ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
ІІ семестр (4 години на тиждень)
№ уроку |
Тема уроку
|
Стор. |
Дата |
Примі-тка |
Видатні українські письменники. Тарас Шевченко |
|
|||
51. |
Вступ до розділу. Життя і творчість великого Кобзаря. Т. Шевченко «Про себе».Д.Красицька «Реве та стогне Дніпр широкий» |
80-84; *120-121 |
|
|
52. |
Поезія і творчість великого Кобзаря. Т. Шевченко. «Вітер віє-повіває», «Вітер з гаєм розмовляє», «Реве та стогне Дніпр широкий» (напам’ять). |
84-85 |
|
|
53.
|
Пам’ятаймо про Шевченка.«Музей «Заповіту» Тараса Григоровича Шевченка в Переяславі» (за матеріалами музею). Т.Шевченко «За сонцем хмаронька пливе» |
*119-120 86-87; |
|
|
54. |
Навчальний проект «Мандрівка шляхами Тараса Шевченка» |
|
|
|
55. |
Урок позакласного читання. «Літературні мандрівки порами року”. |
**47-72 |
|
|
56. |
Життя і творчість Івана Франка. Роман Завадович « Поет-Каменяр» (Скорочено) |
88-90 |
|
|
57. |
Вірші – картини природи. Іван Франко «Дивувалась зима», «Дрімають села» ( напам’ять). |
91 |
|
|
58. |
Казки Івана Франка .«Іван Франко.Лисичка-кума».Читання в особах. |
92-94 |
|
|
59. |
Казки Івана Франка .«Іван Франко.Лисичка-кума». Інсценізація казки. |
95-96 |
|
|
60. |
Навчальний проект «Дитячі роки Івана Франка». |
|
|
|
61. |
Життя і творчість Лесі Українки. Микола Олійник. «Леся» (уривок із повісті). Перевірка навичок читання вголос. |
97-100; *122 |
|
|
62. |
М. Олійник “ Леся” ( продовження). Перевірка навичок читання вголос. |
101;*123 |
|
|
63. |
Урок позакласного читання. «Творчість Оксани Іваненко» «Кисличка», «Бурулька». |
110-112 |
|
|
64. |
Життя і творчість Павла Тичини. Музика природи в поезії. Павла Тичини. Де не глянь — колоски (Уривок із вірша «Де тополя росте»), «Хор лісових дзвіночків», « Сонце і дим». |
|
|
|
65. |
Життя і творчість Максима Рильського. Поезія Максима Рильського: від спогадів дитинства до духовного заповіту дітям. М. Рильський « Дитинство», «Ким хочеш бути, хлопчику, в житті?». |
113-114 |
|
|
66. |
Перевір свої досягнення. Підсумковий урок за розділом «Видатні українські письменники». Тема. |
115 |
|
|
Розповідь про нас самих |
|
|||
67. |
Творчість Оксани Павлівни Сенатович.О.Сенатович «Малий віз». |
|
|
|
68. |
Урок позакласного читання. Світ пригод і захоплень. Всеволод Нестайко «Тореодори з Васюківки». |
*41-51 |
|
|
69. |
Вступ до розділу Езоп – перший байкар. Езоп. Двоє приятелів і ведмідь. Навчальне аудіювання. |
117-118 |
|
|
70. |
Життя і творчість Леоніда Глібова. Істотні ознаки байки. Леонід Глібов « Зозуля й Півень» Інсценізація байки. |
119-121 |
|
|
71. |
Урок позакласного читання. Саша Кочубей «Володарка лісу». |
**141-143 |
|
|
72. |
Життя і творчість Олени Пчілки.Олена Пчілка. « Котова наука» |
121-123 |
|
|
73. |
Особливості п’єси-казки як жанру. Будова п’єси. Неля Шейко-Медведєва « Лисиця, що впала з неба”(П’єса-казка на 2 дії) |
123-128 |
|
|
74. |
Особливості п’єси-казки як жанру. Будова п’єси. Неля Шейко-Медведєва « Лисиця, що впала з неба» (П’єса-казка на 2 дії) |
129-133 |
|
|
75. |
Вибіркова інсценізація п’єси-казки. Неля Шейко-Медведєва. «Лисиця, що впала з неба». |
123-133 |
|
|
76. |
Контрольна робота: читання мовки (технічна сторона та розуміння ) “Старий рибалка” С. Черкасенко. . |
|
|
|
77. |
Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом « розповіді про нас самих». Галина Ткачук «Кицюня». Тема. |
134; *29-39. |
|
|
Літературні казки зарубіжних письменників
|
|
|||
78. |
Вступ до розділу. Ліна Костенко. Затишно дітям в пазусі казок…Життя і творчість Олександра Пушкіна. Чарівні перетворення. О.Пушкіна «Казка про Царя Салтана» (уривки). |
135-139 |
|
|
79. |
Урок позакласного читання. Зустріч із славнозвісною казкою. Сельма Лагерльоф «Лісовий гном». Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». |
*131; **55 |
|
|
80. |
Чарівні перетворення. Олександр Пушкін. Казка про царя Салтана. (продовженняи) |
140-142 |
|
|
81. |
Життя і творчість Ганса Крістіана Андерсена. Ганс Крістіан Андерсен «Гидке каченя» (уривок з казки напам’ять), (скорочено) |
143-145 |
|
|
82. |
Позитивні і негативні персонажі. Ганс Крістіан Андерсен « Гидке каченя» (продовження). Складання плану казки, стисле переказування |
146-150 |
|
|
83. |
Життя і творчість Джанні Родарі. Джанні Родарі « Дорога, що нікуди не вела». |
151-153 |
|
|
84. |
Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань за розділом «Літературні казки зарубіжних письменників. Марія Парр «Тоня Гліммердал».Тема. |
**65-70 |
|
|
85. |
Контрольна робота. Аудіювання. Зірка Мензатюк “Гарбузище”. |
|
|
|
Світ дитинства в літературі. Людина починається з добра
|
|
|||
86. |
Вступ до розділу. Любов Забашта « Сказав мудрець».Життя і творчість Анатолія Костецького. Анатолій Костецький «Мрія».М.Трублаїні «Пустуни на пароплаві» |
156-157 |
|
|
87. |
Урок позакласного читання. «Творчість Пауля Маара». Пауль Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається у суботу». |
**60-64 |
|
|
88. |
Наші вірні друзі – тварини. Анатолій Костецький. «Спішу додому».Тарас і Маряна Прохасько «Хто зробить сніг». |
156-158, **40-42 |
|
|
89. |
Найдорожча знахідка. Василь Сухомлинський. Не загубив, а знайшов.Остап Вишня «Веселі артисти» . |
159, **78-81 |
|
|
90. |
Життя і творчість Всеволода Нестайка. Вірні друзі. В.Нестайко «Шура і Шурко».О.Копиленко «Кріт-неборака»Всеволод Нестайко. Шура і Шурко. |
160-162;** |
|
|
91. |
Вірні друзі.Всеволод Нестайко. Шура і Шурко(продовження). Ірен Роздобудько «Пригоди на острові Клаварен». |
162-166;**42-45 |
|
|
92. |
Нових друзів наживай, а старих не забувай. Марія Чумарна «Казка про друга». |
162-166 |
|
|
93. |
Нових друзів наживай, а старих не забувай Марія Чумарна. Казка про друга (продовження). |
166-168 |
|
|
94. |
Гумористичні твори. Всеволод Нестайко « Із сміхом треба бути обережним». Галина Малик « Мавпині іменини». |
168-170; **46-51 |
|
|
95. |
Урок позакласного читання. Творчість Івана Андрусюка. Іван Андрусюк. «Сорокопуди, або Як Ліза і Стефа втекли з дому». |
171-172 |
|
|
96. |
Із гумором про серйозне. Грицько Бойко « Консультант». Микола Сингаївський « Сміх для всіх». Контрольна робота: навички читання вголос. За Гнатом Майстренком «Хитра лисиця». |
172-173 |
|
|
97. |
Цікавий світ казки.Верхи на гусакові.(Уривки з повісті-казки «Чудесна мандрівка Нільсона Гольгерсона з дикими гусьми». Навички читання вголос. Тема. |
*137-142 |
|
|
У кожного є співуча пір'їнка
|
|
|||
98. |
Розпізнавай і розвивай свої здібності. В Сухомлинський «Співуча пірїнка» степан Пушик «Новинкар». Леся Мовчун «Арфа для павучка. |
174-175, *142 |
|
|
99. |
Образи юних художників у віршах поетів. Ганна Чубач. «Найрідніші голоси»,Степан Жупанин « Намалюю вітер», Ліна Костенко « Якщо не можеш вітер змалювати». |
175-176 |
|
|
100. |
Дива довкола нас. Олександр Єфімов «Тут усе є». Емілія Саталкіна «Кожний знає своє діло» |
177-179 |
|
|
101 |
Урок позакласного читання. Політ фантазії і думки. Христина Дегтяренко «Добра штука нтернет». Лада Шкворець «Хто розфарбував цей світ». |
*151-153 |
|
|
102. |
Контрольна робота: робота з літературним твором. «Дві білочки». |
|
|
|
103. |
Як римуються рядки. Володимир Рутківський “Як складають вірші». |
179-181 |
|
|
104. |
Як римуються рядки. Володимир Рутківський “Як складають вірші», «Ганнусині вірші». |
182-183; **148-151 |
|
|
105. |
Сторінками дитячих журналів і газет. |
*96-107 |
|
|
106. |
Все починається з малого. Микола Сингаївський «Дощ із краплі починається»(напам’ять) |
184 |
|
|
107. |
Все починається з малого. В.Скомаровський «З чого починається весна» |
*108 |
|
|
108. |
Урок позакласного читання. Ганна Чубач «Повернулися гусоньки рано». |
*109-115 |
|
|
109. |
У весняному розмаї. Ф.Петров «Що починається з малого». |
*116-117 |
|
|
110. |
Цікавий світ казки. Добір учнями улюблених казок . |
|
|
|
111. |
Візьму перо і спробую...Складання римівок. |
|
|
|
112. |
Українські народні прислів’я. Прислів’я народів світу |
|
|
|
113. |
Сторінками народної творчості. Загадки. Скоромовки. |
|
|
|
114. |
Роальд Дал. Чарлі і шоколадна фабрика (уривки) |
**Хрестом. |
|
|
115. |
Пауль Маар. Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу (уривки) |
**Хрестом. |
|
|
116. |
Урок позакласного читання. Без верби й калини нема України (Українські казки та легенди про вербу і калину) |
|
|
|
117. |
Навчальний проект: Небесна сотня (ілюстрація казки моїми очима) |
. |
|
|
118. |
Державна підсумкова атестація. |
|
|
|
119. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік. Тема. |
|
|
|