ІІ СЕМЕСТР
4 години х 18 тижнів = 72 годин
Підручник Тетяна Гільберг, Cвітлана Тарнавська, Ніна Павич
« Я досліджую світ»
2 частина
№ уроку, сторінка |
Дата проведення
|
Тема |
Природа взимку( продовження) |
||
65 с. 3-4
|
|
Як утворюється вода на водоймах. Властивості льоду. Проведення дослідів. |
66 с. 5- 6
|
|
Правила поведінки взимку. Створення інформаційної листівки « Правила поведінки на водоймах взимку» |
67 с. 7 |
|
Новорічна прикраса « Ковзани»( ТГ) |
68 с. 8 |
|
Хто такий споживач |
69 с. 9 |
|
Що таке реклама. Для чого вона. Створення реклами корисних продуктів. |
70 с. 10 |
|
Відмінність між упаковкою та етикеткою. Моделювання купівлі товарів на ринку чи магазині. |
71 с. 11 |
|
Для чого потрібно сортувати сміття. |
72 с. 30 -31 |
|
Виготовлення « Снігової баби»( ТГ) |
73 с. 13-14 |
|
Як почуваються рослини взимку. Спостереження за рослинами взимку. |
74 с. 14 - 15 |
|
Виконання аплікації « Засніжені дерева»(ТГ) |
75 с. 16 - 18 |
|
Зимівля комах і риб |
76 с. 18 - 20 |
|
Як зимують птахи та звірі |
77 с. 21 |
|
Звіт про виконання проекту « Птахам на допомогу!» |
78 с. 21 - 23 |
|
Як зимують птахи та звірі |
79 с. 24 - 26 |
|
Які бувають потреби |
80 с. 26 - 27 |
|
Приготування бутербродів за зразком або власним задумом(ТГ) |
81 с. 26 |
|
Міні – проект « « Мої потреби» |
82 с. 27 - 28 |
|
Яка користь від знань. « Мова» тварин |
83 с. 28 - 31 |
|
Домашні улюбленці і безпритульні тварини. Правила спілкування з тваринами. |
84 с. 31 - 32 |
|
Чи завжди треба бути добрим. |
85 с. 32 - 33 |
|
Хто такі друзі. Розповідь про друга ( подругу). |
86 с. 33 - 34 |
|
Міні – проект « Правила дружби» |
87 с. 34 |
|
Виготовлення листівки – сюрпризу добрій людині.(ТГ) |
88 |
|
Підсумок за розділом. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
Природа навесні |
||
89 с.38 -41 |
|
Як упізнати весну. |
90 с.42 - 43 |
|
Як поводитися під час грози. |
91 с.44 - 45 |
|
Звідки приходять « сонячні зайчики»? |
92 с. 38 |
|
Вазочка для олівців та ручок(ТГ) |
93 с.45 – 46 |
|
Якою буває погода навесні. Правила безпеки на води навесні |
94 с.46 - 47 |
|
Відлига. Льодохід . Повінь. |
95 с.48 - 49 |
|
Як здійснити задумане. |
96 с.50 |
|
Як стати підприємливим. |
97 с.51 - 52 |
|
Виготовлення виробів для ярмарку(ТГ) |
98 с.52 - 55 |
|
Як стати винахідником. Чого людина навчилася у природи? |
99 с.52 – 55 |
|
Як стати винахідником. Що спільного між учнями і винахідниками. |
100 с.56 - 59 |
|
Як почуваються рослини навесні. |
101 с.59 - 61 |
|
Які комахи з’являються першими навесні |
102 с.40 |
|
Виготовлення іграшкового літачка(ТГ) |
103 с. 61 |
|
Проект « Травневий хрущ : користь чи шкода?» |
104 с.62 - 64 |
|
Як змінюється життя у водоймах навесні. |
105 с.45 |
|
Виготовлення жабки в техніці оригамі(ТГ) |
106 с.65 – 66 |
|
Як приймати рішення |
107 с.66 - 67 |
|
Корисні звички, щоб стати успішним та щасливим. |
108 с. 68 - 69 |
|
Чи є у весни святковий календар. Всесвітній день Матері. |
109 |
|
Сюрприз для мами. Виготовлення вітальної листівки або поробки.(ТГ) |
110 с. 69 -70 |
|
Чи є у весни святковий календар. Великдень. |
111 с. 71 -72 |
|
Чи є у весни святковий календар. Свята , які відзначають в Україні навесні. |
112 с. 46 |
|
Виготовлення серветки за зразком. Безпечне користування голкою (ТГ) |
113 с. 75 - 77 |
|
Як птахи зустрічають весну. |
114 с. 68 - 69 |
|
Міні – проект « Перелітний птах» |
115 с. 78 - 79 |
|
Чому птахи в’ють гнізда |
116 с. 79 |
|
Виготовлення ластівки(ТГ) |
117 с. 80 -81 |
|
Де птахи в’ють гнізда. Як доглядають птахи за пташенятами. |
118 с. 82 - 83 |
|
Користь , яку приносять птахи природі. |
119 с. 84 - 86 |
|
Хто потребує особистого простору. |
120 с. 86 - 87 |
|
Поводься з людьми так, як би ти хотів , щоб поводилися з тобою. |
121 с. 88 - 89 |
|
Які зміни в житті звірів навесні. |
122 с. 88 - 89 |
|
Які зміни в житті звірів навесні. |
123 с. 92 -95 |
|
Чому потрібно дбати про довкілля |
124 |
|
Підсумок за темою .Узагальнення і систематизація знань учнів. |
125 с. 96 - 101 |
|
ПРИРОДА ВЛІТКУ Із чого починається літо |
126 с. 101-102 |
|
Які вони літні місяці |
127 с. 103 - 105 |
|
Яка шана книжкам |
128 с. 108 - 109 |
|
Які бувають форми земної поверхні |
129 с. 110 - 112 |
|
Чи є в підземеллі таємниці |
130 с. 113 |
|
Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їхніми властивостями |
131 с. 114 - 116 |
|
Як утворюється ґрунт. |
132 с. 114 - 116 |
|
Як утворюється ґрунт. |
133 с. 116 - 117 |
|
Досліджуємо склад ґрунту. |
134 с. 118 |
|
Пророщуємо рослини ( пшеницю, квасолю, кукурудзу) |
135 с. 118 - 119 |
|
З якої ягоди намисто. |
136 с. 120 - 121 |
|
Отруйні речовини в рослинах |
137 с. 122 - 124 |
|
Які турботи у тварин влітку |
138 с. 125 - 126 |
|
Проект « Хто мешкає у старому пеньку» |
139 с. 131- 135 |
|
Чому природа потребує охорони |
140 с. 136 - 142 |
|
Які наші завдання на літо. |