Календарне планування з читання за підручником О. Я.Савченко та посібником «Я люблю читати» О. Я. Савченко 2 ксас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з читання за підручником О. Я.Савченко та посібником «Я люблю читати» О. Я. Савченко 2 клас. Вчителя початкових класів Богдюк Оксани Вікторівни.
Перегляд файлу

                       Читання

(О. Я.Савченко та посібником

 «Я люблю читати» О. Я. Савченко)

                 ІІ семестр                            

№п/п

Тема уроку

Дата

Примітки

 

                    Світ дитинства у творах українських письменників

63.

Ознайомлення з життям і творчістю Ліни Костенко.

«Пряля», «Польові дзвоники». Прислів’я (с. 75-76).

 

 

64.

  Ознайомлення з життям і творчістю Анатолія Кача­на.

 «Хвилювалось море», «Розмова з пароплавом». Читання в особ в особах (с. 77-78).

 

 

   65.

Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю Ва­силя Сухомлинського.

«Глуха дівчинка» (с. 79-81).

 

 

66.

Робота з дитячою книжкою. М. Людкевич «Політ метелика Золоті крильця».

 

 

   67.

А. Качан «Зимові яблука», «Веселинки» (посібник).

 

 

68.

Медіавіконце: вистава. Як підготувати виставу?

 

 

69.

Підгото­вка до вистави за оповіданням

«Хто зігріє кошеня?» (с. 82- 84).

 

 

70.

Чи легко зробити вибір?

Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями» (с. 84-85).

 

 

   71.

А. Григорук «Чий песик» (посібник).

 

 

72.

Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання?

О. Коротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87).

 

 

   73.

М. Пономаренко «Суниці для Лесі» (посібник).

 

 

   74.

  Робота з дитячою книжкою. В. Сенцовський

«Бабусин онучок».

 

 

75-

76.

Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші»  (с. 87-89). (с. 89-90).

 

 

 

 

77.

  О. Радушинська «Пірат, папуга, море і

Славко» (посібник).

 

 

78.

 Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с.91)

  Діагностична перевірна робота. Робота з

  літературним твором.

 

 

                              У колі літературних казок

79.

Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Івана Франка. Уривок із книжки «Франко від А до Я» (с. 92-93).

 

 

 

80.

Творчість Івана Франка.

І. Франко «Лисичка і Рак». При­слів’я (с. 92-94).

 

 

81.

Медіавіконце: малюнок, ілюстрація.

Створення ілюстра­ції до казки (с. 95).

 

 

   82.

Робота з дитячою книжкою. І. Франко «Три міхи хитрощів».

 

 

83.

Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли.

Вірші Я. Забічи з аудіокниги «Ясоччина книжка» (с. 96).

 

 

84.

Творчість Наталі Забіли.

 «Хто сильніший?» (с. 96-99).

 

 

85.

В. Нестайко «Хто він такий» (посібник).

 

 

86.

Право на життя.

 В. Сухомлинський «Нехай будуть і Со­ловей, і Жук» (с. 100).

 

 

87.

Вчимося слухати і розуміти текст.

Г. Малик «Чому равлик ховається?» (с. 101).

 

 

88.

Чиє рішення краще?

М. Манеру «Збори іграшок» (с. 102).

 

 

89.

З. Мензатюк «Каша» (посібник).

 

 

   90.

Робота з дитячою книжкою.

С. Дерманський «Холодна каша», «Гаряча каша».

 

 

   91.

 Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 103).

 

 

                                           Шевченкове слово

92.

Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря.

Д. Красицький «Тарас Шевченко» (с. 104-105).

 

 

93.

Образи української природи в поезії Тараса Шевченка.

 «Світає,...», «Встала й весна...» (напам’ять) (с. 106-107).

 

 

94.

Т. Шквченко «Ой діброво темний гаю», «По діброві вітер віє».

 

 

95.

Краса природи і краса людини. Т. Шевченко

«Зацвіла в долині...». В. Скомаровський «Над «Кобзарем»» (с. 107- 108).

 

 

96.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 109). Діагностична перевірна робота. Аудіювання.

 

 

   97.

Робота з дитячою книжкою.

Конкурс читців віршів Шевченка.

 

 

                                    Надійшла весна прекрасна..

98.

Вступ до теми. Знову починається весна.

«Ой весна, вес­на...» (напам’ять), «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько «Мирилки». (с. 110-111).

 

 

99.

Досліджуємо текст.

О. Копиленко «Весна іде» (с. 112-113).

 

 

100.

Образ весни в поезії. І. Франко

«Надійшла весна прекрас­на...» (напам’ять) (с. 113).

 

 

101.

І. Мацко «Пригоди дубового листочка. Народження» (посібник).

 

 

102.

Медіапроект: «Класна газета».

Як створити класну газе­ту? (с. 114-115).

 

 

103.

Вчимося слухати і розуміти текст..

 Л. Костенко «Перекинути шпаківня» (с. 116).

 

 

104.

Про що може йти мова в казці?

В. Сухомлинський «Хлоп­чик і Дзвіночок Конвалії». (с. 117-118).

 

 

  105.

Робота з дитячою книжкою.

О. Копиленко «Сади цвітуть».

 

 

106.

Гей, Великдень! Гей, весна!

А. Камінчук «Українська писанка...». (с. 118).

 

 

107.

Почуття любові.

В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку» (с. 119).

 

 

108.

Створюємо усний журнал.  (с. 120).

 

 

109.

Мирце життя! Т. Майдановий «Що таке мир». Мурал

(с. 120).

 

 

110.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 121).

 

 

Скільки на Землі іще цікавого

111.

Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо?

0. Дерманський «Чудо із чудес» (с. 122-123).

 

 

112.

Погортаємо сторінки журналу «Барвінок».

«Читання — класні ліки» (із журналу) (с. 123).

 

 

113.

Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії.

Створення реклами журналу (с. 124-125).

 

 

114.

Робота з дитячою книжкою.

Ю. Колісниченко «Про що розповів зошит».

 

 

115.

Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки.

 «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки за­вгодно?» (із журналу) (с. 126).

 

 

116.

Про одне по-різному.

М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка) (с. 127).

 

 

117.

Дитячі енциклопедіїджерело нових знань.

«Наші мудрі друзі -—енциклопедії». (с. 128).

 

 

118.

Досліджуємо текст.

«Поклоніння вогню» (с. 129).

 

 

119.

Фантазуй і створюй!

Н. Кир ’ян «Розмова хмарок» (с. 130-131).

 

 

120.

Веселе слово.

П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с.131-133).

 

 

121.

Робота з дитячою книжкою.

М. Харитонова «Як у їжака голки з'явилися».

 

 

122.

Веселе слово.

Розігрування сценок із твору Я. Глазового (с. 133).

 

 

123.

Створюємо казку.

Л. Костенко «Вербові сережки». (с. 134).

 

 

124.

Як здійснити мрію.

М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». (с. 135- 136).

 

 

 

 

125.

Країна «Фантазія».

Л. Компанієць «Чотири квіточки». (с. 137).

 

 

126.

Перевіряю свої досягнення.

Підсумок за темою (с. 138).

 

 

  127.

М. Носов «Як Незнайко був музикантом» (посібник).

 

 

  128.

В. Сухомлинський «Чотири аркуші золотого паперу» (посібник).

 

 

  129.

Н. Забіла «Як я придумала перший вірш» (посібник).

 

 

130.

  Робота з дитячою книжкою.

  І. Мацко «Пригоди маленького Мобіка. У

  супермаркеті».

 

 

131.

С. Пантюк «Тимко і ґелґотунчик Шкода. Сюрприз у лелечому гнізді» («Літературне джерельце»).

 

 

  132.

  М. Дяченко «Літаючий капелюх» («Літературне

  джерельце»).

 

 

133.

Діагностична перевірна робота. Навичка читання вголос.

 

 

134.

Підсумковий урок за рік. Завдання на літо.

 

 

 

 

 

                                                                      

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Симончук Тетяна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 січня 2021
Переглядів
2730
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку