конспект уроку для учнів 11 класу з баскетболу

Про матеріал

План – конспект

Уроку з фізичної культури

для 11 класу

Тема : баскетбол

Мета: удосконалення знання учнів у використанні вивчених технічних елементів з баскетболу.

Розвиток фізичних якостей таких, як спритність витривалість. Сприяння вихованню колективізму та

дружності.

Перегляд файлу

План – конспект

Уроку з фізичної культури

для 11 класу

 

Тема : баскетбол

Мета: удосконалення знання учнів у використанні вивчених технічних елементів з баскетболу.

Розвиток фізичних якостей таких, як спритність витривалість. Сприяння вихованню колективізму та

дружності.

ЗАВДАННЯ УРОКУ:

  • вдосконалити техніку виконання ведення і передач м’яча   на місці і в русі;
  • вдосконалити техніку кидків в корзину після подвійного кроку;
  • виховувати почуття колективізму та взаємовируч­ки в змагальних естафетах;
  • сприяти зміцненню здоров'я засобами ігрової та змагальної діяльності на уроках із баскетболу;
  • розвивати кмітливість, спритність, швидкість та витривалість

 

Інвентар:                        баскетбольні м'ячі,  стійки, секундомір.

 

Тип уроку:                       комбінований

 

Місце проведення:      спортивний зал

Хід уроку

 

№ з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Під-готовча

Основ-на

Спеціаль-на

 

І. Підготовча частина (13 хв)

 

1

Шикування, привітання, здача рапорту, оголошення завдань уроку,

Стройові  вправи:

  • на ліво
  • на право
  • кругом

 

Бесіда про правила гри у баскетбол:

  • В якій країні народився баскетбол?
  • Скільки людей  знаходиться на майданчику під час гри?
  • Скільки секунд дається на одну атаку?
  • Після скільки фолів гравець не може продовжити гру?
  • Скільки очок нараховуються команді за штрафний кидок?
  • пульсометрія

Перешикування.

 

3 хв.

 

 

30с

 

 

 

 

1хв

 

Шеренга. Звернути увагу на наявність спортивної форми.

Правильне та чітке виконання команд.

 

 

 

 

Словесний метод

 

 

 

 

 

 

 

В колону по одному, дистанція у два кроки.

2

Ходьба.

  • На носках з махом рук верх
  • На п’ятках руки за голови
  • З поворотом тулуба, руки зігнуті в ліктях перед груддю.
  • Мах лівою ногою до правої руки і навпаки;
  • Нахил тулуба уперед,торкнутися до носка.
  • Випади с поворотом тулуба в ліво в право;
  • З високим підніманням стегна  переходом на випади.
  • Стрибки в гору на лівій правій нозі з махами рук;
  • Махи правою ногою зігнутою  в колінах до лівого плеча, те саме з іншою ногою;
  • Махи правою та лівою ногою зігнутою в коліні в сторони;

 

 

5 хв.

 

 Виконувати груповим методом в шерензі. Дотримання дистанції та правильної постави під час ходьби. Стежити за ритмічним диханням Звернути увагу на правильність виконання. Інтервал між учнями 1-2 кроки. Темп середній. З максимальною амплітудою.

 

3

Біг

  • Звичайний біг;
  • з високим підніманням стегна до середини, потім с хресним кроком лівим боком ;
  • із закиданням гомілок назад;
  • зі зміною напрямку в сторони з зупинкою;
  • біг звичайний потім два кроки в сторони уперед приставними кроками;
  • з прискоренням до кінця майданчика потім в сторони приставним кроком по лицевій лінії поля, та спиною уперед по боковій лінії повертаючись до місця початку вправи;
  • біг звичайний до середини, потім спиною уперед до кінця майданчика та приставними кроками в ліво чи право по лицевим лініям та біг змійкою по боковим лініям майданчика повертаючись назад;
  • біг по діагоналі з прискоренням до кінця майданчика та приставними кроками в ліво чи право з поворотами через два кроки.
  • Звичайний біг. Два, три кроки - стрибок в гору з двох ніг:
  • Звичайний біг з випадами вперед, всторони.
  • «степ» на місці на носках з  схресним стрибком

Пульсометрія.

 

 

5 хв.

 

Дотримання дистанції та правильної постави під час бігу. Стежити за ритмічним диханням. Виконувати в середньому та швидкому темпі. Робота рук.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконувати в повільному темпі.

 

Виконувати на носочка по хлопку стрибок і за сигналом прискорення.

 

II. Основна частина (28 хв)

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

Ведення м’яча :

На місці

  • Ведення м’яча на місці:

а) правою рукою;

б) лівою рукою

  • Ведення на місці правою рукою з кроком лівою ногою вправо або вліво і повернення в початкове положення (при веденні лівою рукою - навпаки)

В русі

  • Ведення м’яча  зі зміною напрямку з преводом м’яча;
  • Вправа «квадрат»

Стійки розміщенні на майданчику в формі квадрату біля щита.(1-ша ст.. в верхній точці штрафного кола, 2-га ст.. зліва від щита , 3-тя ст.. під щитом і 4-та ст.. с права від щита ) Учні стоять в колону по одному за сигналом перший учень  рухається  з центру штрафного кола обводить стійку, робить перевод рухаючись в ліво, обводить стійку та робить наступний первод, знову обводить стійку яка знаходиться під щитом з максимально мінімальним радіусом, виконує переводом м’яча до наступної стійки і рухаємося   до місця початку. Обвівши стійку  зробіть два кроки в право та виконайте кидок в корзину.

  • Вправа «змійка»

(Стійки розміщені на відстані 2-х м в напрямку до щита) Для початку підведіть м’яч в баскетбольній стійці обвівши його зробіть перевод м’яча спереді та продовжуйте рухатись до ноступної стійки, повторяйте з кожною стійкою доки не опинитесь під щитом. Потім виконайте кидок м’яча в кошик.

  • Кидок м’яча в щит, підбір в стрибку  з подальшим веденням до іншого щита.
  • В колоні по одному під щитом.

Виконати:

ведення м’яча 2 - 3 удари – зупинка – 2-3 удари назад – перевод – прискорення – подвійний крок і кидок в кільце.

Передачі м’яча:

  • Передача м'яча в стіну в парах перший учень виконує передачу в стіну, другий ловить відскочивший м’яч .
  • Передача м'яча в парах двома руками від грудей з відскоком від підлоги, після кожної передачі збільшувати відстань.
  • Передача м’яча в стіну  двома руками від грудей.
  • Передача м'яча в парах без відскоку на швидкість приставними кроками. Двома руками від грудей.
  • Три гравці утворюють рівнобічний трикутник. Гравець 1 передає м'яч гравцеві 2 і перебігає на його місце. Гравець 2 передає м'яч гравцеві 3 і перебігає на місце гравця 1. Гравець 3 виконує ту ж вправу, що і гравець 1.
  •   Шикування по три гравці в лінію на відстані 4 - 5 м один від одного. Гравець 2 передає м'яч гравцеві 1, останній передає його назад; те саме в бік гравця 3.

 

 

 

7хв.

 

 

 

Вправу виконувати з різною висотою відскоку.  В високій та низькій стійці.

 

 

Звернути увагу на роботу кисті рук.

 

 

 

 

 

 

Виконувати поточним методом.

 Виконувати вправу в  швидкому темпі.

Для слабшої руки вправу можна виконати дзеркально. Стійки які находяться в верхній та нижній точці обводити з максимально мінімальним радіусом. Кидок виконати однією рукою від голови

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за роботою ніг. Виконувати в середньому та швидкому темпі. Ведення м’яча перемінно право та лівою рукою

 

Звернути увагу на роботу кисті при веденні. М’яч збоку. Середня швидкість. Потоковим методом

Швидкість середня. Кидок виконати однією рукою від голови. Звернути увагу на правильну техніку виконання.

 

 

 

 

 

Передачу виконувати двома руками від грудей. Швидкість середня. Вказати на помилки. Звернути увагу на поставлення кисті рук при передачі.

Індивідуально вказати на помилки, які учні допустили, виконуючи передачу м'яча з відскоком від підлоги. Слідкувати за правильною технікою виконання передач. Виконувати в парах у дві шеренги.

 

Відстань 2м виконувати передачі в стіну на швидкість протягом 20с. намагатися зробити як можна більше передач. (орієнтовочно18,16 предач).

 

2

Кидок м’яча

  • Кидки м’яча з місця з різних точок.
  • Кидок м’яча після подвійного кроку.
  • Кидок м’яча однією рукою зверху з  пасивним захисником
  •  Вправа «зірка»

Кидок м’яча після передачі м’яча партнера. Після  оббігання стійок.

  • Кидок м’яча  після передачі  з прискоренням.( учень починає біг з середини поля в сторону бокової лінії на лінії штрафних кидків. Він повинен торкнутися бокової лінії  вернутися в початок виконання вправи, отримати передачу виконати в стрибку кидок в корзину та продовжити біг в іншу сторону).

Гра в баскетбол

Пульсометрія.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

8 раз

 

 

 

5хв

 

 

Гравець веде м’яч до корзини.  Захисник веде пасивний захист.  Нападаючий виконує кидок в корзину, якщо м’яча відскочив виконує підбирання та робить кидок до попадання

Стійки розташовані по колу 3-х с зони. Учень починає біг від щита до першої стійки торкається її повертаючись назад отримує передачу та виконує кидок після подвійного кроку. Другий учень який виконує передачу робить її з відскоком від пола. Швидкість виконання вправи максимальна.

Звернути увагу на  постановку ніг при зупинці. Та роботу рук при кидкові м’яча. Швидкість максимальна.

 

 

III. Заключна частина (4 хв)

 

1

 

Ходьба та вправи на відновлення дихання

 

1 хв.

 

Темп ходьби повільний

2

Оцінювання навчальних досягнень учнів

 

30 с.

 

Індивідуально вказати кожному на помилки, які найчастіше трапляються на уроці

3

Баскетбольна  вікторина

     Що означає жест судді:

  • м’яч до гри;
  • хвилинна перерва;
  • поштовх суперника;
  • м’яч не зарахований;
  • штрафні кидки
  • Пульсометрія.

 

 

2 хв.

 

Використати малюнки

10

5

Домашнє завдання

 

30 с.

 

Стрибки вгору з присіду зі сплеском у найвищій точці польоту (4x10 р.), присідання на одній нозі

6

Організований вихід із залу

 

 

30с

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мельник Павло Олександрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 вересня 2018
Переглядів
7668
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку