Геометрія, 11 клас. Рівень стандарту /51 година/
(I семестр — 32 год., 2 год. на тиждень, II семестр — 19 год., 1 год. на тиждень)
№з/п |
Дата 11-А |
Тема уроку |
Дата 11-Б |
||
І т |
ІІ т |
І т |
ІІ т |
||
1 |
|
|
Вхідний моніторинг знань |
|
|
2 |
|
|
Повторення. Паралельність і перпендикулярність в просторі |
|
|
Многогранники /14 годин/ |
|||||
3 |
|
|
Двогранні кути Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники. |
|
|
4 |
|
|
Призма. Пряма і правильна призми. |
|
|
5 |
|
|
Паралелепіпед. |
|
|
6 |
|
|
Площі бічної і повної поверхонь призми. |
|
|
7 |
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
8 |
|
|
Піраміда. Правильна піраміда. |
|
|
8 |
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
9 |
|
|
Площі бічної та повної поверхонь піраміди. |
|
|
10 |
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
11 |
|
|
Перерізи многогранників. |
|
|
12 |
|
|
Правильні многогранники. |
|
|
13 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
14 |
|
|
Контрольна робота №1. Многогранники |
|
|
Тема 2. Тіла обертання /12 годин/ |
|||||
15 |
|
|
Циліндр, його елементи. Осьовий переріз циліндра, |
|
|
16 |
|
|
Переріз циліндра площиною, паралельною основі. |
|
|
17 |
|
|
Циліндр, вписаний у призму. Циліндр, описаний навколо призми |
|
|
18 |
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
19 |
|
|
Конус і його елементи |
|
|
20 |
|
|
Перерізи конуса площиною. Зрізаний конус |
|
|
21 |
|
|
Конус, вписаний у піраміду. Конус, описаний навколо піраміди. |
|
|
22 |
|
|
Куля і сфера |
|
|
23 |
|
|
Взаємне розміщення кулі і площини. Переріз кулі площиною. |
|
|
24 |
|
|
Площина дотична до сфери |
|
|
25 |
|
|
Сфера, Описана навколо многогранника. Сфера, вписана в многогранник |
|
|
26 |
|
|
Контрольна робота №2. Тіла обертання |
|
|
Тема 3. Об’єми геометричних тіл /11 годин/ |
|||||
27 |
|
|
Аналіз к.р. Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів. Об’єм призми. Об’єм паралелепіпеда. |
|
|
28 |
|
|
Об’єм призми |
|
|
29 |
|
|
Об’єм піраміди. |
|
|
30 |
|
|
Об’єм циліндра. |
|
|
31 |
|
|
Об’єм конуса. |
|
|
32 |
|
|
Об’єм кулі. |
|
|
33 |
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
34 |
|
|
Площа бічної та повної поверхонь циліндра |
|
|
35 |
|
|
Площа бічної та повної поверхонь конуса |
|
|
36 |
|
|
Площа сфери |
|
|
37 |
|
|
Контрольна робота №3 Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл |
|
|
Тема 4. Повторення і систематизація навчального матеріалу /14 годин/ |
|||||
38 |
|
|
Кути на площині. Види і властивості кутів. Коло, круг, їхні елементи та властивості |
|
|
39 |
|
|
Трикутники, їхні елементи та властивості. Ознаки рівності та подібності трикутників. Розв’язування трикутників |
|
|
40 |
|
|
Чотирикутники, многокутники та їхні властивості |
|
|
41 |
|
|
Площа трикутників, чотирикутників |
|
|
42 |
|
|
Прямокутна система координат і вектори |
|
|
43 |
|
|
Взаємне розміщення прямих і площин у просторі |
|
|
44 |
|
|
Перпендикулярність у просторі. Відстані та кути у просторі |
|
|
45 |
|
|
Вектори у просторі |
|
|
46 |
|
|
Тіла обертання та їхні властивості |
|
|
47 |
|
|
Підсумкова контрольна робота №4 |
|
|
48 |
|
|
Аналіз к.р. Розв’язування задач на встановлення відповідностей |
|
|
49 |
|
|
Аналіз к.р. Розв’язування задач на встановлення відповідностей |
|
|
50 |
|
|
Виконання тренувальних тестів |
|
|
51 |
|
|
Виконання тренувальних тестів |
|
|
«ПОГОДЖЕНО»
ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З НВР
ЗЗСО Соснівський ліцей №3
______________Мичковська Л.М.
(підпис)
«____» ___________ 2020 р.