Математика
(«Математика 2 клас» Л.І. Прохоренко, В.Г. Фесенко.
Підручник для спец. загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку )
140 годин на рік
(4 години на тиждень)
№з/п |
Тема уроку
|
Сторінка |
Дата |
|
1 семестр (64 год)
|
||||
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1-й клас.
|
||||
1. |
Лічба предметів. Назви цифр, співвіднесення числа і кількості.
|
3-4 |
|
|
2. |
Нумерація чисел в межах 20. Таблиці додавання і віднімання. Порівняння чисел.
|
4-5 |
|
|
3. |
Назви компонентів і результатів дій додавання і віднімання. Розв'язування простих задач
|
6-8 |
|
|
4. |
Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Знаходження невідомого компоненту.
|
7-8 |
|
|
5. |
Додаткові вправи. Грошові одиниці – гривня, копійка.
|
9-10 |
|
|
6. |
Діагностична робота № 1 |
|
|
|
Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток
|
||||
7. |
Таблиці додавання і віднімання числа 2. Додавання частинами. Задачі на різницеве порівняння чисел.
|
11-12 |
|
|
8. |
Дециметр. Побудова відрізків заданої довжини. Розв'язування простих задач
|
13-14 |
|
|
9. |
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Таблиці додавання і віднімання числа 3.
|
15-17 |
|
|
10. |
Таблиці додавання і віднімання числа 4. Розв’язування на знаходження остачі і суми. Вимірювання довжини ламаної лінії.
|
18-19 |
|
|
11. |
Складання і розв’язування задач на одну дію Розв’язування задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць, подані у непрямій формі.
|
20-21 |
|
|
12. |
Розв’язання виразів з використанням буквених компонентів.
|
22-23 |
|
|
13. |
Таблиці додавання і віднімання числа 5. Знаходження довжини ламаної лінії. Підготовча робота до розв’язування задач на дві дії.
|
23-24 |
|
|
14. |
Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Розв’язування задач різних типів.
|
24-25 |
|
|
15. |
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Порівняння відрізків. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом.
|
26-27 |
|
|
16. |
Таблиці додавання і віднімання числа 7. Складання задач за коротким записом. Самостійна робота.
|
27-28 |
|
|
17. |
Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Розв’язання задач на збільшення і зменшення числа на декілька одиниць.
|
28-29 |
|
|
18. |
Розв’язування складеної задачі двома способами (ознайомлення). Периметр трикутника. Порівняння виразів.
|
30-31 |
|
|
19. |
Діагностична робота №2
|
|
|
|
20. |
Аналіз контрольної роботи. Таблиці додавання і віднімання числі 8. Розв’язування задач зі спільною умовою.
|
30-32 |
|
|
21. |
Задачі на дві дії. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання.
|
32-33 |
|
|
22. |
Таблиці додавання і віднімання числа 9. Периметр многокутника. Задачі на дві дії.
|
34-35 |
|
|
23. 24. |
Числові вирази. Вирази з дужками.
|
36-38 |
… … |
|
25. |
Застосування дужок для запису числових виразів. Порядок виконання дій у виразах з дужками. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання.
|
39-40 |
|
|
Нумерація чисел в межах 100
|
||||
26. 27. |
Нумерація чисел першої сотні. Утворення чисел в межах 100. Усна і письмова нумерація чисел 21–100. Десятковий склад цих чисел. |
41-43 |
… … |
|
28. |
Послідовність чисел першої сотні. Розв’язування задач.
|
44-45 |
|
|
29. |
Розряд. Одиниці першого і другого розряду.
|
46 |
|
|
30. 31. |
Поняття сотня. Найбільші і найменші двоцифрові числа. Послідовність чисел першої сотні. Грошові одиниці – гривня, копійка.
|
47-49 50-51 |
... … |
|
32. |
Послідовність чисел першої сотні Випадки додавання і віднімання чисел, пов'язані з нумерацією (30-1,30+1, 45–5, 45–40).
|
52- 54 |
|
|
33. 34. |
Сантиметр. Дециметр. Метр. Випадки додавання і віднімання чисел, пов'язані з нумерацією (30-1,30+1, 45–5, 45–40).
|
55-56 58-59 |
… … |
|
35. 36.
|
Прямий кут. Додавання і віднімання чисел другого розряду (20+30, 60–40). Самостійна робота.
|
60-61 62-63 |
… … |
|
37. 38. |
Прямокутник. Взаємозв'язок між компонентами і результатами дій при додаванні і відніманні (знаходження невідомого компонента.
|
64-65 66-68 |
… … |
|
39. |
Діагностична робота № 3.
|
|
|
|
40. |
Аналіз контрольної роботи. Побудова прямокутника. Знаходження периметра прямокутника.
|
|
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд
|
||||
41. 42. |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (34+52, 54+30, 54+3, 20+47, 2+47, 75-34, 89-40, 59-4). Розв’язування задач
|
69-70 71-72 |
… … |
|
43. |
Правила додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; Порівняння виразів.
|
72-73 |
|
|
44. 45. |
Ознайомлення з буквами латинського алфавіту. Буквене позначення точок і відрізків. Знаходження суми кількох однакових доданків.
|
74-76 |
… … |
|
46. 47. |
Квадрат. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання . Розв’язування простих і складених задач.
|
77-78 79-80 |
… … |
|
48. 49. |
Вправи на віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; Розв’язування простих і складених задач.
|
81-85 |
… … |
|
50. 51. |
Застосування дужок для запису числових виразів. Порядок виконання дій у виразах з дужками. Вправи і задачі на засвоєння додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
86-92 |
… … |
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд.
|
||||
52. |
Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд (загальний випадок). Розв’язування складених задач. |
93-94 |
|
|
53. |
Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел для розв’язування задач і прикладів. Додавання виду 38 + 4.
|
95-96 |
|
|
54. |
Додавання виду 76 + 4. Розв’язування задач на дві дії. Самостійна робота.
|
97 |
|
|
55. |
Додавання виду 38+52. Задачі на зустрічний рух.
|
97-98 |
|
|
56. |
Діагностична робота №4.
|
|
|
|
57. |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задачі різними способами. Обчислення виразів зручним способом.
|
|
|
|
58. 59.
|
Віднімання виду 40 – 8. Вправи і задачі на закріплення прийому віднімання. Порівняння виразів і числа. Складання задач за даним виразом.
|
98-100 |
… … |
|
60. |
Віднімання числа від суми. Обчислення виразів зручним способом. Віднімання виду 53 – 8. Розв’язання задач на три дії.
|
101-102 |
|
|
61. |
Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел. Задачі за двома питаннями.
|
103-104 |
|
|
62. 63. |
Складання задачі за поданим розв’язанням. Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Складання і розв’язання задачі за таблицею.
|
105 |
… … |
|
64. |
Віднімання виду 50 – 34. Розв’язування кругових прикладів. Розв’язання складених задач.
|
106-107 |
|
|
65. 66. |
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (загальний випадок). Розв'язування й порівняння простих і складених задач. Порівняння виразів.
|
104-105 |
…
… |
|
67.
|
Закріплення усного додавання та віднімання двоцифрових чисел виду 36+7, 42-7. Складання і розв’язання задачі за таблицею.
|
106-107 |
|
|
68. |
Усне віднімання двоцифрових чисел виду 54-27.
|
107-108 |
|
|
69. |
Закріплення усного віднімання двоцифрових чисел виду 54-27.
|
108-109 |
|
|
70. |
Усне віднімання двоцифрових чисел виду 70-37. Складання і розв’язання задачі за таблицею.
|
109-110 |
|
|
71. |
Закріплення усного додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток.
|
110-111 |
|
|
72. |
Знаходження невідомих компонентів дій додавання та віднімання.
|
111-112 |
|
|
73. |
Закріплення усного додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування складених задач.
|
112-113 |
|
|
74. |
Розв’язування складених задач.
|
114 |
|
|
75. 76. |
Перевірка додавання. Порівняння виразів. Складання і розв’язання задачі за малюнком.
|
115-116 |
… … |
|
77. |
Закріплення усного додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток.
|
116-117 |
|
|
78. |
Перевірка віднімання.
|
117-118 |
|
|
79. 80. 81.
|
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Додаткові вправи. Самостійна робота. |
118-120 |
… … … |
|
82.
|
Діагностична робота №5.
|
|
|
|
Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел
|
||||
83. |
Аналіз контрольної роботи. Ознайомлення із письмовим додаванням двоцифрових чисел.
|
121-122 |
|
|
84. |
Ознайомлення із письмовим відніманням двоцифрових чисел.
|
122-123 |
|
|
86. |
Письмове додавання та віднімання двоцифрових чисел. Порівняння виразів.
|
123-124 |
|
|
87. |
Письмове додавання двоцифрових чисел виду 45+37. Розв’язання з поясненням.
|
125 |
|
|
88. |
Письмове додавання двоцифрових чисел виду 44+36. Складання і розв’язання задачі за таблицею.
|
126-127 |
|
|
89. |
Письмове віднімання двоцифрових чисел виду 77-56. Розв’язання з поясненням.
|
127-128 |
|
|
90. |
Вирази зі змінною. Письмове додавання та віднімання двоцифрових чисел.
|
128-129 |
|
|
91. |
Письмове додавання та віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування складених задач.
|
129-130 |
|
|
92. |
Письмове віднімання двоцифрових чисел виду 50-7.
|
130-131 |
|
|
93. |
Письмове віднімання двоцифрових чисел виду 54-25. Складання і розв’язання задачі за таблицею.
|
131-132 |
|
|
94. |
Закріплення письмового додавання та віднімання двоцифрових чисел.
|
132-133 |
|
|
95. 96. 97. |
Письмове додавання та віднімання двоцифрових чисел. Додаткові вправи. Самостійна робота.
|
133-135 |
… … … |
|
98. |
Діагностична робота №6.
|
|
|
|
Арифметичні дії множення і ділення
|
||||
99. |
Аналіз контрольної роботи. Дія множення. Знак множення.
|
136-137 |
|
|
100. |
Зв'язок дій додавання та множення.
|
137-138 |
|
|
101. |
Зв'язок дій додавання та множення. Розв’язування задач.
|
138-139 |
|
|
102. |
Компоненти дій множення ( перший множник, другий множник, добуток).
|
139-140 |
|
|
103. |
Таблиця множення числа 2. Розв’язування задач на множення.
|
141-142 |
|
|
104. |
Закріплення таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення.
|
142-143 |
|
|
105. |
Закріплення таблиці множення числа 2. Розв’язування задач.
|
143-144 |
|
|
106. |
Задачі на розкриття змісту множення. Складання і розв’язання задачі за малюнком.
|
144-146 |
|
|
107. |
Задачі на розкриття змісту множення. Віднімання чисел другого розряду (60-40).
|
146-147 |
|
|
108. |
Дія ділення. Знак ділення. Розв’язування задач.
|
148-149 |
|
|
109. |
Читання прикладів на ділення. Розв’язування складених задач.
|
149-150 |
|
|
110. |
Зв'язок дій множення та ділення.
|
150-151 |
|
|
111. |
Таблиця ділення на 2.
|
152-153 |
|
|
112. |
Порядок дій у виразах без дужок.
|
154-155 |
|
|
113. |
Компоненти дії ділення (ділене, дільник, частка).
|
155-156 |
|
|
114. |
Розв’язування складених задач.
|
156-157 |
|
|
115. |
Розв’язування складених задач. Знаходження добутку, частки.
|
158-159 |
|
|
116. 117. |
Парні і непарні числа. Самостійна робота. |
160-161 |
… … |
|
118. |
Діагностична робота №7.
|
|
|
|
119. |
Аналіз контрольної роботи. Зв'язок дій додавання та множення.
|
162-163 |
|
|
120. |
Таблиця множення числа 3. Розв’язування задач.
|
163-164 |
|
|
121. |
Закріплення таблиці множення числа 3.
|
165 |
|
|
122. |
Круг і коло. Радіус кола. Побудова кола.
|
166-167 |
|
|
123. |
Діаметр кола. Розв’язування складених задач.
|
167-168 |
|
|
124. |
Порівняння чисел та виразів. Закріплення таблиці множення числа 3.
|
168-169 |
|
|
125. |
Закріплення таблиць множення та ділення чисел 2, 3.
|
169-170 |
|
|
126. |
Таблиця ділення на 3. Розв’язування задач.
|
171-172 |
|
|
127. |
Перевірка множення і ділення.
|
172-173 |
|
|
128. |
Закріплення таблиць множення та ділення чисел 2, 3. Складання і розв’язання задачі за таблицею.
|
173-175 |
|
|
129. |
Закріплення таблиць множення та ділення чисел 2, 3. Розв’язування складених задач.
|
175-176 |
|
|
130. 131.
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиць множення і ділення чисел 2,3. Самостійна робота. |
176-178 |
… … |
|
Час: тиждень, доба, місяць, рік
|
||||
132. |
Поняття: тиждень, доба, місяць, рік.
|
179-180 |
|
|
133. |
Визначання часу за годинником. Дії з іменованими числами.
|
180-182 |
|
|
134. |
Розв’язування завдань про тривалість дня. Самостійна робота.
|
182-183 |
|
|
135. |
Діагностична робота №8.
|
|
|
|
Повторення вивченого за рік
|
||||
136. |
Аналіз контрольної роботи. Усна і письмова нумерація чисел 21-100.
|
184-185 |
|
|
137. |
Додавання та віднімання чисел з переходом через десяток в межах 20. Периметр трикутника.
|
185-186 |
|
|
138. |
Обчислення виразів в межах 100. Розв’язування складених задач.
|
187-188 |
|
|
139. |
Множення та ділення чисел 2, 3. Радіус та діаметр кола.
|
188-189 |
|
|
140. |
Множення та ділення чисел 2, 3. Розв’язування складених задач.
|
189-190 |
|
|