Календарне планування уроків математики в 4 класі
(посібник «Математика В. Бевз, Д. Васильєва
частина 2)
Вчитель: _______________________________________
1І СЕМЕСТР
5 години х 19 тижнів = 95 годин = урок (святкові дні____________________)
|
Дата |
Тема уроку |
Стор. підр |
Додаткове |
Примітка |
|
|
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел Письмове додавання багатоцифрових чисел без переходу через розряд |
С.127 №740-747 |
кути |
|
|
|
Письмове додавання багатоцифрових чисел без переходу через розряд |
С128 №748-756 |
|
|
|
|
Додавання і віднімання багатоцифрових чисел |
С.130 №757-766 |
Об’ємні плосконі фігури |
|
|
|
Письмове додавання багатоцифрових чисел із переходом через розряд. Задачі на знаходження четвертого пропорційного |
С.131 №767-775 |
|
|
|
|
Додавання декількох доданків |
С.133 №776-785 |
Периметр площа |
|
|
|
Температура. Термометри |
С.136 №786-796 |
термометр |
|
|
|
Математичні задачі та дослідження |
С.136 №797-804 |
Периметр площа задачі на рух |
|
|
|
Знаходження різниці, якщо зменшуване має декілька нулів. Задачі на різницеве порівняння двох часток чи добутків |
С.137 №805-813 |
|
|
|
|
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
Письмове віднімання багатоцифрових чисел Аналіз діагностичної роботи. Письмове віднімання багатоцифрових чисел із переходом через розряд. Складені задачі, що містять збільшення або зменшення числа |
С.5 №1-9 |
|
|
|
|
Перевірка додавання відніманням. Кратне порівняння |
С.6 №10-16 |
|
|
|
|
Знаходження значень числових виразів. Задачі на знаходження трьох чисел за сумою трьох та сумами двох доданків |
С.8 №17-28 |
|
|
|
|
Прямокутний паралелепіпед. Складені задачі, що містять знаходження частини від числа |
С.9 №29-34 |
|
|
|
|
Прямокутний паралелепіпед. Складені задачі, що містять знаходження числа за його частиною |
С.11 №35-42 |
розгортка |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Ознайомлення із двома способами. Задачі на рух |
С.12 №43-54 |
Частина числа |
|
|
|
Задачі а дослідження |
С.14 №55-60 |
|
|
|
|
Скарбничка досягнень. Діагностична робота |
С.15 №61-71 |
термометр |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні завдання |
С.16 №72-81 |
Розгортки Проект «Здоров’я» |
|
|
|
Множення і ділення багатоцифрових чисел Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Задачі на рух |
С.19 №82-90 |
|
|
|
|
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку, коли у кінці запису множника є нулі. Задачі на рух |
С.20 №91-97 |
|
|
|
|
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Задачі з буквеними даними |
С.22 №98-107 |
|
|
|
|
Ділення багатоцифрових чисел, у кінці запису яких є нулі. Задачі з буквеними даними |
С.23 №108-118 |
|
|
|
|
Ділення на одноцифрове число, коли в запису частки є нулі. Задачі на знаходження числа за двома різницями |
С.25 №119-130 |
годинник |
|
|
|
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Перевірка ділення множенням. Задачі на роботу |
С.26 №131-144 |
Периметр площа |
|
|
|
Письмове ділення з остачею. Задачі на спільну роботу |
С.28 №145-157 |
|
|
|
|
Задачі на дослідження. Задачі на пропорційне ділення |
С.30 №158-167 |
|
|
|
|
Множення на круглі числа. Задачі на дроби |
С.31 №168-180 |
|
|
|
|
Письмове множення на двоцифрове число. Задачі на зведення до одиниці |
С.33 №181-188 |
|
|
|
|
Ділення на круглі числа. Ускладнені задачі на зведення до одиниці |
С.35 №189-198 |
|
|
|
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число |
С.36 №199-208 |
|
|
|
|
Письмові прийоми множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число. Знаходження дробу від числа |
С.38 №209-220 |
|
|
|
|
Сумісні дії з багатоцифровими числами. Знаходження числа за дробом |
С.40 №221-231 |
|
|
|
|
Математичні задачі та дослідження |
С.41 №232-240 |
|
|
|
|
Скарбничка досягнень. Діагностична робота |
С.42 №241-247 |
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні завдання |
С.43 №248-253 |
Проект «Орігамі» |
|
|
|
Вирази. Рівності. Нерівності Числові вирази. Обчислення значень числових виразів. Порядок дій |
С.45 №254-262 |
|
|
|
|
Множення багатоцифрових чисел на трицифрове |
С.47 №263-275 |
|
|
|
|
Множення багатоцифрових чисел на трицифрове |
С.49 №276-286 |
|
|
|
|
Буквені вирази. Знаходження значень буквених виразів |
С.50 №287-300 |
Периметр |
|
|
|
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрове. Задачі на рух |
С.53 №301-309 |
|
|
|
|
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрове. Задачі на рух |
С.55 №310-321 |
Радіус круга |
|
|
|
Рівняння. Розв’язування найпростіших рівнянь |
С.57 №322-330 |
Геометричні фігури |
|
|
|
Рівняння. Розв’язування рівнянь, що зводяться до найпростіших |
С.59 №331-344 |
Периметр |
|
|
|
Розв’язування задач складанням рівнянь |
С.61 №345-354 |
Площа периметр |
|
|
|
Числові нерівності. Порівняння чисел |
С.62 №355-362 |
|
|
|
|
Числові нерівності та нерівності зі змінною |
С.64 №363-372 |
Задачі на покупку |
|
|
|
Математичні задачі та дослідження |
С.66 №373-383 |
|
|
|
|
Скарбничка досягнень. Діагностична робота |
С.67 №384-391 |
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні завдання |
С.68 №392-400 |
Проєкт «Страви. Дроби» |
|
|
|
Частини і дроби Ціле і частина |
С.71 №401-412 |
|
|
|
|
Частина і дроби |
С.72 №413-423 |
|
|
|
|
Порівняння дробів з однаковими знаменниками |
С.74№424-435 |
|
|
|
|
Порівняння дробів з однаковими чисельниками |
С.76 №436-449 |
|
|
|
|
Дроби і число1. Рівні дроби |
С.78 №450-459 |
|
|
|
|
Розв’язування задач і дослідження |
С.79 №460-473 |
|
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
С.81 №474-486- |
|
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
С.82 №487-497 |
|
|
|
|
Загальне правило знаходження дробу від числа |
С.84 №498-504 |
|
|
|
|
Знаходження числа за його дробом |
С.86 №505-513 |
|
|
|
|
Знаходження числа за його дробом |
С.87 №514-523 |
|
|
|
|
Загальне правило знаходження числа за його дробом |
С.89 №524-530 |
Об’ємні фігури |
|
|
|
Математичні задачі та дослідження |
С.90 №531-538 |
Пряма відрізок |
|
|
|
Скарбничка досягнень. Діагностична робота |
С.92 №539-544 |
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні завдання |
С.93 №545-552 |
Проект «Величини» |
|
|
|
Математичні задачі та дослідження Задачі на знаходження третього доданка за сумою і двома відомими доданками |
С.95 №553-563 |
|
|
|
|
Задачі на знаходження трьох доданків за сумою і двома відомими сумами |
С.97 №564-572 |
|
|
|
|
Задачі на знаходження числа, яке на кілька одиниць менше (більше) від суми двох чисел |
С.99 №573-581 |
|
|
|
|
Задачі на різницеве порівняння двох добутків |
С.100 №582-590 |
|
|
|
|
Задачі на знаходження суми двох добутків |
С.102 №591-599 |
|
|
|
|
Задачі на різницеве порівняння двох часток |
С.104 №600-610 |
|
|
|
|
Задачі на роботу і на спільну роботу |
С.105 №611-618 |
|
|
|
|
Задачі на кратне порівняння двох добутків |
С.107 №619-627 |
|
|
|
|
Задачі на зведення до одиниці. Подвійне зведення до одиниці |
С.109 №628-641 |
|
|
|
|
Задачі на кратне порівняння двох часток |
С.111 №642-651 |
|
|
|
|
Задачі на знаходження четвертого пропорційного |
С.112 №652-661 |
|
|
|
|
Задачі на рух |
С.114 №662-670 |
|
|
|
|
Швидкість за течією. Швидкість проти течеї |
С.116 №671-684 |
|
|
|
|
Скарбничка досягнень. Діагностична робота |
С.118 №685-692 |
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні завдання |
С.119 №693-699 |
|
|
|
|
Я вже вмію ізнаю Нумерація багатоцифрових чисел. Додавання й віднімання чисел у межах 1000 |
С.120 №700-706 С.121 №707-713 |
|
|
|
|
Множення і ділення багатоцифрових чисел. Робота з даними |
С.122 №714-722 С.123 №723-730 |
|
|
|
|
Числові та буквені вирази. Обчислення значень виразів. Порівняння чисел різними способами. |
С.124 №731-743 С.126 №744-750 |
|
|
|
|
Рівняння. Розв’язування рівнянь. Нерівності з невідомими |
С.127 №751-760 |
|
|
|
|
Розв’язування задач складанням числових виразів і рівнянь |
С.128 №761-768 |
|
|
|
|
Геометричні фігури |
С.130 №769-779 |
|
|
|
|
Площа і периметр геометричних фігур |
С.131 №777-784 |
|
|
|
|
Величини та одиниці їх вимірювання |
С.132 №785-794 |
|
|
|
|
Відстань. Час. Швидкість |
С.133 №795-803 |
|
|
|
|
Частини і дроби |
С.134 №804-813 |
|
|
|
|
Математичні задачі та дослідження |
С.136 №814-818 |
|
|
|
|
Розвивальні завдання |
С.137 №819-827 |
|
|