№ пп |
Тема уроку |
Наскрізні змістові лінії |
Дата |
Примітка |
Тема 7. Комп’ютерні публікації |
||||
|
Поняття комп’ютерної публікації. Програми для створення публікацій. |
Громадянська відповідальність: розуміє доцільність створення компютерних публікацій, створює комп’ютерні публікації з дотриманням загальноприйнятих норм Підприємливість та фінансова грамотність: генерує та реалізовує ідеї з використанням комп’ютерних презентацій; Здоров’я та безпека: дотримується правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями Екологічна безпека та сталий розвиток: Проводить дослідження та розв’язує проектні задачі на тему охорони довкілля з використанням програм для створення комп’ютерних публікацій |
14.01 |
|
|
Робота з графічними і текстовими об’єктами |
15.01 |
|
|
|
Практична робота №8 Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону. |
21.01 |
|
|
|
Створення, редагування та форматування комп’ютерних публікацій та їх об’єктів. |
22.01 |
|
|
|
Практична робота №9. Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження.
|
|
|
|
Тема 8. Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор |
||||
|
Основні поняття комп’ютерної графіки. |
Громадянська відповідальність: пояснює та розуміє, що таке, векторна та растрова графіка. Пояснює значення комп’ютерної графіки в житті людини та суспільства зокрема. Підприємливість та фінансова грамотність: генерує та реалізовує власні ідеї з використанням векторного графічного редактора Здоров’я та безпека: дотримується правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями Екологічна безпека та сталий розвиток: Проводить дослідження та розв’язує проектні задачі на тему охорони довкілля з використанням засобів обробки графічної інформації. |
|
|
|
Знайомство з векторним графічним редактором. |
|
|
|
|
Особливості побудови й опрацювання векторних зображень |
|
|
|
|
Створення простих векторних зображень. |
|
|
|
|
Практична робота №10. Створення простих векторних зображень. |
|
|
|
|
Опрацювання векторних зображень |
|
|
|
|
Практична робота №11. Створення складених векторних зображень. |
|
|
|
Тема 9. Створення персонального навчального середовища |
||||
|
Персональне навчальне середовище. Використання хмарних сервісів для зберігання даних. |
Громадянська відповідальність: веде дискусію та відстоює свою думку щодо актуальних питань функціонування громадянського суспільства з використанням хмарних сервісів Підприємливість та фінансова грамотність: генерує та реалізовує ідеї з використанням вивчених програм, використовує вивчені програми для фінансових обрахунків; Здоров’я та безпека: дотримується правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями, планує власний час, діяльність і відпочинок з використанням інформаційних технологій, уміє захищати себе і комп’ютерні пристрої від ІТ-загроз. Екологічна безпека та сталий розвиток: Проводить дослідження та розв’язує проектні задачі на тему охорони довкілля з використанням засобів обробки текстової, табличної та графічної інформації.Створює персональне освітньо-комунікаційне середовище для навчання протягом життя, саморозвитку та самореалізації себе як члена соціуму
|
|
|
|
Використання онлайн-середовищ для створення електронних документів. |
|
|
|
|
Опитування з використанням онлайн-форм. |
|
|
|
|
Практична робота №12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм. |
|
|
|
|
Етапи створення веб-сайтів. Веб-конструктори. |
|
|
|
|
Конструювання сайтів. |
|
|
|
|
Конструювання сайтів. |
|
|
|
|
Практична робота №13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. |
|
|
|
|
Розмітка гіпертексту засобами HTML |
|
|
|
|
Малюнки та гіперпосилання на веб-сторінках. |
|
|
|
|
Створення таблиць засобами HTML
|
|
|
|
Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач. Виконання колективного навчального проекту. |
||||
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві» |
Громадянська відповідальність: веде дискусію та відстоює свою думку щодо актуальних питань функціонування громадянського суспільства, пов’язаних зі сферою ІТ Підприємливість та фінансова грамотність: генерує та реалізовує ідеї з використанням вивчених програм, використовує електронні таблиці та власноруч написані програми у середовищі Lazarus для фінансових обрахунків; Здоров’я та безпека: дотримується правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями, планує власний час, діяльність і відпочинок з використанням інформаційних технологій, уміє захищати себе і комп’ютерні пристрої від ІТ-загроз. Екологічна безпека та сталий розвиток: Проводить дослідження та розв’язує проектні задачі на тему охорони довкілля з використанням засобів обробки текстової, табличної та графічної інформації.Створює персональне освітньо-комунікаційне середовище для навчання протягом життя, саморозвитку та самореалізації себе як члена соціуму |
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні презентації» |
|
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Основи інформаційної безпеки» |
|
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання» |
|
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні публікації» |
|
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор» |
|
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Створення персонального навчального середовища» |
|
|
|
|
Визначення тем навчальних проектів. Розробка планів виконання проектів. |
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових проектів. |
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових проектів. |
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових проектів. |
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових проектів. |
|
|
|
|
Оформлення матеріалів проектів. Підготовка до захисту проектів. |
|
|
|
|
Захист проектів. |
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
|