№ уроку
|
№ уроку (фактично проведений) |
Дата |
Сторінка підручнику |
Тема уроку |
Очікуваний результат (На кінець уроку учні вмітимуть):
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Наскрізні вміння |
Д.З.
|
|||
5-А |
5-Б |
|
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Писемна/усна взаємодія/продукування |
Тема 4: Природа і погода Тематика ситуативного спілкування: погода, дні тижня, місяці, пори року |
|||||||||||||
31. |
|
|
|
|
На перерві |
|
recreo Aquí lo (la) tienes Tenemos cinco clases todos los días después de la clase correr saltar jugar al escondite comer beber
|
Дієслова ІІ дієвідміни (ст.59)
|
Читання: (загальне розуміння прочитаного) (впр.2, ст.58)
|
Говоріння: ¿Qué haces en el recreo? |
|
відмінювання дієслів ІІ дієвідміни
(lección 19) |
|
32. |
|
|
|
Ст. 65
|
Шкільні предмети |
|
Matemáticas Español Ingles Historia Ucraniano Literatura Música Arte Educación física Coreografía Estudios de naturaleza |
Дієслова ІІІ дієвідміни
(впр.5, ст.64) |
Читання: (загальне розуміння прочитаного) (впр.6, ст.65) |
Говоріння: ¿Qué materias estudias?
|
https://www.liveworksheets.com/dj1842093rv
(lección 21) |
||
33. |
|
|
|
Ст.83-84 |
Який сьогодні день тижня? |
Говорити про дні тижня |
Días de la semana https://www.youtube.com/watch?v=C2DNBnhMpvQ
|
Para empezar Повторення Presente de indictivo
Дієслово ir; прийменники a, de |
Читання: діалог (ст. 83) |
Говоріння: ¿Cuál es tu día favorita? |
(lección 24) |
||
34. |
|
|
|
Ст. 87-89 |
Яка сьогодні погода? |
|
Hace calor. Hace frío. Hace sol. Llueve. Nieva. Está nublado. ¿Qué tiempo hace hoy?
|
Прикметники bueno, malo |
Читання: загальне розуміння прочитаного відповіді на запитання |
Говоріння:
¿Qué tiempo hace hoy? |
|
(lección 25) |
|
35. |
|
|
|
Ст. 91-93 |
Яка твоя улюблена пора року? |
|
ЛО https://www.youtube.com/watch?v=CzuhT8qNQF8 https://www.youtube.com/watch?v=QJ97O6xDXKY
¿En qué mes estamos? |
Закріплення знань, індивідуальна робота (ir, a, de, Bueno, malo)
Дієслово ver
|
Читання: загальне розуміння прочитаного відповіді на запитання |
Говоріння:
¿En qué mes estamos? |
|
Вивчити місяці та пори року Виконати вправу 5 письмово вправа (lección 26) |
|
36. |
|
|
|
|
Погода в Іспанії |
Говорити про погоду в Іспанії та Україні
|
ЛО теми |
|
Читання: загальне розуміння прочитаного, заповнення пропусків
Аудіювання: загальне розуміння прочитаного, заповнення таблиці |
Говоріння: Погода в Толедо та містах Латинської Америки
|
Творча діяльність та креативне мислення |
(lección 27) |
|
37. |
|
|
|
|
Працьовита мураха (домашнє читання) |
|
Este día Este sábado Este mes Esta semana Esta estación del año
Закріплення знань, словниковий диктант
|
|
Читання: загальне розуміння прочитаного, множинний вибір
|
Говоріння: діалогічне мовлення на задану тему
|
|
(lección 28) |
|
38. |
|
|
|
|
Повторення та узагальнення теми
|
Застосовувати набуті знання в усному та писемному мовленні |
Консолідація лексичного матеріалу |
Консолідація граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
Тема 5: Моє повсякденне життя Тематика ситуативного спілкування: повсякденні дії, годинник |
|||||||||||||
39. |
|
|
|
Ст. 107-109
|
Котра зараз година? |
|
¿Qué hora es? ¿A qué hora? el cuarto la media de la mañana de la tardede la noche
|
Дієслово salir
|
|
Говоріння:
¿A qué hora....? |
Висловлення власної думки усно/письмово
|
(lección 29) |
|
40. |
|
|
|
Ст. 110-112 |
Мій день |
|
|
|
Читання: загальне розуміння прочитаного відповіді на запитання |
Говоріння: Мій день |
(lección 30) |
||
41. |
|
|
|
Ст. 113-115
|
Повсякденні справи |
|
Despertarse Levantarse Ducharse Peinarse Desayunar Cepillarse Ir a escuela Comer Pasear perro Hacer tarea de casa Ver la tele Irse a cama=acostarse
|
Відмінювання зворотніх дієслів |
Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного
|
Говоріння:
Mi día cotidiana |
Вивчити слова (lección 31) |
||
42. |
|
|
|
Розкажи про свій день (Граматичний практикум) |
Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного
|
Говоріння: Задаємо питання про робочий день
|
Співпраця та спілкування з іншими
|
(lección 32) |
|||||
43. |
|
|
|
Ст. 116-119
|
Після школи |
Говорити про гуртки та активності після школи |
la actividad extraescolar asistir a las clases el tiempo libre bordar la toalla jugar al baloncesto tocar el violín |
Закріплення знань, самостійна робота
Присвійні займенники |
Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного |
Говоріння:
¿Qué haces después de la escuela? |
|
|
|
44. |
|
|
|
Ст. 120-122
|
Мої домашні обов’язки |
Говорити про хатні обов’язки |
lavar los platos poner la mesa barrer el piso |
Відмінювання дієслова poner |
Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного
|
Говоріння: ¿Cómo ayudas por la casa?
|
|
(Lección 34) |
|
45. |
|
|
|
Ст. 123-125 |
День, проведений з користю
|
un día bien aprovechado estudioso(a) más abrir deportivo(a) la cocina la piscina esconderse ahora el comedor sorpenderse |
|
Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного, множинний вибір |
|
|
|
||
46. |
|
|
|
|
День із життя Еви |
Обговорювати відео |
Консолідація лексичного матеріалу |
|
Аудіювання: загальне та детальне розуміння почутого |
Говоріння: ¿Cómo te parece el día de Eva? |
|
Підготувати проєкт «Мій ідеальний день» |
|
47. |
|
|
|
|
Проєкт: «Мій ідеальний день» |
Представляти проєкт |
|
Консолідація граматичного матеріалу |
|
Говоріння: захист проєктів |
|
Повторити лексико-граматичний матеріал теми |
|
48. |
|
|
|
|
Повторення та узагальнення теми |
Застосовувати набуті знання в усному та писемному мовленні |
Консолідація лексичного матеріалу |
Консолідація граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
Тема 6: Відпочинок і дозвілля Тематика ситуативного спілкування: дозвілля, вільний час, фестивалі та свята |
|||||||||||||
49. |
|
|
|
Ст. 128-130 |
Чим ти зараз займаєшся? |
Описувати дії, які відбуваються зараз
|
el pasatiempo divertido tener el tiempo libre jugar al ajedrez resolver crucigramas tejer las cosas |
Estar+gerundio |
Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного (відповідаємо на питання)
|
Говоріння:
¿Qué estás haciendo?
|
Висловлення власної думки усно/ письмово |
(lección 37) |
|
50. |
|
|
|
Мої захоплення (Граматичний практикум) |
Обговорювати захоплення, ставити запитання |
|
|
|
Виконати граматичну вправу (Роздатковий матеріал) |
||||
51. |
|
|
|
Ст. 131-133 |
Як ти проводиш вихідні? |
Говорити про сімейні вихідні |
el fin de la sеmana merendar al aire libre subir observar la atracción el caballo de madera los dibujos animados |
Закріплення знань, самостійна робота
Відмінювання дієслова divertirse |
Читання: загальне розуміння прочитаного
|
Говоріння:
¿Cómo pasas el tiempo libre? |
(lección 38) |
||
52. |
|
|
|
Ст. 134-136 |
В зоопарку |
Говорити про зоопарк та тварин, відповідати на запитання |
un lago allí exótico(a el territorio espacioso pasear trepar a los árboles el pescado la carne el pavo |
Відмінювання дієслова divertirse
Los pronombres demonstrativos |
Читання: загальне розуміння прочитаного, відповіді на запитання
|
Говоріння:
¿Qué puedes ver en el zoo? |
|
||
53. |
|
|
|
|
Яких тварин ти знаєш? |
Говорити про домашніх тварин |
Назви домашніх тварин |
Los pronombres demonstrativos |
Читання: загальне розуміння прочитаного, verdadero, falso
|
Говоріння:
¿Qué animales te gustan más? |
(lección 40) |
||
54. |
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|||||||
55. |
|
|
|
|
Як ти проводиш свята? (Відеоурок) |
Обговорювати відео, говорити про свята |
SanferminesFeria de AbrilTomatina Semana Santa Fallas |
Закріплення знань, самостійна робота
|
Аудіювання: (загальне розуміння почутого)
https://www.youtube.com/watch?v=lrxjLhD5Ng4&ab_channel=TioSpanish%3Aaprenderespa%C3%B1olonline |
Говоріння:
¿Qué fiesta te gusta más?
|
(lección 41) |
||
56. |
|
|
|
|
Проєкт: «Моє хобі» |
|
|
Консолідація граматичного матеріалу |
|
Говоріння: Презентація проєктів |
Повторити лексико-граматичний матеріал теми |
||
57. |
|
|
|
|
Повторення та узагальнення теми
|
Застосовувати набуті знання в усному та писемному мовленні |
Консолідація лексичного матеріалу |
Консолідація граматичного матеріалу |
|
|
|
||
Тема 7: Моя сім’я Тематика ситуативного спілкування: генеалогічне дерево, члени сім’ї, зовнішність |
||||||||||||
58. |
|
|
|
Ст. 148-150 |
Члени моєї родини |
Говорити про членів сім’ї |
abuelo/a familia padre lleva bigote madre guapa niña hermano/a primo/a padres tio/a |
|
|
|
|
|
59. |
|
|
|
|
Контроль читання |
|
||||||
60. |
|
|
|
Ст. 64 |
Моя сім’я |
|
Para empezar https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=Primaria&s=ATAL&t=udli90kcso&is=y&ia=y&l=rc&i=dns&r=yt
hijo/a nieto/a sobrino/a cuñado estar casado/a estar soltero/a |
Відмінювання дієслова querer
|
Аудіювання: заповнення пропусків, робота з лексикою |
|
|
|
61. |
|
|
|
|
Контроль письма |
|
||||||
62. |
|
|
|
Ст.152-153 |
Королівська родина |
Говорити про Королівську сім’ю Іспанії |
real de izquierda a derecha la infanta el título el rey la reina |
Числівники |
Читання: (загальне розуміння прочитаного)
|
Говоріння: ¿Qué sabes sobre la Familia Real?
|
Співпраця та спілкування з іншими
|
(lección 44) |
63.
|
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|||||
64. |
|
|
|
Ст.154-156 |
Частини тіла |
Описувати зовнішність людей |
el pelo la cabeza el ojo la nariz la oreja la boca el cuello la espalda el dedo el brazo la mano el pie la pierna |
|
Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного (відповідаємо на питання)
|
Говоріння:
¿Qué haces en la lección de educación física? |
|
(lección 45) |
65. |
|
|
|
На кого ти схожий? |
Говорити про сім’ю, зовнішність, характер |
Para empezar https://wordwall.net/resource/12552444/las-partes-del-cuerpo
Закріплення знань, словникова робота |
Дієслово parecerse a |
Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного діалогу
|
Говоріння: ¿A quién te pareces? |
|
(lección 46) |
|
66. |
|
|
|
|
Який симпатичний хлопець! (Відеоурок) |
Обговорювати побачене |
Консолідація лексичного матеріалу |
Дієслово saber |
Аудіювання: https://www.youtube.com/watch?v=8Zs8cFSs6Wk
|
Говоріння: говоримо про вільний час |
|
(lección 47) |
67. |
|
|
|
Ст. 160-162 |
Сімейні свята та традиції |
Говорити про свята та традиції в сім’ї |
Слова з теми |
Дієслово venir |
Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного, відповіді на запитання
|
Говоріння:
Las fiestas en mi familia |
|
(lección 48)
|
68. |
|
|
|
Ст. 163-166 |
Урок домашнього читання (Los animales del Roberto) |
Обговорювати прочитане Працювати із завданням множинного вибору |
Слова з теми |
Прислівники también, tampoco |
Читання: загальне та детальне розуміння прочитаного, множинний вибір
|
|
|
|
69. |
|
|
|
|
Повторення та узагальнення теми
|
Застосовувати набуті знання в усному та писемному мовленні |
Консолідація лексичного матеріалу |
Консолідація граматичного матеріалу
|
|
|
|
|
70. |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|