Всесвітня історія. Історія України. Інтегрований курс. 6 клас
(105 годин/3 години на тиждень)
За підручником: Всесвітня історія 6 клас. Під редакцією Щупак І.Я. Піскарьова І.О. К.: «Оріон» -2019р.
Затверджено та надано гриф
«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»
(наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року N 698)
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
І СЕМЕСТР Вступ. Коли і як розпочалася історія людства
|
|||
1 |
Вступ |
05.09 |
|
2 |
Як вивчають історію Стародавнього світу |
06.09 |
|
3 |
Лічба часу |
07.09 |
|
4 |
Практичне заняття: Робота з історичними джерелами |
12.09 |
|
5 |
Практичне заняття: Лічба часу в історії стародавнього світу. |
13.09 |
|
Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ Тема 1. Первісні спільноти. Археологічні культури |
|||
6 |
Теорії походження людини |
14.09 |
|
7 |
Життя людей у первісті часи |
19.09 |
|
8 |
Проєкт: Письмо первісної людини. |
20.09 |
|
9 |
Практичне заняття: Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України. (Робота з контурною картою) |
21.09 |
|
10 |
Виникнення землеробства та скотарстваю |
26.09 |
|
11 |
Трипільська археологічна культура |
27.09 |
|
12 |
Проєкт: Трипільскі орнаменти. |
28.09 |
|
13 |
Вірування давніх людей |
03.10 |
|
14 |
Проєкт: Описати заняття та спосіб життя первісних людей (мисливців і рибалок, землеробів і скотарів) на основі археологічних речових джерел. |
04.10 |
|
15 |
Узагальнення |
05.10 |
|
16 |
Тематичний контроль |
10.10 |
|
Розділ 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ Давній Єгипет |
|||
17 |
Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації. |
11.10 |
|
18 |
Повсякденне і господарське життя. |
12.10 |
|
19 |
Держава і суспільство в Давньому Єгипті. |
17.10 |
|
20 |
Релігія і міфологія. |
18.10 |
|
21 |
Практичне заняття: Міфи, як джерело вивчення історії |
19.10 |
|
22 |
Будівництво пірамід. |
31.10 |
|
23 |
Практична робота: Мумії Давнього Єгипту. ( За підр. Гісем) |
01.11 |
|
Цивілізації Дворіччя |
|||
24 |
Природно-географічні умови Шумеру та Вавилону |
02.11 |
|
25 |
Давній Вавилон. Закони Хамурапі. |
07.11 |
|
26 |
Практичне заняття: Оцінити правове становище населення Дворіччя ( на основі витягів із законів Хаммурапі) |
08.11 |
|
27 |
Духовний світ населення Дворіччя. |
09.11 |
|
28 |
Практичне заняття: позначити на контурній карті річки Ніл, Тигр і Євфрат. |
14.11 |
|
29 |
Узагальнення |
15.11 |
|
30 |
Тематичний контроль 16.11 |
161 |
ьтиьооьооо |
Фінікія. Ізраїльсько-Юдейське царство. |
|||
31 |
Фінікія. Природно-геграфічні умови. |
21.11 |
|
32 |
Фінікійська колонізація. Карфаген. |
22.11 |
|
33 |
Ізраїльсько-Юдейське царство: організація влади і суспільства. |
23.11 |
|
34 |
Єрусалім. Біблія, як історичне джерело. |
28.11 |
|
Перська держава |
|||
35 |
Перська держава. Організація влади й суспільства. |
29.11 |
|
36 |
Основні завойовницькі походи. |
30.11 |
|
Давня Індія. Давній Китай |
|||
37 |
Давня Індія |
05.12 |
|
38 |
Давній Китай |
06.12 |
|
39 |
Найвідоміші винаходи Китаю |
07.12 |
|
40 |
Практична робота: позначити на контурній карті головні географічні ою'єкти: Індія, Китай. |
12.12 |
|
41 |
Практична робота: Порівняння умов виникнкння та розвитку стародавніх цивілізацій. |
13.12 |
|
42 |
Узагальнення |
14.12 |
|
43 |
Тематичний контроль |
19.12 |
|
Розділ 3. Антична цивілізація та її сусіди Становлення Античної грецької цивілізації
|
|||
44 |
Природа та населення Давньої Греції. |
20.12 |
|
45 |
Мінойськ і ахейська цивілізація |
21.12 |
|
ІІ семестр |
|||
46 |
Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера. Виникнення грецьких полісів. |
|
|
47 |
Афіни |
|
|
48 |
Спарта |
|
|
49 |
Практична робота: Освіта і виховання в Афінах і Спарті. |
|
|
50 |
Велика грецька колонізація. |
|
|
51 |
Практичне заняття: Грецькі поліси на території сучасної України |
|
|
52 |
Кімерійці на території України |
|
|
53 |
Практичне заняття: Досліджуємо письмові джерела. |
|
С.120-121 |
54 |
Скіфи на території України |
|
|
55 |
Узагальнення |
|
|
56 |
Тематичний контроль |
|
|
57 |
Персько-грецькі війни (500–449 рр. до н. е.) |
|
|
58 |
«Золотий вік Афін» за Перікла |
|
|
59 |
Господарювання та повсякденне життя в Давній Греії |
|
|
60 |
Грецька релігія та міфологія. |
|
|
61 |
Практичне заняття: Міфи, як джерело вивчення історії Давньої Греції. |
|
|
62 |
Олімпійські ігри. |
|
|
63 |
Культура Давньої Греції |
|
|
64 |
Внесок греків у пізнання світу. Література і театр. |
|
|
65 |
Узагальнення |
|
|
66 |
Тематичний контроль |
|
|
67 |
Підкорення Греції Філіпом II. Александр Македонський. |
|
|
68 |
Утворення імперії Александра Македонського |
|
|
69 |
Практична робота: « Формування життєвої позиції діяча» |
|
|
70 |
Робота з картою. Позначити держави Александра Македонського. |
|
|
71 |
Елліністичні держави в IV–II ст. до н. е. Робота в контурних картах |
|
|
72 |
Сармати на території України |
|
|
73 |
Узагальнення |
|
|
74 |
Тематичний контроль |
|
|
Давній Рим за царської та республіканської доби |
|||
75 |
Природно-географічні умови Апеннінського півострова |
|
|
76 |
Практичне заняття: Апеннінський півострів на контурній карті |
|
|
77 |
Виникнення міста Рима. |
|
|
78 |
Римська республіка V – середини I ст. до н. е. |
|
|
79 |
Воєнна експансія Риму |
|
|
80 |
Криза республіки |
|
|
81 |
Диктатура Юлія Цезаря |
|
|
82 |
Історичний портрет Цезаря |
|
|
83 |
Узагальнення |
|
|
84 |
Тематичний контроль |
|
|
85 |
Створення Римської імперії. |
|
|
86 |
Октавіан Август |
|
|
87 |
Практична робота: « Римське право» |
|
|
88 |
Пантеон римських богів |
|
|
89 |
Культура Давнього Риму |
|
|
90 |
Міфологія Давнього Риму |
|
|
91 |
Практичне заняття: Міфи, як джерело вивчення історії Давнього Риму |
|
|
92 |
Виникнення християнства |
|
|
93 |
Кризові явища в Римській імперії та її поділ |
|
|
94 |
Початок Великого переселення народів |
|
|
95 |
Готи і гуни на території сучасної України |
|
|
96 |
Падіння Західної Римської імперії. |
|
|
97 |
Узагальнення |
|
|
98 |
Тематичний контроль |
|
|
Розділ 3. Узагальнення до курсу. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства. |
|||
99 |
Як починалася історія слов’ян |
|
|
100 |
Склавіни і анти на території України |
|
|
101 |
Як жили предки українського народу – слов’яни |
|
|
102 |
Релігіні вірування давніх слов’ян |
|
|
103 |
Узагальнення |
|
|
104 |
Повторення матеріалу за рік |
|
|
105 |
Повторення матеріалу за рік |
|
|