Урок № 1
Тема: У світі професій.
Очікувані результати. На кінець уроку учні зможуть:
Обладнання: підручник, презентація PowerPoint, відеоматеріал
Схематичний план уроку
І. Організаційний момент |
5 |
|
1 |
|
1 |
|
3 |
ІІ. Основна частина уроку |
35 |
|
5 |
|
7 |
|
10 |
|
3 |
|
10 |
ІІІ. Заключна частина уроку |
5 |
|
2 |
|
3 |
Хід уроку
Етап. Мета. Прийом. |
Зміст |
||||||||||||||||||||||||||
Етап 1. Організація класу. Мета: оголошення теми, цілей уроку. Прийом: вхідний квиток
|
¡Вuenos días, alumnоs! Hoy en nuestra clase vamos a aprender el tema nuevo “En el mundo de las profesiones”. Скажіть, які професії ви знаєте? Поставте відповідний смайлик на своєму екрані чи знаєте ви їх назви іспанською мовою? Сьогодні на уроці ми з вами вивчимо назви професій іспанською мовою і навчимось використовувати ці назви. |
||||||||||||||||||||||||||
Етап 2. Фонетична розминка. Мета: відпрацювання букв та звуків. Прийом: виконання різних фізичних вправ на різні звуки.
|
Перед виконанням завдання учні повторюють правило на вживання іспанських літер Ss, Сс та Zz. - Dad las palmas cuando oigáis el sonido [θ] - Zapatead cuando oigáis el sonido [s] Repetid las palabras después de mi:
Profesora, casa, cielo, cine, Barcelona, hace, clase, marzo, circo, diciembre, España, azul, estación, cocina, nosotros, nariz, gracias, cena, zoológico, música. |
||||||||||||||||||||||||||
Етап 3. Введення нових лексичних одиниць Мета: розширення лексичного запасу Прийом: повторення за вчителем |
Вчитель за допомогою карток подає нові ЛО. Учні повторюють назви професій.
|
||||||||||||||||||||||||||
Етап 4. Виконання лексико-граматичних вправ Мета: повторення та закріплення правила зміни роду в граматиці іспанської мови Прийом: заповнення пропусків |
Діти, ви мабуть звернули увагу на те, що деякі назви професій з артиклем “el” , а інші з артиклем “la”. Що це означає? Давайте згадаємо правило зміни роду в граматиці іспанської мови.... Молодці, а тепер заповніть пропуски в даній таблиці
|
||||||||||||||||||||||||||
Етап 5. Фізкультхвилинка. Мета: зняття втоми та зміна виду діяльності. Прийом: активне слухання. |
Чудова робота! Пропоную трішки відпочити! https://www.youtube.com/watch?v=Um-MBPCtxMo |
||||||||||||||||||||||||||
Етап 6. Активізація знань Мета: Введення нових ЛО в мовлення Прийом: відповіді на запитання, складання речень
|
Подивіться уважно на картинку і дайте відповідь на запитання ¿Qué es?
Modelo: – ¿Qué es?– Es la obrera.
|
||||||||||||||||||||||||||
Етап 7. Повідомлення домашнього завдання.
Етап 8. Підбиття підсумків, вихідний квиток |
Vuestra tarea de casa es: виконати вправу на платформі LearningApps перейшовши за посиланням https://learningapps.org/watch?v=ptrtwykpj23
Що нового ви дізналися сьогодні на уроці? Що сподобалось найбільше? Скажіть, будь ласка, тепер ви знаєте назви професій іспанською? Поставте відповідний смайлик на своєму екрані!
La clase está terminada. ¡Hasta pronto! |