5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Календарне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» та предмету «Технології і дизайн» за Типовою освітньою програмою НУШ-1, розробленою під керівництвом Савченко О.

Про матеріал
Календарне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» та предмету «Технології і дизайн» за Типовою освітньою програмою НУШ-1, розробленою під керівництвом Савченко О. Я. передбачає роботу за тематичними тижнями. Тематика складена з урахуванням матеріалу підручника з ЯДС Бібік Н.М.
Перегляд файлу

Календарне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

 та предмету  «Технології і дизайн» 

за Типовою освітньою програмою НУШ-1, 

розробленою під керівництвом Савченко О. Я.

підручник та робочий зошит Бібік Н.М., Бондарчук Г.П.

 

3 години на тиждень – соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська та історична, природнича освітні галузі.

 

1 година на тиждень – технологічна освітня галузь, предмет «Технології і дизайн» (рядки підсвічено сірим кольором).

 

Тема

Практична діяльність

Дата

Примітки

Тематичний тиждень 1. Я – школяр

 

 

1.

Я досліджую світ: про що ти дізнаватимешся?

 

 

 

2.

Моя країна – Україна, а я її дитина. Звідки ти? Якого ти роду?

 

 

 

3.

Хто ти? Будемо знайомі.

 

 

 

1.1

„Посміхнись другу” – виготовлення комбінованого виробу з паперу.

 

 

Тематичний тиждень 2. Я – школяр

 

4.

Дорога до школи. Правила безпечного руху

 

 

 

5.

Тут я вчуся. Безпека в школі. Напрацювання правил та впровадження рутин

 

 

 

6.

Для чого ходять в школу? Навчання – право чи обов’язок.

 

 

 

2.2

„Бути справжнім другом” – створення аплікації з використанням газетного паперу.

 

 

Тематичний тиждень 3. Я – школяр

 

 

7.

День школяра. Як правильно його спланувати?

 

 

 

8.

Стій, сиди, ходи, носи – правильно. Чому здоровя – це найважливіше?

 

 

 

9.

Що потрібно для навчання? Про що може розказати шкільний портфель?

 

 

 

3.3

„Мій друг олівець” – виготовлення комбінованого виробу з паперу.

 

 

Тематичний тиждень 4. Осінь

 

 

10.

З чого складається світ. Жива і нежива природа. Що оточує мене? Що в природі створила людина?

 

 

 

11.

Як упізнати осінь? Особливості сезонних змін у природі.

 

 

 

12.

Рослини восени. На прогулянці будемо обережними. Екскурсія.

 

 

 

4.4

„Мешканці лісу” -  виготовлення поробки „Сова” з використанням природного матеріалу.

 

 

Тематичний тиждень 5. Осінь

 

 

13.

Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись. Як тварини до зими готуються?

 

 

 

14.

Осінні турботи людей. Чому осінь – „гаряча пора”?

 

 

 

15.

Осінні турботи людей. У чому йти на прогулянку в дощову погоду? Гарний одяг – чи завжди зручний?

 

 

 

5.5

„Осінні турботи” – виготовлення об’ємної аплікації з паперу.

 

 

Тематичний тиждень 6. Професії

 

 

16.

Хто що робить? Вивчаємо професії

 

 

 

17.

Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути цікаво? Ким я хочу стати?

 

 

 

18

Хто працює в школі? Давайте познайомимося.

 

 

 

6.6

„Професія фермер” – виготовлення сюжетної композиції з використанням круп та насіння.

 

 

Тематичний тиждень 7. Транспорт

 

 

19.

Дорога та транспорт. Служби порятунку. Транспорт тепер і колись. Як викликати допомогу.

 

 

 

20.

Безпека на дорозі. Правила дорожнього руху.

 

 

 

7.7

„Повітряний транспорт” -  виготовлення об’ємної комбінованої композиції „Літачок”.

 

 

Тематичний тиждень 8. Ми – дослідники

 

 

21.

Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик?

 

 

 

22.

Чим я пізнаю світ? Дотики (продовження). Хто на долоньках живе?

 

 

 

23.

Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір?

 

 

 

8.8

„Кольори в природі” – виготовлення поробки „Веселка”.

 

 

Тематичний тиждень 9. Ми – дослідники

 

 

24.

Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую?

 

 

 

25.

Чим я пізнаю світ? Смаки. Для чого нам зуби?

 

 

 

26.

Чим я пізнаю світ? Запахи.

 

 

 

9.9

„Для чого нам зуби” -  виготовлення комбінованого зображення з використанням фасолі.

 

 

Тематичний тиждень 10. Сонце у нашому житті

 

 

27.

У природі все пов’язано. Чи все потрібно на Землі?

 

 

 

28.

Сонце. Навіщо нам Сонце. Досліджуємо вплив світла.

 

 

 

29.

Сонце. Куди вночі сонечко ховається?

 

 

 

10.10

„Хто не спить вночі” – виготовлення аплікації з паперу.

 

 

Тематичний тиждень 11. Повітря у нашому житті

 

 

30.

Повітря. Як знайти невидимку.

 

 

 

31.

Повітря. Незвичайні досліди

 

 

 

32

Повітря. Збережемо чисте повітря.

 

 

 

11.11

„Як побачити повітря” – виготовлення поробки „Рибки”.

 

 

Тематичний тиждень 12. Вода у нашому житті

 

 

33.

Вода. Якою вона буває? Незвичайні досліди.

 

 

 

34.

Вода. Пригоди краплинки. Звідки хмарка воду набирає?

 

 

 

35.

Вода. Чому її потрібно берегти.

 

 

 

12.12

„Якими бувають хмаринки” – виготовлення наочного матеріалу з використанням вати.

 

 

Тематичний тиждень 13. Ґрунт у нашому житті

 

 

36.

Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку? 

 

 

 

37.

Ґрунт. Подорож маленької зернини.

 

 

 

38.

Ґрунт. Гордість України.

 

 

 

13.13

„З горіха зерня” – робота з пластиліном та природним матеріалом.

 

 

Тематичний тиждень 14. Зимонька-зима

 

 

39.

У двері стукає зима.

 

 

 

40.

Зима. Нежива природа взимку.

 

 

 

41.

Зима. Нежива природа взимку – екскурсія

 

 

 

14.14

„Зимова казка” -  створення комбінованої аплікації.

 

 

Тематичний тиждень 15. Зимонька-зима

 

 

42.

Зима. Жива природа взимку. Тварини.

 

 

 

43.

Зима. Допомога тваринам взимку.

 

 

 

44.

Зима і здоровя.

 

 

 

 

15.15

„Поділися теплом” – виготовлення комбінованої композиції „Чашка”.

 

 

 

Тематичний тиждень 16. Зимові свята

 

45.

Зимові свята. Хто такий Миколай?

 

 

 

46.

Зимові розваги.

 

 

 

47.

Новий рік і Різдво

 

 

 

16.16

„Зимові розваги” – створення поробки „На ковзанці”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                    ІІ семестр

Тема

Практична діяльність

Дата

Примітки

Тематичний тиждень 17. Рослини

 

 

48.

Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини? Де вони ростуть?

 

 

 

49.

Рослини. Хто доглядає за рослинами та хто їх знищує?

 

 

 

50.

Рослини. Збережемо природу разом.

 

 

 

17.17

«Грушка із сюрпризом» - виготовлення комбінованої аплікації.

 

 

Тематичний тиждень 18. Тварини

 

51.

Тварини. Які тварини живуть на Землі?

 

 

 

52.

Свійські тварини. Тварини-помічники. Які з них нам знайомі?

 

 

 

53.

Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…»

 

 

 

18.18

«Теплі кошенята» - створення об’ємної поробки з використанням ниток.

 

 

Тематичний тиждень 19. Я серед людей

 

 

54.

Людина – от що найцікавіше  у  світі. Хто  така  людина? А  що  називають  суспільством?

 

 

 

55.

Я та  інші. Найближчі  для  тебе люди. Наші  рідні  під  час  подорожі  у  часі.

 

 

 

56.

Я і моя  родина . Практична  робота «Моє  родовідне  дерево»

 

 

 

19.19

«Я серед людей» - колективна робота з папером.

 

 

Тематичний тиждень 20. Я та мої емоції

 

 

57.

Почуття  людини,  емоції. Складання  пам’ятки «Як навчитися  стримувати  емоції»

 

 

 

58.

Який  буває  в  мене  день. Що  впливає  на  зміни  у  настрої?

 

 

 

59.

Моє  улюблене  заняття. Ми  усі  різні  й  неповторні. Складання  колажу «Світ  наших  захоплень»

 

 

 

20.20

«Я та мої емоції» - створення моделі емоційних станів людини.

 

 

Тематичний тиждень 21. Де я живу

 

 

60.

Я  живу  в  селі. Практична  робота «Мапа  нашого  села»

 

 

 

61.

Я  тут  живу.  Складання  пам’ятки «Щоб  сяяла  кімната» Які ви  вдома.

 

 

 

62.

Я живу  в  місті. Які  місця  називають  громадськими? Правила  поведінки у  громадських  місцях. Розв’язування  ситуаційних  задач  та  моделювання  з  власного  досвіду,  пов’язаних  із  правилами  поведінки  у  громадських  місцях. 

 

 

 

21.21

«I love you» - виготовлення комбінованої аплікація до дня  св. Валентина.

 

 

Тематичний тиждень 22. Де я живу

 

 

63.

У музеї.  Правила  поведінки  у  музеї.

 

 

 

64.

Запрошуємо  до  театру. Моделювання  правил  поведінки  за  серією  сюжетних  зображень.

 

 

 

65.

У супермаркеті. Складання  пам’ятки «Правила  поведінки  у  супермаркеті»

 

 

 

22.22

 «Ніч в музеї динозаврів»– виготовлення експозиції динозаврів.

 

 

Тематичний тиждень 23. Сам вдома

 

 

66.

Оглядаю  моє  житло. Школа  самообслуговування. Що мені   можна  і  чого  не можна робити у  оселі?

 

 

 

67.

Коли  ми  самі  вдома. Служби  допомоги. Небезпечні  предмети  будинку.

 

 

 

68.

Коли  ґаджет  заважає. Моделювання  ситуацій  за  сюжетними  зображеннями. Диспут « Ґаджет  чи  гра?»

 

 

 

23.23

«Моє віконце» -  комбінована аплікація.

 

 

Тематичний тиждень 24. Я та моє здоровя

 

 

69.

Турбуюся  про  здоров’я. Корисна  та  шкідлива  їжа.

Практична робота «Складання  меню  для  дитини  молодшого  шкільного  віку»

 

 

 

70.

Турбуюся  про  здоровя. Гігієна. Засоби  гігієни.

 

 

 

71.

Турбуюся  про  здоровя. Гігієна. Засоби  гігієни. Дослідження «Як не стати Забрудькою»

 

 

 

24.24

«Привітання зі святом »виготовлення вітальної  листівки.

 

 

Тематичний тиждень 25. Весна

 

 

72.

Як дізнатися,  що  вже  весна. Весна у неживій природі.

 

 

 

73.

Сторінка  дослідника. Природні зміни.

 

 

 

25.25

«Підсніжник» -  виготовлення комбінованої аплікації з ватних дисків.

 

 

Тематичний тиждень 26. Весна

 

 

74.

Весна у живій природі. Світ рослин.

 

 

 

75.

Турботи  тварин  навесні. Складання  розповідей про  турботи  тварин навесні.

 

 

 

76.

Весняні  роботи  в  місті  та  в  селі. Город на підвіконні.

 

 

 

26.26

«Лелеки прилетіли» – виготовлення об’ємного виробу з паперу.

 

 

Тематичний тиждень 27. Весняні свята

 

 

77.

Святковий  календар весни. Великдень. Символ Великодня – писанка.

 

 

 

78.

Святковий  календар  весни. Мамине  свято.  Конкурс «Найкращі 5 ідей» (Як можна  привітати  маму)

 

 

 

79.

Святковий  календар  весни. Свято праці.

 

 

 

27.27

«Веселі зайченята»пасхальна поробка.

 

 

Тематичний тиждень 28. Ми дружні

 

 

80.

Умій  дружити. Що  таке  дружити? Коло  вибору для  друзів.

 

 

 

81.

Як  ставитися до  інших. Не  будь  жадібним.  Коло  думок «Чому не  слід випрошувати  в  інших?»

 

 

 

82.

Чемним  треба  бути  скрізь. Чарівні  слова  відкривають  серця.  Абетка  ввічливості.

 

 

 

28.28

«Ми різні»конструювання з пластикової пляшки.

 

 

Тематичний тиждень 29. Моя країна –  Україна

 

 

83.

Твоя країна – Україна. Дивовижні імена (за А.Григоруком) . Хто такий  громадянин, європеєць, житель  Землі?

 

 

 

84.

Державні  символи –прапор, герб,  гімн. Де можна  побачити Державний Прапор України? Де  можна  побачити  Державний Герб України?

 

 

 

85.

Державні  символи –прапор, герб,  гімн. Де  можна  почути Державний  Гімн України?

 

 

 

29.29

«Домашній оберіг»виготовлення оберегу.

 

 

Тематичний тиждень 30. Я і мої права

 

 

86.

Я  маю  право на  права. У  світовій Книзі  прав  дитини  зазначено,  що… (обговорення  сутності  піктограм)

 

 

 

87.

Я  маю право на  права. Про  порушення  прав  дитини  сторінками  улюблених  казок.

 

 

 

30.30

«Светрик для ведмедика – право на турботу» -  плетіння з паперу.

 

 

Тематичний тиждень 31. Літо

 

 

88.

Зміни  в  природі  влітку. Нежива природа.

 

 

 

89.

Зустрічаємо  літо. Практична  робота «Створюємо «Книжку літа»».

 

 

 

31.31

«Літо на порозі»виготовлення комбінованої композиції „Чайка”.

 

 

Тематичний тиждень 32. Літо

 

90.

Жива природа влітку. Рослини влітку.

 

 

 

91.

Тварини  улітку. Як доглядають  за  свійськими  тваринами улітку.

 

 

 

92.

Праця  людей улітку.

 

 

 

32.32

«Веселі гави »аплікація.

 

 

 

 

 

 

Тематичний тиждень 33. Ми дослідники

 

93.

Сторінка дослідника. Про  що  розкаже  лупа?

 

 

 

94.

Сторінка  дослідника.  Діти дослідники.

 

 

 

33.33

«Ми дослідники»створення комбінованої поробки.

 

 

Тематичний тиждень 34. Ми всі різні

 

95.

Ми всі  різні,  в  світ  у  нас  - один на  всіх. Усі  ми  різні, - і цим  одне  одному  дуже  цікаві.

 

 

 

96.

Ми всі  різні,  в  світ  у  нас  - один на  всіх. Усі  ми  різні, - і цим  одне  одному  дуже  цікаві.

 

 

 

97.

Сторінка  дослідника. Як  у  домашніх умовах можна  отримати  веселку?

 

 

 

34.34

«Ми всі різні»орігамі.

 

 

 

 

 

 

Тематичний тиждень 35. Я і моя безпека

 

98.

Про  акуратність. П’ять  кроків  до  акуратності. Конкурс «Найохайніший  портфель  класу»/ «Найохайніша  парта  класу» Конкурс «Зошити  всміхаються»

 

 

 

99.

Про безпеку влітку.

 

 

 

100.

Підсумковий урок.

 

 

 

35.35

«Літо посміхається»створення комбінованої композиції з паперу.

 

 

 

 

 

 

 

Примітка: Через святкові дні деякі тижні з ЯДС мають не 3, а 2 години. Теми й кількість годин вчитель може корегувати під свій календарний план.

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
15 липня
Переглядів
677
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку