Конспект уроку з математики у 1 класі на тему "Складання таблиць додавання і віднімання числа 2"

Про матеріал

Хочу поділитися розробкою уроку з математики у 1 класі на тему "Складання таблиць додавання і віднімання числа 2". Сподіваюся, що ця розробка стане у нагоді колегам. Хотілося б знайти цікаві ідеї та матеріали для власних уроків.

Перегляд файлу

Тема. Складання таблиць додавання й віднімання числа 2. Розв’язання задач, прикладів на дві дії. Додавання і віднімання за допомогою числового відрізка.

 

Мета:  познайомити  учнів з таблицею додавання й віднімання числа 2; вдосконалювати навички розв’язання задач на знаходження суми й остачі; вчити додавати.  віднімати числа, користуючись числовим відрізком; вправляти у розв’язанні прикладів на дві дії; розвивати мислення учнів; виховувати інтерес до математики, старанність, любов до тварин.

 

Обладнання:  предметні малюнки, таблиця «Віднімання та додавання числа 2», роздатковий матеріал,  проектор.

 

Хід уроку

 

І. Огранізаційний момент

Станьте, діти, підтягніться ,

Одне одному всміхніться.

На урок старання не забудьте взяти.

Тож почнемо працювати.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  • Яка пора року до нас завітала недавно?
  • Як ви думаєте. Чи не холодно вчитися зараз звірятам  у лісовій школі? (У них канікули.)
  • Нещодавно у лісі, де розташована їхня школа, панувала завірюха. 

Протягом відчинилися «двері» і вітер порозносив всі найрізноманітніші завдання по ближніх лісах. містах, селах. Деякі завдання потрапили і до нашої школи. Так як вони для 1 класу, вони потрапили до нас. Сьогодні на уроці, використовуючи ці завдання, ми пригадаємо вивчене і познайомимося з новим, ми будемо складати таблицю додавання і віднімання числа 2, розв’язувати задачі і приклади.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

  •                   Усний рахунок  (Завдання від лисеняти Рудика Лисовенка)

 

 

  • По дорозі зайчик біг.

 Ніс 5 яблук на пиріг.

 Одне впало, покотилось.

 Скільки яблук залишилось? (5 — 1)

 

 

  • У коморі був концерт,

 Мишки виступали:

 Троє грали на сопілці,

 Дві пісні співали.

 Скільки там було талантів —

 Співаків і музикантів?

 (3 + 2 = 5.)

 

  • Три веселі киці

 Грались на травиці.

 Рижик теж до них прибіг.

 Скільки кошенят усіх? (З + 1)

 

  • Ось до класу на урок

Залетіло 5 сорок,

Дві пізніше прибуло,

Скільки всіх птахів було? (5+2=7)

 

  • Киця й котик залюбки

Випікали пиріжки.

Киця з тіста 5 зліпила

Котик з снігу тільки 2.

Скільки пиріжків з їдять кошенята? (5 )

 

  • Зловив Іванко вісім риб,

 Та раптом дві у воду — стриб!

 Хто порахує, скільки

 Ще рибок у Іванка?

 (8 – 2 = 6.)

 

  •                   Завдання на сніжинках на закріплення додавання і віднімання 1.

 

 

 

 

 

  • Коли додаємо 1 отримуємо наступне  число, а коли віднімаємо 1 – попереднє.

IV. Вивчення нового матеріалу

  1.       Каліграфічна хвилинка( Від Вовчика Вовченка)
  • Запишіть числа в порядку зростання і ви прочитаєте зашифроване слово.

7  5  2  1  4  8  6  3

и о  н  с  г  к  в  і

  • Так, це -  сніговик. Подивіться на нього і скажіть, які геометричні фігури використані в його зображенні.
  • Сніговик пропонує вам написати   каліграфічну  хвилинку – число 2.

 

  1.                   Складання таблиць додавання і віднімання числа 2. (Разом з білочкою Вірочкою Вивірчук)

Діти складають і записують таблицю додавання і віднімання числа 2 з допомогою наочності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинка

Один — два — три, з нами до лісу ходи.

Один-два-три-чотири-п’ять—

будем в лісі крокувать.

Там пташок ми зустрічаєм,

Разом з ними політаєм,

Разом з зайцем пострибаєм,

А від вовка — повтікаєм.

Як лисичка до зайчат підкрадемося.

Як ведмедик клишоногий потанцюємо,

Ледве чутно тихим лісом помандруємо.

 

  1.                   Робота з числовим відрізком (Завдання від Михайлика Ведмеденка)

Головне правило: крок  уперед — додати 1, крок назад — відняти 1.


 


4+2         7+2          7-2        4-2


 


V. Закріплення вивченого матеріалу (Завдання підготував друг пташок – їжачок Колько Колючка)

 

  1.                   Читання і розв’язання прикладів. Гра «Улюблена годівничка»

C:\Users\Администратор\Desktop\Рисунок1.pngУчні обирають до якої годівнички полетить кожна пташка, розв’язуючи подані приклади.

2-+2=              4+2+2=

6-2+1=            9-2-2=

5-1-1=            5+1+2=

 

Фізкультхвилинка для очей

Сплять маленькі совенята 

(Очі заплющені).

Раз — розкрили оченята,

Подивилися навколо

(Круговірухи очима),

Потім вгору і додолу.

(Лише очима, головою не рухати.)

Оченята — блим, блим, блим!

Відпочити треба їм!

Вправо, вліво оченята

Повертали совенята.

Совенята будуть спати,

А ми будем працювати..

 

  1.                   Гра «Розтопи сніжинку»

На слайді зображені задачі, в розв’язках яких числа або знаки покрили сніжинки.         

 

 

 

 

 

 

 

  1.                   Задача на кмітливість

Біля школи росло 5 яблунь. Посадили ще 1 грушу і 2 яблуні. Скільки яблунь посадили біля школи?

  • Поясніть, як ви міркували.

 

VІ. Підсумок уроку

 

  • Чого сьогодні на уроці ви навчилися?
  • Завдання якого звірятка вам найбільше сподобалися? Чому? Прикріпіть біля нього  смайлик.

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
10 січня
Переглядів
340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку