Документ містить календарне планування з математики (за підручником: Н. О. Будна, М. В. Беденко «Математика» (Тернопіль: Навчальна книга «Богдан», 2019) з очікуваними результатами навчання здобувачів освіти.
Математика
За підручником : Н. О. Будна, М. В. Беденко «Математика» (Тернопіль: Навчальна книга «Богдан», 2019)
Годин на рік - 136, 4 години на тиждень
п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
Примітка |
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 1 КЛАСІ |
||||
1 |
|
Вступ. Лічба в межах 20. Таблиці додавання і віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Розв’язування задач (№№1–8). |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2 МАО 4.2] порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2] визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2] подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2] виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання і віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3] , [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МАО 1.6] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.6] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.2] оперує грошима в уявному процесі купіві-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі позначення; [2 МАО 4.3] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3] розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] |
|
2 |
|
Таблиці додавання і віднімання чисел 4 і 5 у межах 10. Дії з «круглими» числами в межах 100. Розв’язування і порівняння задач (№№9–15). |
|
|
3 |
|
Вимірювання довжин відрізків у сантиметрах та дециметрах. Різницеве порівняння чисел. Додавання і віднімання у межах 100. Побудова відрізків. Порівняння задач (№№16–24). |
|
|
4 |
|
Повторення таблиць додавання і віднімання чисел 6 і 7. Назви компонентів дій додавання і віднімання. Задачі на різницеве порівняння (№№25–32). |
|
|
5 |
|
Переставна властивість дії додавання. Додавання і віднімання чисел 8 і 9. Порівняння задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць (№№33–39). |
|
|
6 |
|
Повторення десяткового складу двоцифрових чисел. Взаємозв'язок між гривнею та копійкою. Довжина ламаної лінії. Розв’язування задач на знаходження вартості (№№40–47). |
|
|
7 |
|
Знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка (№№48–55). |
|
|
8 |
|
Знаходження невідомого зменшуваного. Розв'язування задач на знаходження невідомого зменшуваного. Взаємозв'язок дії додавання та віднімання (№№56–64). |
|
|
9 |
|
Порівняння «круглих чисел». Розв'язування і порівняння задач. Знаходження значень виразів на дві дії (№№65–74). |
|
|
10 |
|
Знаходження невідомого від'ємника. Розв'язування задач на знаходження невідомого від'ємника. Знаходження значень виразів на основі десяткого складу числа. Робота з діаграмою (№75–81). |
|
|
11 |
|
Додавання і віднімання чисел в межах 100. Наступне і попереднє число. Додавання числа частинами. Числовий ряд. Творча робота над задачею (№№82–90). |
|
|
12 |
|
Віднімання чисел частинами. Знаходження значень виразів на дві дії. Складання та розв’язування простих задач (№№91–98). |
|
|
13 |
|
Контрольна робота №1. |
|
|
ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 ІЗ ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД |
||||
14 |
|
Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток. Розв’язування і порівняння задач (№№99–107). |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2 МАО 4.2] порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2] визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2] подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2] виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання і віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3] , [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МАО 1.6] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.6] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.2] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] встановлює залежності між компонентами і результатом арифметичної дії; [2 МАО 4.8] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3] розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] |
|
15 |
|
Додавання і віднімання числа 3 з переходом через десяток. Порівняння виразів. Розв’язування задач (№№108–116). |
|
|
16 |
|
Додавання числа 4 з переходом через десяток. Прості задачі різних видів. Геометричні фігури (№№117–124). |
|
|
17 |
|
Віднімання числа 4 з переходом через десяток. Розв’язування і порівняння простих задач (№№125–132). |
|
|
18 |
|
Додавання і віднімання чисел 3 і 4 з переходом через десяток. Вирази зі змінною. Позначення чисел, величин латинськими літерами (№№133–142). |
|
|
19 |
|
Повторення вивчених табличних випадків додавання і віднімання з переходом через десяток. Многокутники (№№143–151). |
|
|
20 |
|
Додавання числа 5 із переходом через десяток. Підготовка до ознайомлення зі складеною задачею (№№152–160). |
