Календарне планування з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» 3 клас для дітей з інтелектуальним порушенням

Про матеріал
Календарне планування з корекційно – розвиткової роботи «Розвиток мовлення» 3 клас для дітей з інтелектуальним порушенням складене згідно програми з корекційно - розвиткової роботи "Розвиток мовлення" - автор Хайдарова О.С.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування

з корекційно – розвиткової роботи

«Розвиток мовлення»

3 клас

для дітей з інтелектуальним порушенням

 

 

 

 

Підготувала вчитель філії «Спаська гімназія»

                        Савлук Людмила Леонідівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 2021-2022 н.р.

 

 

 

 

Календарне планування

 з корекційно – розвиткової роботи

 «Розвиток мовлення»

3 клас

п/п

Зміст заняття

Дата

Примітка

 

Розвиток навичок мовленнєвої діяльності (слухання-розуміння, говоріння, читання). Розвиток усного мовлення. Накопичення активного словникового запасу.

 

 

1-2

Слухання-розуміння мовлення вчителя. Повторення речення.

 

 

3-4

Поняття про живу та неживу природу. Що належить до природи?

 

 

5-6

Закінчення розпочатого речення (з допомогою вчителя). Складання за запитаннями вчителя речень з 2-4 слів до розглянутого малюнка, прослуханої казки.

 

 

7

Відповіді на запитання до прослуханого, прочитаного.

 

 

8-9

Виділення на слух з живого мовлення окремих слів, в словах – окремих звуків

 

 

10

Пори року.

 

 

11

Уявлення про погоду.

 

 

12

Вітер, хмари, опади

 

 

13

Поділ речень з 2-4 слів на слова.

 

 

 

Розвиток комунікативних здібностей.

 

 

 

Вивчення звуків і букв І етапу: А, У, О, М, Х, С, Н, И, Л, Ш, П, К, Р.

Читання і розвиток усного мовлення. Розширення словникового запасу. Повторення та закріплення знань і навичок, засвоєних у попередніх класах.

 

 

14-15

Розвиток фонематичного слуху і правильної вимови звуків. (Органи слуху, мовлення, чуттів людини.)

 

 

16

 

 

 

Розрізнення різних звуків – шумів (стук, дзвін, дзенькіт, гудіння, плескання) та мовних звуків, звукосполучень під час спостережень оточуючої дійсності та ігри.

 

 

17

Голоси та звуки природи. Шум дерев, струмка, моря..

 

 

18-19

 

 

Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові; фіксація буквою початкового звука у словах.

 

 

20-21

Поняття про добу: день, ніч.

 

 

22

Формування зорових еталонів букв:

-знаходження заданої букви серед інших букв чи знаків;

-впізнавання букв, накладених одна на одну;

-виділення з ряду правильно написаної букви з опорою на зразок;

-складання букв з паличок, паперових смужок, проволоки за зразком;

-доповнення відсутнього елемента букви;

 -називання та порівняння графічно

 

 

23

Запам’ятовування цілісних образів слів, які складаються з вивчених букв (мама, сон, сом,  папа, липа, молоко…), співвідношення слів з предметами, які вони називають.

 

 

 

24

 (Осінь. Сезонні зміни у природі. Овочі, фрукти. Похолодання, випадання дощів, зміна забарвлення листя, листопад.)

 

 

25

Складання індивідуальних альбомів вивчених слів, використання їх для вирішення задач навчального та практичного характеру.

 

 

26

Тварини свійські: кіт, собака, корова. Зовнішній вигляд.

 

 

 

Продовжити вивчення звуків і букв І етапу: А, У, О, М, Х, С, Н, И, Л, Ш, П, К, Р.

 

 

27

Утворення та читання закритих трьохбуквених складів, які є словом (сом).

 

 

28

Зима.

 

 

29

Сезонні зміни у природі.

 

 

30 -31

Холодне повітря, мороз, снігопад, лід, сніжинка

 

 

32-33

Утворення та читання закритих та відкритих двохбуквених складів; читання таблиці складів.

 

 

34-35

Утворення та читання слів з вивчених складових структур. Співвідношення слів з предметами, малюнками.

 

 

36

Вибіркове читання слів.

 

 

37

Тварини дикі: вовк, заєць. Зовнішній вигляд.

 

 

38-39

Доповнення складу до слова, підстановка в слово пропущеної букви.

 

 

40

 

Читання речень з 2-3 слів разом з вчителем, хором, самостійно.

 

 

41

Птахи: голуб, ворона. Зовнішній вигляд.

 

 

42

 

Доповнення в реченні відсутнього слова з ряду попередньо прочитаних (з опорою на малюнок).

 

 

43

Охорона тварин.

 

 

44-46

Друкування слів з вивчених складових структур або букв: за зразком, під диктовку, підписання малюнків вивченими словами.

 

 

 

Удосконалення та подальший розвиток дрібної і загальної моторики.

 

 

 

47

Написання вивчених букв.

Знайомство з правилами роботи в зошиті: письмо зліва направо, робочий рядок, поля.

 

 

48

 

Удосконалення вмінь орієнтуватися в зошиті, користуватися письмовим приладдям.

 

 

49-52

Предмети побуту, які нас оточують. Користування ними.

 

 

53-54

Знайомство з писемним варіантом букв на основі співвідношення їх з друкованими буквами.

 

 

55-56

Написання вивчених писемних букв. Правила з’єднання при писемному написанні.

 

 

57

Списування.

 

 

58

Весна. Сезонні зміни у природі.

 

 

59-60

Потепління, танення снігу, цвітіння, приліт птахів.

 

 

61-62

Написання вивчених букв, слів з цими буквами та коротких речень.

 

 

63

Складання коротких слів з розрізної азбуки (з допомогою вчителя).

 

 

64-65

 

Практичне ознайомлення з правилом вживання крапки в кінці речення.

 

 

66

 Літо. Сезонні зміни у природі.

 

 

67-68

Ягоди, фрукти, овочі.

 

 

69

Відпочинок влітку.

 

 

70

Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Smovcka Lidiya
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додав(-ла)
Савлук Людмила
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
27 жовтня 2021
Переглядів
5548
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку