Календарне планування з етики. 5 клас

Про матеріал
Календарне планування з етики для учнів 5 класу розроблено згідно чинної програми.
Перегляд файлу

Календарне планування з етики. 5 клас

№ п.

Дата

Навчальний матеріал

Примітки

Дист.н.

1.

 

Вступ. Що вивчає етика (1 год)

Що таке етика. Для чого вивчають етику. Як пов'язані етика та духовний світ людини. Якими є важливі людські чесноти.

 

 

2.

 

Тема 1. Чим керується людина у своїх вчинках та поведінці

(5 год, у тому числі 1 - урок узагальнення, 1 - тематичного оцінювання)

Як розрізнити добро і зло. Чому люди повинні виби­рати між добром і злом. Що таке доброчинність.

 

 

 

3.

 

Що таке вчинок. Як впливають емоції та почуття на нашу поведінку. Як навчитися керувати собою. Що допомагає    уникнути    помилок    та    негативних наслідків учинків.

 

 

4.

 

Як співвідносяться мораль і етикет. До чого призво­дить незнання етикетних правил. Які етикетні прави­ла на щодень є найважливішими.

 

 

5.

 

Узагальнення.

 

 

 

6.

 

Тематичне оцінювання. Контрольне тестування.

 

 

7.

 

Тема 2. Які правила визначають гармонію людини із собою та найближчим оточенням

(8 год, у тому числі 1 - урок узагальнення, 1 - тематичного оцінювання)

Що означає бути щасливим.  Що таке людська індивідуальність та відчуття гармонії в собі. Чому важливо правильно оцінювати себе.

 

 

 

8.

 

Що таке гідність та честь. Чому не можна принижува­ти людську гідність. Чому кожна людина гідна пова­ги. Як не втратити гідність.

 

 

9.

 

Що таке совість.  Як пов'язані  совість  і  відпо­відальність перед собою. Коли людині буває соромно. Чому важливо знати думку інших про себе. Коли лю­ди відчувають провину.

 

 

10.

 

Яку роль відіграють у житті людини родинне коло, сімейні свята і традиції. Чому необхідні взаємна пова­га, допомога і чуйність у родинному колі. Якими ма­ють бути сімейні обов'язки. Як уникнути конфлікту в стосунках із рідними.

 

 

11.

 

3 чого починається дружба і вміння дружити. Кого ми називаємо другом. За що ми цінуємо своїх друзів.

 

 

12.

 

Якими   є   моральні   основи   товаришування.   Як розв'язувати конфліктні ситуації. Що таке честь колективу. Як розрізнити справжній та позірний авторитет.

 

 

13.

 

Узагальнення.

 

 

 

14.

 

Тематичне оцінювання. Контрольне тестування.

 

 

15.

 

Тема 3. Якими є моральні норми та правила співжиття у людському суспільстві

(8 год, у тому числі 1 - урок узагальнення, 1 - тематичного оцінювання)

Як і чому виник етикет. Що таке церемонії, звичаї, етикетні кодекси. Які манери вважаються гарними.

 

 

 

16.

 

Якими є моральні норми в культурі українського народу. Яку роль відіграють для українців звичаї гостинності,працелюбність,взаємоповага, допомога сиротам, удовам, безкорисливість.

 

 

17.

 

Якими є звичаї різних народів, що живуть в Україні.

 

 

18.

 

Чому люди поважають звичаї, традиції і закони. Чому треба поважати гідність і права людини.

 

 

19.

 

Що означає бути громадянином своєї держави. Як ми відчуваємо належність до своєї  країни. Як бути  корисним суспільству.

 

 

20.

 

У чому полягає основний зміст "золотого правила"моралі. Чи можна спілкуватися з іншими людьми, не

виконуючи сучасних етикетних норм. Чому людяність і справедливість є основою сучасного етикету.

Що таке пристойність.

 

 

21.

 

Узагальнення.

 

 

 

22.

 

Тематичне оцінювання. Контрольне тестування.

 

 

23.

 

Тема 4. Що означає дотримуватися норм етикету в повсякденному житті

(11 год, у тому числі 1 - урок узагальнення, 1 - тематичного оцінювання)

Що таке спілкувальна поведінка та мовний етикет.

 

 

 

24.

 

Що означає бути цікавим і приємним співрозмовником. Які є моральні основи спілкування.

 

 

25.

 

Як звертатися до людей. Як вибачатися і пробачати.

 

 

 

26.

 

Як чемно відмовитися чи погодитися. Як висловлювати вдячність.

 

 

27.

 

Коли доречно користуватися телефоном. Що означає "вміти листуватися". Як оформити лист, що надси­лається в мережі Інтернет.

 

 

28.

 

Які є основні правила невербального спілкування. Коли жести бувають красномовніші за слова. Чому жести багатозначні.

 

 

29.

 

Чому одяг є виявом індивідуальності. Що таке мода і стиль. Як співвідносяться віяння моди й етикет. Як підібрати для себе одяг.

 

 

30

 

Що треба пам'ятати, відвідуючи хворого. Як поводи­тись у поліклініці та лікарні. Якими є особливості по­ведінки в дні смутку та печалі. Як висловлювати співчуття та втішання (розраду). Що треба знати про вшанування спочилих та поминальні дні.

 

 

31.

 

Яким є етикет особливих випадків та поведінка в різних життєвих ситуаціях (на святі, на весіллі, в му­зеї та бібліотеці, в гостях). Як вибирають та прийма­ють подарунки. Як улаштувати свято вдома чи в школі.

 

 

32.

 

Узагальнення.

 

 

 

33.

 

Тематичне оцінювання. Контрольне тестування.

 

 

34.

 

Підсумкове узагальнення (2 год.)

Підсумкове узагальнення.

 

 

 

35.

 

Підсумкове узагальнення.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Gudan Liliana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кулеша Інна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Етика, 5 клас, Планування
Додано
19 вересня 2021
Переглядів
4602
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку