Календарне планування з фізики з наскрізними лініями для 8 класу

Про матеріал
Календарне тематичне планування з наскрізними лініями для учнів 8 класу з фізики
Перегляд файлу

Календарно-тематичний план з фізики

для 8 класу

(70 год, 2 год на тиждень)

 

Кількість

І семестр

ІІ семестр

Рік

години

33

37

70

контрольні роботи

2

3

5

лабораторні роботи

2

3

5

тематичні

2

2

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ключові компетентності

  1.  

Спілкування державною (і рідною — у разі відмінності) мовами

  1.  

Спілкування іноземними мовами

  1.  

Математична компетентність

  1.  

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

  1.  

Інформаційно-цифрова компетентність

 

 

  1.  

Уміння вчитися впродовж життя

  1.  

Ініціативність
і підприємливість

  1.  

Соціальна й громадянська компетентності

  1.  

Обізнаність і самовираження у сфері культури

  1.  

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ уроку

Дата проведення

Примітка

Зміст

навчального матеріалу

Ключові компетентності

Очікувані результати

навчально-пізнавальної діяльності

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

Розділ 1. ТЕПЛОВІ ЯВИЩА

Частина I. Температура. Внутрішня енергія. Теплопередача (14 годин)

1

 

 

Тепловий стан тіл. Температура та її вимірювання

*

 

*

 

*

 

*

 

 

*

Знаннєвий компонент:  розуміє властивості теплового руху; володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини (температура) та їхні одиниці; принципи побудови температурної шкали Цельсія, особливості руху атомів i молекул речовини в різних агрегатних станах речовини; розмірів фізичних тіл від температури, володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини (внутрішня енергія) та їхні одиниці; знає два способи зміни внутрішньої енергії тіла, знає види теплообміну.

Ціннісний компонент: користується термометром, застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів, та виконання лабораторних робіт;  застосовує рівняння теплового балансу;

 

2

 

 

Залежність розмірів фізичних тіл від температури

*

 

*

 

*

 

 

*

*

 

3

 

 

Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії

*

 

*

 

*

 

*

 

 

*

4

 

 

Теплопровідність.

*

 

 

*

*

 

*

 

 

*

5

 

 

Конвекція. Випромінювання

*

 

*

 

*

 

 

*

 

 

6

 

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

*

 

 

 

*

 

 

*

*

*

7

 

 

Кількість теплоти. Питома теплоємність речовини

*

 

*

 

*

 

*

 

*

 

8

 

 

Розв’язування задач

*

 

*

 

*

 

*

 

 

*

9

 

 

Тепловий баланс

*

 

*

 

*

 

 

*

*

 

10

 

 

Розв’язування задач

*

 

*

 

*

 

*

 

 

*

11

 

 

Лабораторна робота № 1. Вивчення теплового балансу за умови змішування води різної температури

*

 

 

*

*

 

*

 

 

*

12

 

 

Лабораторна робота № 2. Визначення питомої теплоємності речовини

*

 

*

 

*

 

 

*

 

 

13

 

 

Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи

*

 

 

 

*

 

 

*

*

*

14

 

 

Контрольна робота № 1 з теми «Температура. Внутрішня енергія. Теплопередача»

*

 

*

 

*

 

*

 

*

 

Наскрізні змістові лінії

Екологічна

безпека та

сталий розвиток

 

Громадянська

відповідальність

 

Здоров'я і безпека

 

Підприємливість

та фінансова

грамотність

 

Частина II. Зміна агрегатного стану речовини. Теплові двигуни (18 годин)

№ уроку

Дата проведення

Примітка

Зміст

навчального матеріалу

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

Очікувані результати

навчально-пізнавальної діяльності

15

 

 

Аналіз контрольної роботи № 1. Агрегатні стани речовини. Кристалічні та аморфні тіла.

*

 

*

 

*

 

*

 

 

*

Знаннєвий компонент:

 розуміє особливості руху атомів i молекул речовини в різних агрегатних станах речовини; фізичні властивості твердих тіл, рідин і газів, формулює визначення фізичної величини (температура, питома теплота плавлення,) та їхні одиниці, формулює визначення фізичної величини (питома теплота пароутворення) та їхні одиниці; пояснює графіки теплових процесів (пароутворення/ конденсація) , формулює визначення фізичної величини (згорання палива) та їхні одиниці;

Діяльнісний компонент: аналізує графіки теплових процесів, застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів, застосовує рівняння теплового балансу; аналізує графіки теплових процесів, пояснює принцип дії теплових двигунів;

16

 

 

Плавлення та кристалізація.

*

 

*

 

*

 

 

*

*

 

17

 

 

Питома теплота плавлення. Розв’язування задач

*

 

*

 

*

 

*

 

 

*

18

 

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

*

 

 

*

*

 

*

 

 

*

19

 

 

Випаровування та конденсація. Кипіння.

*

 

*

 

*

 

 

*

 

 

20

 

 

Питома теплота пароутворення. Розв’язування задач

*

 

 

 

*

 

 

*

*

*

21

 

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

*

 

*

 

*

 

*

 

*

 

22

 

 

Теплота згоряння палива. Коефіцієнт корисної дії нагрівника

*

 

*

 

*

 

*

 

 

*

23

 

 

Розв’язування задач

*

 

*

 

*

 

 

*

*

 

24

 

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

*

 

*

 

*

 

*

 

 

*

25

 

 

Принцип дії теплових двигунів. ККД теплового двигуна

*

 

 

*

*

 

*

 

 

*

26

 

 

Деякі види теплових двигунів

*

 

*

 

*

 

 

*

 

 

27

 

 

Теплоенергетика. Способи збереження енергетичних ресурсів.

*

 

 

 

*

 

 

*

*

*

28

 

 

Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи

*

 

*

 

*

 

*

 

*

 

29

 

 

Контрольна робота № 2 з теми «Зміна агрегатного стану речовини. Теплові двигуни»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

Аналіз контрольної роботи № 2. Захист навчальних проектів з теми «Теплові явища»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31

 

 

Захист навчальних проектів з теми «Теплові  явища»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32

 

 

Захист навчальних проектів з теми «Теплові явища» Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наскрізні змістові лінії

Екологічна

безпека та

сталий розвиток

 

Громадянська

відповідальність

 

Здоров'я і безпека

 

Підприємливість

та фінансова

грамотність

 

Розділ 2. ЕЛЕКТРИЧНІ ЯВИЩА.  ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТРУМ

Частина I. Електричний заряд. Електричне поле. Електричний струм (23 годин)

№ уроку

Дата проведення

Примітка

Зміст

навчального матеріалу

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

Очікувані результати

навчально-пізнавальної діяльності

33

 

 

Електричний заряд. Електрична взаємодія

*

 

*

 

*

*

 

*

 

*

Знаннєвий компонент:

 знає поняття електричного заряду, механізми електризації, Знає характер взаємодії заряджених тіл; формулює закони Кулона, збереження електричного заряду, розуміє природу електричного струму в різних середовищах; знає умови виникнення електричного струму; формулює визначення фізичної величини (сила струму) і їхні одиниці; формулює визначення фізичної величини (напруга, опір провідника) і їхні одиниці; формулює закон Ома для ділянки кола.

Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; значення енергії електричного струму в побуті й техніці, оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, можливості захисту людини від ураження електричним струмом;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34

 

 

Електричне поле

*

 

*

*

*

*

 

 

*

 

35

 

 

Механізм електризації. Електроскоп

*

*

*

 

*

*

*

*

 

*

36

 

 

Закон Кулона

*

 

 

*

*

*

 

 

*

 

37

 

 

Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи

*

*

 

 

*

*

*

 

 

*

38

 

 

Контрольна робота № 3 з теми «Електричний заряд. Електричне поле»

*

 

*

 

*

 

 

*

*

 

39

 

 

Аналіз контрольної роботи № 3. Електричний струм. Електрична провідність металів. Дії електричного струму

*

 

*

 

*

*

 

*

 

*

40

 

 

Джерела електричного струму

*

 

*

*

*

*

 

 

*

 

41

 

 

Електричне коло та його елементи

*

*

*

 

*

*

*

*

 

*

42

 

 

Сила струму. Одиниця сили струму. Амперметр

*

 

 

*

*

*

 

 

*

 

43

 

 

Електрична напруга. Одиниця напруги. Вольтметр

*

*

 

 

*

*

*

 

 

*

44

 

 

Електричний опір. Закон Ома.

*

 

*

 

*

 

 

*

*

 

45

 

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

*

 

*

 

*

*

 

*

 

*

46

 

 

Розрахунок опору провідника. Питомий опір речовини. Реостати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47

 

 

Розв’язування задач

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

48

 

 

Лабораторна робота № 3. Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра та вольтметра

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

49

 

 

Послідовне з’єднання провідників.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

50

 

 

Лабораторна робота № 4. Дослідження електричного кола з послідовним з’єднанням провідників.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

51

 

 

Паралельне з’єднання провідників.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

52

 

 

Лабораторна робота № 5. Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

53

 

 

Мішане з’єднання провідників

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

54

 

 

Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

55

 

 

Контрольна робота № 4 з теми «Електричний струм»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наскрізні змістові лінії

Екологічна

безпека та

сталий розвиток

 

Громадянська

відповідальність

 

Здоров'я і безпека

 

Підприємливість

та фінансова

грамотність

 

Частина ІІ. Робота і потужність електричного струму.

Електричний струм у різних середовищах (15 годин)

№ уроку

Дата проведення

Примітка

Зміст

навчального матеріалу

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

Очікувані результати

навчально-пізнавальної діяльності

56

 

 

Аналіз контрольної роботи № 4. Робота і потужність електричного струму

*

 

*

 

*

*

 

*

 

*

Знаннєвий компонент:

 формулює визначення фізичної величини (робота і потужність електричного струму)) і їхні одиниці, формулює закон Джоуля–Ленца, знає умови виникнення електричного струму; формулює визначення фізичної величини (сила струму, напруга, опір провідника, робота і потужність електричного струму, електрохімічний еквівалент) і їхні одиниці, формулює визначення фізичної величини (електрохімічний еквівалент) і їхні одиниці; формулює закон Фарадея для електролізу; розрізняє види електричного розряду в газах.

Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про електрику; значення енергії електричного струму в побуті й техніці, оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, можливості захисту людини від ураження електричним струмом;

 

57

 

 

Розв’язування задач

*

 

*

*

*

*

 

 

*

 

58

 

 

Теплова дія струму. Закон Джоуля — Ленца.

Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники

*

*

*

 

*

*

*

*

 

*

59

 

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

*

 

 

*

*

*

 

 

*

 

60

 

 

Електричний струм у металах

*

*

 

 

*

*

*

 

 

*

61

 

 

Електричний струм у рідинах

*

 

*

 

*

 

 

*

*

 

62

 

 

Застосування електролізу

*

 

*

 

*

*

 

*

 

*

63

 

 

Електричний струм у газах

*

 

*

*

*

*

 

 

*

 

64

 

 

Види самостійних газових розрядів

*

*

*

 

*

*

*

*

 

*

65

 

 

Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи

*

 

 

*

*

*

 

 

*

 

66

 

 

Контрольна робота № 5 з теми «Робота і потужність електричного струму. Електричний струм у різних середовищах»

*

*

 

 

*

*

*

 

 

*

67

 

 

Аналіз контрольної роботи № 4. Захист навчальних проектів з теми «Електричні явища. Електричний струм»

*

 

*

 

*

 

 

*

*

 

68

 

 

Захист навчальних проектів з теми «Електричні явища. Електричний струм»

*

 

*

 

*

*

 

*

 

*

69

 

 

Захист навчальних проектів з теми «Електричні явища. Електричний струм»

*

 

*

*

*

*

 

 

*

 

70

 

 

Підсумковий урок курсу фізики 8 класу

*

*

*

 

*

*

*

*

 

*

Наскрізні змістові лінії

Екологічна

безпека та

сталий розвиток

 

Громадянська

відповідальність

 

Здоров'я і безпека

 

Підприємливість

та фінансова

грамотність

 

 

doc
Пов’язані теми
Фізика, Планування
Додано
22 листопада 2022
Переглядів
190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку