Календарне планування з геометрії для 9 класу

Про матеріал
Складено до підручника. Геометрія: підручник для 9 кл. загальноосвітніх навчальних закладів/А.П.Єршова, В.В.Голобородько, О.Ф.Крижановський, С.В.Єршов згідно з навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів. «Математика. 5-9 класи», затвердженою Наказом Міністерства освіти та науки України від 07.06.2017 № 804. До кожної теми додаються очікувані результати навчально - пізнавальної діяльності учнів.
Перегляд файлу

 

Складено до підручника. Геометрія: підручник для 9 кл. загальноосвітніх навчальних закладів/А.П.Єршова, В.В.Голобородько, О.Ф.Крижановський, С.В.Єршов  згідно з навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів. «Математика. 5-9 класи»,  затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Геометрія, 9  клас

Усього  ̶  70  годин

2 год на тиждень, у І семестрі  ̶  32 год, у ІІ семестрі  ̶  38 год

 № п/п

Тема, зміст навчального матеріалу

Дата

Примітки

 

І семестр

Тема І. Розв'язування трикутників (10 годин + 4 год резерву)

 

 

 

Учень/учениця:

наводить приклади співвідношень, указаних у змісті;

пояснює:

·   що таке синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°;

пояснює, що означає «розв’язати трикутник»;

формулює теорему: косинусів; синусів;

записує та пояснює формули площі трикутника (Герона; за двома сторонами і кутом між ними);

зображує та знаходить на малюнках елементи трикутника, необхідні для обчислення його невідомих елементів;

обчислює: довжини невідомих сторін та градусні міри невідомих кутів трикутника; площі трикутників;

застосовує вивчені формули й властивості до розв’язування задач

 

 

1

Синус, косинус, тангенс кутів від  0 до 180

 

 

2

Тотожності sin (180⁰ ̶ α) = sinα, cos(180 ̶  α) =  ̶  cosα

 

 

3

Теорема косинусів

 

 

4

Наслідки з теореми косинусів

 

 

5

Розв'язування задач

 

 

6

Теорема синусів

 

 

7

Розв'язування трикутників

 

 

8

Розв'язування прикладних задач

 

 

9

Знаходження площі трикутника за двома сторонами і кутом між ними

 

 

10

Формула Герона

 

 

11

Знаходження площі трикутника за радіусом вписаного й описаного кіл

 

 

12

Розв'язування задач. Самостійна робота

 

 

13

Розв'язування задач

 

 

14

Контрольна робота №1

 

 

 

Тема ІІ. Декартові координати на площині  (8 годин+3 години резерву)

 

 

 

Учень/учениця:

пояснює:

·    рівняння фігури;

·   як можна задати на координатній площині: пряму; коло;

формулює теореми про:
відстань між двома точками; координати середини відрізка;

записує та пояснює:

·   формули координат середини відрізка, відстані між двома точками;

·   рівняння кола, прямої;

зображує та знаходить на малюнках геометричну фігуру (пряму, коло) за її рівнянням у заданій системі координат;

обчислює:

·      координати середини відрізка;

·      відстань між двома точками, заданих своїми координатами;

доводить теорему про: відстань між двома точками; координати середини відрізка;

застосовує вивчені формули й рівняння фігур до розв’язування задач

 

 

15

Аналіз контрольної роботи. Прямокутна система координат на площині.

 

 

16

Координати середини відрізка

 

 

17

Відстань між двома точками із заданими координатами

 

 

18

Відстань між двома точками із заданими координатами

 

 

19

Розв'язування задач

 

 

20

Поняття про рівняння фігур. Рівняння кола

 

 

21

Рівняння прямої

 

 

22

Розв'язування задач

 

 

23

Розв'язування задач. Самостійна робота

 

 

24

Розв'язування задач

 

 

25

Контрольна робота №2

 

 

 

Тема ІІІ. Геометричні переміщення (7 год)

 

 

 

Учень/учениця:

наводить приклади:· фігур та їх образів при геометричних переміщеннях, указаних у змісті; фігур, які мають центр симетрії, вісь симетрії; рівних фігур;

пояснює, що таке: переміщення (рух); образ фігури при геометричному переміщенні; фігура, симетрична даній відносно точки (прямої); симетрія відносно точки (прямої); паралельне перенесення; поворот; рівність фігур;

формулює:

·   означення: рівних фігур;

·   властивості: переміщення; симетрії відносно точки (прямої); паралельного перенесення; повороту;

зображує і знаходить на малюнках фігури, в які переходять дані фігури при різних видах переміщень;

обґрунтовує: симетричність двох фігур відносно точки (прямої); наявність у фігури центра (осі) симетрії; рівність фігур із застосуванням переміщень;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач

 

 

26

Аналіз контрольної роботи. Поняття про перетворення фігур. Переміщення і його властивості. Рівні фігури

 

 

27

Симетрія відносно точки. Симетрія відносно прямої

 

 

28

Поворот. Паралельне перенесення

 

 

29

Подібность фігур.  Геометричні перетворення. Розв'язування задач

 

 

30

Подібность фігур.  Геометричні перетворення. Розв'язування задач

 

 

31

Контрольна робота № 3

 

 

32

Аналіз контрольної роботи. Систематизація та повторення вивченого за семестр

 

 

 

ІІ семестр

 

 

 

 

Тема ІV. Вектори на площині (12 год) 

 

 

 

Учень/учениця:

наводить приклади: рівних, протилежних, колінеарних векторів;

пояснює:

·      що таке: вектор; модуль і напрям вектора; одиничний вектор; нуль-вектор; колінеарні вектори; протилежні вектори; координати вектора; сума і різниця векторів; добуток вектора на число;

·      як задати вектор;

·      як відкласти вектор від заданої точки;

·      за якими правилами знаходять: суму векторів; добуток вектора на число;

формулює:

·      означення: рівних векторів; скалярного добутку векторів;

·      властивості: дій над векторами;

зображує і знаходить на малюнках: вектор; вектор, рівний або протилежний даному, колінеарний із даним, у т. ч. за його координатами; вектор, що дорівнює сумі (різниці) векторів, добутку вектора на число;

обчислює:

·   координати вектора, суми (різниці) векторів, добутку вектора на число;

·   довжину вектора, кут між двома векторами;

обґрунтовує: рівність, колінеарність векторів;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач

 

 

33

Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів

 

 

34

Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів

 

 

35

Координати вектора

 

 

36

Додавання векторів

 

 

37

Віднімання векторів

 

 

38

Розв'язування задач. Самостійна робота

 

 

39

Множення вектора на число. Колінеарні вектори

 

 

40

Множення вектора на число. Колінеарні вектори

 

 

41

Скалярний добуток векторів

 

 

42

Скалярний добуток векторів. Розвязування задач

 

 

43

Розвязування задач

 

 

44

Контрольна робота № 5

 

 

 

Тема V. Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга (10 год)

 

 

 

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: дуга кола; довжина кола; площа круга; правильний многокутник (трикутник, чотирикутник, шестикутник), вписаний у коло та описаний навколо кола;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює:  радіус кола за стороною вписаного в нього правильного многокутника (трикутника, чотирикутника, шестикутника) і навпаки; радіус кола за стороною описаного навколо нього правильного многокутника (трикутника, чотирикутника, шестикутника) і навпаки; довжини кола і дуги кола; площі круга, сектора

будує; правильний трикутник, чотирикутник, шестикутник;

застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач

 

 

45

Аналіз контрольної роботи. Правильні многокутники, їх види та властивості

 

 

46

Правильні многокутники

 

 

47

Правильний многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола

 

 

48

Формули радіусів вписаних й описаних кіл правильних многокутників

 

 

49

Розв'язування задач

 

 

50

Побудова правильних многокутників

 

 

51

Довжина кола й дуги кола

 

 

52

Площа круга та його частини

 

 

53

Розв'язування задач

 

 

 

54

Контрольна робота №2

 

 

 

Тема VІ. Повторення і систематизація навчального матеріалу (13 годин резерву) 

 

 

55

Аналіз контрольної роботи. Розв'язування задач на застосування теореми косинусів і теореми синусів

 

 

56

Розв'язування трикутників

 

 

57

Площі фігур. Розв'язування задач

 

 

58

Площі фігур. Розв'язування задач

 

 

59

Подібность фігур.  Геометричні перетворення. Розв'язування задач

 

 

60

Рівняння кола.Рівняння прямої

 

 

61

Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга

 

 

62

Формули радіусів вписаних й описаних кіл правильних многокутників

 

 

63

Декартові координати на площині

 

 

64

Вектори на площині

 

 

65

Контрольна робота № 6

 

 

66

Аналіз контрольної роботи. Розв'язування задач

 

 

67

Систематизація та повторення вивченого за рік

 

 

68

Систематизація та повторення вивченого за рік

 

 

69

Підсумкове повторення та оцінювання за рік

 

 

70

Підсумкове повторення та оцінювання за рік

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, 9 клас, Планування
До підручника
Геометрія 9 клас (Єршова А. П., Голобородько В.В., Крижановський О.Ф., Єршов С. В.)
Додано
23 жовтня 2022
Переглядів
3722
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку