Календарне планування з геометрії. 7 клас I семестр. 2022-2023 навч рік.Пдручник "Геометрія" 7 клас. Гімназія. А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір

Про матеріал
Календарне планування з геометрії для 7-го класу, I семестр, складено відповідно до Навчальних програм для 6-9 класів(Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти), затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06. 2017р, N804. Підручник "Геометрія". 7 клас.Гімназія. А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір.
Перегляд файлу

                                   Календарний план

                                          7-  клас. Геометрія.

Підручник: Геометрія. 7 клас. Гімназія, 2020, автори:Мерзляк А.Г…

                (2 год. тижневе навантаження. I семестр-31 год. ) 2022-- 2023 н р.

 

                                     Зміст матеріалу                    

К-сть

Дата

 

    Тема I. Елементарні геометричні фігури та їх властивості (8 год)

 

 

Очікувані результати:учні наводять приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснюють, що таке точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками; формулюють властивості розміщення точок на прямій, вимірювання й відкладання відрізків і кутів; класифікують кути; вимірюють та обчислюють довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання; зображають і знаходять на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті; застосовують вивчені означення і властивості до розв’язування задач

Компетентності, що формуються: математична-уміння оперувати геометричною інформацією; спілкування державною мовою-вміти ставити запитання і розпізнавати проблему, міркувати, робити висновки на основі інформації, грамотно висловлюватися рідною мовою; інформаційно- цифрова-діяти за алгоритмом та складати алгоритми; визначати достатність для розв’язування задачі; уміння вчитися впродовж життя- оцінювати результати своєї діяльності; соціальна і громадянська компетентності-висловлювати власну думку, слухати і чути інших, співпрацювати в команді.

1

Точка і пряма. Властивості точок і прямих. Промінь. Аксіоми, теореми, означення

1

 

2

Відрізок. Вимірювання та відкладання відрізків. Рівність відрізків. Середина відрізка. Відстань між двома точками

1

 

3

Розв’язування типових вправ

1

 

4

Кут. Вимірювання кутів. Рівність кутів. Бісектриса кута

1

 

5-6

Розв’язування типових вправ. Самостійна робота

2

 

7

Підсумковий урок по вивченій темі

1

 

8

Тематична контрольна робота №1 "

1

 

             Тема II. Взаємне розміщення прямих на площині (12год)

Очікувані результати: учні наводять приклади геометричних фігур, указаних у змісті; співвідносять з об’єктами навколишньої дійсності(суміжні та вертикальні кути, паралельні та перпендикулярні прямі); пояснюють, що таке теорема, означення, ознака, наслідок, умова й вимога теореми, пряме й обернене твердження, доведення теореми, суть доведення від супротивного; формулюють всі означення, які вивчаються у темі; зображають та знаходять на малюнках паралельні й перпендикулярні прямі, кути, утворені при перетині двох прямих січною; доводять властивості суміжних та вертикальних кутів, паралельних прямих, перпендикулярних прямих; застосовують вивчені означення і властивості до розв’язування задач.

Компетентності, що формуються: математична-уміння оперувати геометричними об’єктами на площині, розв’язувати задачі, зокрема практичного змісту; спілкування державною мовою-уміння міркувати, робити висновки на основі інформації поданої на малюнках, розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач(усно письмово), доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, поповнювати свій словниковий запас; соціальна і громадянська –уміння аргументувати та змінювати думку на основі доказів, співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі

9

 Суміжні кути. Розв’язування задач.

1

 

10

 Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються.

1

 

11-12

Розв’язування задач та вправ. Самостійна робота.

2

 

13

 Перпендикулярні прямі Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої

1

 

14

 Розв’язування задач та вправ.

1

 

15

 Паралельні прямі

1

 

16

Кути, утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності прямих

1

 

17

 Розв’язування задач та вправ.

1

 

18

Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною

1

 

19

Розв’язування типових вправ та задач. Самостійна робота

1

 

20

Тематична контрольна робота №2

1

 

 

 

            Тема III. Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Рівнобедрений трикутник, його ознаки та властивості(22 год.)   

Очікувані результати: учні наводять приклади геометричних фігур, указаних у змісті, рівних фігур; пояснюють,  що таке рівні фігури; формулюють означення, які вивчаються у розділі; класифікують трикутники за сторонами і за кутами; зображають та знаходять на малюнках рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи, зовнішній кут трикутника, рівні трикутники; обґрунтовують належність трикутника до певного виду, рівність трикутників; доводять властивості й ознаки рівнобедреного трикутника; застосовують вивчені означення і властивості до розв’язування задач.

Компетентності, що формуються: математична-уміння оперувати та встановлювати відношення між математичними об’єктами на площині та в просторі; інформаційно-цифрова-уміння визначати достатність даних для розв’язання задачі, знаходити інформацію та оцінювати її достовірність;  уміння вчитися впродовж життя-уміння визначати мету навчальної діяльності, підбирати та застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; ініціативність та підприємливість-використовувати різні підходи, шукаючи оптимальний спосіб розв’язування задач

21-23

Трикутник та його елементи. Розв’язування задач.

3

 

24-25

Рівність геометричних фігур

2

 

26-27

Розв’язування задач. Самостійна робота

2

 

28-30

Перша та друга ознаки рівності трикутників

3

 

31

Розв’язування типових вправ та задач.

1

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Геометрія, 7 клас, Планування
Додано
30 серпня 2022
Переглядів
7110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку