Календарне планування 6 клас НУШ
№ з/п |
Перелік модулів навчальної програми
|
Всього годин |
Кількість годин |
|||
І період |
ІІІ період |
ІІІ період |
ІV період |
|||
Розподіл змісту навчальної програми за модулями |
||||||
1 |
Інваріантний модуль: «Теоретико-методичні знання та загальна фізична підготовка» |
В процесі уроків |
||||
1
2
3 |
Варіативний модуль: Дитяча легка атлетика. Варіативний модуль: Панна (вуличний футбол) Варіативний модуль: Рухливі ігри |
24
|
24 |
|
|
|
1 2 3 |
Варіативний модуль: Гімнастика Варіативний модуль: Волейбол Варіативний модуль: Доджбол (вибивний) |
24 |
|
24
|
|
|
1 2
3 4 |
Варіативний модуль: Баскетбол. Варіативний модуль: Баскетбол 3х3 Варіативний модуль: Бадмінтон Варіативний модуль: Настільний теніс |
33 |
|
|
33 |
|
1
2 3 |
Варіативний модуль: Футзал. (міні-футбол) Варіативний модуль: Фістбол Варіативний модуль: Cool Games |
24 |
|
|
|
24 |
Всього 14 |
105 |
24 |
24 |
33 |
24 |
І-Семестр – 48 год ІІ-Семестр – 57 год
І семестр
№ п/п |
Зміст уроку |
Дата |
1. |
1.Інструктаж з правилами безпеки життєдіяльності на уроках фізичної культури(ІБЖ) 2.Ознайомлення учнів з варіативними модулями та їх вибір. 3.Ознайомлення з обраними модулями(дитяча легка атлетика, рухливі ігри, «панна» (вуличний футбол). |
|
2 |
ІБЖ.1. Рухові якості, які розвиваються засобами легкої атлетики: швидкість, витривалість, спритність, гнучкість та швидкісно-силові якості. 2.Ознайомити учнів з проведенням рухливих ігор та естафет. Рухливі ігри-важливий засіб фізичного виховання школярів. Рухлива гра - «Довга Лоза» 3. Місце української панни на сучасному етапі розвитку європейського та світового спорту та ігор. Правила гри. |
|
3 |
ІБЖ.1. Легка атлетика. Повторити техніку старту і стартового розбігу(бігові вправи). Стрибки через довгу скакалку. 2.Рухливі ігри дидактичні для спритності та уваги: «Мімічні ігри», «Вперед, назад, на місці!» та інші; 3. Панна.Навчити техніці ведення м’яча . Рухливі ігри з м’ячем. |
|
4 |
ІБЖ.1.Легка атлетика. Спеціально – бігові вправи. Рівномірний біг. Метання дитячого спису, Метання в ціль через перешкоду (тенісний м’яч, вортекс), 2.Панна.Удари по м’ячу (робота в парах) 3. Рухливі ігри для розвитку сили «До своїх прапорців», «Перехопи м’яч» |
|
5. |
ІБЖ.1. Легка атлетика. Рівномірний біг 500м. 2. Рухливі ігри для розвитку витривалості: «Потяг», «Квач», «Квач зі стрічками», Карасі і щука» 3.Панна. Прийом м’яча( у різному та заданому темпі) внутрішньою частиною стопи . |
|
6. |
ІБЖ.1. Легка атлетика. Повторити техніку старту і стартовий розбіг. Біг за сигналом. Повторний біг 4х30м 2. Панна. Пересування в стійці футболіста(праворуч, ліворуч, вперед) 3. Рухливі ігри для розвитку швидкості: «Виклик номерів», «Вільне місце»; |
|
7. |
ІБЖ.1.Легка атлетика. Навчити техніці стрибка в довжину з місця. . Комплекс вправ для вивчення стрибка у довжину. 2. Українські народні рухливі ігри та забави: «Крем’яхи», «Ластівка», «Латка». 3.Панна. Удари по м’ячу що котиться, на точність внутрішньою і серединою підйому. |
|
8 |
ІБЖ.1. Легка атлетика. Човниковий біг 4х9. Естафетний біг, техніки бігу з перешкодами (бар’єрами- висота 20 -30 см) 2.Панна.Рухлива гра «М’яч ведучому», «Мисливець і звірі» 3. . Естафети за спрямованістю рухових дій: «Естафета з кеглями», «Естафета з перешкодами», «Естафета з веденням м’яча» |
|
9. |