|
|
21 |
|
Віднімання числа 5 із переходом через десяток. Розв’язування та порівняння задач. Креслення відрізків (№№161–168). |
|
|
22 |
|
Додавання числа 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів зі змінною (№№169–177). |
|
|
23 |
|
Віднімання числа 6 із переходом через десяток. Розв’язування задач (№№178–187). |
|
|
24 |
|
Додавання числа 7 із переходом через десяток. Застосування переставної властивості дії додавання. Складання, розв’язування та порівняння задач (№№188–197). |
|
|
25 |
|
Віднімання числа 7 із переходом через десяток. Знаходження невідомого зменшуваного (№№198–209). |
|
|
26 |
|
Додавання числа 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Порівняння чисел (№№210–219). |
|
|
27 |
|
Віднімання числа 8 із переходом через десяток. Розв’язування задач (№№220–228). |
|
|
ПЕРИМЕТР МНОГОКУТНИКА |
||||
28 |
|
Додавання і віднімання чисел 7 і 8 з переходом через десяток. Периметр многокутника. Розв’язування задач (№№229–237). |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МАО 1.6] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.6] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.2] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника; [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3] |
|
29 |
|
Додавання числа 9 із переходом через десяток. Порівняння виразів, розв'язування задач (№№238–247). |
|
|
30 |
|
Віднімання числа 9 із переходом через десяток. Розв’язування задач з недостатніми даними. Знаходження периметра многокутників (№№248–257). |
|
|
ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ |
||||
31 |
|
Задачі на дві дії (ознайомлення). Обчислення та порівняння виразів (№№258–266). |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МАО 1.6] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.6] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника; [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] планує розв’язання сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] шукає різні способи розв’язання задачі; [2 МАО 3.2] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3] ] вимірює сторони геометричних фігур [2 МАО 4.7] |
|
32 |
|
Розв’язування складених задач двома способами (ознайомлення). Периметр чотирикутника (№№267–275). |
|
|
33 |
|
Числові вирази. Читання числових виразів. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач складанням виразів (№№276–284). |
|
|
34 |
|
Узагальнена таблиця додавання і віднімання одноцифрових чисел. Знаходження за таблицею результатів додавання і віднімання. Задачі на дві дії (№№285–292). |
|
|
35 |
|
Розв’язування складених задач двома способами за складеним планом. Ознаки трикутника. Повторення вивченого (№№293–299). |
|
|
36 |
|
Обчислення виразів за допомогою числового ряду. Кути многокутника. Прямий кут (№№300–308). |
|
|
37 |
|
Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв’язування складених задач (№№309–317). |
|
|
38 |
|
Контрольна робота №2. |
|
|
ПРЯМОКУТНИК |
||||
39 |
|
Аналіз контрольної роботи. Прямокутник. Знаходження значень виразів з дужками. Додавання і віднімання з допомогою числового ряду (№№318–325). |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МАО 1.6] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.6] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.2] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника; [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.6] будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; [2 МАО 4.6] вимірює сторони геометричних фігур [2 МАО 4.7] |
|
40 |
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Перевірка дії додавання. Розв'язування складених задач. Закріплення знань про прямокутник (№№326–333). |
|
|
41 |
|
Повторення та закріплення вивченого (№334–340). |
|
|
42 |
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок) (№№341–347). |
|
|
43 |
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, які містять відношення на … більше (на … менше). Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження периметра прямокутника (№348–356). |
|
|
КВАДРАТ |
||||
44 |
|
Квадрат. Додавання двоцифрових чисел. Перевірка дії віднімання. Складання і розв’язування задач (№№357–365). |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МАО 1.6] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.6] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника; [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.6] будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; [2 МАО 4.6] вимірює сторони геометричних фігур [2 МАО 4.7] |
|
45 |
|
Знаходження значень виразів. Розв’язування задач складанням виразу (№№366–373). |
|
|
46 |
|
Контрольна робота №3. |
|
|
УСНЕ ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 ІЗ ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД |
||||
47 |
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (загальний випадок) (№№374–381). |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МАО 1.6] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.6] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.2] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника; [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.6] будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; [2 МАО 4.6] вимірює сторони геометричних фігур [2 МАО 4.7] |
|
48 |
|
Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі обчислень виразів і розв'язання задач (№№382–389). |
|
|
49 |
|
Додавання двоцифрових чисел. Поняття про послідовні числа.Розв’язування задач (№№390–399). |
|
|
50 |
|
Додавання виду 55 + 6. Розв’язування задач. Знаходження довжини третьої сторони трикутника (№400–409). |
|
|
51 |
|
Додавання виду 53 + 7. Розв’язування складених задач та задач із зайвими даними. (№№410–418). |
|
|
52 |
|
Додавання виду 38 + 52. Розв’язування складених задач (№№419–427). |
|
|
53 |
|
Усне віднімання виду 30 — 7. Запис виразів та знаходження їх значення (№№428–436). |
|
|
54 |
|
Віднімання виду 42 — 5. Творча робота над задачею (№№437–446). |
|
|
55 |
|
Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач (№№447–455). |
|
|
56 |
|
Віднімання виду 50 — 35. Розв’язування складених задач (№№456–464). |
|
|
57 |
|
Усне і письмове додавання та віднімання двоцифрових чисел (закріплення) (№№465–473). |
|
|
58 |
|
Контрольна робота №4 (комбінована робота). |
|
|
МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ |
||||
59 |
|
Аналіз контрольної роботи. Ознайомлення з дією множення. Знак множення (№№474–479). |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МАО 1.6] використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2 МАО 3.2], [2 МАО 4.3] розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] прогнозує результат множення і ділення; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] знаходить число, яке у кілька разів більше (менше) за дане; [2 МАО 4.3] розуміє сутність кратного порівняння чисел; [2 МАО 4.3] обчислює результат кратного порівняння чисел; [2 МАО 4.3] визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення; [2 МАО 4.8] коментує виконувані дії; [2 МАО 1.6] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час, використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м; кілограм – кг, центнер – ц; літр – л; хвилина – хв, година – год, доба тиждень); [2 МАО 2.1], [2 МАО 4.7] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.7] користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7] оперує грошима в уявному процесі купіві-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі позначення; [2 МАО 4.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] встановлює залежності між компонентами і результатом арифметичної дії; [2 МАО 4.8] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3] орієнтується на площині і в просторі, описує або зображує схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [2 МАО 4.3] розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.6] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6] будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; [2 МАО 4.6] розрізняє круг і коло; [2 МАО 4.5] вимірює сторони геометричних фігур [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника; [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] планує розв’язання сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] шукає різні способи розв’язання задачі; [2 МАО 3.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя; [2 ПРО 1.1 – 1.6] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1] визначає, чи достатньо даних для розв’язання проблемної ситуації; [2 МАО 3.1] користується даними під час розв’язування практичнозорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях; [2 МАО 2.3], [2 ІФО 1.2] |
|
60 |
|
Читання виразів на множення. Назви чисел при множенні. Переставний закон дії множення. Задачі на множення (№№480–488). |
|
|
61 |
|
Складання таблиці множення числа 2. Задачі на множення (№№489– 497). |
|
|
62 |
|
Закріплення таблиці множення числа 2. Розв’язування складених задач (№№498–506). |
|
|
63 |
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Задачі на множення (№№507–514). |
|
|
64 |
|
Вправи і задачі на дві дії різного ступеня. Збільшення числа у 2 рази. Самостійна робота (№№515–522). |
|
|
65 |
|
Ознайомлення з дією ділення. Знак ділення (№№523–530). |
|
|
66 |
|
Зв’язок дій множення і ділення. Складання рівностей на ділення з рівностей на множення (№№531–538). |
|
|
67 |
|
Складання таблиці ділення на 2. Задачі на ділення. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня (№№539–546). |
|
|
68 |
|
Назви чисел при діленні. Розв’язування задач на ділення на рівні частини та ділення на вміщення (№№547–556). |
|
|
69 |
|
Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Розв’язування задач на зменшення числа у 2 рази (№№557–564). |
|
|
70 |
|
Контрольна робота №5. |
|
|
71 |
|
Аналіз контрольної роботи. Складання таблиці множення числа 3 (№№565–572). |
|
|
72 |
|
Вправи та задачі на застосування таблиці множення числа 3 (№№573– 581). |
|
|
73 |
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (№№582–589). |
|
|
74 |
|
Обчислення виразів та розв'язування задач на вивчені випадки арифметичних дій (№№590–597). |
|
|
75 |
|
Задачі на дві дії, які вміщують збільшення (зменшення) числа в кілька разів (№№598–605). |
|
|
76 |
|
Взаємозв’язок дій множення та ділення. Таблиця ділення на 3 (№№606–614). |
|
|
77 |
|
Парні та непарні числа. Розв’язування задач та знаходження значень виразів на застосування таблиці ділення на 3 (№№615–622). |
|
|
78 |
|
Поділ на рівні частини. Половина, третина. Розв’язування задач (№№623– 629). |
|
|
79 |
|
Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв’язування задач та знаходження значень виразів (№№630–638). |
|
|
80 |
|
Застосування таблиці множення числа 4 для знаходження значень виразів та розв’язування задач (№№639–647). |
|
|
81 |
|
Вирази з дужками на дії різного ступеня. Вправи на закріплення таблиці множення чисел 3 і 4 (№№648–655). |
|
|
82 |
|
Знаходження значень виразів на дві дії різного ступеня. Розв’язування задач (№№656–663). |
|
|
83 |
|
Складання таблиці ділення на 4. Застосування таблиці для знаходження значень виразів і розв’язування задач (№№664–672). |
|
|
84 |
|
Засвоєння таблиці ділення на 4. Знаходження значень виразів, розв’язування задач (№№673–680). |
|
|
85 |
|
Обчислення значень виразів зі змінною. Розв’язування задачі на три дії за поданим планом (№№681–688). |
|
|
86 |
|
Засвоєння таблиць ділення на 3 і 4 (№№689–696). Самостійна робота. |
|
|
87 |
|
Складання таблиці множення числа 5. Застосування таблиці для зна ходження значень виразів і розв’язування задач (№№697–706). |
|
|
88 |
|
Розв’язування задач на засвоєння таблиці множення числа 5. Знаходження значень виразів на дві дії різного ступеня (№№707–714). |
|
|
89 |
|
Закріплення таблиці множення числа 5. Розв’язування задач (№№715– 721). |
|
|
90 |
|
Повторення та закріплення вивченого матеріалу (№№722–729). |
|
|
91 |
|
Складання таблиці ділення на 5. Прості і складені задачі, які включають ділення на 5 (№№730–737). |
|
|
92 |
|
Знаходження значень виразів, які включають ділення на 5. Визначення довжини сторони п’ятикутника за його периметром (№№738–745). |
|
|
93 |
|
Обчислення значень виразів зі змінною. Розв’язування задач (№№746– 754). |
|
|
94 |
|
Властивості дії множення. Вирази на дві дії. Розв’язування задач (№№755–762). |
|
|
95 |
|
Контрольна робота №6. |
|
|
96 |
|
Складання таблиці множення числа 6. Знаходження значень виразів з буквою, що повторюється (№№ 763–771). |
|
|
97 |
|
Закріплення знань про таблицю множення числа 6. Знаходження значень виразів, розв'язування задач. Робота з діаграмою. (№772–779). |
|
|
98 |
|
Знаходження невідомого множника. Розв'язування задач та обчислення виразів на порядок дій (№780–788). |
|
|
99 |
|
Повторне вивчення випадків множення і ділення. Розв'язування задач (№789–796). |
|
|
100 |
|
Таблиця ділення на 6. Розв’язування задач, які включають ділення на 6. Творча робота над задачею (№№ 797–804). |
|
|
101 |
|
Коло, круг. Центр кола. Розв’язування задач, творча робота над задачею (№№805–812). |
|
|
102 |
|
Складання таблиці множення числа 7. Розв'язування задач (№№ 813–820). |
|
|
103 |
|
Множення і ділення з числом 1. Ділення числа самого на себе. Обчислення виразів і розв’язування задач, які містять множення числа 7 (№№ 821–830). |
|
|
104 |
|
Таблиця ділення на 7. Задачі на порівняння даного числа з результатом першої дії (№№ 831–840). |
|
|
105 |
|
Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7. Складання виразів та знаходження їх значень. Розв’язування задач. Творча робота над задачею (№841–848). |
|
|
106 |
|
Множення на 0. Закріплення таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розв'язування задач. Дії з іменованими числами (№№849–857). |
|
|
107 |
|
Контрольна робота №7. |
|
|
108 |
|
Аналіз контрольної роботи. Складання таблиці множення числа 8. Розв’язування задач на дві та три дії (№№858–865). |
|
|
109 |
|
Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Закріплення таблиці множення числа 8. Знаходження значення вправ. Розв’язання задач (№№ 866–875). |
|
|
110 |
|
Таблиця ділення на 8. Розв'язування задач. Знаходження значень виразів (№№876–884). |
|
|
111 |
|
Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач. Порядок дій у виразах (№№885–892). |
|
|
112 |
|
Знаходження невідомого дільника. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Розв'язування задач та обчислення виразів (№№893–900). |
|
|
113 |
|
Таблиця множення числа 9. Складання та розв’язування задач. Об числення виразів (№№901-908). |
|
|
114 |
|
Таблиця ділення на 9. Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 9 (№№909–916). |
|
|
115 |
|
Кратне відношення чисел. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9 та таблиці ділення на 9 (№№917–924). |
|
|
116 |
|
Контрольна робота №8. |
|
|
117 |
|
Множення числа 10. Складання і розв’язування задачі. Знаходження значень виразів з буквеними даними (№№925–932). |
|
|
118 |
|
Множення і ділення числа на 10. Розв’язування задач. Знаходження значень виразів. Робота з діаграмою (№№933–939). |
|
|
119 |
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Перевірка дії множення; задачі на час. Робота з графіком (№№940–946). |
|
|
120 |
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Перевірка дії ділення. Робота з діаграмою (№№947–954). |
|
|
ПОВТОРЕННЯ І УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО |
||||
121 |
|
Повторення вивченого. Знаходження значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Периметр многокутника (№№955–963). |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2 МАО 4.2] порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2] визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2] подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2] виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання і віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3] , [2 МАО 4.8] розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МАО 1.6] використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2 МАО 3.2], [2 МАО 4.3] розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] прогнозує результат множення і ділення; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] знаходить число, яке у кілька разів більше (менше) за дане; [2 МАО 4.3] розуміє сутність кратного порівняння чисел; [2 МАО 4.3] обчислює результат кратного порівняння чисел; [2 МАО 4.3] визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення; [2 МАО 4.8] коментує виконувані дії; [2 МАО 1.6] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час, використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м; кілограм – кг, центнер – ц; літр – л; хвилина – хв, година – год, доба тиждень); [2 МАО 2.1], [2 МАО 4.7] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.7] користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7] оперує грошима в уявному процесі купіві-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі позначення; [2 МАО 4.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] встановлює залежності між компонентами і результатом арифметичної дії; [2 МАО 4.8] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3] орієнтується на площині і в просторі, описує або зображує схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [2 МАО 4.3] розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.6] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6] будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; [2 МАО 4.6] розрізняє круг і коло; [2 МАО 4.5] вимірює сторони геометричних фігур [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника; [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 4.3] планує розв’язання сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] шукає різні способи розв’язання задачі; [2 МАО 3.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя; [2 ПРО 1.1 – 1.6] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1] визначає, чи достатньо даних для розв’язання проблемної ситуації; [2 МАО 3.1] користується даними під час розв’язування практичнозорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях; [2 МАО 2.3], [2 ІФО 1.2] |
|
122 |
|
Розв’язування складених задач. Знаходження значень виразів (№№964–974). |
|
|
123 |
|
Повторення табличного множення і ділення. Розв’язування задач. Ознайомлення з об’ємними фігурами (циліндр, конус) (№№975–984) |
|
|
124 |
|
Закріплення знань таблиці множення і ділення. Повторення про геометричні фігури, периметр многокутника. Знаходження значення виразів на порядок дій. Розв'язування задач (№№985–933). |
|
|
125 |
|
Обчислення виразів. Розв’язування складених задач. Циліндр (№№994–1002). |
|
|
126 |
|
Розв’язування задач, які містять дії різних ступенів. Знаходження значень виразів зі змінною (№№1003–1013). |
|
|
127 |
|
Повторення письмового додавання і віднімання двоцифрових чисел.Розв’язування задач (№№1014–1020). |
|
|
128 |
|
Обчислення виразів на дії одного ступеня. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування задач (№№1021–1030). |
|
|
129 |
|
Зменшення, збільшення числа на кілька одиниць (повторення).Розв’язування задач (№№1031–1040). |
|
|
130 |
|
Контрольна робота №9 (розв’язування задач). |
|
|
131 |
|
Контрольна робота №10 (знаходження значень виразів, порівняння іменованих чисел). |
|
|
132 |
|
Аналіз контрольних робіт. Узагальнення знань. Календар. Місяць. Рік (№№1041–1048). |
|
|
133 |
|
Узагальнення і систематизація знань з вивченого матеріалу (№№1049– 1056). Додаткові завдання |
|
|
134 |
|
Додаткові завдання. |
|