Практична робоа Будова ПК

Про матеріал
Практична робота № 1-2 Тема: Апаратне забезпечення персональних комп’ютерів. Мета: Ознайомитись з правилами поведінки та технікою безпеки у кабінеті інформатики, розглянути основні вузли ПК та їх призначення.
Перегляд файлу

   Дата ___________

 

Практична робота № 1-2

Тема:

Апаратне забезпечення персональних комп’ютерів.

Мета:

Ознайомитись з правилами поведінки та технікою безпеки у кабінеті інформатики, розглянути основні вузли ПК та їх призначення.

 

Порядок виконання роботи:

 

I Ознайомитись з правилами поведінки та технікою безпеки у кабінеті інформатики.

 

II Початковий і середній рівень

1. Заповніть пропуски:


  1. 5 байтів = __________ бітів
  2. 2,5 Кбайт = _________ байтів
  3. 128 байтів = _________ Кбайтів
  4. 512 Кбайт = __________ Мбайт
  5. 2 Гбайт = _________ Мбайт
  6. 3 Гбайт = _________ Кбайт

2. Що вивчає наука інформатика?

3. Укажіть, хто з учених сформулював принципи, на яких базується архітектура сучасних комп’ютерів:


Норберт Вінер

Гордон Мур

Джон фон Нейман

Стів Балмер


4. Укажіть назви носіїв даних:

 

 

 

 

 

а)

б)

в)

г)

д)

5. Розподіліть указані пристрої на групи: пристрої введення, пристрої виведення та пристрої введення-виведення:


  1. графічний планшет
  2. звукові колонки
  3. джойстик
  4. миша
  5. мультимедійна дошка
  6. трекбол
  7. клавіатура
  8. мультимедійний проектор
  9. монітор
  10. цифрові фото- та відеокамери
  11. тачпед
  12. мікрофон
  13. модем
  14. сканер
  15. принтер і плотер

6. Назвіть призначення клавіш:


  • Enter
  • End
  • CapsLock
  • Backspace
  • PageUp
  • Esc
  • Shift
  • Insert
  • PrintScreen
  • Home
  • NumLock
  • Delete

7. Укажіть пристрої, які забезпечують передавання даних комп’ютерними мережами:


  1. відеоадаптер
  2. плотер
  3. модем
  4. мікрофон
  5. адаптер мережі
  6. мультимедійний проектор

8. Назвіть, які пристрої розміщуються усередині системного блока:


  1. клавіатура
  2. внутрішня пам’ять
  3. миша
  4. процесор
  5. монітор
  6. звукові колонки

9. Укажіть назви клавіш, які використовуються для:

  1. керування переміщенням курсора
  2. вказівки на виконання команди
  3. знищення символів
  4. зміни режиму введення символів
  5. відміни процесу виконання команди
  6. копіювання зображення екрана в оперативну пам’ять комп’ютера

10. Вставте у речення пропущені слова.

Процесор вставляється в спеціальне місце на _____________ платі, яке називається ____________.

 

 

III Достатній рівень

1. Розташуйте носії повідомлень у хронологічному порядку їх появи:


  1. платівка
  2. кіноплівка
  3. магнітний диск
  4. глиняна дощечка
  5. береста
  6. фотопластина
  7. газета
  8. магнітна плівка
  9. електронна мікросхема
  10. книга
  11. оптичний диск
  12. папірус

2. Складіть схему розподілу інформаційних систем за рівнем їх автоматизації та за рівнем аналізу даних.

3. Укажіть назви об’єктів схеми роботи ЕОМ.

4. Наведіть приклади значень ємності вказаних носіїв.

Носій

Ємність носія

1

Жорсткий магнітний диск

 

2

Гнучкий магнітний диск

 

3

Компакт-диск

 

4

DVD-диск

 

5

Blue-ray диск

 

6

Флеш-мікросхема

 

5. Виконати переклад чисел з однієї системи числення до іншої:

  1.                                                

111101112→х10→х16→х8

  1.                                                     

110101112→х10→х16→х8

  1.                                                

11110→х2→х16→х8

  1.                                                     

30410→х16→х2→х8

  1.                                                

АА116→х10→х2→х8

  1.                                                     

СА116→х10→х2→х8

  1.                                                

2028→х2→х16→х10

  1.                                                     

2028→х2→х16→х10

  1.                                                

100001112→х10→х16→х8

  1.                                                 

110001102→х10→х16→х8

  1.                                            

АВ716→х10→х2→х8

  1.                                                 

32110→х2→х16→х8

  1.                                            

1728→х2→х16→х10

  1.                                                 

F4E16→х10→х2→х8

  1.                                            

1111011002→х10→х16→х8

  1.                                                 

4218→х2→х16→х10

6. Укажіть сфери діяльності людини, в яких використовуються зазначені пристрої введення та виведення:


  1. графічний планшет
  2. звукові колонки
  3. джойстик
  4. мультимедійна дошка
  5. трекбол
  6. мультимедійний проектор
  7. цифрові фото- та відеокамери
  8. мікрофон
  9. сканер
  10. плотер

7. Укажіть, яким зовнішнім запам’ятовуючим пристроям сучасних комп’ютерів відповідають зазначені ємності:


  1. 1,44 Мбайт
  2. 700 Мбайт
  3. 10 Гбайт
  4. 120 Гбайт

8. Розподіліть нижченаведені значення властивостей внутрішньої (оперативної) та зовнішньої пам’яті по відповідних стовпцях таблиці: розміщується на материнській платі, енергонезалежна, швидкість зчитування і запису даних становить понад 50 мегабітів за секунду, призначена для зберігання даних тільки під час роботи комп’ютера, не передбачено використання змінних носіїв.

9. Вкажіть відповідність між поняттями:

Розмір екрану монітора

1

Пристрій введення маніпуляторного типа

 

Лазерний принтер

2

Ємність CD-диска

 

2,2 Г Гц

3

Звукова карта

 

Роздільна здатність монітора

4

Друк великих плакатів

 

3,5 дюйма

5

Марка монітора

 

650-700 МБайт

6

Частота процесора

 

Миша

7

Висока якість друку, швидкість

 

Плотер

8

19’’

 

Акустичні колонки

9

Розмір дискет

 

Monitor FLATRON L192WS

10

1024*768

 

10. Зазначте види інформації.

 

IV Високий рівень

1. Поясніть твердження: "Інформація повинна бути достовірною".

2. Складіть схему класифікації пам’яті комп’ютера.

3. Укажіть назви компонентів комп’ютера.

 


 

4. Розмістіть види сучасних комп’ютерів у порядку їх швидкодії:


  1. кишеньковий комп’ютер
  2. суперкомп’ютер
  3. ноутбук
  4. персональний комп’ютер
  5. мідфрейм

5. Укажіть напрям використання:


  1. кишенькового комп’ютера
  2. персонального комп’ютера
  3. суперкомп’ютера
  4. вбудованого комп’ютера

6. Наведіть приклади використання комп’ютерів у таких галузях діяльності людини:


  1. економіка
  2. фінансова діяльність
  3. освіта
  4. мистецтво
  5. машинобудування
  6. зв’язок

7. Поясніть призначення оперативної та постійної пам’яті комп’ютера.

8. Укажіть значення властивості сучасного (на даний момент) персонального комп’ютера:


  1. розрядність процесора
  2. основний змінний носій, його ємність
  3. ємність жорсткого диска
  4. кількість ядер процесора

9. Поясніть, що означають записи в каталозі персональних комп’ютерів:

AMD Phenom X3 8650; 2,3 GHz; 1024 MB; PC2-6400; 320 GB; NVidia GeForce 9600 GSO; 384 MB; DVD-RW; 6xUSB; D-USB.

10. Опишіть переваги і недоліки матричного і струменевого принтера.

 

Висновок:

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольні запитання:

 

  1. Які характеристики має процесор?
  2. Які види зовнішньої пам’яті ви знаєте? Запишіть їх у порядку збільшення об’ємів.
  3. Які види сканерів вам відомі?
  4. В якій системі числення зазвичай працюють комп'ютери?
  5. Вкажіть одиниці виміру інформації.
doc
Додав(-ла)
Клименко Марія
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
15 вересня
Переглядів
104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку