Календарне планування з інформатики 9 клас

Про матеріал
Календарне планування з інформатики для 9 класу на ІІ семестр 2019-2020 н.р. До піручника Ривкінд
Перегляд файлу

№ пп

Тема уроку

Наскрізні змістові лінії

Дата

Примітка

Тема 7. Комп’ютерні публікації

  1.  

Поняття комп’ютерної публікації. Програми для створення публікацій.

Громадянська відповідальність: розуміє доцільність створення компютерних публікацій, створює комп’ютерні публікації з дотриманням загальноприйнятих норм

Підприємливість та фінансова грамотність:  генерує та реалізовує ідеї з використанням комп’ютерних презентацій;

Здоров’я та безпека: дотримується правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Проводить дослідження та розв’язує проектні задачі на тему охорони довкілля з використанням програм для створення комп’ютерних публікацій

14.01

 

  1.  

Робота з графічними і текстовими об’єктами

15.01

 

  1.  

Практична робота №8 Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону.

21.01

 

  1.  

Створення, редагування та форматування комп’ютерних публікацій та їх об’єктів.

22.01

 

  1.  

Практична робота №9. Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження.

 

 

 

Тема 8. Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор

  1.  

Основні поняття комп’ютерної графіки.

Громадянська відповідальність:  пояснює та розуміє, що таке, векторна та растрова графіка.  Пояснює значення комп’ютерної графіки в житті людини та суспільства зокрема.

Підприємливість та фінансова грамотність:  генерує та реалізовує власні ідеї з використанням векторного графічного редактора

Здоров’я та безпека: дотримується правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Проводить дослідження та розв’язує проектні задачі на тему охорони довкілля з використанням засобів обробки графічної інформації.

 

 

  1.  

 

Знайомство з векторним графічним редактором.

 

 

  1.  

Особливості побудови й опрацювання векторних зображень

 

 

  1.  

Створення простих векторних зображень.

 

 

  1.  

Практична робота №10. Створення простих векторних зображень.

 

 

  1.  

Опрацювання векторних зображень

 

 

  1.  

Практична робота №11. Створення складених векторних зображень.

 

 

Тема 9. Створення персонального навчального середовища

  1.  

Персональне навчальне середовище. Використання хмарних сервісів для зберігання даних.

Громадянська відповідальність: веде дискусію та відстоює свою думку  щодо актуальних питань функціонування громадянського суспільства з використанням хмарних сервісів

Підприємливість та фінансова грамотність:  генерує та реалізовує ідеї з використанням вивчених програм, використовує вивчені програми для фінансових обрахунків;

Здоров’я та безпека: дотримується правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями, планує власний час, діяльність і відпочинок з використанням інформаційних технологій, уміє захищати себе і комп’ютерні пристрої від ІТ-загроз.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Проводить дослідження та розв’язує проектні задачі на тему охорони довкілля з використанням засобів обробки текстової, табличної та графічної інформації.Створює персональне освітньо-комунікаційне середовище для навчання протягом життя, саморозвитку та самореалізації себе як члена соціуму

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Використання онлайн-середовищ для створення електронних документів.

 

 

  1.  

Опитування з використанням онлайн-форм.

 

 

  1.  

Практична робота №12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.

 

 

  1.  

Етапи створення веб-сайтів. Веб-конструктори.

 

 

  1.  

Конструювання сайтів.

 

 

  1.  

Конструювання сайтів.

 

 

  1.  

Практична робота №13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.

 

 

  1.  

Розмітка гіпертексту засобами HTML

 

 

  1.  

Малюнки та гіперпосилання на веб-сторінках.

 

 

  1.  

Створення таблиць засобами HTML

 

 

 

Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач.

Виконання колективного навчального проекту.

  1.  

Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві»

Громадянська відповідальність: веде дискусію та відстоює свою думку  щодо актуальних питань функціонування громадянського суспільства, пов’язаних зі сферою ІТ

Підприємливість та фінансова грамотність:  генерує та реалізовує ідеї з використанням вивчених програм, використовує електронні таблиці та власноруч написані програми у середовищі Lazarus  для фінансових обрахунків;

Здоров’я та безпека: дотримується правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями, планує власний час, діяльність і відпочинок з використанням інформаційних технологій, уміє захищати себе і комп’ютерні пристрої від ІТ-загроз.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Проводить дослідження та розв’язує проектні задачі на тему охорони довкілля з використанням засобів обробки текстової, табличної та графічної інформації.Створює персональне освітньо-комунікаційне

середовище для навчання протягом життя, саморозвитку та самореалізації себе як члена соціуму

 

 

  1.  

Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні презентації»

 

 

  1.  

Розв’язування компетентнісних задач з теми «Основи інформаційної безпеки»

 

 

  1.  

Розв’язування компетентнісних задач з теми «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання»

 

 

  1.  

Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні публікації»

 

 

  1.  

Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор»

 

 

  1.  

Розв’язування компетентнісних задач з теми «Створення персонального навчального середовища»

 

 

  1.  

Визначення тем навчальних проектів. Розробка планів виконання проектів.

 

 

  1.  

Виконання індивідуальних і групових проектів.

 

 

  1.  

Виконання індивідуальних і групових проектів.

 

 

  1.  

Виконання індивідуальних і групових проектів.

 

 

  1.  

Виконання індивідуальних і групових проектів.

 

 

  1.  

Оформлення матеріалів проектів. Підготовка до захисту проектів.

 

 

 

  1.  

Захист проектів.

 

 

  1.  

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 9 клас, Планування
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
1726
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку