Комунальний заклад « Бугаївський ліцей Ізюмської районної ради Харківської області»
Календарно-тематичне планування
з предмета «Математика»
курсу інваріантної складової робочого навчального плану у 3 класі
на 2020/2021 навчальний рік
Учитель початкових класів
11тарифний розряд,
старший учитель
Павленко Надія Петрівна
Розглянуто
на засіданні методичного об’єднання
вчителів початкових класів від 31.08.2020, протокол № 1
ПОГОДЖУЮ
Заступник директора
з навчальної роботи
Бугаївського ліцею
____________ А.В.Дикань
___________ 2020
Бугаївка 2020
(5 год на тиждень, 175 год на рік)
Підручник: Математика (підручник у 2-х частинах) для 3 кл закладів загальної середньої освіти/ Листопад Н.П. - Київ:УОВЦ «Оріон», 2020. 128 с. : іл. Наказ МОН України від 21.02.2020 № 271
№ з/п |
Скор № з/п |
Дата |
Скор дата |
Тема уроку |
Прим. |
I семестр |
|||||
|
|
|
|
Повторення вивченого в 2 класі |
|
1 |
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні. |
|
2 |
|
|
|
Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами. Задач на знаходження невідомого від’ємника. |
|
3 |
|
|
|
Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час. Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. |
|
4 |
|
|
|
Вхідна діагностична робота |
|
5 |
|
|
|
Арифметичні дії та їхні компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок. |
|
6 |
|
|
|
Задачі на різницеве порівняння. Буквені та числові вирази. Периметр. |
|
7 |
|
|
|
Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника. |
|
8 |
|
|
|
Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення. |
|
9 |
|
|
|
Істинні та хибні твердження. Залежність результатів додавання від зміни одного з компонентів. |
|
10 |
|
|
|
Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням. |
|
11 |
|
|
|
Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Перевірка ділення за допомогою дії множенн. Творча робота над задачами. |
|
12 |
|
|
|
Розв’язування задач за схемою. Робота з геометричними фігурами. Відрізок, кут, прямокутник. |
|
13 |
|
|
|
Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника. |
|
14 |
|
|
|
Зв'язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі. |
|
15 |
|
|
|
Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Розв’язування задач. |
|
16 |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці. |
|
17 |
|
|
|
Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел. |
|
18 |
|
|
|
Діагностична робота 1. Повторення вивченого у 2 класі. |
|
|
|
|
|
Табличне множення і ділення |
|
19 |
|
|
|
Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом. |
|
20 |
|
|
|
Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
21 |
|
|
|
Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
22 |
|
|
|
Заміни додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування задач. |
|
23 |
|
|
|
Застосування таблиці множення на 4. Знаходження невідомого множника. Час. Визначення часу за годинником. |
|
24 |
|
|
|
Застосування таблиці множення і ділення на 4. Четвертина, або чверть. Час. Як правильно вживати у мовленні частини одиниць часу. Квартал. |
|
25 |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 5. Спрощення виразів й обчислення їх значення. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
26 |
|
|
|
Робота з даними. Величини та одиниці їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій. |
|
27 |
|
|
|
Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. Задачі на визначення тривалості подій. |
|
28 |
|
|
|
Вирази, рівності, нерівності. Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числами. Задачі на визначення тривалості подій. |
|
29 |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь. |
|
30 |
|
|
|
Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми. |
|
31 |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Рівняння. Розв’язування задач. |
|
32 |
|
|
|
Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел. |
|
33 |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 7. Робота з даними. Задачі на знаходження периметра. |
|
34 |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння. |
|
35 |
|
|
|
Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка. |
|
36 |
|
|
|
Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення. |
|
37 |
|
|
|
Діагностична робота 2. Таблиця множення чисел 6 і 7 та ділення на 6 і 7. |
|
38 |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь. |
|
39 |
|
|
|
Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь. |
|
40 |
|
|
|
Творча робота над задачами. Периметр трикутника. |
|
41 |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 9. Робота з даними. Порівняння виразів. |
|
42 |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Дослідження таблиці з даними. Розв’язування задач. |
|
43 |
|
|
|
Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. |
|
44 |
|
|
|
Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. |
|
45 |
|
|
|
Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10. |
|
46 |
|
|
|
Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
47 |
|
|
|
Переставний закон множення. Робота з даними. Задачі з буквеними даними. |
|
48 |
|
|
|
Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач. |
|
49 |
|
|
|
Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною. |
|
50 |
|
|
|
Знаходження частини від числа та числа за його частиною. |
|
51 |
|
|
|
Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язування рівнянь. |
|
52 |
|
|
|
Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними. |
|
|
|
|
|
Резервний урок.
|
|
53 |
|
|
|
Діагностична робота 3. Таблиця множення чисел 8 і 9 та ділення на 8 і 9. |
|
|
|
|
|
Нумерація трицифрових чисел |
|
54 |
|
|
|
Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними. |
|
55 |
|
|
|
Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі. |
|
56 |
|
|
|
Порівняння чисел в межах тисячі. Назви розрядів. Буквені виази. |
|
57 |
|
|
|
Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду. |
|
58 |
|
|
|
Одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа. Робота з даними. Задачі на відстань. Дії з іменованими числами. |
|
59 |
|
|
|
Резервний урок.
|
|
60 |
|
|
|
Розрядні доданки трицифрових чисел. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на відстань. |
|
61 |
|
|
|
Співвідношення між одиницями маси. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
|
62 |
|
|
|
Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту. |
|
63 |
|
|
|
Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі. |
|
64 |
|
|
|
Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу. |
|
65 |
|
|
|
Одиниці вимірювання часу. Рік. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. |
|
66 |
|
|
|
Час за годинником. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
|
67 |
|
|
|
Числова пряма. Округлення до круглих чисел будь-якого розряду. Розв’язування задач. |
|
68 |
|
|
|
Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначенн тривалості події, часу початку. |
|
69 |
|
|
|
Розв’язування нерівностей. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. |
|
70 |
|
|
|
Розв’язування нерівностей. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
|
71 |
|
|
|
Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту. |
|
72 |
|
|
|
Буквені вирази. Задачі геометричного змісту. |
|
73 |
|
|
|
Діагностична робота 4. Нумерація трицифрових чисел. |
|
74 |
|
|
|
Задачі геометричного змісту. |
|
75 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. |
|
76 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. |
|
77 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. |
|
78 |
|
|
|
Завдання з логічним навантаженням. |
|
79 |
|
|
|
Завдання з логічним навантаженням. |
|
80 |
|
|
|
Підсумок за І семестр. |
|
II семестр |
|||||
|
|
|
|
Додавання і віднімання в межах 1000 |
|
|
|
|
|
Усне додавання і віднімання |
|
80 |
|
|
|
Лічба сотнями. Розрядні доданки чисел. Задачі на знаходження маси. |
|
81 |
|
|
|
Додавання та віднімання чисел десятками. Знаходження значень вираз. Обернена задача. |
|
82 |
|
|
|
Складання виразів за схемами. Переставна властивість додавання. Знаходження суми трицифрових чисел. Розв’язування обернених задач. |
|
83 |
|
|
|
Різні способи обчислення суми. Розв’язування задач на додавання та обернені до них. |
|
84 |
|
|
|
Складання та обчислення виразів на додавання. Знаходження різниці чисел способом розкладання на розрядні доданки. Розв’язування задач за блок-схемою. |
|
85 |
|
|
|
Різні способи обчислення різниці. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач за блок-схемою. |
|
86 |
|
|
|
Перевірка віднімання додаванням. Дії з іменованими числами. Задачі на знаходження суми. |
|
87 |
|
|
|
Математичний диктант. Обчислення різниці. Порівняння виразів. Задачі на знаходження невідомого доданка. |
|
88 |
|
|
|
Обчислення суми чисел. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач за коротким записом. |
|
|
|
|
|
Кругові вирази. Знаходження різниці різними способами. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами. |
|
89 |
|
|
|
Обчислення виразів різними способами. Радіус кола. Діаметр кола. Розв’язування задач виразом. |
|
90 |
|
|
|
Знаходження невідомих величин. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Геометричне завдання. |
|
91 |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач виразом. |
|
92 |
|
|
|
Резервний урок.
|
|
93 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота. |
|
94 |
|
|
|
Діагностична робота 5. Усне додавання і віднімання в межах 1000. |
|
|
|
|
|
Письмове додавання і віднімання |
|
95 |
|
|
|
Письмове додавання чисел. Розв’язування задач з буквеними даними. Розв’язування рівнянь. |
|
96 |
|
|
|
Збільшення та зменшення чисел на декілька десятків. Письмове віднімання чисел. Розв’язування задач. |
|
97 |
|
|
|
Складання виразів на суму та різницю. Перевірення віднімання додаванням. Складання та розв’язування рівнянь та задач. |
|
98 |
|
|
|
Письмове додавання чисел з переходом через розряд. Розв’язування задач. |
|
99 |
|
|
|
Виконай обчислення письмово. Знаходження суми трьох послідовних чисел. Розв’язування задач. |
|
100 |
|
|
|
Математичний диктант. Письмове виконання виразів. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
|
101 |
|
|
|
Кругові приклади. Розв’язування нерівностей. Розв’язування задачі за схемою. Годинник. |
|
|
|
|
|
Письмове віднімання чисел з переходом через розряд. Розв’язування рівнянь та задач. |
|
102 |
|
|
|
Перевірка письмового додавання відніманням. Порівняння виразів. Розв’язування нерівностей та задач. |
|
103 |
|
|
|
Перевірка письмового віднімання додаванням. Математичний диктант. Розв’язування задач. |
|
104 |
|
|
|
Обчислення виразів. Складання та розв’язування рівнянь. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач за малюнками. |
|
105 |
|
|
|
Резервний урок.
|
|
106 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота. |
|
107 |
|
|
|
Діагностична робота 6. Письмове додавання і віднімання в межах 1000. |
|
|
|
|
|
Множення і ділення в межах 1000 |
|
108 |
|
|
|
Повторення властивостей множення на 10 і 100. Обчислення виразів. Розв’язування задач на суму. |
|
109 |
|
|
|
Повторення властивостей ділення на 10 і 100. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на три дії. |
|
110 |
|
|
|
Обчислення буквених виразів на ділення. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач на три дії. Радіус кола. |
|
111 |
|
|
|
Заміна додавання множенням. Порівняння виразів. Обчислення добутку різними способами. Розв’язування задач з зайвими даними. |
|
112 |
|
|
|
Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач. |
|
113 |
|
|
|
Математичний диктант. Ділення круглих чисел. Знаходження частини від числа. Розв’язування та порівняння задач. |
|
114 |
|
|
|
Ділення числа на добуток різними способами. Знаходження частки. Розв’язування задач двома способами. |
|
115 |
|
|
|
Обчислення виразів способом послідовного ділення. Знаходження частки способом добору. Розв’язування задач. Обернена задача. |
|
116 |
|
|
|
Множення суми на число. Розв’язування задач двома способами за блок-схемами. Складання задач. |
|
117 |
|
|
|
Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 31•2. Знаходження добутку різними способами. Розв’язування рівнянь і задач. Діаграма. |
|
118 |
|
|
|
Множення числа на суму. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач за малюнками та числовими даними. |
|
119 |
|
|
|
Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду 6•14. Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження вартості, кількості, ціни. Робота з календарем. |
|
120 |
|
|
|
Порівняня виразів. Розв’язування і порівняння задач. |
|
121 |
|
|
|
Знаходження значень виразів. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
|
122 |
|
|
|
Резервний урок.
|
|
123 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота. |
|
124 |
|
|
|
Діагностична робота 7. Усне множення і ділення в межах 1000. Особливі випадки множення і ділення. |
|
125 |
|
|
|
Ділення суми на число. Обчислення виразів двома способами. Складені задачі. |
|
126 |
|
|
|
Обчислення виразів на ділення з дужками. Розв’язування виразів виду 24:2. Рівняння. Розв’язування задач двома способами. |
|
127 |
|
|
|
Вирази на знаходження частки. Розв’язування задач за блок-схемами. |
|
128 |
|
|
|
Кругові вирази. Розкладання чисел на доданки. Знаходження частки. Розв’язування задач. |
|
129 |
|
|
|
Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач виразом. |
|
130 |
|
|
|
Математичний диктант. Два способи обчислення частки. Розкладання діленого на зручні доданки. Розв’язування рівнянь та задач. |
|
131 |
|
|
|
Обчислення виразів на знаходження частки. Розв’язування задач. |
|
132 |
|
|
|
Чверть суми. Виконання ділення та перевірка множенням. Розв’язування рівнянь, нерівностей. Складання задачі за таблицею. |
|
|
|
|
|
Знаходження частки способом добору. Розв’язування рівнянь на знаходження дільника. Розв’язування задач. |
|
133 |
|
|
|
Обчислення виразів з остачею. Розв’язування задачі, складання до неї малюнка та таблиці. Числовий промінь. |
|
134 |
|
|
|
Обчислення виразів ділення з остачею. Розв’язування задач з остачею. |
|
135 |
|
|
|
Обчислення виразів на частку і остачу. Перевірка ділення з остачею. Робота над задачами. |
|
136 |
|
|
|
Робота з таблицею. Перевірка ділення з остачею. Розв’язування нерівностей. Робота над задачами. |
|
137 |
|
|
|
Резервний урок.
|
|
138 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота. |
|
139 |
|
|
|
Діагностична робота 8. Усне множення і ділення в межах 1000. Ділення суми на число. Ділення з остачею. |
|
|
|
|
|
Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням. |
|
140 |
|
|
|
Повторення нумерації трицифрових чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
|
141 |
|
|
|
Повторення письмового додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач. |
|
142 |
|
|
|
Повторення множення на одноцифрове число. Розв’язування задач з буквеними даними. |
|
143 |
|
|
|
Обчислення виразів. Ознайомлення з письмовим множенням. Робота над відрізком. Розв’язування задач. |
|
144 |
|
|
|
Обчислення виразів. Письмове множення трицифрового числа на одноцифрове. Робота над задачами з буквеними даними. |
|
145 |
|
|
|
Послідовне множення. Письмове множення двоцифрового числа на кругле. Робота з нерівностями та задачами. |
|
146 |
|
|
|
Резервний урок.
|
|
147 |
|
|
|
Повторення ділення з остачею. Робота над задачами. Робота з годинником. |
|
148 |
|
|
|
Ознайомлення з письмовим діленням. Перевірка дії ділення множенням письмово. Розв’язування рівнянь. Робота над задачами. |
|
149 |
|
|
|
Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач. |
|
150 |
|
|
|
Усне і письмове знаходження частки. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач. |
|
151 |
|
|
|
Обчислення виразів письмово. Робота з іменованими виразами. Розв’язування задач. |
|
152 |
|
|
|
Математичний диктант. Короткі записи до задач. Розв’язування нерівностей. |
|
153 |
|
|
|
Обчислення виразів. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач із двома запитаннями. |
|
154 |
|
|
|
Письмове виконання виразів. Складання задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів. Робота з календарем. |
|
155 |
|
|
|
Резервний урок.
|
|
156 |
|
|
|
Завдання з логічним навантаженням. |
|
157 |
|
|
|
Завдання з логічним навантаженням. |
|
158 |
|
|
|
Завдання з логічним навантаженням. |
|
159 |
|
|
|
Завдання з логічним навантаженням. |
|
160 |
|
|
|
Завдання з логічним навантаженням. |
|
161 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. |
|
162 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. |
|
163 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. |
|
164 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота. |
|
165 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація знань. Підсумок за рік. |
|