Календарне планування з іспанської мови 5 клас (1ий рік навчання), 2 семестр

Про матеріал
Календарне планування до підручника з іспанської мови для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів (1-й рік навчання) / В.Г. Редько, В.І. Береславська Семестр 2, 2 години на тиждень
Перегляд файлу

№ уроку

 

 

№ уроку

 (фактично проведений)

Дата

Сторінка підручнику

Тема уроку

Очікуваний результат

(На кінець уроку учні вмітимуть):

 

 

 

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Наскрізні вміння

Д.З.

 

 

5-А

5-Б

 

Лексика

Граматика/ Фонетика

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Писемна/усна взаємодія/продукування

Тема 4: Природа і погода

Тематика ситуативного спілкування: погода, дні тижня, місяці, пори року

 

 

 

 

 

 

 

 

31.

 

 

 

 

 

 

 

На перерві

  • Розповідати про активності на перерві
  • Відмінювати дієслова ІІ дієвідміни
  • Вживати дієслово jugar в усному мовленні

recreo

Aquílo(la)

tienes

Tenemos

cincoclases

todoslosdías

despuésdelaclase

correr

saltar

jugaral

escondite

comer

beber

 

 

 

 

 

 

 

 

Дієслова ІІ дієвідміни

(ст.59)

 

Читання:

 (загальне розуміння прочитаного)

(впр.2, ст.58)

 

Говоріння:

¿Qué haces en el recreo?

 

  •  Повторити

відмінювання дієслів ІІ дієвідміни

  • Впр.4, ст. 59

    (lección 19)

 

 

 

 

 

32.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 65

 

 

 

Шкільні предмети

  •   Відмінювати дієслова ІІІ дієвідміни
  • Розповідати про предмети, які вивчаємо в школі

 

Matemáticas  Español

Ingles

Historia  Ucraniano Literatura Música Arte

Educación física Coreografía

Estudios de naturaleza

Дієслова ІІІ дієвідміни

 

(впр.5, ст.64)

Читання:

 (загальне розуміння прочитаного)

(впр.6, ст.65)

Говоріння:

¿Qué materias estudias?

 

 

  • Повторити слова
  • Виконати інтерактивне завдання

https://www.liveworksheets.com/dj1842093rv

 

(lección 21)

 

 

 

33.

 

 

 

 

 

 

 

Ст.83-84

Який сьогодні день тижня?

Говорити про дні тижня

Días de la semana

https://www.youtube.com/watch?v=C2DNBnhMpvQ

 

Para empezar

Повторення Presente de indictivo

 

Дієслово ir; прийменники a, de

Читання:

діалог

(ст. 83)

Говоріння: ¿Cuál es tu día favorita?

  • Вивчити відмінювання дієслова ir
  • Вивчити дні тижня
  • Скласти 5 речень з дієсловом ir + дні тижня

 

(lección 24)

 

 

 

 

 

34.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 87-89

Яка сьогодні погода?

  • Говорити про погоду
  • Вживати слова bueno, malo

 

Hace calor. Hace frío. Hace sol.

Llueve. Nieva. Está nublado.

¿Qué tiempo hace hoy?

 

Прикметники

bueno, malo

Читання:

загальне розуміння прочитаного

відповіді на запитання

Говоріння:

 

¿Qué tiempo hace hoy?

 

  • Вивчити слова
  • Впр. 8, ст. 89
  • Переказувати текст

 

(lección 25)

 

 

 

35.

 

 

 

 

 

 

Ст. 91-93

Яка твоя улюблена пора року?

  • Говорити про погоду
  • Вживати дієслово ver в різних формах
  • Описувати картинку

ЛО

https://www.youtube.com/watch?v=CzuhT8qNQF8

     https://www.youtube.com/watch?v=QJ97O6xDXKY

 

¿Enquémesestamos?

Закріплення знань, індивідуальна робота

(ir, a, de, Bueno, malo)

 

Дієслово ver

 

 

Читання:

загальне розуміння прочитаного

відповіді на запитання

Говоріння:

 

¿Enquémesestamos?

 

Вивчити місяці та пори року

Виконати вправу 5 письмово вправа

(lección 26)

 

 

 

 

 

36.

 

 

 

 

Погода в Іспанії

Говорити про погоду в Іспанії та Україні

 

 

 

 

ЛО теми

 

Читання: загальне розуміння прочитаного, заповнення пропусків

 

Аудіювання:

загальне розуміння прочитаного, заповнення таблиці

Говоріння: Погода в Толедо та містах Латинської Америки

 

Творча діяльність та креативне мислення

  •   Переказувати текст впр.5
  •   Вправа 3, письмово

(lección 27)

 

 

 

 

37.

 

 

 

 

Працьовита мураха (домашнє читання)

  • Говорити про природу та погоду
  • Працювати із завданням множинного вибору

Estedía

Estesábado

Estemes Estasemana Estaestacióndelaño

 

Закріплення знань, словниковий диктант

 

 

 

 

Читання:

загальне розуміння прочитаного, множинний вибір

 

Говоріння: діалогічне мовлення на задану тему

 

 

  • Повторити вивчений матеріал уроків 24-28

 

(lección 28)

38.

 

 

 

 

Повторення та узагальнення теми

 

Застосовувати набуті знання в усному та писемному мовленні

Консолідація лексичного матеріалу

Консолідація граматичного матеріалу

 

 

 

 

Тема 5: Моє повсякденне життя

Тематика ситуативного спілкування: повсякденні дії, годинник

 

 

 

 

 

39.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 107-109

 

Котра зараз година?

  • Говорити про розклад
  • Вживати дієслово salir

 

¿Quéhoraes?

¿Aqué

hora?

elcuarto

lamedia

delamañana delatardedelanoche

 

 

 

 

 

Дієслово salir

 

 

Говоріння:

 

¿A qué hora....?

 

 

 

Висловлення власної думки усно/письмово

 

 

 

 

 

  • Вивчити слова
  • Виконати впр.7

(lección 29)

 

 

40.

 

 

 

 

 

Ст. 110-112

Мій день

  •  Говорити про щоденну рутину;
  • Вживати дієслово empezar

 

 

 

Читання:

загальне розуміння прочитаного

відповіді на запитання

Говоріння:

Мій день

  • Вивчити слова
  • Впр.6

    

(lección 30)

 

 

 

41.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 113-115

 

 

 

 

 

Повсякденні справи

  • Говорити про повсякденні справи
  • Вживати зворотні дієслова

 

Despertarse Levantarse Ducharse

Peinarse Desayunar

Cepillarse

Ir a escuela Comer Pasear perro

Hacer tarea de casa

Ver la tele

Irse a cama=acostarse

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відмінювання зворотніх дієслів

Читання:

загальне та детальне розуміння прочитаного

 

 

Говоріння:

 

Mi día cotidiana

Вивчити слова

(lección 31)

 

 

 

42.

 

 

 

Розкажи про свій день

(Граматичний практикум)

Читання:

загальне та детальне розуміння прочитаного

 

Говоріння:

Задаємо питання

про робочий день

 

Співпраця та спілкування з іншими

 

  • Вивчити слова + відмінювання зворотніх дієслів
  • Виконати інтерактивну вправу

(lección 32)

 

 

 

43.

 

 

 

 

 

 

Ст. 116-119

 

Після школи

Говорити про гуртки та активності після школи

laactividadextraescolar

asistiralasclases

eltiempolibre

bordar la toalla jugar al baloncesto tocar el violín

 

Закріплення знань, самостійна  робота

 

Присвійні займенники

Читання:

загальне та детальне розуміння прочитаного

 

Говоріння:

 

¿Qué haces después de la escuela?

 

  • Вивчити слова + займенники
  • Розповідати про те, що ти робиш після школи
  • Виконати вправу 8 (Lección 33)

 

 

44.

 

 

 

 

 

Ст. 120-122

 

Мої домашні обов’язки

Говорити про хатні обов’язки

lavar los platos poner la mesa barrer el piso

Відмінювання дієслова poner

Читання:

загальне та детальне розуміння прочитаного

 

Говоріння:

¿Cómo ayudas por la casa?

 

 

  • Вивчити слова
  • Розповідати про те, як ти допомагаєш по дому, використовуючи фрази
  • Виконати вправу 7

(Lección 34)

 

 

 

 

45.

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 123-125

День, проведений з користю

 

undíabienaprovechado

estudioso(a) más

abrir deportivo(a)

lacocina lapiscina

esconderse ahora elcomedor sorpenderse

 

Читання:

загальне та детальне розуміння прочитаного, множинний вибір

 

 

  • Повторити вивчені слова
  • Виконати вправи 2, 3

46.

 

 

 

 

День із життя Еви
(Відеоурок)

Обговорювати відео

Консолідація лексичного матеріалу

 

Аудіювання:

загальне та детальне розуміння почутого

Говоріння: ¿Cómo te parece el día de Eva?

 

Підготувати проєкт «Мій ідеальний день»

 

 

47.

 

 

 

 

Проєкт:

«Мій ідеальний день»

Представляти проєкт

 

Консолідація граматичного матеріалу

 

Говоріння: захист проєктів

 

Повторити лексико-граматичний матеріал теми

 

 

48.

 

 

 

 

Повторення та узагальнення теми

Застосовувати набуті знання в усному та писемному мовленні

 

Консолідація лексичного матеріалу

 

Консолідація граматичного матеріалу

 

 

 

 

Тема 6: Відпочинок і дозвілля

Тематика ситуативного спілкування: дозвілля, вільний час, фестивалі та свята

 

 

 

 

 

49.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 128-130

Чим ти зараз займаєшся?

Описувати дії, які відбуваються зараз

 

elpasatiempodivertido

tenereltiempolibre

jugaralajedrez

resolvercrucigramas

tejerlascosas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Estar+gerundio

Читання:

загальне та детальне розуміння прочитаного

(відповідаємо на питання)

 

 

Говоріння:

 

¿Qué estás haciendo?

 

 

Висловлення власної думки усно/

письмово

  • Вивчити правила + слова
  • Виконати інтерактивну вправу

 

(lección 37)

 

 

 

 

50.

 

 

 

Мої захоплення

(Граматичний практикум)

Обговорювати захоплення, ставити запитання

 

 

 

Виконати граматичну вправу (Роздатковий матеріал)

 

 

 

 

51.

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 131-133

Як ти проводиш вихідні?

Говорити про сімейні вихідні

elfindela

sеmana

merendar

alairelibre

subir

observar

laatracción

elcaballodemadera

losdibujosanimados

Закріплення знань, самостійна  робота

 

 

Відмінювання дієслова divertirse

Читання:

загальне розуміння прочитаного

 

Говоріння:

 

¿Cómo pasas el tiempo libre?

  • Вивчити правила + слова
  • Виконати вправи 5, 6 письмово

(lección 38)

 

 

 

 

 

52.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 134-136

В зоопарку

Говорити про зоопарк та тварин, відповідати на запитання

unlago

allí

exótico(a

elterritorioespacioso pasear

treparalosárboles elpescado

lacarne

elpavo

Відмінювання дієслова divertirse

 

Los pronombres demonstrativos

Читання:

загальне розуміння прочитаного, відповіді на запитання

 

Говоріння:

 

¿Qué puedes ver en el zoo?

  • Вивчити слова
  • Переказувати текст «Vamos al zoo»

 

 

 

 

53.

 

 

 

 

Яких тварин ти знаєш?

Говорити про домашніх тварин

 

 

Назви домашніх тварин

Los pronombres demonstrativos

Читання:

загальне розуміння прочитаного, verdadero, falso

 

Говоріння:

 

¿Qué animales te gustan más?

  • Вивчити слова
  • Виконати вправу

(lección 40)

54.

 

 

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

55.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Як ти проводиш свята?

(Відеоурок)

Обговорювати відео, говорити про свята

Sanfermines

Feria de Abril

Tomatina

Semana Santa

Fallas

Закріплення знань, самостійна  робота

 

Аудіювання:

 (загальне розуміння почутого)

 

https://www.youtube.com/watch?v=lrxjLhD5Ng4&ab_channel=TioSpanish%3Aaprenderespa%C3%B1olonline

Говоріння:

 

¿Qué fiesta te gusta más?

 

 

  • Розказати про один із фестивалів в Іспанії
  • Підготувати проєкт «Моє хобі»

 

(lección 41)

 

 

 

 

56.

 

 

 

 

 

 

 

 

Проєкт:

«Моє хобі»

  • Говорити про хобі
  • Представляти проєкти

 

Консолідація граматичного матеріалу

 

Говоріння:

Презентація проєктів

Повторити лексико-граматичний матеріал теми

 

 

 

 

57.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення та узагальнення теми

 

Застосовувати набуті знання в усному та писемному мовленні

 

 

 

Консолідація лексичного матеріалу

 

 

 

Консолідація граматичного матеріалу

 

 

 


Тема 7: Моя сім’я

Тематика ситуативного спілкування: генеалогічне дерево, члени сім’ї, зовнішність

 

 

 

 

58.

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 148-150

Члени моєї родини

Говорити про членів сім’ї

abuelo/a familia

padre

lleva bigote

madre

guapa

niña

hermano/a

primo/a

padres

tio/a

 

 

 

 

  • Вивчити слова
  • Розповідати про свою сім’ю, створивши генеалогічне дерево

 

59.

 

 

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

60.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 64

Моя сім’я

  •   Представляти генеалогічні дерева
  •   Говорити про родичів

 

Para empezar

https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=Primaria&s=ATAL&t=udli90kcso&is=y&ia=y&l=rc&i=dns&r=yt

 

hijo/a nieto/a

sobrino/a cuñado estar casado/a estar soltero/a

Відмінювання

дієслова

querer

 

Аудіювання:

заповнення пропусків, робота з лексикою

 

  • Вивчити слова (+повторити слова уроку 42)
  • Вивчити відмінювання дієслова querer
  • Виконати вправу 7 письмово в зошиті
  • Повторити лексико-граматичний матеріал вивчених тем

61.

 

 

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

62.

 

 

 

 

 

 

 

Ст.152-153

Королівська родина

Говорити про Королівську сім’ю Іспанії

real deizquierdaaderecha lainfanta
elpríncipe

eltítulo elrey lareina

Числівники

Читання:

 (загальне розуміння прочитаного)

 

Говоріння:

¿Qué sabes sobre la Familia Real?

 

 

Співпраця та спілкування з іншими

 

  • Повторити числівник
  • Переказувати текст

 

(lección 44)

    63.

 

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

64.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст.154-156

Частини тіла

Описувати зовнішність людей

el pelo

la cabeza

el ojo

la nariz

la oreja

la boca

el cuello

la espalda

el dedo

el brazo

la mano

el pie

la pierna

 

Читання:

загальне та детальне розуміння прочитаного

(відповідаємо на питання)

 

 

Говоріння:

 

¿Qué haces en la lección de educación física?

 

  • Переказувати текст
  • Впр. 6, ст. 68

 

(lección 45)

 

 

 

 

 

65.

 

 

 

На кого ти схожий?

Говорити про сім’ю, зовнішність, характер

Para empezar

https://wordwall.net/resource/12552444/las-partes-del-cuerpo

 

Закріплення знань, словникова робота

Дієслово parecerse a

Читання:

загальне та детальне розуміння прочитаного діалогу

 

 

Говоріння:

¿A quién te pareces?

 

  • Вивчити відмінювання дієслова parecerse
  • Виконати вправу 7 письмово

(lección 46)

 

 

66.

 

 

 

 

Який симпатичний хлопець! (Відеоурок)

Обговорювати побачене

Консолідація лексичного матеріалу

Дієслово saber

Аудіювання:

https://www.youtube.com/watch?v=8Zs8cFSs6Wk

 

Говоріння:

говоримо про вільний час

 

  • Вивчити відмінювання дієслова saber
  • Підготувати розповідь про сім’ю

(lección 47)

 

 

 

 

 

 

67.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 160-162

Сімейні свята та традиції

Говорити про свята та традиції в сім’ї

 

 

 

 

 

 

Слова з теми

 

 

 

 

 

 

Дієслово venir

 

 

 

Читання:

загальне та детальне розуміння прочитаного, відповіді на запитання

 

 

 

 

 

Говоріння:

 

Las fiestas en mi familia

 

  • Використовуючи слова уроку, підготуйте розповідь про свій День народження
  • Вивчити відмінювання дієслова venir

(lección 48)

 

68.

 

 

 

Ст. 163-166

Урок домашнього читання (Los animales del Roberto)

Обговорювати прочитане

Працювати із завданням множинного вибору

 

 

 

Слова з теми

 

Прислівники también, tampoco

Читання:

загальне та детальне розуміння прочитаного, множинний вибір

 

 

 

  • Впр. 3, 6 (lección 48)

69.

 

 

 

 

Повторення та узагальнення теми

 

Застосовувати набуті знання в усному та писемному мовленні

Консолідація лексичного матеріалу

Консолідація граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

70.

 

 

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бернатович Марія Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 січня 2023
Переглядів
939
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку