Календарне планування з фізичної культури має такі розділи:
1.Тема.
2.Завдання і компетентності.
3. Зміст і структура уроку.
4. Організаційно-методичне забезпечення .
5.Дати проведення, номери уроків, дозування.
11 клас Модуль2.ВОЛЕЙБОЛ(7 р. н.)
№п/п |
Зміст навчального матеріалу
|
|||||||||||||||||
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
О.-М. В. |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
Підготовча частина 10-12 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Теоретико-методичні знання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Правила безпеки на уроках фізичної культури у залі. ЧСС. |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
За 6сх10 |
|
Основи методик розвитку сили, витривалості , гнучкості, швидкісно-силових якостей, спритності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Роль та місце спортивних ігор у вихованні морально-вольових якостей особистості. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Волейбол у сучасному олімпійському русі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Фізична підготовленість волейболіста. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Суддівство змагань. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Чинники, які визначають ефективність змагальної діяльності гравців. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Матеріально-технічне забезпечення змагань і тренувань. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Загальна та спеціальна фізична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стройові прийоми; шикування та перешикування; |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
Ходьба: різновидності ходьби. Біг: різновидності бігу. |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
спеціальні бігові вправи |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
Поточний |
|
Стрибкові вправи |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
метод |
|
загальнорозвивальні вправи (вправи в русі, в парах, у трійках, у групах, із предметами — набивними м’ячами)
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
Фронталь ний метод |
вправи для формування та корекції постави , запобігання плоскостопості; |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
|
Основна частина 28-32 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Спеціальна фізична підготовка прискорення з місця на 5, 10, 15 м з різних вихідних положень; «човниковий» біг 4 9 м; чергування прискорень, зупинок, поворотів, бігу зі зміною напрямку за зоровим сигналом; вправи для розвитку стрибучості, сили м’язів тулуба, плечового пояса, кистей рук, гнучкості; тощо; серійні стрибки поштовхом однієї та двох ніг із діставанням предметів; подоланням перешкод, вистрибування з присіду, багаторазові передачі волейбольного м’яча а стіну з різної відстані, пересування уздовж сітки приставним кроком правим та лівим боком, спиною з поворотом на 180
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поточний метод |
вправи для розвитку швидкості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
біг зі зміною швидкості й напрямку за сигналом; естафети, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«дріботливий біг» із максимальною можливою кількості кроків за одиницю часу; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
вправи для розвитку спритності: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
різновиди стрибків із завданнями; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
стрибки з поворотами, через різноманітні предмети |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
метання м’яча в ціль; вправи на координацію рухів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«човниковий» біг 4×9 м; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
вправи для розвитку сили: згинання і розгинання рук в упорі лежачи; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
індивідуально |
|
підтягування у висі та у висі лежачи на перекладині; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
індивідуально |
присідання на одній та двох ногах; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
індивідуально |
|
передачі набивними м’ячами 5 кг. однією, двома руками; ходьба у напівприсіді з набивними м’ячами; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
вправи для розвитку витривалості: стрибки зі скакалкою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
індивідуально |
|
вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: стрибки з місця в довжину та висоту; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
біг з максимальною швидкістю після підстрибування, після бігу на місці, після різкої зміни напрямку бігу, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
вистрибування з присіду; стрибки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«в глибину» з наступним вистрибуванням угору; кидки і ловіння набивного м’яча (1 кг) в парах. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
парами |
4 |
Техніко-тактична підготовка |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
Передачі м’яча для нападаючого удару, для зв’язуючого; скорочені передачі; передачі в стрибку; передача м’яча із задньої лінії, передача м’яча для нападаючого удару з другої лінії. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Націлена подача; скорочена верхня пряма подача; планеруюча подача в межах майданчика; силові подачі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прийом м’яча після сильних верхніх подач; прийом м’яча, що летить збоку; прийом м’яча після швидкого переміщення. взаємодія гравців, що приймають м’яч із гравцем, що перебуває в зоні 4,3,2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прямий нападаючий удар з коротких та середніх передач; прямий нападаючий удар з переводом; прямий нападаючий удар з другої лінії; нападаючий удар слабшою рукою. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Одиночне та групове блокування в зонах 3; 2; 4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Взаємодія з гравцем, що виконує другу передачу; імітація нападаючого удару з наступними обманними діями. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Двостороння гра. Навчальна гра. |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
ЧСС |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
За 6сх10 |
5 |
Орієнтовні навчальні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 передач на точність через сітку із зони 2,3,4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 прямих верхніх подач на точність в зазначену зону (хл.); ігровий майданчик (дів.) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«човниковий» біг 4х9м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стрибок у довжину з місця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стрибки через скакалку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заключна частина 3-5 хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шикування |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
Вправи на відновлення і розслаблення м’язів |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
Підведення підсумків уроку .ЧСС. |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
За 6сх10 |
|
Організований вихід |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|