Календарне планування з математики

Про матеріал

Документ містить календарне планування з математики (за підручником: Н. О. Будна, М. В. Беденко «Математика» (Тернопіль: Навчальна книга «Богдан», 2019) з очікуваними результатами навчання здобувачів освіти.

Перегляд файлу

Математика

За підручником : Н. О. Будна, М. В. Беденко «Математика» (Тернопіль: Навчальна книга «Богдан», 2019)

Годин на рік  - 136, 4 години на тиждень

 

п/п

Дата

Тема уроку

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

 

Примітка

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 1 КЛАСІ

1

 

Вступ. Лічба в межах 20. Таблиці додавання і віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Розв’язування задач (№№1–8).

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2 МАО 4.2] порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2] визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2] подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2] виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання і віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]  визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3] , [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МАО 1.6] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.6] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.2] оперує грошима в уявному процесі купіві-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі позначення; [2 МАО 4.3] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3] розпізнає і класифікує  геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]  розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

 

2

 

Таблиці додавання і віднімання чисел 4 і 5 у межах 10. Дії з «круглими» числами в межах 100. Розв’язування і порівняння задач (№№9–15).

 

3

 

Вимірювання довжин відрізків у сантиметрах та дециметрах. Різницеве порівняння чисел. Додавання і віднімання у межах 100. Побудова відрізків. Порівняння задач (№№16–24).

 

4

 

Повторення таблиць додавання і віднімання чисел 6 і 7. Назви компонентів дій додавання і віднімання. Задачі на різницеве порівняння (№№25–32).

 

5

 

Переставна властивість дії додавання. Додавання і віднімання чисел 8 і 9. Порівняння задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць (№№33–39).

 

6

 

Повторення десяткового складу двоцифрових чисел. Взаємозв'язок між гривнею та копійкою. Довжина ламаної лінії. Розв’язування задач на знаходження вартості (№№40–47).

 

7

 

Знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка (№№48–55).

 

8

 

Знаходження невідомого зменшуваного. Розв'язування задач на знаходження невідомого зменшуваного. Взаємозв'язок дії додавання та віднімання (№№56–64).

 

9

 

Порівняння «круглих чисел». Розв'язування і порівняння задач. Знаходження значень виразів на дві дії (№№65–74).

 

10

 

Знаходження невідомого від'ємника. Розв'язування задач на знаходження невідомого від'ємника. Знаходження значень виразів на основі десяткого складу числа. Робота з діаграмою (№75–81).

 

11

 

Додавання і віднімання чисел в межах 100. Наступне і  попереднє число. Додавання числа частинами. Числовий ряд. Творча робота над задачею (№№82–90).

 

12

 

Віднімання чисел частинами. Знаходження значень виразів на дві дії. Складання та розв’язування простих задач (№№91–98).

 

13

 

Контрольна робота №1.

 

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 ІЗ ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД

14

 

Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток. Розв’язування і порівняння задач (№№99–107).

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2 МАО 4.2] порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2] визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2] подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2] виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання і віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]  визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3] , [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МАО 1.6] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.6] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.2] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] встановлює залежності між компонентами і результатом арифметичної дії; [2 МАО 4.8] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3] розпізнає і класифікує  геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]  розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

 

15

 

Додавання і віднімання числа 3 з переходом через десяток. Порівняння виразів. Розв’язування задач (№№108–116).

 

16

 

Додавання числа 4 з переходом через десяток. Прості задачі різних видів. Геометричні фігури (№№117–124).

 

17

 

Віднімання числа 4 з переходом через десяток. Розв’язування і порівняння простих задач (№№125–132).

 

18

 

Додавання і віднімання чисел 3 і 4 з переходом через десяток. Вирази зі змінною. Позначення чисел, величин латинськими літерами (№№133–142).

 

19

 

Повторення вивчених табличних випадків додавання і віднімання з переходом через десяток. Многокутники (№№143–151).

 

20

 

Додавання числа 5 із переходом через десяток. Підготовка до ознайомлення зі складеною задачею (№№152–160).

 

21

 

Віднімання числа 5 із переходом через десяток. Розв’язування та порівняння задач. Креслення відрізків (№№161–168).

 

22

 

Додавання числа 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів зі змінною (№№169–177).

 

23

 

Віднімання числа 6 із переходом через десяток. Розв’язування задач (№№178–187).

 

24

 

Додавання числа 7 із переходом через десяток. Застосування переставної властивості дії додавання. Складання, розв’язування та порівняння задач (№№188–197).

 

25

 

Віднімання числа 7 із переходом через десяток. Знаходження невідомого зменшуваного (№№198–209).

 

26

 

Додавання числа 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Порівняння чисел (№№210–219).

 

27

 

Віднімання числа 8 із переходом через десяток. Розв’язування задач (№№220–228).

 

ПЕРИМЕТР МНОГОКУТНИКА

28

 

Додавання і віднімання чисел 7 і 8 з переходом через десяток. Периметр многокутника. Розв’язування задач (№№229–237).

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МАО 1.6] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.6] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.2] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника; [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]  розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3]

 

29

 

Додавання числа 9 із переходом через десяток. Порівняння виразів, розв'язування задач (№№238–247).

 

30

 

Віднімання числа 9 із переходом через десяток. Розв’язування задач з недостатніми даними. Знаходження периметра многокутників (№№248–257).

 

ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ

31

 

Задачі на дві дії (ознайомлення). Обчислення та порівняння виразів (№№258–266).

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МАО 1.6] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.6] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника; [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]  розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] планує розв’язання сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] шукає різні способи розв’язання задачі; [2 МАО 3.2] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3] ] вимірює сторони геометричних фігур [2 МАО 4.7]

 

32

 

Розв’язування  складених  задач  двома  способами  (ознайомлення). Периметр чотирикутника (№№267–275).

 

33

 

Числові вирази. Читання числових виразів. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач складанням виразів (№№276–284).

 

34

 

Узагальнена таблиця додавання і віднімання одноцифрових чисел. Знаходження за таблицею результатів додавання і віднімання. Задачі на дві дії (№№285–292).

 

35

 

Розв’язування складених задач двома способами за складеним планом. Ознаки трикутника. Повторення вивченого (№№293–299).

 

36

 

Обчислення виразів за допомогою числового ряду. Кути многокутника. Прямий кут (№№300–308).

 

37

 

Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв’язування складених задач (№№309–317).

 

38

 

Контрольна робота №2.

 

ПРЯМОКУТНИК

39

 

Аналіз контрольної роботи. Прямокутник. Знаходження значень виразів з дужками. Додавання і віднімання з допомогою числового ряду (№№318–325).

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МАО 1.6] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.6] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.2] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника; [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]  розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.6] будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; [2 МАО 4.6] вимірює сторони геометричних фігур [2 МАО 4.7]

 

40

 

Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Перевірка дії додавання. Розв'язування складених задач. Закріплення знань про прямокутник (№№326–333).

 

41

 

Повторення та закріплення вивченого (№334–340).

 

42

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок) (№№341–347).

 

43

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, які містять відношення на більше (на менше). Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження периметра прямокутника (№348–356).

 

КВАДРАТ

44

 

Квадрат.  Додавання  двоцифрових  чисел.  Перевірка  дії  віднімання. Складання і розв’язування задач (№№357–365).

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МАО 1.6] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.6] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника; [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.6] будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; [2 МАО 4.6] вимірює сторони геометричних фігур [2 МАО 4.7]

 

45

 

Знаходження значень виразів. Розв’язування задач складанням виразу (№№366–373).

 

46

 

Контрольна робота №3.

 

УСНЕ ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 ІЗ ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД

47

 

Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (загальний випадок) (№№374–381).

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МАО 1.6] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.6] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.2] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника; [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]  розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.6] будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; [2 МАО 4.6] вимірює сторони геометричних фігур [2 МАО 4.7]

 

48

 

Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі обчислень виразів і розв'язання задач (№№382–389).

 

49

 

Додавання  двоцифрових  чисел.  Поняття  про  послідовні  числа.Розв’язування задач (№№390–399).

 

50

 

Додавання виду 55 + 6. Розв’язування задач. Знаходження довжини третьої сторони трикутника (№400–409).

 

51

 

Додавання виду 53 + 7. Розв’язування складених задач та задач із  зайвими даними. (№№410–418).

 

52

 

Додавання виду 38 + 52. Розв’язування складених задач (№№419–427).

 

53

 

Усне віднімання виду 30 7. Запис виразів та знаходження їх значення (№№428–436).

 

54

 

Віднімання виду 42 5. Творча робота над задачею (№№437–446).

 

55

 

Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач (№№447–455).

 

56

 

Віднімання виду 50 35. Розв’язування складених задач (№№456–464).

 

57

 

Усне і письмове додавання та віднімання двоцифрових чисел (закріплення) (№№465–473).

 

58

 

Контрольна робота №4 (комбінована робота).

 

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ

59

 

Аналіз контрольної роботи. Ознайомлення з дією множення. Знак множення (№№474–479).

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МАО 1.6] використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2 МАО 3.2], [2 МАО 4.3] розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] прогнозує результат множення і ділення; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] знаходить число, яке у кілька разів більше (менше) за дане; [2 МАО 4.3] розуміє сутність кратного порівняння чисел; [2 МАО 4.3] обчислює результат кратного порівняння чисел; [2 МАО 4.3] визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення; [2 МАО 4.8] коментує виконувані дії; [2 МАО 1.6] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час, використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м; кілограм – кг, центнер – ц; літр – л; хвилина – хв, година – год, доба тиждень); [2 МАО 2.1], [2 МАО 4.7] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.7] користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7] оперує грошима в уявному процесі купіві-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі позначення; [2 МАО 4.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] встановлює залежності між компонентами і результатом арифметичної дії; [2 МАО 4.8] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3] орієнтується на площині і в просторі, описує або зображує схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [2 МАО 4.3] розпізнає і класифікує  геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5]  розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.6] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6] будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; [2 МАО 4.6] розрізняє круг і коло; [2 МАО 4.5] вимірює сторони геометричних фігур [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника; [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] планує розв’язання сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] шукає різні способи розв’язання задачі; [2 МАО 3.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя; [2 ПРО 1.1 – 1.6] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1] визначає, чи достатньо даних для розв’язання проблемної ситуації; [2 МАО 3.1] користується даними під час розв’язування практичнозорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях; [2 МАО 2.3], [2 ІФО 1.2]

 

60

 

Читання виразів на множення. Назви чисел при множенні. Переставний закон дії множення. Задачі на множення (№№480–488).

 

61

 

Складання таблиці множення числа 2. Задачі на множення (№№489– 497).

 

62

 

Закріплення таблиці множення числа 2. Розв’язування складених задач (№№498–506).

 

63

 

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Задачі на множення (№№507–514).

 

64

 

Вправи і задачі на дві дії різного  ступеня. Збільшення числа у 2 рази. Самостійна робота (№№515–522).

 

65

 

Ознайомлення з дією ділення. Знак ділення (№№523–530).

 

66

 

Зв’язок дій множення і ділення. Складання рівностей на ділення з рівностей на множення (№№531–538).

 

67

 

Складання таблиці ділення на 2. Задачі на ділення. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня (№№539–546).

 

68

 

Назви чисел при діленні. Розв’язування задач на ділення на рівні частини та ділення на вміщення (№№547–556).

 

69

 

Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Розв’язування задач на зменшення числа у 2 рази (№№557–564).

 

70

 

Контрольна робота №5.

 

71

 

Аналіз контрольної роботи. Складання таблиці множення числа 3 (№№565–572).

 

72

 

Вправи та задачі на застосування таблиці множення числа 3 (№№573– 581).

 

73

 

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (№№582–589).

 

74

 

Обчислення виразів та розв'язування задач на вивчені випадки арифметичних дій (№№590–597).

 

75

 

Задачі на дві дії, які вміщують збільшення (зменшення) числа в кілька разів (№№598–605).

 

76

 

Взаємозв’язок дій множення та ділення. Таблиця ділення на 3 (№№606–614).

 

77

 

Парні та непарні числа. Розв’язування задач та знаходження значень виразів на застосування таблиці ділення на 3 (№№615–622).

 

78

 

Поділ на рівні частини. Половина, третина. Розв’язування задач (№№623– 629).

 

79

 

Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв’язування задач та знаходження значень виразів (№№630–638).

 

80

 

Застосування таблиці множення числа 4 для знаходження значень виразів та розв’язування задач (№№639–647).

 

81

 

Вирази з дужками на дії різного ступеня. Вправи на закріплення таблиці множення чисел 3 і 4 (№№648–655).

 

82

 

Знаходження значень виразів на дві дії різного ступеня. Розв’язування задач (№№656–663).

 

83

 

Складання таблиці ділення на 4. Застосування таблиці для знаходження значень виразів і розв’язування задач (№№664–672).

 

84

 

Засвоєння таблиці ділення на 4. Знаходження значень виразів, розв’язування задач (№№673–680).

 

85

 

Обчислення значень виразів зі змінною. Розв’язування задачі на три дії за поданим планом (№№681–688).

 

86

 

Засвоєння таблиць ділення на 3 і 4 (№№689–696). Самостійна робота.

 

87

 

Складання таблиці множення числа 5. Застосування таблиці для зна ходження значень виразів і розв’язування задач (№№697–706).

 

88

 

Розв’язування задач на засвоєння таблиці множення числа 5. Знаходження значень виразів на дві дії різного ступеня (№№707–714).

 

89

 

Закріплення таблиці множення числа 5. Розв’язування задач (№№715– 721).

 

90

 

Повторення та закріплення вивченого матеріалу (№№722–729).

 

91

 

Складання таблиці ділення на 5. Прості і складені задачі, які включають ділення на 5 (№№730–737).

 

92

 

Знаходження значень виразів, які включають ділення на 5. Визначення довжини сторони п’ятикутника за його периметром (№№738–745).

 

93

 

Обчислення значень виразів зі змінною. Розв’язування задач (№№746– 754).

 

94

 

Властивості дії множення. Вирази на дві дії. Розв’язування задач (№№755–762).

 

95

 

Контрольна робота №6.

 

96

 

Складання таблиці множення числа 6. Знаходження значень виразів з буквою, що повторюється (№№ 763–771).

 

97

 

Закріплення знань про таблицю множення числа 6. Знаходження значень виразів, розв'язування задач. Робота з діаграмою. (№772–779).

 

98

 

Знаходження невідомого множника. Розв'язування задач та обчислення виразів на порядок дій (№780–788).

 

99

 

Повторне вивчення випадків множення і ділення. Розв'язування задач (№789–796).

 

100

 

Таблиця ділення на 6. Розв’язування задач, які включають ділення на 6. Творча робота над задачею (№№ 797–804).

 

101

 

Коло, круг. Центр кола. Розв’язування задач, творча робота над задачею (№№805–812).

 

102

 

Складання таблиці множення числа 7. Розв'язування задач (№№ 813–820).

 

103

 

Множення і ділення з числом 1. Ділення числа самого на себе. Обчислення виразів і розв’язування задач, які містять множення числа 7 (№№ 821–830).

 

104

 

Таблиця ділення на 7. Задачі на порівняння даного числа з результатом першої дії (№№ 831–840).

 

105

 

Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7. Складання виразів та знаходження їх значень. Розв’язування задач. Творча робота над задачею (№841–848).

 

106

 

Множення на 0. Закріплення таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розв'язування задач. Дії з іменованими числами (№№849–857).

 

107

 

Контрольна робота №7.

 

108

 

Аналіз   контрольної    роботи.   Складання    таблиці    множення    числа    8. Розв’язування задач на дві та три дії (№№858–865).

 

109

 

Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Закріплення таблиці множення числа 8. Знаходження значення вправ. Розв’язання задач (№№ 866–875).

 

110

 

Таблиця ділення на 8. Розв'язування задач. Знаходження значень виразів (№№876–884).

 

111

 

Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач. Порядок дій у виразах (№№885–892).

 

112

 

Знаходження невідомого дільника. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Розв'язування задач та обчислення виразів (№№893–900).

