Календарне планування з дизайну та технологій 3 клас НУШ 1 семестр за посібником Л.Роговської "Маленький трудівничок"

Про матеріал

Календарне планування уроків з дизайну та технологій 3 клас НУШ 1 семестр (з очікуваними результатами навчальної діяльності та ключовими компетентностями НУШ) , складених за альбомом-посібником Л. Роговської «Маленький трудівничок 3 клас»

Перегляд файлу

Дизайн і технології

3  клас

(за посібником Л. Роговської «Маленький трудівничок» )

(1 год на тиждень)

І семестр

 

Тема уроку

Ключові компетентності

Очікувані результати навчальної діяльності

1

 

Літо-літечко минуло… Виготовлення композиції з метеликами за зразком. ( альб.с. 1, 5-7)

  • здатність спілкуватися рідною  мовою

 

  • математична компетентність
  • компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій
  • екологічна компетентність
  • громадянські та соціальні компетентності

організовує робоче місце [3 ТЕО 4.2];

виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2];

 

планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу (пласкої та об’ємної форми) [3 ТЕО 1.1; 2.2]

виготовляє деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (витинка, вишивка, плетіння, мозаїка, пап’є-маше, скрапбукінг тощо);[3 ТЕО 2.2]

обговорює корисність, естетичність та якість індивідуально або спільно створених виробів [3 ТЕО 1.5];

2

 

Вазон. Виготовлення витинанки «Вазон» за зразком. (альб.с. 2-4)

3

 

Мій сонячний дім — це моя Україна. Виготовлення аплікації за зразком (альб.с.7-11)

4

 

Кораблик – мандрівник. Виготовлення композиції у техніці квілінгу ( альб.с.12-14)

5

 

Мамонтенятко Монті. Виготовлення аплікації за зразком.( альб.с.15-19)

  • математична компетентність
  • громадянські та соціальні компетентності
  • навчання впродовж життя

 

 

організовує робоче місце [3 ТЕО 4.2];

 

досліджує властивості тканих і нетканих матеріалів на дотик та візуально [3 ТЕО 1.3];

 

розрізняє види тканих і нетканих матеріалів натурального походження (рослинного і тваринного) та способи їх виготовлення [3 ТЕО 1.3];

 

виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2];

 

розрізняє професії за сферами життєдіяльності; [3 ТЕО 1.1; 2.1]

6

 

Попелюшка. Виготовлення саморобки-вдяганки для головних героїв казки (альб.с.20-24)

7

 

Пухнасті айстри з бабусиного саду. Виготовлення осіннього букету у техніці квілінгу за зраз-ком (альб.с.25, 27-28)

8

 

Кленові листочки. Виготовлення кленових листочків з кольорового паперу за зразком. (альб.с.26-28)

 

  • математична компетентність
  • компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій
  • екологічна компетентність

 

 

планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого

 

виробу (пласкої та об’ємної форми) [3 ТЕО 1.1; 2.2]

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх [3 ТЕО 2.1];

 

виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2];

 

дотримується правил спільної роботи в групі [3 ТЕО 1.5; 1.4];

9

 

Гілка горобини. Виготовлення об’ємно-пластилінової композиції за зразком. (альб.с.29)

10

 

Осінній букет. Виготовлення барвистого букету за зразком. (с.альб.с.30)

11

 

Подорож дощової краплинки. Виготовлення книжечки-хмаринки. (альб.с.31-33)

12

 

Новорічна прикраса з дроту. Виготовлення прикраси з дроту за зразком. (  альб.34-36)

  • математична компетентність
  • громадянські та соціальні компетентності
  • навчання впродовж життя
  • підприємливість та фінансова грамотність

 

 

 

досліджує проблеми та потреби у створенні виробів[3 ТЕО 1.1; 4.1];

вибирає об’єкт проєктування і виготовлення із низки з апропонованих або власних ідей [3 ТЕО 1.1];

 

планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу (пласкої та об’ємної форми) [3 ТЕО 1.1; 2.2]

 

обґрунтовує потребу допомагати іншим, робити корисні справи, подарунки, бережливо ставитися до природного середовища [3 ТЕО 1.1; 1.5; 3.2];

 

13

 

Різдвяний ангелик. Виготовлення різдвяної композиції за зразком. (альб.с.35-39)

  • здатність спілкуватися рідною  мовою
  • математична компетентність
  • навчання впродовж життя

 

  • підприємливість та фінансова грамотність

 

планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу (пласкої та об’ємної форми) [3 ТЕО 1.1; 2.2]

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх[3 ТЕО 2.1];

 

виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2];

 

дотримується правил спільної роботи в групі [3 ТЕО 1.5; 1.4];

 

14

 

Вертеп. Виготовлення лялькового вертепу із паперу та картону за зразком.(альб.с.40-44)

15

 

Різдвяні подарунки пінгвінятка Піна. Виготовлення новорічної аплікації з  веселим пінгвінятком за зразком. (альб.с.45, 47-50)

16

 

Сніговичок з ниточок. Виготовлення сніговичка з ниток за зразком (альб.с.46-48)

  • математична компетентність

 компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

 

  • навчання впродовж життя

 

 

 

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх[3 ТЕО 2.1];

 

виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2];

 

обґрунтовує потребу допомагати іншим, робити корисні справи, подарунки, бережливо ставитися до природного середовища [3 ТЕО 1.1; 1.5; 3.2];

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Ribin Sergey
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Білоус Ірина
    Велика подяка!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Гончарук Олеся Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Пинів Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Ткачук Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Василенко Ірина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
26 липня 2023
Переглядів
9353
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку