В даному текстовому документі запропоноване орієнтовне календарне планування з геометрії для 8 класу розраховано на 70 годин на рік (02 години на тиждень)
Геометрія, 8 клас /70 годин, 2 год на тиждень/
№з/п |
№ур |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
|
Чотирикутники /24 години/ |
||||||
1 |
1 |
Чотирикутник та його елементи. Сума кутів чотирикутника. |
1 |
|
|
|
2,3 |
2,3 |
Паралелограм та його властивості. |
2 |
|
|
|
4-6 |
4-6 |
Ознаки паралелограма. |
3 |
|
|
|
7 |
7 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
8 |
8 |
Прямокутник та його властивості. |
1 |
|
|
|
9 |
9 |
Ромб та його властивості. |
1 |
|
|
|
10 |
10 |
Квадрат та його властивості. |
1 |
|
|
|
11 |
11 |
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок. |
1 |
|
|
|
12 |
12 |
Чотирикутники та іх види. Контрольна робота №1. |
1 |
|
|
|
13 |
13 |
Аналіз контрольної роботи. Теорема Фалеса. |
1 |
|
|
|
14 |
14 |
Середня лінія трикутника, її властивості. |
1 |
|
|
|
15 |
15 |
Трапеція, її елементи. Середня лінія трапеції. |
1 |
|
|
|
16 |
16 |
Властивості рівнобедреної трапеції. |
1 |
|
|
|
17 |
17 |
Властивості середньої лінії трапеції. |
1 |
|
|
|
18 |
18 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
19 |
19 |
Центральні та вписані кути. |
1 |
|
|
|
20 |
20 |
Вписані та описані чотирикутники. |
1 |
|
|
|
21 |
21 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
22 |
22 |
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок. |
1 |
|
|
|
23 |
23 |
Трапеція. Контрольна робота №2. |
1 |
|
|
|
24 |
24 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|
Подібність трикутників /10 годин/ |
||||||
25 |
1 |
Узагальнена теорема Фалеса. Подібні трикутники. |
1 |
|
|
|
26 |
2 |
Перша ознака подібності трикутників. |
1 |
|
|
|
27 |
3 |
Друга ознака подібності трикутників. |
1 |
|
|
|
28 |
4 |
Третя ознака подібності трикутників. |
1 |
|
|
|
29 |
5 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
30 |
6 |
Властивість бісектриси трикутника. |
1 |
|
|
|
31 |
7 |
Властивість медіани трикутника. |
1 |
|
|
|
32 |
8 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
33 |
9 |
Подібність трикутників. Контрольна робота №3. |
1 |
|
|
|
34 |
10 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|
Розв’язування прямокутних трикутників / 14 годин/ |
||||||
35 |
1 |
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника. |
1 |
|
|
|
36 |
2 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
37 |
3 |
Теорема Піфагора. |
1 |
|
|
|
38 |
4 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
№з/п |
№ур |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
|
39 |
5 |
Значення синуса, косинуса і тангенса деяких кутів. |
1 |
|
|
|
40 |
6 |
Перпендикуляр і похила, їх властивості. |
1 |
|
|
|
41 |
7 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
42 |
8 |
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника. |
1 |
|
|
|
43 |
9 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
44 |
10 |
Розв’язування прямокутних трикутників. |
1 |
|
|
|
45 |
11 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
46 |
12 |
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок |
1 |
|
|
|
47 |
13 |
Розв’язування прямокутних трикутників. Контрольна робота №3. |
1 |
|
|
|
48 |
14 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|
Многокутники. Площі многокутників / 16 годин/ |
||||||
49 |
1 |
Многокутник та його елементи. Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола. |
1 |
|
|
|
50 |
2 |
Поняття площі многокутника. Площа квадрата. |
1 |
|
|
|
51 |
3 |
Площа прямокутника. |
1 |
|
|
|
52 |
4 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
53 |
5 |
Площа паралелограма. |
1 |
|
|
|
54 |
6 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
55 |
7 |
Площа ромба. |
1 |
|
|
|
56 |
8 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
57 |
9 |
Площа трикутника. |
1 |
|
|
|
58 |
10 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
59 |
11 |
Площа трапеції. |
1 |
|
|
|
60,61 |
12,13 |
Розв'язування задач. |
2 |
|
|
|
62 |
14 |
Узагальнення і систематизація знань, вмінь та навичок. |
1 |
|
|
|
63 |
15 |
Площі многокутників. Контрольна робота №4. |
1 |
|
|
|
64 |
16 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу /06 годин/ |
||||||
65 |
1 |
Повторення. Види чотирикутників. |
1 |
|
|
|
66 |
2 |
Повторення. Подібність трикутників. |
1 |
|
|
|
67 |
3 |
Повторення. Теорема Піфагора. |
1 |
|
|
|
68 |
4 |
Повторення. Площі фігур. |
1 |
|
|
|
69 |
5 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
70 |
6 |
Підсумкове заняття. |
1 |
|
|
|