Читання
(О. Я.Савченко та посібником
«Я люблю читати» О. Я. Савченко)
ІІ семестр
№п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
Світ дитинства у творах українських письменників |
|||
63. |
Ознайомлення з життям і творчістю Ліни Костенко. «Пряля», «Польові дзвоники». Прислів’я (с. 75-76). |
|
|
64. |
Ознайомлення з життям і творчістю Анатолія Качана. «Хвилювалось море», «Розмова з пароплавом». Читання в особ в особах (с. 77-78). |
|
|
65. |
Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю Василя Сухомлинського. «Глуха дівчинка» (с. 79-81). |
|
|
66. |
Робота з дитячою книжкою. М. Людкевич «Політ метелика Золоті крильця». |
|
|
67. |
А. Качан «Зимові яблука», «Веселинки» (посібник). |
|
|
68. |
Медіавіконце: вистава. Як підготувати виставу? |
|
|
69. |
Підготовка до вистави за оповіданням «Хто зігріє кошеня?» (с. 82- 84). |
|
|
70. |
Чи легко зробити вибір? Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями» (с. 84-85). |
|
|
71. |
А. Григорук «Чий песик» (посібник). |
|
|
72. |
Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання? О. Коротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87). |
|
|
73. |
М. Пономаренко «Суниці для Лесі» (посібник). |
|
|
74. |
Робота з дитячою книжкою. В. Сенцовський «Бабусин онучок». |
|
|
75- 76. |
Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (с. 87-89). (с. 89-90). |
|
|
|
|
||
77. |
О. Радушинська «Пірат, папуга, море і Славко» (посібник). |
|
|
78. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с.91) Діагностична перевірна робота. Робота з літературним твором. |
|
|
У колі літературних казок |
|||
79. |
Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Івана Франка. Уривок із книжки «Франко від А до Я» (с. 92-93).
|
|
|
80. |
Творчість Івана Франка. І. Франко «Лисичка і Рак». Прислів’я (с. 92-94). |
|
|
81. |
Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. Створення ілюстрації до казки (с. 95). |
|
|
82. |
Робота з дитячою книжкою. І. Франко «Три міхи хитрощів». |
|
|
83. |
Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли. Вірші Я. Забічи з аудіокниги «Ясоччина книжка» (с. 96). |
|
|
84. |
Творчість Наталі Забіли. «Хто сильніший?» (с. 96-99). |
|
|
85. |
В. Нестайко «Хто він такий» (посібник). |
|
|
86. |
Право на життя. В. Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук» (с. 100). |
|
|
87. |
Вчимося слухати і розуміти текст. Г. Малик «Чому равлик ховається?» (с. 101). |
|
|
88. |
Чиє рішення краще? М. Манеру «Збори іграшок» (с. 102). |
|
|
89. |
З. Мензатюк «Каша» (посібник). |
|
|
90. |
Робота з дитячою книжкою. С. Дерманський «Холодна каша», «Гаряча каша». |
|
|
91. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 103). |
|
|
Шевченкове слово |
|||
92. |
Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря. Д. Красицький «Тарас Шевченко» (с. 104-105). |
|
|
93. |
Образи української природи в поезії Тараса Шевченка. «Світає,...», «Встала й весна...» (напам’ять) (с. 106-107). |
|
|
94. |
Т. Шквченко «Ой діброво темний гаю», «По діброві вітер віє». |
|
|
95. |
Краса природи і краса людини. Т. Шевченко «Зацвіла в долині...». В. Скомаровський «Над «Кобзарем»» (с. 107- 108). |
|
|
96. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 109). Діагностична перевірна робота. Аудіювання. |
|
|
97. |
Робота з дитячою книжкою. Конкурс читців віршів Шевченка. |
|
|
Надійшла весна прекрасна.. |
|||
98. |
Вступ до теми. Знову починається весна. «Ой весна, весна...» (напам’ять), «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько «Мирилки». (с. 110-111). |
|
|
99. |
Досліджуємо текст. О. Копиленко «Весна іде» (с. 112-113). |
|
|
100. |
Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрасна...» (напам’ять) (с. 113). |
|
|
101. |
І. Мацко «Пригоди дубового листочка. Народження» (посібник). |
|
|
102. |
Медіапроект: «Класна газета». Як створити класну газету? (с. 114-115). |
|
|
103. |
Вчимося слухати і розуміти текст.. Л. Костенко «Перекинути шпаківня» (с. 116). |
|
|
104. |
Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». (с. 117-118). |
|
|
105. |
Робота з дитячою книжкою. О. Копиленко «Сади цвітуть». |
|
|
106. |
Гей, Великдень! Гей, весна! А. Камінчук «Українська писанка...». (с. 118). |
|
|
107. |
Почуття любові. В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку» (с. 119). |
|
|
108. |
Створюємо усний журнал. (с. 120). |
|
|
109. |
Мир — це життя! Т. Майдановий «Що таке мир». Мурал (с. 120). |
|
|
110. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 121). |
|
|
Скільки на Землі іще цікавого |
|||
111. |
Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? 0. Дерманський «Чудо із чудес» (с. 122-123). |
|
|
112. |
Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні ліки» (із журналу) (с. 123). |
|
|
113. |
Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Створення реклами журналу (с. 124-125). |
|
|
114. |
Робота з дитячою книжкою. Ю. Колісниченко «Про що розповів зошит». |
|
|
115. |
Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (із журналу) (с. 126). |
|
|
116. |
Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка) (с. 127). |
|
|
117. |
Дитячі енциклопедії — джерело нових знань. «Наші мудрі друзі -—енциклопедії». (с. 128). |
|
|
118. |
Досліджуємо текст. «Поклоніння вогню» (с. 129). |
|
|
119. |
Фантазуй і створюй! Н. Кир ’ян «Розмова хмарок» (с. 130-131). |
|
|
120. |
Веселе слово. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с.131-133). |
|
|
121. |
Робота з дитячою книжкою. М. Харитонова «Як у їжака голки з'явилися». |
|
|
122. |
Веселе слово. Розігрування сценок із твору Я. Глазового (с. 133). |
|
|
123. |
Створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки». (с. 134). |
|
|
124. |
Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». (с. 135- 136). |
|
|
|
|
||
125. |
Країна «Фантазія». Л. Компанієць «Чотири квіточки». (с. 137). |
|
|
126. |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 138). |
|
|
127. |
М. Носов «Як Незнайко був музикантом» (посібник). |
|
|
128. |
В. Сухомлинський «Чотири аркуші золотого паперу» (посібник). |
|
|
129. |
Н. Забіла «Як я придумала перший вірш» (посібник). |
|
|
130. |
Робота з дитячою книжкою. І. Мацко «Пригоди маленького Мобіка. У супермаркеті». |
|
|
131. |
С. Пантюк «Тимко і ґелґотунчик Шкода. Сюрприз у лелечому гнізді» («Літературне джерельце»). |
|
|
132. |
М. Дяченко «Літаючий капелюх» («Літературне джерельце»). |
|
|
133. |
Діагностична перевірна робота. Навичка читання вголос. |
|
|
134. |
Підсумковий урок за рік. Завдання на літо. |
|
|