 

113

 

Таблиця множення числа 9. Складання та розв’язування задач. Об числення виразів (№№901-908).

 

114

 

Таблиця ділення на 9. Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 9 (№№909–916).

 

115

 

Кратне відношення чисел. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9 та таблиці ділення на 9 (№№917–924).

 

116

 

Контрольна робота №8.

 

117

 

Множення числа 10. Складання і розв’язування задачі. Знаходження значень виразів з буквеними даними (№№925–932).

 

118

 

Множення і ділення числа на 10. Розв’язування задач. Знаходження значень виразів. Робота з діаграмою (№№933–939).

 

119

 

Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Перевірка дії множення; задачі на час. Робота з графіком (№№940–946).

 

120

 

Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Перевірка дії ділення. Робота з діаграмою (№№947–954).

 

ПОВТОРЕННЯ І УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО

121

 

Повторення  вивченого.  Знаходження  значень  виразів  на  дві  дії. Розв’язування задач. Периметр многокутника (№№955–963).

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2 МАО 4.2] порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2] визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2] подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2] виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання і віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]  визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3] , [2 МАО 4.8] розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МАО 1.6] використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2 МАО 3.2], [2 МАО 4.3] розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] прогнозує результат множення і ділення; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] знаходить число, яке у кілька разів більше (менше) за дане; [2 МАО 4.3] розуміє сутність кратного порівняння чисел; [2 МАО 4.3] обчислює результат кратного порівняння чисел; [2 МАО 4.3] визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення; [2 МАО 4.8] коментує виконувані дії; [2 МАО 1.6] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час, використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м; кілограм – кг, центнер – ц; літр – л; хвилина – хв, година – год, доба тиждень); [2 МАО 2.1], [2 МАО 4.7] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.7] користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7] оперує грошима в уявному процесі купіві-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі позначення; [2 МАО 4.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] встановлює залежності між компонентами і результатом арифметичної дії; [2 МАО 4.8] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3] орієнтується на площині і в просторі, описує або зображує схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [2 МАО 4.3] розпізнає і класифікує  геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5]  розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.6] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6] будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; [2 МАО 4.6] розрізняє круг і коло; [2 МАО 4.5] вимірює сторони геометричних фігур [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника; [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] планує розв’язання сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] шукає різні способи розв’язання задачі; [2 МАО 3.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя; [2 ПРО 1.1 – 1.6] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1] визначає, чи достатньо даних для розв’язання проблемної ситуації; [2 МАО 3.1] користується даними під час розв’язування практичнозорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях; [2 МАО 2.3], [2 ІФО 1.2]

 

122

 

Розв’язування складених задач. Знаходження значень виразів (№№964–974).

 

123

 

Повторення табличного множення і ділення. Розв’язування задач. Ознайомлення з об’ємними фігурами (циліндр, конус) (№№975–984)

 

124

 

Закріплення знань таблиці множення і ділення. Повторення про геометричні фігури, периметр многокутника. Знаходження значення виразів на порядок дій. Розв'язування задач (№№985–933).

 

125

 

Обчислення виразів. Розв’язування складених задач. Циліндр (№№994–1002).

 

126

 

Розв’язування задач, які містять дії різних ступенів. Знаходження значень виразів зі змінною (№№1003–1013).

 

127

 

Повторення письмового додавання і віднімання двоцифрових чисел.Розв’язування задач (№№1014–1020).

 

128

 

Обчислення виразів на дії одного ступеня. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування задач (№№1021–1030).

 

129

 

Зменшення,  збільшення  числа  на  кілька  одиниць  (повторення).Розв’язування задач (№№1031–1040).

 

130

 

Контрольна робота №9 (розв’язування задач).

 

131

 

Контрольна робота №10 (знаходження значень виразів, порівняння іменованих чисел).

 

132

 

Аналіз контрольних робіт. Узагальнення знань. Календар. Місяць. Рік (№№1041–1048).

 

133

 

Узагальнення і систематизація знань з вивченого матеріалу (№№1049– 1056). Додаткові завдання

 

134

 

Додаткові завдання.

 

 

docx
Додано
9 червня 2023
Переглядів
409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку