Календарний план
7- клас. Геометрія.
Підручник: Геометрія. 7 клас. Гімназія, 2020, автори:Мерзляк А.Г…
(2 год. тижневе навантаження. I семестр-31 год. ) 2022-- 2023 н р.
№ |
Зміст матеріалу |
К-сть |
Дата |
|
|
Тема I. Елементарні геометричні фігури та їх властивості (8 год) |
|
|
|
Очікувані результати:учні наводять приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснюють, що таке точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками; формулюють властивості розміщення точок на прямій, вимірювання й відкладання відрізків і кутів; класифікують кути; вимірюють та обчислюють довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання; зображають і знаходять на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті; застосовують вивчені означення і властивості до розв’язування задач Компетентності, що формуються: математична-уміння оперувати геометричною інформацією; спілкування державною мовою-вміти ставити запитання і розпізнавати проблему, міркувати, робити висновки на основі інформації, грамотно висловлюватися рідною мовою; інформаційно- цифрова-діяти за алгоритмом та складати алгоритми; визначати достатність для розв’язування задачі; уміння вчитися впродовж життя- оцінювати результати своєї діяльності; соціальна і громадянська компетентності-висловлювати власну думку, слухати і чути інших, співпрацювати в команді. |
||||
1 |
Точка і пряма. Властивості точок і прямих. Промінь. Аксіоми, теореми, означення |
1 |
|
|
2 |
Відрізок. Вимірювання та відкладання відрізків. Рівність відрізків. Середина відрізка. Відстань між двома точками |
1 |
|
|
3 |
Розв’язування типових вправ |
1 |
|
|
4 |
Кут. Вимірювання кутів. Рівність кутів. Бісектриса кута |
1 |
|
|
5-6 |
Розв’язування типових вправ. Самостійна робота |
2 |
|
|
7 |
Підсумковий урок по вивченій темі |
1 |
|
|
8 |
Тематична контрольна робота №1 " |
1 |
|
|
Тема II. Взаємне розміщення прямих на площині (12год) |
||||
Очікувані результати: учні наводять приклади геометричних фігур, указаних у змісті; співвідносять з об’єктами навколишньої дійсності(суміжні та вертикальні кути, паралельні та перпендикулярні прямі); пояснюють, що таке теорема, означення, ознака, наслідок, умова й вимога теореми, пряме й обернене твердження, доведення теореми, суть доведення від супротивного; формулюють всі означення, які вивчаються у темі; зображають та знаходять на малюнках паралельні й перпендикулярні прямі, кути, утворені при перетині двох прямих січною; доводять властивості суміжних та вертикальних кутів, паралельних прямих, перпендикулярних прямих; застосовують вивчені означення і властивості до розв’язування задач. Компетентності, що формуються: математична-уміння оперувати геометричними об’єктами на площині, розв’язувати задачі, зокрема практичного змісту; спілкування державною мовою-уміння міркувати, робити висновки на основі інформації поданої на малюнках, розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач(усно письмово), доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, поповнювати свій словниковий запас; соціальна і громадянська –уміння аргументувати та змінювати думку на основі доказів, співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі |
||||
9 |
Суміжні кути. Розв’язування задач. |
1 |
|
|
10 |
Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються. |
1 |
|
|
11-12 |
Розв’язування задач та вправ. Самостійна робота. |
2 |
|
|
13 |
Перпендикулярні прямі Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої |
1 |
|
|
14 |
Розв’язування задач та вправ. |
1 |
|
|
15 |
Паралельні прямі |
1 |
|
|
16 |
Кути, утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності прямих |
1 |
|
|
17 |
Розв’язування задач та вправ. |
1 |
|
|
18 |
Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
1 |
|
|
19 |
Розв’язування типових вправ та задач. Самостійна робота |
1 |
|
|
20 |
Тематична контрольна робота №2 |
1 |
|
|
|
||||
|
Тема III. Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Рівнобедрений трикутник, його ознаки та властивості(22 год.) |
|||
Очікувані результати: учні наводять приклади геометричних фігур, указаних у змісті, рівних фігур; пояснюють, що таке рівні фігури; формулюють означення, які вивчаються у розділі; класифікують трикутники за сторонами і за кутами; зображають та знаходять на малюнках рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи, зовнішній кут трикутника, рівні трикутники; обґрунтовують належність трикутника до певного виду, рівність трикутників; доводять властивості й ознаки рівнобедреного трикутника; застосовують вивчені означення і властивості до розв’язування задач. Компетентності, що формуються: математична-уміння оперувати та встановлювати відношення між математичними об’єктами на площині та в просторі; інформаційно-цифрова-уміння визначати достатність даних для розв’язання задачі, знаходити інформацію та оцінювати її достовірність; уміння вчитися впродовж життя-уміння визначати мету навчальної діяльності, підбирати та застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; ініціативність та підприємливість-використовувати різні підходи, шукаючи оптимальний спосіб розв’язування задач |
||||
21-23 |
Трикутник та його елементи. Розв’язування задач. |
3 |
|
|
24-25 |
Рівність геометричних фігур |
2 |
|
|
26-27 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
2 |
|
|
28-30 |
Перша та друга ознаки рівності трикутників |
3 |
|
|
31 |
Розв’язування типових вправ та задач. |
1 |
|
|