Календарне планування 1клас
Я досліджую світ ( за підручником Н. О. Будна ), ІІ семестр
№П/П |
Зміст уроку |
Дата |
|
Мій відпочинок |
|
|
Активний і пасивний відпочинок. |
|
|
Поведінка в громадських місцях. Складання правил поведінки в громадських місцях. |
|
|
Як покращити свій настрій? |
|
|
Мої друзі |
|
|
Хто такі друзі? |
|
|
Правила товаришування. Складання правил товаришування. |
|
|
Дівчатка і хлопчики. Вивчення ігор. |
|
|
Мої домашні улюбленці |
|
|
Хто наші домашні улюбленці? Догляд за домашніми улюбленцями. |
|
|
Безпечна поведінка з домашніми улюбленцями. |
|
|
Кімнатні рослини. Догляд за рослинами. |
|
|
Моя безпека |
|
|
Безпека ігор та розваг. Правила безпечної поведінки на подвір’ї та в помешканні. |
|
|
Мої дії в небезпечних ситуаціях. |
|
|
Рішення і наслідки . |
|
|
Ким я мрію стати? |
|
|
Різноманітність професій. |
|
|
Я буду успішною людиною. Риси характеру успішних людей. |
|
|
Винаходи людства. |
|
|
Техніка в житті людини. |
|
|
У світі машин. |
|
|
Громадський транспорт. Безпека в транспорті. . |
|
|
Я – пасажир. Правила поведінки в громадському транспорті. |
|
|
У світі речей. |
|
|
Що з чого? Речовини і предмети. |
|
|
З чого виготовляють книжки , зошити, олівці. |
|
|
Чому речі потрібно берегти. |
|
|
А вже весна , а вже красна. |
|
|
Ознаки весни. |
|
|
Рослини й тварини навесні. Спостереження за тваринами й рослинами. |
|
|
Турботи людей навесні. |
|
|
Україна – моя Батьківщина. |
|
|
Моя країна |
|
|
Україна – незалежна держава. Символи України. |
|
|
Усі ми різні. |
|
|
Моє місто (село) |
|
|
Природа рідного краю. |
|
|
Водні багатства України. |
|
|
Водойми України. |
|
|
Тварини й рослини водойм. |
|
|
Моря України. Значення і охорона водойм. Правила безпечної поведінки біля водойм. |
|
|
Гори України |
|
|
У горах України. |
|
|
Рослинний і тваринний світ тварин. |
|
|
Цікава подорож у гори. |
|
|
Луки і поля України |
|
|
Луки. Життя тварин і рослин на луках |
|
|
Поля. Рослини й тварини полів |
|
|
Як берегти природу полів і лук |
|
|
Ліси – багатство України |
|
|
Рослини, тварини й гриби лісу. |
|
|
Значення й охорона лісу. |
|
|
Бережеш книгу – збережеш ліс |
|
|
Люби й бережи природу |
|
|
Значення природи для людини. |
|
|
Ставлення людини до природи. Як не зашкодити природі |
|
|
Збережемо природу разом! |
|
|
Україна і для себе і для світу. |
|
|
Народні символи України. |
|
|
Чим славиться Україна на весь світ |
|
|
Звідки беруть олія і мед. |
|
|
У літню пору |
|
|
Ознаки літа |
|
|
Рослини і тварини влітку. |
|
|
Відпочинок та оздоровлення влітку. Безпечна поведінка під час відпочинку |
|
|
Перевіряю свої знання |
|
|
Урок –екскурсія до лісу: «Рослини й тварини лісу» |
|
|
Резервний урок |
|
|
Підсумковий урок: «Що я вмію і знаю про світ навколо мене» |
|
|
|
|
|
|
|
Календарне планування
для 1 класу
Дизайн і технології ( за альбомом-посібником А. Бровченко )
№П/П |
Зміст уроку |
дата |
|
Симетричне вирізування |
|
|
Виготовлення натюрморту в техніці аплікації |
|
|
Різання паперу ножицями . Аплікація «Яблунька» |
|
|
Створення виробів у техніці оригамі. «Тюльпани» |
|
|
Створення виробів у техніці оригамі. «Кумедна свинка» |
|
|
Створення виробів у техніці оригамі. «Песик» |
|
|
Конструювання предметів побуту . Декоративна дошка |
|
|
Декорування Великодніх писанок |
|
|
Великодній кошик з аплікацією писанок. |
|
|
Пластичні матеріали. « Фрукти в кошику» |
|
|
Пластичні матеріали. « Бджілка і джміль» |
|
|
Пластичні матеріали. «Весела жирафа» |
|
|
Ліплення декоративного посуду |
|
|
Технічне моделювання з деталей конструкторів і наборів |
|
|
Технічне моделювання з деталей конструкторів і наборів |
|
|
Самообслуговування. Розподіл одягу за призначенням. |
|
|
Підсумковий урок. Виставка кращих робіт |
|
|
|
|
|
|
|