Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу
«Я досліджую світ» для 4 класу
на 2 cеместр 2021 -2022 н.р.
7 годин/тиждень/ 245 годин на рік
За редакцією М. С. Вашуленко
(відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна)
Розділ « Я серед людей» |
|||
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
|
109 |
Будую дружні стосунки. |
|
|
110 |
На що впливають друзі. |
|
|
111 |
Визначаю вплив рішень та поведінки. |
|
|
112 |
Вивчаю ситуації шкільного життя. |
|
|
113 |
Мережа Інтернет та безпека. |
|
|
114 |
Створюю цінності в моїй спільноті. |
|
|
115 |
Визначаю бажане майбутнє. |
|
|
116 |
Шукаю ідеї. Визначаю їх цінність. |
|
|
117 |
Шукаю ідеї. Визначаю їх цінність. |
|
|
118 |
Поведінка у довкіллі, яка приносить користь. |
|
|
119 |
Поведінка у довкіллі, яка приносить користь. |
|
|
120 |
Застосовую знання про людей. |
|
|
121 |
Діагностувальна робота «Я – людина» |
|
|
122 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
Розділ «Планета людей» |
|||
123 |
Форма Землі. Модель Землі |
|
|
124 |
Визначаю полюси і півкулі Землі. |
|
|
125 |
Поняття про атмосферу. |
|
|
126 |
Утворення форми рельєфу |
|
|
127 |
Земля і Місяць. |
|
|
128 |
Земля і Місяць. |
|
|
129 |
Фази Місяця. |
|
|
130 |
Вивчаю материки. |
|
|
131 |
Вивчаю материки |
|
|
132 |
Наш материк – Євразія. |
|
|
133 |
Знайомлюся з Європою. |
|
|
134 |
Знайомлюся з європейцями. |
|
|
135 |
Знайомлюся з європейцями. |
|
|
136 |
Подорожую Азією. |
|
|
137 |
Подорожую Азією. |
|
|
138 |
Вивчаю рослинний і тваринний світ Євразії. |
|
|
139 |
Вивчаю рослинний і тваринний світ Євразії. |
|
|
140 |
Подорожую Африкою. |
|
|
141 |
Вивчаю рослинний і тваринний світ Африки. |
|
|
142 |
Вивчаю рослинний і тваринний світ Африки. |
|
|
143 |
Подорожую Антарктидою. |
|
|
144 |
Подорожую Антарктидою. |
|
|
145 |
Знайомлюся з Північною Америкою. |
|
|
146 |
Над Амазонкою і на Вогняній землі. |
|
|
147 |
У країні кенгуру. |
|
|
148 |
У країні кенгуру. |
|
|
149 |
Застосовую знання про материки. |
|
|
150 |
Діагностувальна робота «Планета людей» |
|
|
151 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
Розділ « Кліматичні пояси Землі» |
|||
152 |
Що таке клімат? |
|
|
153 |
Кліматичні пояси. |
|
|
154 |
Кліматичні пояси. |
|
|
155 |
Екваторіальний кліматичний пояс. |
|
|
156 |
Екваторіальний кліматичний пояс. |
|
|
157 |
Рослинний світ екваторіального поясу. |
|
|
158 |
Рослинний світ екваторіального поясу. |
|
|
159 |
Тваринний світ екваторіального поясу. |
|
|
160 |
Тропічний кліматичний пояс. |
|
|
161 |
Рослинний світ тропічного поясу. |
|
|
162 |
Рослинний світ тропічного поясу. |
|
|
163 |
Тваринний світ тропічного поясу. |
|
|
164 |
Помірний кліматичний пояс. |
|
|
165 |
Рослинний світ помірного поясу. |
|
|
166 |
Тваринний світ помірного поясу. |
|
|
167 |
Тваринний світ помірного поясу. |
|
|
168 |
Арктичний кліматичний пояс. |
|
|
169 |
Рослинний світ Арктики. |
|
|
170 |
Рослинний світ Арктики. |
|
|
171 |
Тваринний світ Арктики. |
|
|
172 |
Антарктичний кліматичний пояс. |
|
|
173 |
Рослинний світ Антарктики. |
|
|
174 |
Тваринний світ Антарктики. |
|
|
175 |
Тваринний світ Антарктики. |
|
|
176 |
Застосовую знання про планету людей |
|
|
177 |
Діагностувальна робота «Кліматичні пояси землі» |
|
|
178 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
Розділ «Природні стихійні лиха» |
|||
179 |
Вивчаю природні стихійні лиха. |
|
|
180 |
Вивчаю природні стихійні лиха. |
|
|
181 |
Засуха. ЇЇ наслідки. |
|
|
182 |
Град. Його наслідки. |
|
|
183 |
Снігові замети. Їх наслідки. |
|
|
184 |
Селі. Їх наслідки. |
|
|
185 |
Землетрус. Його наслідки. |
|
|
186 |
Повінь. |
|
|
187 |
Повінь. |
|
|
188 |
Буря. |
|
|
189 |
Буря |
|
|
190 |
Застосовую знання про стихійні лиха. |
|
|
191 |
Застосовую знання про стихійні лиха. |
|
|
192 |
Діагностувальна робота «Природні стихійні лиха» |
|
|
193 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
Розділ «Україна – моя Батьківщина» |
|||
194 |
Визначаю сторони горизонту. |
|
|
195 |
Визначаю сторони горизонту. |
|
|
196 |
Вчуся орієнтуватися на місцевості. |
|
|
197 |
Як працює компас? |
|
|
198 |
Навіщо потрібно плани? |
|
|
199 |
Як зображують масштаб? |
|
|
200 |
Україна на карті світу. |
|
|
201 |
Україна на карті світу. |
|
|
202 |
Визначаю форми рельєфу України. |
|
|
203 |
Вивчаю український степ. |
|
|
204 |
Вивчаю український степ. |
|
|
205 |
Рослинний і тваринний світ степів. |
|
|
206 |
Рослинний і тваринний світ степів. |
|
|
207 |
Досліджую зону мішаних лісів. |
|
|
208 |
Знайомлюся з лісостепом. |
|
|
209 |
Знайомлюся з лісостепом. |
|
|
210 |
Вивчаю українські гори. |
|
|
211 |
Вивчаю українські гори. |
|
|
212 |
Заповідні території України. |
|
|
213 |
Заповідні території України. |
|
|
214 |
Охороняю тваринний та рослинний світ. |
|
|
215 |
Зберігаю ґрунти, водойми, ліси, земні надра. |
|
|
216 |
Зберігаю ґрунти, водойми, ліси, земні надра. |
|
|
217 |
Застосовую знання про Україну. |
|
|
218 |
Діагностувальна робота «Україна – моя Батьківщина» |
|
|
219 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
Розділ «Космічні сусіди Землі» |
|||
220 |
Сонце. Яке воно? |
|
|
221 |
Вивчаю Сонячну систему. |
|
|
222 |
Знайомлюся з планетами земної групи. |
|
|
223 |
Знайомлюся з планетами неземної групи. |
|
|
224 |
Зустрічаю небесних «гостей». |
|
|
225 |
Зустрічаю небесних «гостей». |
|
|
226 |
Зоряна вишиванка. |
|
|
227 |
Зоряна вишиванка. |
|
|
228 |
Космічне сміття. Що це? |
|
|
229 |
Космічне сміття. Що це? |
|
|
230 |
Освоєння ближнього космосу. |
|
|
231 |
Освоєння ближнього космосу. |
|
|
232 |
Як стародавні люди уявляли собі Всесвіт? |
|
|
233 |
Як стародавні люди уявляли собі Всесвіт? |
|
|
234 |
Знайомство з Галактикою. |
|
|
235 |
Знайомство з Галактикою. |
|
|
236 |
Застосовую знання про космічних сусідів Землі. |
|
|
237 |
Застосовую знання про космічних сусідів Землі. |
|
|
238 |
Діагностувальна робота «Космічні сусіди Землі» |
|
|
239 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
240 |
Повторення з розділу «Планета людей» |
|
|
241 |
Повторення з розділу «Кліматичні пояси Землі» |
|
|
242 |
Повторення з розділу «Природні стихійні лиха» |
|
|
243 |
Повторення з розділу «Україна – моя Батьківщина» |
|
|
244 |
Повторення з розділу «Космічні сусіди Землі» |
|
|
245 |
Узагальнення вивченого за рік |
|
|