Виготовлення об’ємних іграшок на основі циліндра та конуса.

Про матеріал
Мета: навчити учнів виготовляти об'ємні іграшки на основі циліндра або конуса,повторити відомості про свійські тварини, їхнє значення для людини, закріпити відомості про геометричні фігури,тіла; вдосконалювати навички роботи з папером та картоном; розвивати образне мислення, увагу, фантазію, кмітливість; виховувати любов до праці, акуратність під час роботи з фарбами, кольоровим папером і ножицями.
Перегляд файлу

                   Роменська загальноосвітня школа I-III ступенів № 11

Роменської міської ради Сумської області

 

             

   Розробка інтегрованого  уроку  

                                                 в 3-Б класі                                                                       

(трудове навчання, математика, природознавство)

 

Тема. Виготовлення об’ємних іграшок на основі циліндра та конуса. Повторення про геометричні  фігури, тіла. Свійські тварини.

 

 

 

                                         Підготувала

                                                            вчитель початкових класів

                                                          Поповиченко Лідія Вікторівна

 

 

 

Тема. Виготовлення об’ємних іграшок на основі циліндра та конуса. Повторення про геометричні  фігури. Свійські тварини.

Мета: навчити учнів виготовляти об'ємні іграшки на основі циліндра або конуса,повторити відомості про свійські тварини, їхнє значення для людини, закріпити відомості про геометричні фігури,тіла; вдосконалювати навички роботи з папером та картоном; розвивати образне мислення, увагу, фантазію, кмітливість; виховувати любов до праці, акуратність під час роботи з фарбами, кольоровим папером і ножицями.

Обладнання: картонний циліндр, конус; кольоровий папір та картон; клей; ножиці; зразки виробів; мультимедійна дошка; аудиозапис фізкультхвилинки«Зайчики».

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Девіз уроку:

 Шукай краси,

Шукай добра.

Вони — усе,

Вони є всюди.

І. Франко

 

  1. Привітання

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше, клас.

Біля парти станем чемно-

хай мине час недаремно.

Будемо уважні і чемні усі.

сядем рівненько на місця свої.

 

2. Перевірка готовності до уроку

3. Упорядкування робочих місць

II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ  МАТЕРІАЛУ

  1. Повідомлення теми та мети уроку

Виготовлення об’ємних іграшок на основі циліндра та конуса. Повторення про геометричні  фігури.Свійські тварини.

 

— Сьогодні на уроці ми будемо вчитися виготовляти об’ємні іграшки на основі циліндра або конуса.Також повторимо про геоматричні фігури, тіла.Згадаємо про свійські тварини, їхнє значення для людини.

  1. Розповідь з елементами бесіди на основі мультимедійної презентації.

-Які геометричні фігури ви знаєте?

-А які тіла?

-Яка наука їх вивчає?

-Діти, напевно, ви помітили, що математика - це досить цікава наука. Багато таємниць ми вже відкрили для себе, але ще більше є невідомих.

Сьогодні ми відправимось у царство математичних таємниць, щоб відкрити для себе щось нове. У цьому нам допоможуть геометричні фігури, тіла.

Отже, нашими друзями сьогодні будуть геометричні фігури.

3.- А іще ми будемо говорити про інших друзів.Їх називають братами нашими меншими.

4. Гра «Продовж твердження»

- Тварини бувають...

- Усі свійські тварини пішли від...

- Свійські тварини відрізняються від диких тим, що...

- Людина приручила тварин для того, щоб мати...

Сьогодні ми згадаємо про декого з них.

(Учні розповідають про кролика, котика,курочку,півника.)

Вправа  Кубик Блума .Світ тварин

 

Цікавинки про тварин:

  • - Вченi довели, що собаки бачать у кольорі, хоча їхній зір і не настільки яскравий як у людини.
  • Коти можуть видaвати близько 100 різних звуків. Для порівняння - собаки лише близько 10.
  • Якщо кішка біля Вас, і її хвіст тремтить - це найбільше відчуття любові, яке вона може виразити. 
  • Кішка за своє життя може мати більше 100 кошенят.
  • У висоту кролик може стрибнути аж на 1 метр.
  • Зуби кролика ніколи не перестають рости. Вони стираються, коли він гризе їжу.
  • Зір кроликів охоплює 360 градусів, вони бачать все спереду і ззаду.

-А чому ми вибрали саме цих тваринок? Більшість з них пов’язані зі

святом Великодня.

— Розгляньте вироби. На основі яких геометричних тіл вони зроблені?

— Які матеріали потрібні для їх виготовлення та оздоблення?

— Де і для чого можна використати ці вироби?

— Складіть план виготовлення іграшки. Зробіть іграшку, яка вам найбільш сподобалася, додайте елементи на основі різних прийомів роботи з папером, що доповнять її образ.

Фізкультхвилинка

Хто ж так, хто вже там стомився

І направо похилився?

Треба дружно всім нам встати,

Фізкультпаузу почати:

Руки вгору, руки вниз

І легесенько прогнись.

Руки в боки, руки так,

Руки вгору, як вітряк.

Раз — присядьте, два — присядьте,

І за парту тихо сядьте.

3. Демонстрування та аналіз зразка

1) Інструктаж учителя.

1. Основою для іграшок на основі циліндра можуть служити картонні трубочки з-під туалетного паперу, паперових рушників, фольги, харчової плівки тощо.

2. Спочатку трубочці за бажанням треба надати певної форми, як показано на фото. Це — основа для майбутніх вушок, ріжок, вусики.

3. Трубочку обгорніть кольоровим або гофрованим папером відповідного кольору за малюнками. Для цього трубочку потрібно вирівняти, а після обгортання знову надати їй попередньої форми.

4. Додайте іграшці належні деталі, створюючи образ.

— Пригадайте, як за допомогою циркуля накреслити півколо. Яку деталь слід додати до креслення, щоб отримати розгортку об’ємної форми?

1. Придумайте, яку іграшку на основі конуса ви хочете зробити.

2. Складіть план її виготовлення та доберіть необхідні матеріали для оздоблення.

3. На зворотному боці картону накресліть розгортку конуса.

4. Виріжте її, з’єднайте за допомогою клапанів.

5. Доповніть необхідними деталями.

2) Повторення правил безпеки під час роботи. C:\Users\Юлечка\Downloads\а.jpg

ІІІ. ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ В ГРУПАХ

Нагадування правил

Картинки по запросу правила роботи в групах в картинках

(учням роздруковані інструкції)

Звучить аудіозапис пісні Н. Антоник «Іграшки».

IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ УЧНІВ

V. ПІДСУМОК УРОКУ

— Чи сподобалося вам виготовляти об’ємні іграшки?

-Утворіть коло дружби, візьміться за руки  і загадайте  бажання. Воно неодмінно здійсниться. 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

docx
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
522
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку