Проєкт «Діти України за мир»
Мета: розвивати навички аудіювання, мовної здогадки; активізувати лексичні одиниці з теми; формувати навички співпраці в команді.
Обладнання:
- кольорові олівці, фломастери, ножиці, клей-олівець, білий і кольоровий папір для кожної команди;
- лист ватману на якому намальовано в центрі сонечко із кількома промінчиками;
- пісочний годинник;
- таблички із закодованими літерами;
- інтерактивна дошка (ноутбук)
І. Перед початком заходу діти поділяються на 3 команди, обираючи певний колір фішки (картки, палички тощо), сідають за парти із відповідними кольоровими маркерами. Наступний організаційний крок – це вибір капітана, тобто учня/учениці, який/яка буде представляти свою команду.
Важливо зауважити, що учні мають це робити самостійно, щоби мати відчуття власного вибору і відповідальності за роботу в команді.
ІІ. Вчитель знайомить учнів з планом виконання проєкту, назву якого потрібно отримати як кінцевий результат.
Виконуючи різні завдання, обмежені за часом, діти поступово заповнюють лист ватману певними фразами з пісні, окремими словами на промінчиках, малюнками і в кінці відгадують назву проєкту.
Завдання 1. “Las letras de PAZ”
Учні знайомляться (спочатку на слух, а потім читають на екрані) із фрагментом вірша відомої іспанської поетеси Глорії Фуертес «Тільки три літери» /“Solo tres letras”, обговорюють його зміст. Після цього виконують наступне завдання: кожна команда на окремих аркушах записує всі слова на ті літери, з яких складається слово Paz. Потім капітан, або хтось інший з команди, представляє написане.
Gloria Fuertes “Solo tres letras”
Solo tres letras, tres letras nada más,
solo tres letras que para siempre aprenderás.
Solo tres letras para escribir PAZ.
La P, la A, y la Z, solo tres letras.
Solo tres letras, tres letras nada más,
para cantar PAZ, para hacer PAZ
Завдання 2. “La paz es...”
На дошці представлені слова, які допомагають доповнити речення Мир це…/La paz es... Саме так написано на сонечку в центрі ватману. Команди отримують наступне завдання: впорядкувати переплутані літери і отримані слова написати на промінчиках сонця.
Картка 1
l |
i |
a |
f |
a |
m |
i |
f |
a |
m |
i |
l |
i |
a |
l |
i |
t |
r |
a |
q |
u |
i |
n |
d |
a |
d |
t |
r |
a |
n |
q |
u |
i |
l |
i |
d |
a |
d |
t |
o |
r |
i |
a |
v |
i |
c |
v |
i |
c |
t |
o |
r |
i |
a |
a |
d |
f |
e |
c |
i |
l |
i |
d |
f |
e |
l |
i |
c |
i |
d |
a |
d |
Картка 2
l |
e |
g |
i |
o |
c |
o |
c |
o |
l |
e |
g |
i |
o |
c |
i |
a |
i |
n |
p |
e |
n |
d |
e |
d |
e |
n |
i |
n |
d |
e |
p |
e |
n |
d |
e |
n |
c |
i |
a |
d |
i |
v |
a |
v |
i |
d |
a |
z |
a |
e |
s |
r |
a |
n |
p |
e |
e |
s |
p |
e |
r |
a |
n |
z |
a |
Картка 3
c |
i |
ó |
n |
p |
e |
c |
o |
o |
r |
a |
c |
o |
o |
p |
e |
r |
a |
c |
i |
ó |
n |
m |
i |
s |
a |
t |
a |
d |
a |
m |
i |
s |
t |
a |
d |
a |
g |
r |
í |
a |
l |
e |
a |
l |
e |
g |
r |
í |
a |
l |
i |
t |
a |
d |
b |
e |
r |
l |
i |
b |
e |
r |
t |
a |
d |
Завдання 3. “PAZ, PAZ, PAZ” de Juanes
Звучить пісня “PAZ, PAZ, PAZ” de Juanes, учні співають і водночас кожна команда складає із розрізнених слів певний фрагмент цієї пісні. Отримані фрагменти діти наклеюють на ватман
Somos la nueva semilla del futuro, de la vida Somos los niños que cantan por la paz y la esperanza.
Dame la mano, vamos todos a soñar con la paz, Dame la mano, vamos todos a soñar con la paz.
¡Paz, paz, paz, paz, paz, paz, paz! ¡Paz, paz, paz, paz, paz, paz, paz!
https://youtu.be/OIfVZrYf_jc
Завдання 4. “Los niños ucranianos por la paz”
Розшифрувати назву проєкту. Для цього учні отримують закодовані слова у вигляді цифр, їх потрібно замінити на відповідні літери за табличкою. Назву проєкту записуємо у верхній частині ватману
¡Gracias por vuestro trabajo!