Календарне планування з математики 1 клас ІІ семестр ( за підручником Богданович) В календарному плануванні розроблені теми до уроків з математики для 1 класу ІІ семестру за оновленою програмою. В календарному плануванні подано ущільнення уроків.
Математика
ІІ семестр
( 136 годин) за підручником М.В.Богданович
64 |
15.01 |
Таблиці додавання і віднімання числа 5. Розв’язування задач на збільшення (зменшення) на кілька одиниць. |
65 |
65 |
16.01 |
Різницеве порівняння чисел. Таблиці додавання і віднімання числа 5. |
66 |
66. |
17.01 |
Розв’язування задач, які містять поняття «стільки ж». Креслення відрізків. |
67 |
67. |
19.01 |
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка, довшого від даного. |
68 |
68 |
22.01 |
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Задачі на знаходження суми та знаходження невідомого доданка. |
69 |
69. |
23.01 |
Складання і розв’язування задач. Розв’язування задач на дві дії. Кругові вирази. |
70 |
70. |
24.01 |
Таблиці додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження суми та остачі. |
71 |
71. |
26.01 |
Розв’язування прикладів і задач на застосування табличного додавання і віднімання. Порівняння виразів. |
72 |
72. |
29.01 |
Таблиці додавання і віднімання чисел 8, 9. Порівняння довжин відрізків. |
73 |
73. |
30.01 |
Задачі на знаходження невідомого доданка. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. |
74 |
74. |
31.01 |
Літр. Додавання і віднімання чисел у межах 10. Розв’язування задач. |
75 |
75. |
02.02 |
Розв’язування задач на вимірювання об’єму рідини в літрах. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. |
76 |
76. |
05.02 |
Кілограм. Вимірювання маси предметів кілограмами. Розв’язування задач. |
77 |
77. |
06.02 |
Зміна сум при зміні одного з доданків. Розв’язування задач про масу предметів. Вік людини. |
78 |
78. |
07.02 |
Додавання і віднімання по одному та частинами. Задачі на знаходження суми та невідомого доданка. |
79 |
79. |
09.02 |
Переставна властивість додавання. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел у межах 10. |
80 |
80. |
12.02 |
Переставна властивість додавання. Розв’язування задач. Порівняння виразів. |
81 |
81. |
13.02 |
Числа 11–20. Величини. |
84 |
Десяток. Повторення таблиць додавання і віднімання в межах 10. |
|||
82. |
14.02 |
Утворення чисел другого десятка. Задачі на збільшення (зменшення числа ) на кілька одиниць. |
85 |
83. |
16.02 |
Десятковий склад чисел другого десятка. Порівняння чисел до 20. Розв’язування задач про вік людини. |
86 |
84. |
19.02 |
Лічба в межах 20. Розв’язування задач. Побудова відрізка, більшого від даного. |
87 |
85. |
20.02 |
Дециметр. Лічба чисел у межах 20. Вправи на засвоєння додавання і віднімання в межах 10. |
88 |
86. |
21.02 |
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Вимірювання висоти і довжини різними мірками. Розв’язування задач. |
89 |
87. |
23.02 |
Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння додавання і віднімання чисел у межах 10. |
90 |
88. |
26.02 |
Позначення чисел другого десятка цифрами. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць. |
91 |
89. |
27.02 |
Письмова нумерація чисел 11–20. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. |
92 |
90. |
28.02 |
Розв’язування задач на різницеве порівняння та збільшення числа на кілька одиниць. Ламана лінія. |
93 |
91. |
02.03 |
Письмова нумерація чисел 11–20. Запис чисел у нумераційній таблиці. |
94 |
92. |
05.03 |
Додавання і віднімання виду: 10 + 4, 14 – 4, 14 – 10. |
95 |
93. |
06.03 |
Читання та порівняння виразів. Заміна сантиметрів дециметром. |
96 |
94 |
07.03 |
Лічба в межах 20. Попереднє та наступне числа. Додавання і віднімання виду: 13 + 1, 15 – 1. |
97 |
95. |
09.03 |
Додавання і віднімання чисел в межах 20 на основі нумерації. Порівняння виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. |
98 |
96. |
12.03 |
Розв’язування прикладів на додавання і віднімання прикладів в межах 20. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. |
99 |
97. |
13.03 |
Розв’язування прикладів та задач на додавання і віднімання. Розв’язування задач на час. |
100 |
98 |
14.03 |
Позначення точок на відрізку буквами. Складання і розв’язування задач. |
101 |
99. |
16.03 |
Розв’язування задач. Додавання і віднімання чисел. Порівняння довжин відрізків. |
102 |
100. |
19.03 |
Лічба в межах 20. Розв’язування прикладів і задач. |
103 |
101. |
20.03 |
Таблиця додавання і віднімання в межах 10. Доповнення числа до 10. Розв’язування прикладів на основі нумерації в межах 20. (с. 104) |
104 |
102. |
21.03 |
Додавання числа частинами. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. |
105 |
103. |
23.03 |
Віднімання числа частинами. Складання і розв’язування задач на різницеве порівняння. |
106 |
104. |
02.04 |
Додавання і віднімання числа частинами. Зміна різниці при зміні одного з компонентів. |
107 |
105. |
03.04 |
Нумерація чисел від 21 до 100 |
№ 1−8 |
Утворення і назви чисел від 21 до 39. Лічба в межах 39. Збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. |
|||
106. |
04.04 |
Утворення і назви чисел від 40 до 89. |
№ 9–16 |
107. |
06.04 |
Утворення чисел від 90 до 100. Лічба в межах 100. |
№ 17−25 |
108. |
10.04 |
Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків та одиниць. Творча робота над задачами. |
№ 26−33 |
109. |
11.04 |
Рівності та нерівності. Порівняння виразів. Сантиметр. Дециметр. Метр. |
№ 34–41 |
110. |
13.04 |
Письмова нумерація чисел першої сотні. Читання чисел, записаних у нумераційній таблиці. Порівняння виразів. |
№ 42–48 |
111. |
16.04 |
Письмова нумерація чисел. Запис чисел у нумераційній таблиці. Таблиця чисел першої сотні. Визначення числа десятків і числа одиниць у двоцифровому числі. |
№ 49–57 |
112. |
17.04 |
Письмова нумерація чисел. Записування чисел під диктовку. Грошові монети та банкноти України. Порівняння чисел. |
№ 58–65 |
113. |
18.04 |
Читання і запис, порівняння чисел. Одноцифрові та двоцифрові числа. Попереднє, наступне числа до даного числа. Додавання і віднімання одиниці. |
№ 66–70 |
114. |
20.04 |
Випадки додавання і віднімання чисел, пов’язані з нумерацією. Елементи трикутника. Творча робота над задачами. |
№ 71–79 |
115. |
23.04 |
Закріплення випадків додавання і віднімання. Додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел. |
№ 80–87 |
116. |
24.04 |
Додавання і віднімання круглих десятків. Вправи й задачі на закріплення вивченого. |
№ 88–97 |
117. |
25.04 |
Доба. Розв’язування задач, пов’язаних із часом і вартістю. |
№ 98−105 |
118. |
27.04 |
Зв’язок між компонентами дії віднімання. Розв’язування задач на знаходження невідомого зменшуваного та доданка. |
№ 106–113 |
119. |
30.04 |
Година. Хвилина. Визначення часу за годинником з точністю до години. |
№ 114–121 |
120. |
02.05 |
Письмова нумерація чисел. Розв’язування задач на знаходження суми та невідомого доданка. |
№ 122–128 |
121. |
04.05 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). |
№ 129–137 |
122. |
07.05 |
Додавання двоцифрових чисел без переходу через 10. Креслення многокутників на папері в клітинку. |
№ 138−144 |
123. |
08.05 |
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадків виду: 54 + 30, 54 + 3. |
№ 145–154 |
124. |
11.05 |
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадків виду: 20 + 47, 2 + 47. Розв’язування задач на знаходження суми. Порівняння виразів. |
№155–162 |
125. |
14.05 |
Застосування різних прийомів знаходження суми двоцифрових чисел. Складання і розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. |
№ 163–171 |
126. |
|
Порівняння виразів. Збільшення числа на кілька одиниць. Складання і розв’язування задач на різницеве порівняння. |
№ 172–179 |
127. |
15.05 |
Підсумкова контрольна робота |
|
128. |
16.05 |
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через 10 (загальний випадок). Віднімання двоцифрових чисел без переходу через 10 (закріплення). Обернені задачі. |
№180–186 № 187–194 |
129. |
18.05
|
Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел до випадків виду: 79 – 40, 79 – 4 . Задачі на купівлю товару. |
№ 195–202 |
130. |
|
Вправи і задачі на додавання і віднімання двоцифрових чисел. Складання задач за схемою. |
№ 203–213 |
131. |
21.05 |
Повторення вивченого. Додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 20 Додавання числа частинами. Табличне додавання чисел 2, 3. Розв’язування задач. |
№ 214–220 |
132. |
22.05 |
Віднімання числа частинами. Розв’язування задач на знаходження остачі та різницеве порівняння. Складання задач за виразом. |
№ 221–227 |
133. |
|
Додавання і віднімання з переходом через 10. Розв’язування задач. Творча робота над задачами. Додавання і віднімання чисел з переходом через 10. Розв’язування задач на додавання |
№ 228–236 № 237–242 |
134 |
23.05 |
Циліндр. Куб. Куля. Додавання чисел. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць. Знаходження остачі. Додавання з переходом через 10. Складання і розв’язування задач. Додавання чисел з переходом через 10 за шкалою лінійки. |
№ 243–250 № 251–262 |
135. |
25.05 |
Додавання і віднімання з переходом через 10. Геометричні фігури. Визначення часу за годинником. |
№ 263–269 № 270–283 |
136 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок за рік |
|