Програма: Історія України. Всесвітня історія 5-9 класи. Навчальна програма
для загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ МОН №52 від 13.01.2017р., №201 від 10.02.2017р.
Підручник: Гісем О. В., Мартинюк О. О.
№ |
Клас |
Назва теми |
Домашнє завдання |
Прим. |
||
9 |
|
|
||||
ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП (1 година) |
||||||
1. |
|
|
|
Вступ до історії України кінця ХУІІІ – початку ХХ ст. |
Прочитати §1. |
|
РОЗДІЛ 1. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ НАПРИКІНЦІ ХVІІІ – У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ. (7 годин) |
||||||
2. |
|
|
|
Наддніпрянська Україна у складі Російської імперії. |
Прочитати §2. Виконати №1-6 (на 6б.) або №9 (на 12б), с.16. |
|
3. |
|
|
|
Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин. |
Прочитати §3. Виконати №1-6 (на 6б.) або №8 (на 12б.), с.23. |
|
4. |
|
|
|
Соціально-економічний розвиток Наддніпрянської України. |
Прочитати §4. Виконати №1-6 (на 6б.) або №8 (на 12б.), с.32. |
|
5. |
|
|
|
Початок Українського національного відродження. |
Прочитати §5. Виконати №12-13, с.40. |
|
6. |
|
|
|
Російський та польський визвольні рухи. Соціальні протести. |
Прочитати §6. Виконати №8, с.48. Повторити §5. |
|
7. |
|
|
|
Практичне заняття №1. Програмні документи Кирило-Мефодіївського братства. Т.Шевченко та український національний рух. |
Підготуватися до тематичного оцінювання. Повторити §1-6. |
|
8. |
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|
РОЗДІЛ 2. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ АВСТРІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ НАПРИКІНЦІ ХVІІІ – У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ. (5 годин) |
||||||
9. |
|
|
|
Західноукраїнські землі у складі Австрійської імперії. |
Прочитати §7. Виконати №1-6 (на 6б.), с.62 або №8 (на 12б.), с.63. |
|
10. |
|
|
|
Початок українського національного відродження. |
Прочитати §8.Виконати №10, с. 68. |
|
11. |
|
|
|
Європейська революція 1848-1849 рр. на західноукраїнських землях. |
Прочитати §9. Виконати №13, с.77. Повторити §8 |
|
12. |
|
|
|
Практичне заняття №2. Альманах «Русалка Дністровая». Галицько-руська матиця. |
Підготуватися до тематичного оцінювання. Повторити §7-9. |
|
13. |
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|
РОЗДІЛ 3. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ КІНЦЯ ХVІІІ – ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ СТ. (6 годин) |
||||||
14. |
|
|
|
Умови розвитку культури на українських землях. Освіта та література. |
Прочитати §10, пункт 1,2,4. |
|
15. |
|
|
|
Розвиток науки. |
Прочитати §10, пункт 3. Виконати №1-6 (на 6б.), с.88 або №12 (на 12 б.), с.89. |
|
16. |
|
|
|
Театр та музика. |
Прочитати §11, пункт 1, 2. |
|
17. |
|
|
|
Образотворче мистецтво та архітектура. |
Прочитати §11, пункт 3, 4.Виконати №1-6 (на 6б.) або №12 (на 12б.), с.96. |
|
18. |
|
|
|
Практичне заняття №3. Повсякденне життя. |
Підготуватися до тематичного оцінювання. Повторити §10-11. |
|
19. |
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|
РОЗДІЛ 4. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ. (11 годин) |
||||||
20. |
|
|
|
Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин. |
Прочитати §12. Виконати №1-6 (на 6б.) або №10 (на 12б.), с.113. |
|
21. |
|
|
|
Початок реформ. Ліквідація кріпацтва. |
Прочитати §13, пункт 1-4. Виконати завдання №8, с. 122. |
|
22. |
|
|
|
Реформи в Російській імперії та Україна. |
Прочитати §13, пункт 5-6. Виконати №13, с.122. |
|
23. |
|
|
|
Особливості модернізації промисловості та сільського господарства. |
Прочитати §14. Виконати №1-5 (на 5б.) або №9 (на 12 б.), с.130. |
|
24. |
|
|
|
Життя в пореформену добу в місті та селі. |
Прочитати §15. Виконати №1-6 (на 6б.) або №14 (на 12б.), с.140. |
|
25. |
|
|
|
Український національний рух наприкінці 50-х – у 60-х рр. ХІХ ст. |
Прочитати §16. Виконати завдання №13, с. 148. |
|
26. |
|
|
|
Український національний рух наприкінці 60-х – у 90-х рр. ХІХ ст. |
Прочитати §17. Виконати завдання №15, с. 159. |
|
27. |
|
|
|
Національне відродження кримських татар. Соціал-демократичний та земський рухи. |
Прочитати §18. Виконати №1-6 (на 6б.) або №9 (на 12б.), с.165. |
|
28. |
|
|
|
Практичне заняття №4. Культурницький етап національного відродження на українських землях у складі Російської імперії. |
Повторити §12-18. |
|
29. |
|
|
|
Узагальнення. |
Підготуватися до тематичного оцінювання. Повторити §12-18. |
|
30. |
|
|
|
Тематичний контроль. |
|
|
РОЗДІЛ 5. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ АВСТРО-УГОРСЬКОЇ ІМПЕРІЇ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ. (6 годин) |
||||||
31. |
|
|
|
Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель у другій половині ХІХ ст. |
Прочитати §19-20. Виконати №1-6 (на 6б.) або №13 (на 12 б.), с.177. |
|
32. |
|
|
|
Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 60-80-ті рр. ХІХ ст. |
Прочитати §21. |
|
33. |
|
|
|
Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 60-80-ті рр. ХІХ ст. |
Прочитати §21. Виконати №1-5 (на 6б.) або №11 (на 12б.), с.188. |
|
34. |
|
|
|
Радикальний рух у Галичині. Національно-визвольний рух на Буковині та Закарпатті. |
Прочитати §22. Виконати завдання 15, с. 198. |
|
35. |
|
|
|
Практичне заняття №5. Особливості культурницького та політичного етапів національного відродження на західноукраїнських землях. |
Підготуватися до тематичного оцінювання. Повторити §19-22. |
|
36. |
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|
РОЗДІЛ 6. УКРАЇНА НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ ПЕРЕД ВИКЛИКАМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ (10 годин) |
||||||
37. |
|
|
|
Соціально-економічний розвиток українських земель у складі Російської імперії. |
Прочитати §23. Виконати №1-5 (на 6б.) або №11 (на 12б.), с.210. |
|
38. |
|
|
|
Суспільно-політичне життя в Наддніпрянській Україні. |
Прочитати §24. Виконати завдання №11, с. 216. |
|
39. |
|
|
|
Події революції 1905-1907 рр. на українських землях. |
Прочитати §25.Виконати №1-6 (на 6 б.) або №12 (на 12б.), с.225. |
|
40. |
|
|
|
Наддніпрянська Україна у 1907-1914 рр. |
Прочитати §26. Виконати №12, с.234. Повторити §24-25. |
|
41. |
|
|
|
Практичне заняття №6. Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій. |
|
|
42. |
|
|
|
Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель на початку ХХ ст. |
Прочитати §27. Виконати №1-6 (на 6б.) або №10 (на 12б.), с.240. |
|
43. |
|
|
|
Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях на початку ХХ ст. |
Прочитати §28-29. Виконати №1-6 (на 6б.) або №7 (на 12б.), с.249. |
|
44. |
|
|
|
Практичне заняття №7. Вплив греко-католицької церкви на піднесення національної свідомості в західноукраїнських землях. |
Повторити §23-28. |
|
45. |
|
|
|
Узагальнення. |
Підготуватися до тематичного оцінювання. Повторити §23-28. |
|
46. |
|
|
|
Тематичний контроль. |
|
|
РОЗДІЛ 7. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ В СЕРЕДИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. (6 годин) |
||||||
47. |
|
|
|
Розвиток освіти. |
Прочитати §30-31, пункт 1-4. |
|
48. |
|
|
|
Розвиток науки. |
Прочитати §30-31, пункт 5-6. |
|
49. |
|
|
|
Українська література, театр та музика. |
Прочитати §32. |
|
50. |
|
|
|
Образотворче мистецтво та архітектура. |
Прочитати §33. |
|
51. |
|
|
|
Практичне заняття №8. Традиції та побут української сім’ї. |
Підготуватися до тематичного оцінювання. Повторити §30-33. |
|
52. |
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|