Календарне планування уроків з дизайну та технологій 3 клас НУШ 2 семестр (з очікуваними результатами навчальної діяльності та ключовими компетентностями НУШ) ,складене за альбомом-посібником Л. Роговської «Маленький трудівничок 1 клас»
Дизайн і технології
3 клас
(за посібником Л. Роговської «Маленький трудівничок» )
(1 год на тиждень)
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема |
Компетентності |
Очікувані результати навчальної діяльності |
|
17 |
|
Пташки взимку. Виготовлення синички і снігура за зразком. (с. 20, альб.с.51, 55-56) |
|
організовує робоче місце [3 ТЕО 4.2]; виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2]; планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу (пласкої та об’ємної форми) [3 ТЕО 1.1; 2.2] обробляє деталі виробу за потреби; [3 ТЕО 2.1] застосовує рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання; [3 ТЕО 2.1]
вимірює розміри предметів за допомогою лінійки [3 ТЕО 1.4];
досліджує властивості тканих і нетканих матеріалів на дотик та візуально [3 ТЕО 1.3];
розрізняє види тканих і нетканих матеріалів натурального походження (рослинного і тваринного) та способи їх виготовлення [3 ТЕО 1.3]; обговорює корисність, естетичність та якість індивідуально або спільно створених виробів [3 ТЕО 1.5]; |
|
18 |
|
Зимова казка. Виготовлення аплікації «Зимова казка» за зразком. (с. 34, альб.с.52-56) |
|||
19 |
|
Біла сова. Виготовлення білих совенят із шишок за зразком. (с. 122, альб.с.55-57) |
|||
20 |
|
Морозиво-ріжок. Виготовлення морозива за зразком. (с. 76–77, альб.с.55, 58) |
|||
21 |
|
Восьминіг та рибки. Виготовлення восьминога та рибок у техніці оригамі(с. 60, альб.с.59-61). |
|||
22 |
|
Жабенятко. Виготовлення жабенятки за зразком. (альб.с.62-64) |
|||
23 |
|
День-ніч. Виготовлення об’ємної аплікації за зразком (альб.с.63-67) |
|||
Приховані можливості речей |
|
||||
24 |
|
Як красиво скласти серветки. Королівська лілія. Ірис. Листок. (с. 67, альб.с.68)
|
|
планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу (пласкої та об’ємної форми) [3 ТЕО 1.1; 2.2] виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з поокремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2]; досліджує проблеми та потреби у створенні виробів[3 ТЕО 1.1; 4.1]; виконує завдання з продовженням:добудовує, домальовує, удосконалює або розробляє композицію виробу (засобами малюнку, ескізу, макету), зокрема з використанням цифрових пристроїв [3 ТЕО 1.2; 1.4]; обговорює корисність, естетичність та якість індивідуально або спільно створених виробів [3 ТЕО 1.5]; складає серветки для святкового столу різними способами [3 ТЕО 4.1] |
|
25 |
|
Співуча пташка. Виготовлення пташок у техніці оригамі. (с. 94–95, альб.с.69-71)
|
|||
26 |
|
Піаніно. Виготовлення піаніна у техніці оригамі. (с. 100, альб.с.72, 75-76)
|
|||
27 |
|
Кульбабки. Виготовлення композиції з кульбабок .(с. 134, альб.с.73, 75-76) |
|||
Погода вдома |
|||||
28 |
|
Курчатко із сюрпризом. Виготовлення листівки у техніці оригамі за зразком. (с. 128, альб.с.74). |
• математична компетентність • екологічна компетентність • громадянські та соціальні компетентності • навчання впродовж життя • культурна компетентність
|
планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу (пласкої та об’ємної форми) [3 ТЕО 1.1; 2.2]
виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2]; досліджує проблеми та потреби у створенні виробів[3 ТЕО 1.1; 4.1]; обґрунтовує потребу допомагати іншим, робити корисні справи, подарунки, бережливо ставитися до природного середовища [3 ТЕО 1.1; 1.5; 3.2]; розрізняє професії за сферами життєдіяльності; [3 ТЕО 1.1; 2.1]
|
|
29 |
|
Подарунок до Великодня. Виготовлення сувенірної писанки та подарункової коробочки за зразком (с.120, альб.с.77-79). |
|||
30 |
|
Смачне чаювання. Виготовлення аплікації в техніці оригамі за зразком. (с. 65, альб.с.80-84). |
|||
31 |
|
Рамочка для фото. Виготовлення рамочки для фотографії за зразком. (альб.с.85-87). Незвичайна фотосесія. Виготовлення аксесуарів для фотосесії за зразком. (с. 106, альб.с.90-92) |
|||
Я - людина |
|||||
32 |
|
Сердечко. Виготовлення двох різних сердечок із дроту за зразком. (с. 76, альб.с.88). |
• математична компетентність • екологічна компетентність • • навчання впродовж життя • культурна компетентність
|
розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх[3 ТЕО 2.1]; обробляє деталі виробу за потреби; [3 ТЕО 2.1] застосовує рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання; [3 ТЕО 2.1] виготовляє деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (витинка, вишивка, плетіння, мозаїка, пап’є-маше, скрапбукінг тощо);[3 ТЕО 2.2]
|
|
33 |
|
Брелок-смайлик. Виготовлення брелка за зразком. (с. 92, альб.с.89) |
|||
34 |
|
Рудий клоун Бім. Виготовлення веселого клоуна з пластиліну за зразком. (с. 138, альб.с.93.) |
|||
35 |
|
На полонині. Виготовлення композиції за зразком. (альб.с.94-96) Підсумок за рік. |
|||