Конспект урока "Школа культура рухів з елементами гімнастики" для 1 класа.

Про матеріал

Цей урок учні проведуть, як мандрівку в джунглі направлен виховувати інтерес до занять гімнастикою та бажання самостійно займатися фізичними вправами.

Перегляд файлу

Урок  «Мандрівка в джунглі»

Тема: школа культури рухів з елементами акробатики.

Мета уроку: Закріплювати вміння виконувати вправу  стійка на лопатках, «міст» із     

                         положення лежачи та перекид вперед;

                         Розвивати спритність у рухливих та естафетних іграх  «Павучки» і                  

                         «Вудочка».

                         Виховувати інтерес до занять гімнастикою та бажання самостійно  

                         займатися фізичними вправами.

 

Інвентар: гімнастичний мат, кеглі, обручі, скакалка,канат, фізична карта світу, гімнастичні палиці, фотографії тварин, картини джунгів.

Місце проведення: стортивна зала.

 

 

Частина уроку

                               Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина уроку

(10-12хв)

1.Шикування, привітання.

  30 с

 

2. Повідомлення завдань уроку

- Сьогодні ми з вами вирушимо в незвичайну мандрівку в джунглі. Джунглі-це густі, вологі непрохідні ліси. Щоб уявити їх краще, пригадайте фільми про Тарзана, Мауглі. Головне-з’ясуємо, які ми сильні, швидкі, спритні витривалі, гнучкі, як уміємо долати труднощі.

 

 

 

 

До 30с

 

3. Стройові вправи

- перевіримо, чи не зіб’ємося ми зі стежки, чи не заблукаємо під час походу. А для цього повторимо повороти.

 

До 1хв

Команди «Кругом!»

«Ліворуч!», «Праворуч!»

Стежити за чіткістю виконання.

4. Різновиди ходьби та бігу

- Підходимо до літака (ходьба звичайним кроком)

 1 хв

Фронтально-потоковий метод. Дистанція-2м.

-  Злітаємо, набираємо швидкість. (Біг)

Біг у повільному напрямку, за сигналом - в колону за направляючим.

 1-2 хв.

Не зіштовхуватися, не торкатися друг-друга

-Ось ми політаємо над океаном і приземляємось в Амазонії. (Ходьба на носках, потім на п’ятках)

 1-2 хв.

 Стежити за правильною поставою та диханням.

 

Подивіться навколо: який густий ліс, гігантські дерева , ребристі корені яких розповзлися навкруги, повалені дерева-це все перешкоди, що заважають нам пройти. (Біг із перешкодами)

 

 1-2 хв

Як перешкоди використовувати  гімнастичні палиці та кеглі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-У джунглях багато змій і найбільша в світі з них – анаконда до 11м завдовжки. (Ходьба «змійкою»).

-У джунглях дуже багато павуків, комах, жуків.

Гра «Павучки»

 

    1 хв

 

 

 

 

 2-3хв

Учні тримають один одного за талію, йдуть між фішками.

 

Імітуючи павучків, граємо в «салки».

5. Загально-розвивальні вправи з обручем.

-Виходимо на галявину, де розімнемо м’язи шиї, рук, тулуба та ніг, трохи підбадьоримось.

Покажемо які високі дерева в джунглях.

1) Піднімання рук вгору, піднімання на носочки.

В.п.- о.с.

1 – піднімаємо руки вгору, встати на носки

2 – повернутись у в.п.

А тепер як дерева качає вітер.

2)Нахили тулуба в сторони.

В.п. – ноги нарізно,руки вгору.

1 – нахилити тулуб вправу сторону

2 – в.п.

3 – 4 – теж саме в ліву сторону.

А тепер ми схожі на черепаху.

3) Повороти тулуба.

В.п. – ноги нарізно, обруч позаду, руки в сторони.

1 – поворот вправу сторону

2 – в.п.

3 – 4 – теж саме в ліву сторону.

А тепер як жук катаємо кульку.

4) Перекати.

В.п. – широка стійка,присісти на ліву ногу, обруч попереду на підлозі.

1 – перекат на праву ногу, ліву випрямити в сторону

2 – перекат на ліву ногу, праву випрямити в сторону.

А тепер прогулянка на машині.

5) Повзання на сідницях.

В.п. – сидячи на підлозі, ноги разом.

1 -8 – рухаємось вперед на сідницях вперед;

1 -8 – рухаємось на сідницях назад.

В джунглях багато тигрів, пантер, ягуарів та інших котячих. Покажемо як вони вигинають спинку.

6)Вигинання  спини. Вправа «кішка».

В.п. – упор на колінах, руки прямі.

1 – підняти голову вгору, прогнути спину;

2 – опустити голову вниз, вигнути спину вгору – видих.

 

А тепер ми побудимо коброю. Імітуємо як кобра роздуває капюшон.

7) Прогинання з упором на руки.

В.п. – лягти на живіт, руки зігнуті на рівні грудей.

1 – випрямити руки, прогнутись, видих;

2 – повернутись у в.п., вдих.

Тепер ми покажемо як пролазити із нори.

8) А тепер пролазимо в велики нори. Пролізти в обруч боком.

В.п. – о.с., обруч в лівій руці.

1 – переступити лівою ногою в обруч,

2 – присісти, пролізти в обруч вліво.

3 – 4 – теж саме вправу сторону.

А тепер підготуємо наші ніжки.

9) Стрибки двома ногами.

В.п. – о.с., обруч біля лівої ноги на підлозі.

1 – стрибок двома ногами в обруч та із обруча вліво;

2 – стрибок двома ногами в обруч та із обруча вправо.

 

 5-7 хв

 

 

 

 

10 – 12 разів

 

 

 

10 – 12 разів

 

 

 

 

 

10 – 12 разів

 

 

 

 

 

10 – 12 разів

 

 

 

 

 

 

3 – 4 рази

 

 

 

 

 

 

10 – 12 разів

 

 

 

 

10 – 12 разів

 

 

 

 

 

10 – 12 разів

 

 

 

 

16 – 20 разів.

Перешикуватись трійками

Фронтальний метод

 

 

Тем повільний, дихання спокійне

Потягнутись за руками.

 

Руки прямі, розтягуємо бокові та межреберні м’язи, випрямляємось на видихі

 

Ноги від підлоги не піднімати.

 

 

 

 

 

Ногу в сторону витягнути до повного випрямлення.

 

 

 

Згинаючи та випрямляючи по черзі ноги передвіщаємось на сідницях.

 

 

 

Темп повільний, опускаючи голову вниз, дістатись підборіддям грудини.

 

 

На видиханні шипимо як змія.

 

 

 

 

 

Пролазити в обруч присівши, спину тримати прямо.

 

 

 

 

Руки на поясі, темп спокійний.

Основна частина уроку 

20-25 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Акробатичні вправи

-Наша стежка простягається через навісний місток. Покажіть, по якому містку ви йтимете. (Вправа «Міст»).

До 2 хв

Фронтальний метод

Всі виконують вправу на місці

2. А хто бачив справжній місток покажіть який він. (Стійка «Міст»)

                (Стійка на лопатках)

2-3 хв

 

2-3 хв

Лікті зведені, тіло випрямлене, ноги вертикально.

3. Вправи на рівновагу

-Пройти по містку, де у воді алігатори та змії- далі пройти через болото, де ядовиті жаби Ага, по купинах.

 3-4 хв

 Ходьба по канату: прямо- руки в сторони; приставним кроком -  руки на поясі; стрибки на двох ногах по купинах.

4. Вправа «Перекид вперед»

-У джунглях дуже  багато мавп. Вони полюбляють бавитись і перекидатись. Ми спробуємо зробити перекиди, як мавпочки.

 

-А тепер збираємо свої речі та прибираємо після себе.

  3-5хв

Поточний метод.

 

 

 

Прибрати мати,обручі.

5. Гра «Вудочка».

- Як же опинитися біля річки та не наловити рибки?

 

 

 

 

  3-5 хв

 

 

Учні стають в коло в центрі якого учитель обертає скакалку, всі стрибають, щоб вона їх не торкнулась.

Заключна частина уроку

3-5хв

1.Ходьба у повільному темпі

-Як головний провідник я виведу вас із джунглів, адже  завдання своє ми виконали.

Ось дорога через гальку.

 Ви втомилися і тому нам часто доведеться зупинятися, відпочивати. (Рухлива гра на увагу).

До 2 хв

Фронтальний метод.

Ходьба по килимку з камінцями

1оплеск-ходьба, 2-зупинка, 3-присід.

2. Шикування в одну ширенгу

-Спокійно підходимо до літака, яким дістанемось додому.

До 30 секунд

За зростом

3. Підбиття підсумків уроку

-Чи сподобалась вам «Мандрівка в джунглі»? які вправи на уроці ви виконували? Яких тваринок ми бачили?

До 2хв

Відмітити учнів, які найбільш вправно виконували завдання.

 

doc
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
1160
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку