Календарне планування з корекційно – розвиткової роботи
« соціально – побутове орієнтування»
3 клас
для дітей з інтелектуальним порушенням
Підготувала вчитель філії «Спаська гімназія»
Савлук Людмила Леонідівна
2021 – 2022 н. р.
Календарне планування з корекційно – розвиткової роботи
« соціально – побутове орієнтування»
2 години
(70 годин)
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітка |
1 - 2 |
Вступне заняття. Дотримання правил безпеки і санітарно-гігієнічних вимог у кабінеті соціально-побутового орієнтування (повторення та поглиблення знань). Розширення уявлення про навчальні кабінети та правила безпечного поводження в них |
|
|
3
|
Помешкання, школа, домівка. Правила поведінки у школі (на території школи, перерві, уроках тощо). |
|
|
4 |
Правила поведінки у школі (на території школи, перерві, уроках тощо). |
|
|
5
|
Розширення уявлень про правила безпечної поведінки в школі (на уроках, у спортивному залі, на перервах, у позашкільний час). |
|
|
6 |
Розширення уявлень про правила безпечної поведінки в школі (на уроках, у спортивному залі, на перервах, у позашкільний час). |
|
|
7 |
Дотримання порядку у шкільних приміщеннях. |
|
|
8 |
Дотримання порядку у шкільних приміщеннях. |
|
|
9 |
Правила безпечної поведінки вдома та на вулиці. |
|
|
10 |
Правила безпечної поведінки вдома та на вулиці. |
|
|
11 |
Користування джерелами водопостачання, електроенергії та газу. |
|
|
12 |
Користування джерелами водопостачання, електроенергії та газу. |
|
|
13 |
Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху. |
|
|
14 |
Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху. |
|
|
15 |
Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху. |
|
|
16 |
Екстрені служби. призначення екстрених служб; |
|
|
17 |
Екстрені служби. призначення екстрених служб; |
|
|
18 |
Екстрені служби. призначення екстрених служб |
|
|
19 |
Гігієна оселі. Основи догляду за власним житлом. |
|
|
20 |
Гігієна оселі. Основи догляду за власним житлом. |
|
|
21 |
Гігієна оселі. Основи догляду за власним житлом. |
|
|
22 |
Основи загальної гігієни |
|
|
23 |
Частини тіла та догляд за ними. Дотримання особистої гігієни; |
|
|
24 |
Частини тіла та догляд за ними. Дотримання особистої гігієни; |
|
|
25 |
Предмети і засоби особистої гігієни |
|
|
26 |
Предмети і засоби особистої гігієни. |
|
|
27 |
Предмети і засоби особистої гігієни |
|
|
28 |
Розпорядок дня школяра. Складання розпорядку дня, дотримування його протягом дня. |
|
|
29 |
Розпорядок дня школяра. Складання розпорядку дня, дотримування його протягом дня. |
|
|
30 |
Розпорядок дня школяра. Складання розпорядку дня, дотримування його протягом дня. |
|
|
31 |
Гігієна зору. Гігієна зору під час читання, користування телевізором, комп’ютером. |
|
|
32 |
Гігієна зору. Гігієна зору під час читання, користування телевізором, комп’ютером |
|
|
33 |
Гігієна зору. Гігієна зору під час читання, користування телевізором, комп’ютером |
|
|
34 |
Корисні та шкідливі звички. |
|
|
35 |
Корисні та шкідливі звички. |
|
|
36 |
Ознайомлення із інформацією про шкоду вживання тютюну і алкоголю |
|
|
37 |
Одяг та взуття. |
|
|
38 |
Правила вибору одягу та взуття (за сезоном, призначенням). |
|
|
39 |
Правила вибору одягу та взуття (за сезоном, призначенням). |
|
|
40 |
Догляд за одягом та взуттям (попередження забруднення, чищення). |
|
|
41 |
Догляд за одягом та взуттям (попередження забруднення, чищення). |
|
|
42 |
Прання білизни. Засоби для прання. |
|
|
43 |
Прання білизни. Засоби для прання. |
|
|
44 |
Гігієна харчування. Культура харчування. Збалансоване харчування. |
|
|
45 |
Культура харчування. Збалансоване харчування. |
|
|
46 |
Культура харчування. Збалансоване харчування. |
|
|
47 |
Корисні продукти, їх значення для росту й розвитку організму. |
|
|
48 |
Корисні продукти, їх значення для росту й розвитку організму. |
|
|
49 |
Корисні продукти, їх значення для росту й розвитку організму. |
|
|
50 |
Сервірування столу. |
|
|
51 |
Сервірування столу. |
|
|
52 |
Правила поведінки за столом. |
|
|
53 |
Правила поведінки за столом. |
|
|
54 |
Правила поведінки за столом. |
|
|
55 |
Технологія приготування простих бутербродів. |
|
|
56 |
Технологія приготування простих бутербродів. |
|
|
57 |
Соціальна орієнтація. Родина. Взаємовідносини членів родини. |
|
|
58 |
Родина. Взаємовідносини членів родини. |
|
|
59 |
Взаємодія з оточуючими людьми. |
|
|
60 |
Взаємодія з оточуючими людьми. |
|
|
61 |
Дружба та дружні стосунки. |
|
|
62 |
Дружба та дружні стосунки. |
|
|
63 |
Що таке толерантність. |
|
|
64 |
Що таке толерантність. |
|
|
65 |
Люди з особливими потребами. |
|
|
66 |
Люди з особливими потребами. |
|
|
67 |
Толерантне ставлення до людей з особливими потребами. |
|
|
68 |
Толерантне ставлення до людей з особливими потребами. |
|
|
69 |
Гуманне ставлення до тварин |
|
|
70 |
Правила поводження на канікулах та в довільний час (Інструктаж) |
|
|