ІБЖ. 1. «Панна»-двостороння гра; 2. Урок закріплення набутих вмінь та навичок з: легкої атлетики -біг, стрибки; Біг з перешкодами (слалом). 3.Рухливі ігри: «Боротьба в квадратах», «Вільне місце», «Мисливці і качки» |
|
10. |
ІБЖ.1.Панна: Поєднання прийомів пересування з веденням м’яча. 2.Легка атлетика: Навчити техніці метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече». Метання стоячи на колінах, «Обертальне метання», Метання диска. 3. Естафети для розвитку фізичних якостей : «Зустрічна естафета з перешкодами», «Естафета з обміном» |
|
11 |
ІБЖ.1. Панна.Зупинка м’яча підошвою(в парах, в колонах). 2. Рухливі ігри для розвитку спритності та уваги: «Правильний рух», «Абетка», «Баранець». 3. Легка атлетика. Вправи для оволодіння технікою метання малого м’яча. |
|
12. |
ІБЖ.1. Панна. Метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече»(тримання снаряда і розбіг) 2. Рухливі ігри для розвитку сили: «До своїх прапорців», «Перехопи м’яч». 3.Легка атлетика. Метання м’ячика у вертикальну і горизонтальну ціль. |
|
13 |
ІБЖ.1.Панна.Ведення м’яча серединою підйому з наступним ударом по воротах. 2.Легка атлетика. Метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече»(фінальне зусилля і гальмування). 3. Рухливі ігри для розвитку витривалості: «Переправа через річку», «Львівський трамвай», «Квач парами» |
|
14 |
ІБЖ.1. Панна. Удари по м’ячу в ворота на точність. 2. Легка атлетика . Повторення техніки метання способом «із-за голови через плече». Метання в ціль. 3. Рухливі ігри для розвитку швидкості: «Мисливці і качки», «Садіння і збір картоплі» для розвитку швидкості: «Вільне місце». |
|
15 |
ІБЖ.1. Панна. Прийоми м’яча від стіни 2.Легка атлетика. Розучування техніки стрибка у висоту з розбігу сп. «переступання». Стрибкові вправи, стрибки через скакалку. 3. . Естафети за спрямованістю рухових дій: Елементи рухливих та народних ігор, естафети, козацькі забави. |
|
16 |
ІБЖ.1Панна.Удари по м’ячу вивченими способами, з 7-10 метрів з місця. 2.Легка атлетика. Розучування техніки розбігу і відштовхування. 3. Українські народні рухливі ігри: «Фарби», «Птахи», «Ріпка» |
|
17 |
ІБЖ.1. . Різновиди естафет: «Зустрічна естафета з перешкодами», «Естафета з обміном», «Естафета парами» 2.Панна.Двохстороння гра. 3. Легка атлетика. Розучування техніки переходу через планку і приземлення, стрибок на підняту над землею поверхню (від 20см) |
|
18 |
ІБЖ.1. Естафети за спрямованістю рухових дій: «Естафета комбінована», «Скакалка під ногами», «Альпіністи» 2.Панна. рухлива гра «Хто зайвий?» та інші 3. Легка атлетика. Стрибок у висоту з розбігу сп. переступання»(розмітка розбігу). |
|
19 |
ІБЖ.1. Українські народні рухливі ігри: «Козак», «Косарі», «Сіємо мак», «Перепілочка», «Маринка», «Перевесло». 2.Легка атлетика. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» 3. Панна. Удари по м’ячу в ворота на точність. |
|
20 |
ІБЖ.1. Елементи рухливих та народних ігор, козацькі забави. 2.Легка атлетика. Повторення техніки метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече», стрибка в довжину ,стрибка у висоту сп. «переступанням». 3. Панна. Повторення технік удару ,прийому і ведення м’яча. Двостороння гра. |
|
21. |
ІБЖ. 1. Рухливі ігри та естафети з м’ячем: «Ривок за м’ячем», «Мисливці й качки» тощо. 2. Легка атлетика. Повторення техніки метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече», стрибка в довжину. 3. «панна»-двостороння гра. |
|
22 |
ІБЖ. 1. Рухлива гра: «Мисливець і звірі», «М’яч ведучому, «Хто найвлучніший?»
2.Панна: Удари м’яча на місці та в русі, від стіни, в парах, 3. Легка атлетика: Біг з перешкодами (бар’єрами- висота 20 -30 см). |
|
23 |
ІБЖ. 1. Рухлива гра: Гра в квадрат. 2. Легка атлетика: Бар’єрний біг з різною відстанню між бар’єрами, 3.Панна: двостороння гра. |
|
24 |
ІБЖ. 1.Рухливі ігри з елементами бігу, стрибків. 2.Легка атлетика Спеціальні та прикладні фізичні вправи. Рівномірний біг до 500 м 3. «Панна»-двостороння гра; |
|
25 |
ІБЖ.1. Місце українського волейболу на сучасному етапі; основні правила змагань; значення гравців передньої і задньої ліній; правил безпеки на ігровому майданчику та правил гри. Заходи щодо попередження травматизму 2.Гімнастика: Досягнення видатних гімнастів України. Правила змагань з окремих видів змагальної програми з гімнастики. Комплекс ранкової гімнастики, комбінація різновидів стрибків зі скакалкою. 3 Місце українського доджболу на сучасному етапі розвитку європейського спорту та Всесвітніх ігор. Основні правила гри. Правила безпеки на ігровому майданчику. |
|
26 |
ІБЖ.1. Волейбол. Загальні та спеціальні фізичні вправи волейболіста: пересування в стійці волейболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для виконання передач та прийому м’яча. 2. Стійка доджболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику. Рухлива гра «Вибивний» 3. Гімнастика Базові вправи та комплекси ранкової гімнастики; самоконтроль, повага до свого здоров’я, обговорення порушень. |
|
27 |
ІБЖ. 1. Волейбол. Закріплення техніки пересування в стійці волейболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для виконання передач та прийому м’яча. 2. Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Рухлива гра «Вибивний» 3. Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи: з гантелями, еспандерами; з предметами збільшеної ваги; вправи у парах. |
|
28 |
ІБЖ.1. Волейбол. Прийом м’яча знизу над собою, від стіни, з накидання партнер(а/ки). 2. Гімнастика. Гімнастика. Розучування опорного стрибка способом «ноги нарізно» через гімнастичного козла (козел у ширину, висота 80– 90 см); з утриманням основної стійки (о. с.) після приземлення. 3. Доджбол. Рухлива гра «Вибивний» |
|
29 |
ІБЖ.1. Волейбол. Передача м’яча двома руками зверху. 2.Гімнастика. Закріплення навику опорного стрибка способом «ноги нарізно» через гімнастичного козла (козел у ширину, висота 80– 90 см); з утриманням основної стійки (о. с.) після приземлення. 3. Доджбол. Спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса, сили верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса |
|
30 |
ІБЖ.1. Волейбол. Прийом м’яча двома руками знизу. Прийом м’яча двома руками знизу після переміщення. 2. Доджбол. «Хто найвлучніший?» 3. Гімнастика. Лазіння і перелізання по гімнастичній стінці: в різних напрямках (вертикальному, горизонтальному та по діагоналі) |
|
31 |
ІБЖ. 1. Волейбол. Нижня пряма та бокова подача. 2. Гімнастика. Лазіння і перелізання по гімнастичній стінці: однойменним способом, різнойменним. 3. Доджбол. Кидки м’яча різними способами. Ловіння м’яча знизу після виконання кидка. |
|
32 |
ІБЖ. 1. Волейбол. Прийом м’яча знизу після виконання нижньої прямої (бокової) подачі від стіни. 2. Гімнастика. вправи з рівноваги: вправи на колоді: зв’язку елементів: вхід з додатковою опорою на кінець колоди – 3–4 швидких кроки на носках, руки в сторони – мах правою, руки вперед, мах лівою, руки вперед – поворот направо на носках у напівприсіді на 180° – присід, руки вниз – упор стоячи на коліні, руки в сторони – стійка впоперек – зіскок з утриманням о.с. (розучування). 3. Доджбол. Рухлива гра «Вибивний» |
|
33 |
ІБЖ. 1. Гімнастика. Гімнастика. вправи з рівноваги: вправи на колоді: зв’язку елементів: вхід з додатковою опорою на кінець колоди – 3–4 швидких кроки на носках, руки в сторони – мах правою, руки вперед, мах лівою, руки вперед – поворот направо на носках у напівприсіді на 180° – присід, руки вниз – упор стоячи на коліні, руки в сторони – стійка впоперек – зіскок з утриманням о.с. . (закріплення) 2. Доджбол. Ловіння м’яча однією рукою знизу після переміщення. Вибір місця для виконання кидка. 3. Волейбол. Навчальна гра волейбол за спрощеними правилами. |
|
34 |
ІБЖ. 1. Гімнастика. Гімнастика. вправи з рівноваги: вправи на колоді: зв’язку елементів: вхід з додатковою опорою на кінець колоди – 3–4 швидких кроки на носках, руки в сторони – мах правою, руки вперед, мах лівою, руки вперед – поворот направо на носках у напівприсіді на 180° – присід, руки вниз – упор стоячи на коліні, руки в сторони – стійка впоперек – зіскок з утриманням о.с. (закріплення) 2. Доджбол. Гра «М’яч ведучому» 3. Волейбол. Нижня пряма та бокова подачі з-за лицьової лінії. |
|
35 |
ІБЖ.1 Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи: підстрибування вгору з упору присівши; стрибки у присіді, пересуваючись у різні боки; 2. Волейбол. Навчити передачі м’яча двома руками зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах
3. Доджбол. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на |
|
36 |
ІБЖ. 1. Гімнастика: танцювальні кроки, загальнорозвивальні вправи: з предметами: гімнастичним обручем, скакалкою, гімнастичною палицею. 2. Волейбол. Верхня пряма подача в стіну. Верхня пряма подача на партнера. 3. Доджбол. Рухлива гра «Хто найвлучніший?» |
|
37 |
ІБЖ. 1. Гімнастика: танцювальні кроки, загальнорозвивальні вправи: з предметами: гімнастичним обручем, скакалкою, гімнастичною палицею. 2. Волейбол. Верхня пряма подача через сітку із скороченої відстані. 3. Доджбол. Гра «Вибивний» |
|
38 |
ІБЖ. 1. Гімнастика. Акробатичні вправи, комбінації елементів вправ: Хлопці: стійка на голові і руках із зігнутими ногами (з допомогою) (на розсуд учителя); «міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши; два перекиди вперед злито. Дівчата: два перекиди вперед злито; «міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши (розучування). 2. Доджбол. (Спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса, спини; вправи на розтягування) 3. Волейбол. Прийом м’яча двома руками знизу після верхньої прямої подачі від стіни та в парах. |
|
39 |
ІБЖ. Урок закріплення набутих вмінь та навичок з: 1. Гімнастика. Акробатичні вправи, комбінації елементів вправ: Хлопці: стійка на голові і руках із зігнутими ногами (з допомогою) (на розсуд учителя); «міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши; два перекиди вперед злито. Дівчата: два перекиди вперед злито; «міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши (закріплення). 2.Доджбол. Рухлива гра «Хто найвлучніший?» 3. Волейбол-подачі,прийоми. |
|
40 |
ІБЖ. 1. Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи: з гантелями, 2. Доджбол. Рухлива гра «вибивний» 3. Волейбол. Передачі м’яча знизу від стіни. |
|
41 |
ІБЖ. 1. Доджбол. Рухлива гра «Мисливець і звірі» 2. Волейбол. Навчальна гра волейбол. 3. Гімнастика. Акробатичні вправи, комбінації елементів вправ: Хлопці: стійка на голові і руках із зігнутими ногами (з допомогою) (на розсуд учителя); «міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши; два перекиди вперед злито. Дівчата: два перекиди вперед злито; «міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши; (закріплення). |
|
42 |
ІБЖ. 1. Доджбол. (Спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса, спини; вправи на розтягування) 2. Волейбол. Рухливі ігри та естафети для удосконалення гри у волейбол. 3. Гімнастика. Вправи на гнучкість (стречинг). |
|
43 |
ІБЖ. 1. Доджбол. Рухлива гра «вибивний 2.Волейбол. Естафета «Ривок за м'ячем» 3. Гімнастика. Виси та упори:вправи на паралельних брусах (низьких), комбінаця елементів вправ. (розучування). |
|
44 |
ІБЖ. 1. Доджбол. Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук. 2. Волейбол. Рухлива гра «малюк-бол» 3. Гімнастика. Виси та упори: вправи на паралельних брусах (низьких), комбінаця елементів вправ. (закріплення). |
|
45 |
ІБЖ. 1. Доджбол. Вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. 2.волейбол. повторення техніки нижня пряма та бокова подачі. 3. Гімнастика. Виси та упори: вправи на паралельних брусах (низьких), комбінаця елементів вправ. (закріплення). |
|
46 |
ІБЖ.1. Доджбол. Рухлива гра «Вибивний», «Мисливець і звірі». 2. Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи: з предметами: гімнастичним обручем, скакалкою, гімнастичною палицею, танцювальні кроки, 3. Волейбол. Участь у навчальній грі за спрощеними правилами |
|
47 |
ІБЖ.1. Доджбол. Рухлива гра «Вибивний» 2. Волейбол. Нижня пряма подача м’яча біля стіни. 3. Гімнастика. Вправи на гнучкість (стречинг), вправи дихальної гімнастики. |
|
48 |
ІБЖ. Урок закріплення набутих вмінь та навичок з: 1. Гімнастики. 2.Доджболу. 3. Волейболу - Навчальна гра волейбол.
|
|