Календарне планування з фізичної культури має такі розділи:
1.Тема.
2.Завдання і компетентності.
3. Зміст і структура уроку.
4. Організаційно-методичне забезпечення .
5.Дати проведення, номери уроків, дозування.
11 клас. Модуль 3.ГІМНАСТИКА (7 р. н.)
№п/п |
Зміст навчального матеріалу
|
|
|||||||||||||||
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43-44 |
45 |
46-47 |
48 |
49-50 |
О.-М. В. |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
Підготовча частина 10-12 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Теоретико-методичні знання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Правила безпеки на уроках фізичної культури у залі. ЧСС. |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
За 6сх10 |
|
Вплив занять фізичними вправами на гармонійний розвиток майбутньої матері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Фізична культура у сім’ї. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Гімнастика.Методика розвитку сили і гнучкості. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Загальна та спеціальна фізична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стройові прийоми; шикування та перешикування; |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
Ходьба: різновидності ходьби. Біг: різновидності бігу. |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
Поточний метод |
|
спеціальні бігові вправи |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
Стрибкові вправи |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
загальнорозвивальні вправи (вправи в русі, в парах, у трійках, у групах, із предметами — набивними м’ячами, гімнастичними лавами) |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
Фронтальний метод |
вправи для формування та корекції постави , запобігання плоскостопості; |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
|
Основна частина 28-32 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Спеціальна фізична підготовка прискорення з місця на 5, 10, 15 м з різних вихідних положень; «човниковий» біг 4* 9 м; вижимання ваги із різних вихідних положень; тяга силою рук до грудей у нахилі вперед; піднімання ваги прямими руками вперед з вису; піднімання ваги з підлоги до грудей з підривом; піднімання гирі до плеча з підлоги; поштовх гирі однією рукою з напівприсіду; розгинання рук зі штангою з-за голови; присідання з навантаженням на плечах; присідання зі штангою ззаду; випади у сторону, вперед, назад з навантаженням на плечах; піднімання прямої ноги та стегна з навантаженням; піднімання на пальцях ніг з навантаженням на плечах; присідання на одній нозі з навантаженням; нахили та повороти тулуба з навантаженням на плечах у різні боки; колові рухи тулуба з навантаженням на плечах; рухи ногами у положенні сидячи в упорі ззаду з навантаженням; піднімання тулуба із положення лежачи на спині з навантаженням (ноги закріплені); те саме на похилій гімнастичній лаві; вис кутом на перекладині з розведенням і зведенням ніг; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальний метод |
ГІМНАСТИКА |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Стрибки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
юнаки — способом «ноги нарізно» через гімнастичного козла в довжину; дівчата — способом «зігнувши ноги», через коня у ширину; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поточний метод |
|
юнаки та дівчата — зі скакалкою (4х50; 2х100; 2х30с; 4х15с, 2 хв у повільному темпі) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Фронтальний метод |
Лазіння -юнаки — лазіння по вертикальному канату. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поточний метод |
|
3 |
Акробатика |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поточний метод |
4 |
Виси та упори |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
юнаки — підтягування у висі; згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поточний метод |
Дівчата-підтягування у висі лежачи на низькій перекладині (висота 95 см);згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поточний метод |
|
5 |
Колове тренування . Вправи на тренажерах |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальний метод |
|
Атлетична гімнастика : згинання і розгинання рук в упорі лежачи (від 105, 510, 225 до 150 разів); розгинання рук стоячи в упорі на брусах (інших пристосуваннях) (від 105, 510, 225 до 150 разів); горизонтальне підтягування на низькій перекладині (від 10 підходів по 5 разів до 50 разів); піднімання тулуба із положення лежачи, ступні закріплені (від 225 до 150 та 250 разів); рухи ногами у положенні лежачи на спині («велосипед») (від 225 до 250 (70) разів); повороти тулуба праворуч і ліворуч, стоячи в нахилі, руки в сторони (від 225 до 250 (70) разів); піднімання на носок однієї ноги від 25 до 50 разів кожною ногою; присідання на одній нозі («пістолет») (від 66, 58, 510, 220 до 310 разів на кожній нозі); підтягування у висі (хлопці) (від 210 до 220 (25) разів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальний метод |
6 |
Орієнтовні навчальні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підтягування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Нахил уперед з положення сидячи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Піднімання тулуба в сід за 60 с |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Загальна фізична підготовка |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43-44 |
45 |
46-47 |
48 |
49-50 |
|
|
вправи для розвитку спритності: метання м’яча в ціль; акробатичні вправи; подолання смуги перешкод |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
вправи для розвитку витривалості: рухливі та спортивні ігри; |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
вправи для розвитку сили: передачі набивними м’ячами 5 кг. однією, двома руками; ходьба у напівприсіді з набивними м’ячами; присідання на одній та двох ногах; присідання на одній нозі з наступним підскоком угору, вправи з гантелями, з подоланням ваги партнера, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальний метод |
|
вправи для розвитку гнучкості: вправи з широкою амплітудою рухів руками й ногами; махові рухи; активні та пасивні нахили; вправи на розтягування; вправи з гімнастичною палицею або скакалкою, складеною вчетверо; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Фронтальний метод |
|
ЧСС |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
За 6сх10 |
|
Заключна частина 3-5 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шикування |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
Вправи на відновлення і розслаблення м’язів |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
Підведення підсумків уроку .ЧСС. |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
За 6сх10 |
|
Організований вихід |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|