Календарне планування з геометрії для 9 класу на 2018-2019 н.р.
за навчальною програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класів
Відповідає всім вимогам
Геометрія 9 клас
за оновленою програмою
(наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
на 2018 – 2019 навчальний рік
(70 годин на рік, 2 години на тиждень,
I семестр — 32 години, II семестр — 38 годин)
Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ, 2012 р.; зі змінами 2015 р.; оновлена 2017 р.
Підручник. Геометрія: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл.\А.П. Єршова, В.В. Голобородько, О.Ф. Крижановська, С.Ф. Єршов – Харків: вид-во «Ранок», 2017. – 256 с.
Збірник. А.Г.Мерзляк,В.Б.Полонський,М.С.Якір Збірник задач і контрольних робіт. – Х.: Гімназія, 2017.
І семестр
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
|
1. |
Повторення навчального матеріалу |
|
|
|
2. |
Діагностична контрольна робота |
|
|
|
Тема №1. КООРДИНАТИ НА ПЛОЩИНІ (12 годин) |
||||
3. |
Синус, косинус, тангенс кутів від 00 до 1800 |
|
|
|
4. |
Тригонометричні тотожності sin (180° – α) = sinα; cos (180° – α) = – cos α. |
|
|
|
5. |
Прямокутна система координат на площині |
|
|
|
6. |
Координати середини відрізка |
|
|
|
7. |
Відстань між двома точками із заданими координатами |
|
|
|
8. |
Відстань між двома точками із заданими координатами.Самостійна робота № 1 |
|
|
|
9. |
Рівняння фігури . Рівняння кола |
|
|
|
10. |
Рівняння прямої |
|
|
|
11. |
Самостійна робота |
|
|
|
12. |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
|
|
|
13. |
Контрольна робота № 1 з теми «Координати на площині» |
|
|
|
14. |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
|
|
|
Тема №2. ВЕКТОРИ НА ПЛОЩИНІ ( 14 год) |
||||
15. |
Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів. |
|
|
|
16. |
Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів. Розв’язування задач |
|
|
|
17. |
Координати вектора |
|
|
|
18. |
Додавання і віднімання векторів |
|
|
|
19. |
Додавання і віднімання векторів. Розв’язування задач |
|
|
|
20. |
Побудова вектора, що дорівнює сумі (різниці) векторів |
|
|
|
21. |
Множення вектора на число |
|
|
|
22. |
Множення вектора на число |
|
|
|
23. |
Колінеарні вектори |
|
|
|
24. |
Скалярний добуток векторів. Розв’язування задач |
|
|
|
25. |
Самостійна робота |
|
|
|
26. |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
|
|
|
27. |
Контрольна робота №2 з теми «Вектори на площині» |
|
|
|
28. |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
|
|
|
Тема №3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТРИКУТНИКІВ (14 годин) |
||||
29. |
Теорема косинусів |
|
|
|
30. |
Наслідки з теореми косинусів |
|
|
|
31. |
Теорема синусів |
|
|
|
32. |
Розв’язування задач |
|
|
|
Геометрія 9 клас
за оновленою програмою
(наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
на 2018 – 2019 навчальний рік
(70 годин на рік, 2 години на тиждень,
I семестр — 32 години, II семестр — 38 годин)
Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ, 2012 р.; зі змінами 2015 р.; оновлена 2017 р.
Підручник. Геометрія: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл.\А.П. Єршова, В.В. Голобородько, О.Ф. Крижановська, С.Ф. Єршов – Харків: вид-во «Ранок», 2017. – 256 с.
Збірник. А.Г.Мерзляк,В.Б.Полонський,М.С.Якір Збірник задач і контрольних робіт. – Х.: Гімназія, 2017.
ІІ семестр
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
|
33. |
Зв’язок між пропорційними відношеннями теореми синусів і діаметром описаного кола |
|
|
|
34. |
Розв’язування задач
|
|
|
|
35. |
Формули для знаходження площі трикутника |
|
|
|
36. |
Формула Герона. Формули радіусів вписаного й описаного кіл трикутника |
|
|
|
37. |
Розв’язування задач. |
|
|
|
38. |
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок, підготовка до контрольної роботи. Діагностична самостійна робота |
|
|
|
39. |
Самостійна робота |
|
|
|
40. |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
|
|
|
41. |
Контрольна робота №3 з теми « Розв’язування трикутників» |
|
|
|
42. |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
|
|
|
Тема №4.Правильні многокутники.Довжина кола. ПЛОЩА КРУГА (10 годин) |
||||
43. |
Правильний многокутник, його види та властивості. |
|
|
|
44. |
Правильний многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола |
|
|
|
45. |
Формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників. |
|
|
|
46. |
Довжина кола. Довжина дуги кола |
|
|
|
47. |
Розв’язування задач |
|
|
|
48. |
Площа круга та його частин |
|
|
|
49. |
Самостійна робота |
|
|
|
50. |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
|
|
|
51. |
Контрольна робота №4 з теми «Правильні многокутники» |
|
|
|
52. |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
|
|
|
Тема №5. ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕМІЩЕННЯ (8 годин) |
||||
53. |
Переміщення (рух) та його властивості. |
|
|
|
54. |
Симетрія відносно точки. Симетрія відносно прямої. |
|
|
|
55. |
Розв’язування задач |
|
|
|
56. |
Поворот. Паралельне перенесення. Рівність фігур |
|
|
|
57. |
Самостійна робота |
|
|
|
58. |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
|
|
|
59. |
Контрольна робота №5 з теми «Геометричні переміщення» |
|
|
|
60. |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
|
|
|
Тема №6. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
|
||||
61. |
Чотирикутники. Властивості і площі чотирикутників |
|
|
|
62. |
Трикутники. Види трикутників. Площа трикутника |
|
|
|
63. |
Подібність трикутників.Застосування подібності. |
|
|
|
64. |
Теорема Піфагора. Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
|
65. |
Теореми косинусів і синусів. Розв’язування трикутників |
|
|
|
66. |
Розв'язування задач на знаходження невідомих елементів реальних об’єктів |
|
|
|
|
||||
67. |
Декартовікоординати і вектори на площині. Самостійна робота |
|
|
|
68. |
Аналіз самостійної роботи. Розв’язування вправ |
|
|
|
|
||||
69. |
Контрольна робота №6 з теми «Повторення і систематизація навчального матеріалу» за завданням адміністрації школи |
|
|
|
70. |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
|
|
|