Календарне планування з Літературного читання для 2 класу на 2 семестр автор О. Савченко

Про матеріал
Календарне планування складено згідно з Державним стандартом початкової освіти (2018 р.), Типовою освітньою програмою для початкової школи, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко за підручником Літературне читання 2 клас
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків                                                                     літературного читання за Типовою освітньою програмою під керівництвом О. В. Савченко, до підручника  «Літературне читання» 2 клас, автор О. Савченко

ІІ семестр

№п/п

Тема уроку

Дата

Світ дитинства у творах українських письменників

  1.  

Повторення за І семестр

 

  1.  

Повторення за І семестр

 

  1.  

Чи легко зробити вибір?

Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями» (с. 84-85).

 

  1.  

Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання?

О. Коротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87).

 

  1.  

Незвичайна  мрія.

 О. Радушинська «Кишенькові гроші»  (с. 88-90).

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою

«Дружба» Візняк А.В.

 

  1.  

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 91).

 

У колі літературних казок

  1.  

Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Івана Франка. Уривок із книжки «Франко від А до Я» (с. 92-93).

 

  1.  

Творчість Івана Франка.

І. Франко «Лисичка і Рак». Прислів’я (с. 92-94).

 

  1.  

Медіавіконце: малюнок, ілюстрація.

Створення ілюстрації до казки (с. 95).

 

  1.  

Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли.

Вірші з аудіокниги «Ясоччина книжка» «Хто сильніший?» (с. 96-97).

 

  1.  

Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли.

Вірші з аудіокниги «Ясоччина книжка» «Хто сильніший?» (с. 96-99).

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою

«У царстві лева» Л.Відута

 

  1.  

Право на життя.

 В. Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук» (с. 100).

 

  1.  

Вчимося слухати і розуміти текст.

Г. Малик «Чому равлик ховається?» (с. 101).

 

  1.  

Чиє рішення краще?

М. Манеру «Збори іграшок» (с. 102).

 

  1.  

Перевіряю свої досягнення.

Підсумок за темою (с. 103).

 

  1.  

Діагностична робота № 4

 Аудіювання

 

Шевченкове слово

  1.  

Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря.

Д. Красицький «Тарас Шевченко» (с. 104-105).

 

  1.  

Образи української природи в поезії Тараса Шевченка.

 «Світає,...» (напам’ять)  , «Встала й весна...» (с. 106-107).

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою

"Що ми знаємо про казки" 

 

  1.  

Краса природи і краса людини. Т. Шевченко

«Зацвіла в долині...». В. Скомаровський «Над «Кобзарем» (с. 107- 108).

 

  1.  

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 109).

 

Надійшла весна прекрасна…

  1.  

Вступ до теми. Знову починається весна.

«Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько «Мирилки». (с. 110-111).

 

  1.  

Досліджуємо текст.

О. Копиленко «Весна іде» (с. 112-113).

 

  1.  

Образ весни в поезії. І. Франко

«Надійшла весна прекрасна...» (с. 113).

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою

 

  1.  

Медіапроект: «Класна газета».

Як створити класну газету? (с. 114-115).

 

  1.  

Вчимося слухати і розуміти текст..

 Л. Костенко «Перекинута шпаківня» (с. 116). (напам’ять)

 

  1.  

Про що може йти мова в казці?

В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». (с. 117-118).

 

  1.  

Гей, Великдень! Гей, весна!

А. Камінчук «Українська писанка...». (с. 118).

 

  1.  

Почуття любові.

В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку» (с. 119).

 

  1.  

Створюємо усний журнал.  (с. 120).

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою

 

  1.  

Мирце життя! Т. Майдановий «Що таке мир» (напам’ять). Мурал (с. 120).

 

  1.                                                                                                                                        

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 121).

 

  1.                                                                                                                                        

Діагностична робота № 5

Читання вголос

 

Скільки на Землі іще цікавого

  1.                                                                                                                                        

Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо?

0. Дерманський «Чудо із чудес» (с. 122-123).

 

  1.                                                                                                                                        

Погортаємо сторінки журналу «Барвінок».

«Читання — класні ліки» (із журналу) (с. 123).

 

  1.                                                                                                                                        

Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії.

Створення реклами журналу (с. 124-125).

 

  1.                                                                                                                                        

Робота з дитячою книжкою

 «Слон на ім’я  Ґудзик» Леся Воронина

 

  1.                                                                                                                                        

Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки.

 «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (із журналу) (с. 126).

 

  1.                                                                                                                                        

Про одне по-різному.

М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка) (с. 127).

 

  1.                                                                                                                                        

Дитячі енциклопедії — джерело нових знань.

«Наші мудрі друзі —енциклопедії». (с. 128).

 

  1.                                                                                                                                        

Досліджуємо текст.

«Поклоніння вогню» (с. 129).

 

  1.                                                                                                                                        

Фантазуй і створюй!

Н. Кир ’ян «Розмова хмарок» (с. 130-131).

 

  1.                                                                                                                                        

Веселе слово.

П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с.131-133).

 

  1.                                                                                                                                        

Веселе слово.

П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с.131-133).граємо сценки

 

  1.                                                                                                                                        

Робота з дитячою книжкою

«Добре вдома»  Зоряна Живка

 

  1.                                                                                                                                        

Веселе слово.

Розігрування сценок із твору Я. Глазового (с. 133).

 

  1.                                                                                                                                        

Створюємо казку.

Л. Костенко «Вербові сережки». (с. 134).

 

  1.                                                                                                                                        

Як здійснити мрію.

М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». (с. 135- 136).

 

  1.                                                                                                                                        

Країна «Фантазія».

Л. Компанієць «Чотири квіточки». (с. 137).

 

  1.                                                                                                                                        

Перевіряю свої досягнення.

Підсумок за темою (с. 138).

 

  1.                                                                                                                                        

Робота з дитячою книжкою

 «Три міхи хитрощів» Іван Франко

 

  1.                                                                                                                                        

Діагностична робота № 6

Робота з літературним твором

 

  1.                                                                                                                                        

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 січня
Переглядів
7
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку