, huge, Regency Palace |
Articles with common and proper names |
Впр. 4bс. 215 |
Впр. 4с.215 |
Впр. 1с.213 |
Впр. 6с.216 |
|
|
90 |
26.04 |
Англомовні країни |
Тест |
|
|
|||||
91 |
30.04 |
Міста Великобританії |
Leeds, Norwich, Durham, Liverpool |
|
Впр.1 с.218 |
Впр. 5с.222 |
Впр. 4с.222 |
Впр. 2с.218 |
|
|
№ за/п |
Дата |
Сфери спілкуван ня. Тема. Підтема. |
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання/ Фонетика |
Говоріння |
Читання |
При мітка |
Реаліз. Прогр. нац. вих. учн.мол. |
Україна (9 годин) |
||||||||||
92 |
02.05 |
Україна- європейська країна |
Marshes, waterway, temperate, fertile |
Articles with proper names |
Complete the text |
Geographical names |
Answer the questions |
Text «Interesting facts about Ukraine» |
Д/з див. у поурочних планах - Конспек тах |
1 |
92 |
03.05 |
Державні символи України |
The National Flag, The Ukrainian Anthem, The National Emblem |
|
Match the names to the nouns |
Quiz «Did you know?» |
Interview your partner and make notes |
Text «The National Symbols» |
|
|
2 |
||||||||||
94 |
04.05 |
Визначні місця й історичні пам’ятки |
Approach, disciple, powerful |
Tense Revision |
Circle the correct answer |
Listen and check |
Answer the questions |
Text «The story of Kyiv» |
|
2 |
95 |
07.05 |
Населення України |
Population, nearly |
Passive Voice Revision |
Впр. 1с. 210 |
Впр.3 с.211 |
Впр. 2с.211 |
Text «The population in Ukraine» |
|
|
3 |
||||||||||
96 |
10.05 |
Великі міста |
Lviv, Kharkiv, Odessa |
|
Впр. 1с. 226 |
Geographical names |
Впр.1 с.226 |
Впр. 2с.226 |
|
|
97 |
11.05 |
Музеї Львова |
Cemetry, autonomous |
Tense Revision |
Впр. 3с. 323 |
Впр. 3с.232 |
Впр.4 с.233 |
Впр.1 с.231 |
|
|
98 |
14.05 |
Сторінка історії України: Запорізька Січ |
Yoke, no-man’s land, allies, concluded |
Conditional I |
Fill the table |
Listen and mark the sentences |
Describe the pictures |
Text «Zaporizka Sich» |
|
|
99 |
16.05 |
Україна |
Тест |
|
|
|||||
100 |
17.05 |
Традиції українців |
Solstice, scarecrow, equinox, sheaf |
Conditional I |
Match the words in bold to their definition |
Text «Holidays in Ukraine» |
Make up short description about festivals in Ukraine |
Text «Holidays in Ukraine» |
|
2 |
№ за/п |
Дата |
Сфери спілкуван ня. Тема. Підтема. |
Засоби вираження |
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання/ Фонетика |
Говоріння |
Читання |
При мітка |
Реаліз. Прогр. нац. вих. учн.мол. |
101 |
21.05 |
Контроль читання |
|
|
|||||||
102 |
23.05 |
Контроль письма |
|
|
|||||||
103 |
24.05 |
Контроль аудіювання |
|
|
|||||||
104 |
30.05 |
Контроль говоріння |
|
|
|||||||
105 |
31.05 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за ІІ семестр |
|
|