№
|
Дата проведення
|
Тема уроку
|
Примітки
|
|
ВСТУП
|
|
1
|
02.09.2022
|
Зародження й розвиток фізики як науки
|
|
2
|
05.09.2022
|
Методи наукового пізнання. Фізичні величини та їх вимірювання.
Невизначеності вимірювань
|
|
3
|
06.09.2022
|
Скалярні та векторні величини
|
|
Очікувані результати:
Знаннєвий компонент
Учень/учениця:
оперує поняттями і термінами про основні етапи розвитку фізики, розрізняє одиниці величин, знає принципи вимірювань.
Діяльнісний компонент
Учень/учениця:
вміє оцінювати похибки (невизначеності) прямих і непрямих вимірювань, застосовувати векторні величини, здійснювати перевірку одиниць у отриманих формулах.
Ціннісний компонент
Учень/учениця:
усвідомлює необхідність саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів, розуміє важливість природничої освіти та розвитку природничих наук.
|
|
Тема І. МЕХАНІКА
Частина 1. КІНЕМАТИКА
|
|
4
|
09.09.2022
|
Основна задача механіки. Абетка кінематики
|
|
5
|
12.09.2022
|
Швидкість руху. Середня та миттєва швидкості
|
|
6
|
13.09.2022
|
Закони додавання переміщень і швидкостей
|
|
7
|
16.09.2022
|
Розв'язування задач
|
|
8
|
19.09.2022
|
Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення
|
|
9
|
20.09.2022
|
Розв'язування задач
|
|
10
|
23.09.2022
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 1. Визначення прискорення тіла в ході рівноприскореного прямолінійного руху
|
|
11
|
26.09.2022
|
Вільне падіння
|
|
12
|
27.09.2022
|
Криволінійний рух під дією незмінної сили тяжіння
|
|
13
|
30.09.2022
|
Розв'язування задач
|
|
14
|
03.10.2022
|
Рівномірний рух матеріальної точки по колу
|
|
15
|
04.10.2022
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 2. Вивчення руху тіла по колу
|
|
16
|
07.10.2022
|
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
|
|
17
|
10.10.2022
|
Контрольна робота з теми «Механіка. Частина 1. Кінематика»
|
|
|
Тематична
|
|
Очікувані результати:
Знаннєвий компонент
Учень/учениця:
оперує основними поняттями механіки, характеристиками різних типів руху та взаємодії тіл, поняттям матеріальної точки як моделі реального тіла, термінами: механічний рух, система відліку, траєкторія, переміщення, шлях, швидкість рівномірного прямолінійного руху, миттєва швидкість, середня швидкість, прискорення, прискорений рух в полі сили тяжіння, кутова швидкість, доцентрове прискорення, відносність механічного руху.
Діяльнісний компонент
Учень/учениця:
розв’язує задачі на використання формул прямолінійного рівномірного та рівноприскореного рухів, рівномірного руху по колу. Вміє аналізувати та будувати графіки прямолінійного рівноприскореного руху; Вибирає оптимальним чином систему відліку для розв’язання конкретних задач, вміє здійснити перехід з однієї системи відліку до іншої. Володіє найпростішими методами експериментального дослідження руху тіл.
Ціннісний компонент
Учень/учениця:
виявляє ставлення та оцінює на якісному рівні результати застосування знань з механіки для розв’язання основної задачі механіки в реальних життєвих ситуаціях;
|
|
Тема І. МЕХАНІКА
Частина 2. ДИНАМІКА
|
|
18
|
11.10.2022
|
Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона
|
|
19
|
14.10.2022
|
Сила. Маса. Другий та третій закони Ньютона
|
|
20
|
17.10.2022
|
Гравітаційне поле. Сила тяжіння.
Перша космічна швидкість
|
|
21
|
18.10.2022
|
Сила пружності. Вага тіла
|
|
22
|
21.10.2022
|
Розв'язування задач
|
|
23
|
31.10.2022
|
Сила тертя
|
|
24
|
01.11.2022
|
Розв'язування задач
|
|
25
|
04.11.2022
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 3. Дослідження руху зв'язаних тіл
|
|
26
|
07.11.2022
|
Рівновага тіл. Момент сили
|
|
27
|
08.11.2022
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 4. Визначення центра мас плоскої фігури
|
|
28
|
11.11.2022
|
Механічна робота. Кінетична енергія. Потужність
|
|
29
|
14.11.2022
|
Потенціальна енергія. Закон збереження механічної енергії
|
|
30
|
15.11.2022
|
Розв'язування задач
|
|
31
|
18.11.2022
|
Імпульс тіла. Реактивний рух. Пружне та непружне зіткнення
|
|
32
|
21.11.2022
|
Розв'язування задач
|
|
33
|
22.11.2022
|
Рух рідини та газу. Підіймальна сила крила
|
|
34
|
25.11.2022
|
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
|
|
35
|
28.11.2022
|
Контрольна робота з теми «Механіка. Частина 2. Динаміка та закони збереження в механіці»
|
|
|
Тематична
|
|
Очікувані результати:
Знаннєвий компонент
Учень/учениця:
оперує основними поняттями динаміки, прискорений рух в полі сили тяжіння, сила пружності, сили тертя ковзання та спокою, сила опору при русі тіла в суцільному середовищі, сила тяжіння, момент сили, умови рівноваги, механічна робота різних сил, імпульс, консервативні (потенціальні) сили, кінетична та потенціальна енергії, нульовий рівень потенціальної енергії.
Діяльнісний компонент
Учень/учениця:
розв’язує задачі на використання формул для руху тіла під дією постійної сили тяжіння. Вміє застосовувати закони динаміки Ньютона, формули сил, алгоритм розв’язання задач динаміки, умови рівноваги тіл.
Ціннісний компонент
Учень/учениця:
оцінює важливість законів збереження як найбільш загальних законів природи, що стосуються будь-яких явищ.
|
|
Тема І. МЕХАНІКА
Частина 3. МЕХАНІЧНІ КОЛИВАННЯ І ХВИЛІ
|
|
36
|
29.11.2022
|
Види механічних коливань
|
|
37
|
02.12.2022
|
Розв'язування задач
|
|
38
|
05.12.2022
|
Математичний і пружинний маятники. Енергія коливань
|
|
39
|
06.12.2022
|
Розв'язування задач
|
|
40
|
09.12.2022
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 5. Дослідження коливань нитяного маятника, вимірювання прискорення вільного падіння.
|
|
41
|
12.12.2022
|
Резонанс
|
|
42
|
13.12.2022
|
Механічні хвилі
|
|
43
|
16.12.2022
|
Звукові хвилі
|
|
44
|
19.12.2022
|
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
|
|
45
|
20.12.2022
|
Контрольна робота з теми «Механіка. Частина 3. Механічні коливання і хвилі»
|
|
46
|
23.12.2022
|
Захист навчальних проєктів з теми «Механіка»
|
|
|
Тематична
|
|
Очікувані результати:
Знаннєвий компонент
Учень/учениця:
оперує термінами: період, частота, амплітуда коливань, маятник, резонанс; характеристиками різних типів коливань та хвиль. Розрізняє види коливань (вільні, згасаючи, вимушені, авто-) в різних коливальних системах та види хвиль (механічні, звукові).
Діяльнісний компонент
Учень/учениця:
вміє знаходити характеристики коливань найпростіших коливальних систем та встановлювати зв‘язок між ними. Розуміє фізичну природу виникнення та поширення хвиль.
Ціннісний компонент
Учень/учениця:
оцінює важливість вивчення понять: механічні коливання та хвилі, маятники, явище резонансу.
|