Календарно-тематичне планування уроків літературного читання за Типовою освітньою програмою під керівництвом О. В. Савченко, до підручника «Літературне читання» 2 клас, автор О. Савченко
ІІ семестр
№п/п |
Тема уроку |
Дата |
Світ дитинства у творах українських письменників |
||
|
Повторення за І семестр |
|
|
Повторення за І семестр |
|
|
Чи легко зробити вибір? Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями» (с. 84-85). |
|
|
Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання? О. Коротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87). |
|
|
Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (с. 88-90). |
|
|
Робота з дитячою книжкою«Дружба» Візняк А.В. |
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 91). |
|
У колі літературних казок |
||
|
Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Івана Франка. Уривок із книжки «Франко від А до Я» (с. 92-93). |
|
|
Творчість Івана Франка. І. Франко «Лисичка і Рак». Прислів’я (с. 92-94). |
|
|
Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. Створення ілюстрації до казки (с. 95). |
|
|
Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли. Вірші з аудіокниги «Ясоччина книжка» «Хто сильніший?» (с. 96-97). |
|
|
Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли. Вірші з аудіокниги «Ясоччина книжка» «Хто сильніший?» (с. 96-99). |
|
|
Робота з дитячою книжкою «У царстві лева» Л.Відута |
|
|
Право на життя. В. Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук» (с. 100). |
|
|
Вчимося слухати і розуміти текст. Г. Малик «Чому равлик ховається?» (с. 101). |
|
|
Чиє рішення краще? М. Манеру «Збори іграшок» (с. 102). |
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 103). |
|
|
Діагностична робота № 4 Аудіювання |
|
Шевченкове слово |
||
|
Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря. Д. Красицький «Тарас Шевченко» (с. 104-105). |
|
|
Образи української природи в поезії Тараса Шевченка. «Світає,...» (напам’ять) , «Встала й весна...» (с. 106-107). |
|
|
Робота з дитячою книжкою "Що ми знаємо про казки" |
|
|
Краса природи і краса людини. Т. Шевченко «Зацвіла в долині...». В. Скомаровський «Над «Кобзарем» (с. 107- 108). |
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 109). |
|
Надійшла весна прекрасна… |
||
|
Вступ до теми. Знову починається весна. «Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько «Мирилки». (с. 110-111). |
|
|
Досліджуємо текст. О. Копиленко «Весна іде» (с. 112-113). |
|
|
Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрасна...» (с. 113). |
|
|
Робота з дитячою книжкою |
|
|
Медіапроект: «Класна газета». Як створити класну газету? (с. 114-115). |
|
|
Вчимося слухати і розуміти текст.. Л. Костенко «Перекинута шпаківня» (с. 116). (напам’ять) |
|
|
Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». (с. 117-118). |
|
|
Гей, Великдень! Гей, весна! А. Камінчук «Українська писанка...». (с. 118). |
|
|
Почуття любові. В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку» (с. 119). |
|
|
Створюємо усний журнал. (с. 120). |
|
|
Робота з дитячою книжкою |
|
|
Мир — це життя! Т. Майдановий «Що таке мир» (напам’ять). Мурал (с. 120). |
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 121). |
|
|
Діагностична робота № 5 Читання вголос |
|
Скільки на Землі іще цікавого |
||
|
Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? 0. Дерманський «Чудо із чудес» (с. 122-123). |
|
|
Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні ліки» (із журналу) (с. 123). |
|
|
Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Створення реклами журналу (с. 124-125). |
|
|
Робота з дитячою книжкою «Слон на ім’я Ґудзик» Леся Воронина |
|
|
Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (із журналу) (с. 126). |
|
|
Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка) (с. 127). |
|
|
Дитячі енциклопедії — джерело нових знань. «Наші мудрі друзі —енциклопедії». (с. 128). |
|
|
Досліджуємо текст. «Поклоніння вогню» (с. 129). |
|
|
Фантазуй і створюй! Н. Кир ’ян «Розмова хмарок» (с. 130-131). |
|
|
Веселе слово. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с.131-133). |
|
|
Веселе слово. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с.131-133).граємо сценки |
|
|
Робота з дитячою книжкою «Добре вдома» Зоряна Живка |
|
|
Веселе слово. Розігрування сценок із твору Я. Глазового (с. 133). |
|
|
Створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки». (с. 134). |
|
|
Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». (с. 135- 136). |
|
|
Країна «Фантазія». Л. Компанієць «Чотири квіточки». (с. 137). |
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 138). |
|
|
Робота з дитячою книжкою «Три міхи хитрощів» Іван Франко |
|
|
Діагностична робота № 6 Робота з літературним твором |
|
|
Підсумковий урок |
|