Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс) (70 годин) 6 клас
Програма : затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 зі змінами затвердженими
Наказом Міністерства освіти і науки України від 21 лютого 2019 року № 236.
Підручник: «Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)» підручник для 6 класу закладів загальної середньої
освіти Голованов С. О. (2019).
Тема розділу |
Години |
Практичні роботи |
Тематичний контроль |
Вступ. |
2 |
- |
- |
Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ |
9 |
2 |
1 |
Розділ 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ |
15 |
2 |
1 |
Розділ 3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ |
38 |
6 |
3 |
РОЗДІЛ 4. Внесок давніх цивілізацій, культур народів в історію людства |
6 |
0 |
0 |
Всього : |
70 |
10 |
5 |
Календарно-тематичний план Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс) (70 годин) 6 клас
№ уроку |
Тема уроку |
Класи |
||||
6Б |
|
6В |
|
д/з |
||
Дата проведення уроку |
||||||
Вступ. Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ |
||||||
1 |
Повторення вивченого в 5 класі. Своєрідність епохи стародавнього світу. Періодизації історії людства. |
|
|
|
|
|
2 |
Практична робота 1 «Відлік часу в історії». |
|
|
|
|
|
3 |
Виникнення людини. Основні етапи антропогенезу. |
|
|
|
|
|
4 |
Становлення людства. Розселення людей по земній кулі. Раси. |
|
|
|
|
|
5 |
Форми господарювання первісної людини. Суспільна організація первісних людей. |
|
|
|
|
|
6 |
Розвиток господарства. Неолітична революція. |
|
|
|
|
|
7 |
Духовна культура та вірування людей. |
|
|
|
|
|
8 |
Практична робота 2 «Основні стоянки й пам’ятки первісних людей на території України». |
|
|
|
|
|
9 |
Трипільська археологічна культура на території України. |
|
|
|
|
§ 7 |
10 |
Формування держави та цивілізацій. |
|
|
|
|
§ 8 |
11 |
Тематичний контроль «Первісні спільноти. Археологічні культури». |
|
|
|
|
|
Розділ ІІ. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ Тема 1. Стародавній Єгипет. |
||||||
12 |
Умови розвитку цивілізації долини Нілу. |
|
|
|
|
§ 9 |
13 |
Єгипетська держава. Суспільство і влада в Давньому Єгипті. |
|
|
|
|
§ 10 |
14 |
Розквіт могутності та занепад Єгипетської держави. |
|
|
|
|
§ 11 |
15 |
Релігія, міфологія та культура Стародавнього Єгипту. |
|
|
|
|
§ 12 |
16 |
Практична робота 3 «Міфи та релігія Стародавнього Єгипту» |
|
|
|
|
|
Тема 2. Цивілізації Передньої та Центральної Азії. |
||||||
17 |
Умови розвитку цивілізації Дворіччя. Найдавніші держави Дворіччя. |
|
|
|
|
|
18 |
Фінікія та її сусіди. Особливості держав Дворіччя. |
|
|
|
|
|
19 |
Месопотамія в І тис. до н.е. |
|
|
|
|
|
20 |
Культура та релігія народів Передньої Азії. |
|
|
|
|
|
Тема 3. Стародавні Індія та Китай. |
||||||
21 |
Стародавня Індія. |
|
|
|
|
|
22 |
Релігія та культура Стародавньої Індії. |
|
|
|
|
|
23 |
Стародавній Китай. |
|
|
|
|
|
24 |
Релігія та культура Стародавнього Китаю |
|
|
|
|
|
25 |
Практична робота 4 «Писемність, освіта і наукові знання в Стародавньому Китаї ». |
|
|
|
|
|
26 |
Тематичний контроль «Стародавній Єгипет», «Цивілізації Передньої та Центральної Азії», «Стародавні Індія та Китай» |
|
|
|
|
|
Розділ ІІІ. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ |
||||||
27 |
Особливості розвитку цивілізацій Стародавнього Сходу й античної греко-римської цивілізації. |
|
|
|
|
|
Тема 1. Становлення античної грецької цивілізації. |
||||||
28 |
Природа та населення Стародавньої Греції. |
|
|
|
|
|
29 |
Мінойська й Ахейська палацові цивілізації |
|
|
|
|
|
30 |
Греція у VІІІ – VІ ст.до н.е. |
|
|
|
|
|
31 |
Становлення держави в Афінах. |
|
|
|
|
|
32 |
Практична робота 4 «Спартанський поліс. Побут і виховання спартанців». |
|
|
|
|
|
33 |
Велика грецька колонізація |
|
|
|
|
|
34 |
Кіммерійці та скіфи на території сучасної України. |
|
|
|
|
|
Тема 2. Антична грецька цивілізація класичної доби |
||||||
35 |
Практична робота 5 «Геродот про скіфів. Історичні джерела про Скіфський похід Дарія І». |
|
|
|
|
|
36 |
Греко-перські війни. |
|
|
|
|
|
37 |
Розквіт афінської демократії за Перикла |
|
|
|
|
|
№ уроку |
Тема уроку |
Класи |
||||
6Б |
|
6В |
|
д/з |
||
Дата проведення уроку |
||||||
38 |
Практична робота 6 «Господарювання та повсякденне життя в Давній Греції» . |
|
|
|
|
|
39 |
Втрата Грецією своєї незалежності. |
|
|
|
|
|
40 |
Досягнення грецької культури. |
|
|
|
|
|
41 |
Практична робота 7 «Архітектура та скульптура в Давній Греції». |
|
|
|
|
|
42 |
Практична робота 8 «Міфологія та релігія давніх греків». |
|
|
|
|
|
43 |
Тематичний контроль «Становлення античної грецької цивілізації». |
|
|
|
|
|
Тема 3. Доба еллінізму. |
||||||
44 |
Східний похід Александра Македонського. |
|
|
|
|
|
45 |
Практична робота 9 «Історична особистість і діяльність Александра Великого за історичними джерелами». |
|
|
|
|
|
46 |
Утворення та розквіт елліністичних держав у ІV-ІІ ст.до н.е. Елліністична культура. |
|
|
|
|
|
Тема 4. Стародавній Рим у VІІІ – І ст. до н.е. |
||||||
47 |
Природні умови Італії та виникнення Рима |
|
|
|
|
|
48 |
Римська республіка V ст. до н.е.- середини ІІ ст. до н.е. |
|
|
|
|
|
49 |
Воєнна експансія Риму й утворення Римсько-Середземноморської держави |
|
|
|
|
|
50 |
Римське суспільство в середині ІІІ ст. до н.е. – середині ІІ ст. |
|
|
|
|
|
51 |
Римляни та їхнє життя. |
|
|
|
|
|
52 |
Римська республіка в ІІ-І ст. д о н.е. |
|
|
|
|
|
53 |
Руйнування та падіння республіканського ладу в Римі. |
|
|
|
|
|
54 |
Тематичний контроль «Доба Еллінізму», «Стародавній Рим у VІІІ- І ст. до н.е.
|
|
|
|
|
|
Тема 5. Падіння республіки і рання імперія |
№ уроку |
Тема уроку |
Класи |
||||
6Б |
|
6В |
|
д/з |
||
Дата проведення уроку |
||||||
55 |
Встановлення імперії в Римі |
|
|
|
|
|
56 |
Римська імперія в І-ІІ ст. н.е. |
|
|
|
|
|
57 |
Місто Рим і життя його мешканців |
|
|
|
|
|
58 |
Виникнення християнства. |
|
|
|
|
|
Тема 6. Пізня Римська імперія |
||||||
59 |
Римська імперія в І-ІІ ст. |
|
|
|
|
|
60 |
Пізня Римська імперія в ІV-V ст. |
|
|
|
|
|
61 |
Християнська церква |
|
|
|
|
|
62 |
Падіння Західної Римської імперії |
|
|
|
|
|
63 |
Культура Давнього Риму |
|
|
|
|
|
64 |
Тематичний контроль «Падіння республіки і рання імперія», «Пізня Римська імперія».
|
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ ІV. Внесок давніх цивілізацій, культур народів в історію людства |
||||||
65 |
Антична цивілізація та Україна. |
|
|
|
|
|
66 |
Суспільне й господарське життя, духовний світ давніх слов’ян .. |
|
|
|
|
|
67 |
Слов’яни під час Великого переселення народів . |
|
|
|
|
|
68 |
Витоки сучасних цивілізацій . |
|
|
|
|
|
69 |
Узагальнення теми
|
|
|
|
|
|
70 |
Узагальнення за рік з курсу всесвітньої історії. |
|
|
|
|
|