Календарне планування з історії України, 9 клас

Про матеріал
Програма: Історія України. Всесвітня історія 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ МОН №52 від 13.01.2017р., №201 від 10.02.2017р. Підручник: Гісем О. В., Мартинюк О. О.
Перегляд файлу

Програма: Історія України. Всесвітня історія 5-9 класи. Навчальна програма

для загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ МОН №52 від 13.01.2017р., №201 від 10.02.2017р.

Підручник: Гісем О. В., Мартинюк О. О.

 

Клас

Назва теми

Домашнє завдання

Прим.

9

 

 

ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП

(1 година)

1.

 

 

 

Вступ до історії України кінця ХУІІІ – початку ХХ ст.

Прочитати §1.

 

РОЗДІЛ 1. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ НАПРИКІНЦІ ХVІІІ – У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.

(7 годин)

2.

 

 

 

Наддніпрянська Україна у складі Російської імперії.

Прочитати §2. Виконати №1-6 (на 6б.) або №9 (на 12б), с.16.

 

3.

 

 

 

Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин.

Прочитати §3. Виконати №1-6 (на 6б.) або №8 (на 12б.), с.23.

 

4.

 

 

 

Соціально-економічний розвиток Наддніпрянської України.

Прочитати §4. Виконати №1-6 (на 6б.) або №8 (на 12б.), с.32.

 

5.

 

 

 

Початок Українського національного відродження.

Прочитати §5. Виконати  №12-13, с.40.

 

6.

 

 

 

Російський та польський визвольні рухи. Соціальні протести.

Прочитати §6. Виконати  №8, с.48. Повторити §5.

 

7.

 

 

 

Практичне заняття №1. Програмні документи Кирило-Мефодіївського братства. Т.Шевченко та український національний рух.

Підготуватися до тематичного оцінювання. Повторити §1-6.

 

8.

 

 

 

Узагальнення. Тематичний контроль.

 

 

РОЗДІЛ 2. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ АВСТРІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ НАПРИКІНЦІ ХVІІІ – У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.

(5 годин)

9.

 

 

 

Західноукраїнські землі у складі Австрійської імперії.

Прочитати §7. Виконати №1-6 (на 6б.), с.62 або №8 (на 12б.), с.63.

 

10.

 

 

 

Початок українського національного відродження.

Прочитати §8.Виконати  №10, с. 68.

 

11.

 

 

 

Європейська революція 1848-1849 рр. на західноукраїнських землях.

Прочитати §9. Виконати №13, с.77.

Повторити §8

 

12.

 

 

 

Практичне заняття №2. Альманах «Русалка Дністровая». Галицько-руська матиця.

Підготуватися до тематичного оцінювання. Повторити §7-9.

 

13.

 

 

 

Узагальнення. Тематичний контроль.

 

 

РОЗДІЛ 3. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ КІНЦЯ ХVІІІ – ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ СТ.

(6 годин)

14.

 

 

 

Умови розвитку культури на українських землях. Освіта та література.

Прочитати §10, пункт 1,2,4.

 

15.

 

 

 

Розвиток науки.

Прочитати §10, пункт 3. Виконати №1-6 (на 6б.), с.88 або №12 (на 12 б.), с.89.

 

16.

 

 

 

Театр та музика.

Прочитати §11, пункт 1, 2.

 

17.

 

 

 

Образотворче мистецтво та архітектура.

Прочитати §11, пункт 3, 4.Виконати №1-6 (на 6б.) або №12 (на 12б.), с.96.

 

18.

 

 

 

Практичне заняття №3. Повсякденне життя.

Підготуватися до тематичного оцінювання. Повторити §10-11.

 

19.

 

 

 

Узагальнення. Тематичний контроль.

 

 

РОЗДІЛ 4. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.

(11 годин)

20.

 

 

 

Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин.

Прочитати §12. Виконати №1-6 (на 6б.) або №10 (на 12б.), с.113.

 

21.

 

 

 

Початок реформ. Ліквідація кріпацтва.

Прочитати §13, пункт 1-4. Виконати завдання №8, с. 122.

 

22.

 

 

 

Реформи в Російській імперії та Україна.

Прочитати §13, пункт 5-6. Виконати №13, с.122.

 

23.

 

 

 

Особливості модернізації промисловості та сільського господарства.

Прочитати §14. Виконати №1-5 (на 5б.) або №9 (на 12 б.), с.130.

 

24.

 

 

 

Життя в пореформену добу в місті та селі.

Прочитати §15. Виконати №1-6 (на 6б.) або №14 (на 12б.), с.140.

 

25.

 

 

 

Український національний рух наприкінці 50-х – у 60-х рр. ХІХ ст.

Прочитати §16. Виконати завдання №13, с. 148.

 

26.

 

 

 

Український національний рух наприкінці 60-х – у 90-х рр. ХІХ ст.

Прочитати §17. Виконати завдання №15, с. 159.

 

27.

 

 

 

Національне відродження кримських татар. Соціал-демократичний та земський рухи.

Прочитати §18. Виконати №1-6 (на 6б.) або №9 (на 12б.), с.165.

 

28.

 

 

 

Практичне заняття №4. Культурницький етап національного відродження на українських землях у складі Російської імперії.

Повторити §12-18.

 

29.

 

 

 

Узагальнення.

Підготуватися до тематичного оцінювання. Повторити §12-18.

 

30.

 

 

 

Тематичний контроль.

 

 

РОЗДІЛ 5. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ АВСТРО-УГОРСЬКОЇ ІМПЕРІЇ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.

(6 годин)

31.

 

 

 

Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель у другій половині ХІХ ст.

Прочитати §19-20. Виконати №1-6 (на 6б.) або №13 (на 12 б.), с.177.

 

32.

 

 

 

Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 60-80-ті рр. ХІХ ст.

Прочитати §21.

 

33.

 

 

 

Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 60-80-ті рр. ХІХ ст.

Прочитати §21. Виконати №1-5 (на 6б.) або №11 (на 12б.), с.188.

 

34.

 

 

 

Радикальний рух у Галичині. Національно-визвольний рух на Буковині та Закарпатті.

Прочитати §22. Виконати завдання 15, с. 198.

 

35.

 

 

 

Практичне заняття №5. Особливості культурницького та політичного етапів національного відродження на західноукраїнських землях.

Підготуватися до тематичного оцінювання. Повторити §19-22.

 

36.

 

 

 

Узагальнення. Тематичний контроль.

 

 

РОЗДІЛ 6. УКРАЇНА НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ ПЕРЕД ВИКЛИКАМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ

(10 годин)

37.

 

 

 

Соціально-економічний розвиток українських земель у складі Російської імперії.

Прочитати §23. Виконати №1-5 (на 6б.) або №11 (на 12б.), с.210.

 

38.

 

 

 

Суспільно-політичне життя в Наддніпрянській Україні.

Прочитати §24. Виконати завдання №11, с. 216.

 

39.

 

 

 

Події революції 1905-1907 рр. на українських землях.

Прочитати §25.Виконати №1-6 (на 6 б.) або №12 (на 12б.), с.225.

 

40.

 

 

 

Наддніпрянська Україна у 1907-1914 рр.

Прочитати §26. Виконати №12, с.234. Повторити §24-25.

 

41.

 

 

 

Практичне заняття №6. Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій.

 

 

42.

 

 

 

Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель на початку ХХ ст.

Прочитати §27. Виконати №1-6 (на 6б.) або №10 (на 12б.), с.240.

 

43.

 

 

 

Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях на початку ХХ ст.

Прочитати §28-29. Виконати №1-6 (на 6б.) або №7 (на 12б.), с.249.

 

44.

 

 

 

Практичне заняття №7. Вплив греко-католицької церкви на піднесення національної свідомості в західноукраїнських землях.

Повторити §23-28.

 

45.

 

 

 

Узагальнення.

Підготуватися до тематичного оцінювання. Повторити §23-28.

 

46.

 

 

 

Тематичний контроль.

 

 

РОЗДІЛ 7. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ В СЕРЕДИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТ.

(6 годин)

47.

 

 

 

Розвиток освіти.

Прочитати §30-31, пункт 1-4.

 

48.

 

 

 

Розвиток науки.

Прочитати §30-31, пункт 5-6.

 

49.

 

 

 

Українська література, театр та музика.

Прочитати §32.

 

50.

 

 

 

Образотворче мистецтво та архітектура.

Прочитати §33.

 

51.

 

 

 

Практичне заняття №8. Традиції та побут української сім’ї.

Підготуватися до тематичного оцінювання. Повторити §30-33.

 

52.

 

 

 

Узагальнення. Тематичний контроль.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Науменко Ігор
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Історія України 9 клас (Гісем О.В., Мартинюк О.О.)
Додано
25 серпня 2021
Переглядів
12903
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку