Математика, 6 клас
(140 годин на рік, 4 год на тиждень)
№ |
Тема |
Кількість годин |
Контрольні роботи |
|
За програмою |
За планом |
|||
1 |
Повторення |
- |
5 |
1 вхідна |
2 |
Подільність чисел |
10 |
11 |
1 |
3 |
Звичайні дроби |
26 |
27 |
2 |
4 |
Відношення і пропорції |
24 |
23 |
2 |
5 |
Раціональні числа та дії над ними |
40 |
53 |
5 |
6 |
Резерв |
40 |
|
|
7. |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|
21 |
1 |
Усього |
140 |
140 |
|
|
Контрольні роботи |
|
|
11+вхідна |
№ уроку |
Дата |
Назва теми уроку |
К-ть год |
Примітки |
|||||||||||||
І семестр |
|||||||||||||||||
Повторення і систематизація знань (5год) |
|||||||||||||||||
1 |
|
Коригуюче навчання з теми «Натуральні числа і дії над ними» |
1 |
|
|||||||||||||
2 |
|
Коригуюче навчання з теми «Звичайні дроби та дії над ними» |
1 |
|
|||||||||||||
3 |
|
Коригуюче навчання з теми «Десяткові дроби та дії над ними» |
1 |
|
|||||||||||||
4 |
|
Коригуюче навчання з теми «Відсотки. Розв’язування задач на відсотки. Середнє арифметичне» |
1 |
|
|||||||||||||
5 |
|
Вхідне діагностування. Контрольна робота №1 |
1 |
|
|||||||||||||
Тема 1. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (11 год) Учень/учениця: наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10; розрізняє: прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа; формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10; розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста |
|||||||||||||||||
6 |
|
АКР. Дільники та кратні натурального числа. Прості та складені числа |
1 |
|
|||||||||||||
7 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|||||||||||||
8 |
|
Ознаки подільності на 2, 5 і 10 |
1 |
|
|||||||||||||
9 |
|
Ознаки подільності на 3 і 9 |
1 |
|
|||||||||||||
10 |
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|||||||||||||
11 |
|
Розкладання чисел на прості множники. Найбільший спільний дільник |
1 |
|
|||||||||||||
12 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
13 |
|
Найменше спільне кратне. |
1 |
|
|||||||||||||
14 |
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|||||||||||||
15 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|||||||||||||
16 |
|
Контрольна робота № 2 «Подільність натуральних чисел» |
1 |
|
|||||||||||||
Тема 2. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (27 год) Учень/учениця: наводить приклади: скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів; взаємно обернених чисел; розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби; читає і записує: нескінченні періодичні дроби; розуміє правила: порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його дробом; формулює основну властивість дробу; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; знаходження дробу від числа та числа за його дробом |
|||||||||||||||||
17 |
|
АКР. Основна властивість дробу. Скорочення дробу |
1 |
|
|||||||||||||
18 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
19 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
20 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
21 |
|
Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів |
1 |
|
|||||||||||||
22 |
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|||||||||||||
23 |
|
Додавання та віднімання звичайних дробів |
1 |
|
|||||||||||||
24 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
25 |
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|||||||||||||
26 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
27 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|||||||||||||
28 |
|
Контрольна робота № 3 «Звичайні дроби. Порівняння, додавання і віднімання дробів з різними знаменниками» |
1 |
|
|||||||||||||
29 |
|
АКР. Множення звичайних дробів |
1 |
|
|||||||||||||
30 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
31 |
|
Знаходження дробу від числа |
1 |
|
|||||||||||||
32 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
33 |
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|||||||||||||
34 |
|
Ділення звичайних дробів |
1 |
|
|||||||||||||
35 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
36 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
37 |
|
Знаходження числа за його дробом |
1 |
|
|||||||||||||
38 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
39 |
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|||||||||||||
40 |
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби. Десяткове наближення звичайного дробу |
1 |
|
|||||||||||||
41 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
42 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|||||||||||||
43 |
|
Контрольна робота № 4 «Множення і ділення звичайних дробів» |
1 |
|
|||||||||||||
Тема 3. ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ (23 год) Учень/учениця: наводить приклади пропорційних величин; розрізняє: коло і круг; пряму та обернену пропорційність; види діаграм; розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; масштаб; коло, круг, круговий сектор; діаграма; формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції; зображує та знаходить на малюнках: коло і круг; круговий сектор; стовпчасті та кругові діаграми; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді звичайного і
десяткового дробів; знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих та кругових діаграм; розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ |
|||||||||||||||||
44 |
|
АКР. Відношення та його властивості |
1 |
|
|||||||||||||
45 |
|
Пропорція. Основна властивість пропорції |
1 |
|
|||||||||||||
46 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
47 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
48 |
|
Пряма та обернена пропорційна залежність |
1 |
|
|||||||||||||
49 |
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|||||||||||||
50 |
|
Поділ числа у даному відношенні. Масштаб |
1 |
|
|||||||||||||
51 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
52 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
53 |
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|||||||||||||
54 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|||||||||||||
55 |
|
Контрольна робота № 5 «Відношення і пропорції» |
1 |
|
|||||||||||||
56 |
|
АКР. Коло. Довжина кола. Круг. Площа круга. Круговий сектор |
1 |
|
|||||||||||||
57 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
58 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
59 |
|
Стовпчасті та кругові діаграми |
1 |
|
|||||||||||||
60 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
61 |
|
Циліндр. Конус. Куля |
1 |
|
|||||||||||||
62 |
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|||||||||||||
63 |
|
Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки |
1 |
|
|||||||||||||
64 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
65 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|||||||||||||
66 |
|
Контрольна робота № 6 «Коло. Круг. Відсоткові розрахунки» |
1 |
|
|||||||||||||
Тема 4. РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ (53 год) Учень/учениця: наводить приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих та раціональних чисел; розуміє, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа; координатна пряма; координатна площина; подібні доданки; будує: координатну пряму; координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця; графіки залежностей між величинами по точках; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження модуля числа; порівняння раціональних чисел; додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа; розкриття дужок, зведення подібних доданків; знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо); розв’язує: рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння; текстові задачі за допомогою рівнянь |
|
||||||||||||||||
67 |
|
АКР. Додатні та від’ємні числа. Число нуль |
1 |
|
|||||||||||||
68 |
|
Координатна пряма |
1 |
|
|||||||||||||
69 |
|
Протилежні числа. Модуль числа. Самостійна робота |
1 |
|
|||||||||||||
70 |
|
Цілі числа. Раціональні числа |
1 |
|
|||||||||||||
71 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
72 |
|
Порівняння раціональних чисел |
1 |
|
|||||||||||||
73 |
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|||||||||||||
74 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|||||||||||||
75 |
|
Контрольна робота № 7 «Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел» |
1 |
|
|||||||||||||
76 |
|
АКР. Додавання раціональних чисел. Властивості додавання |
1 |
|
|||||||||||||
77 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
78 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
79 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
80 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
81 |
|
Віднімання раціональних чисел |
1 |
|
|||||||||||||
82 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
83 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
84 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
85 |
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|||||||||||||
86 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|||||||||||||
87 |
|
Контрольна робота № 8 за «Додавання і віднімання раціональних чисел» |
1 |
|
|||||||||||||
88 |
|
АКР. Множення раціональних чисел. Властивості множення раціональних чисел |
1 |
|
|||||||||||||
89 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
90 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
91 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
92 |
|
Ділення раціональних чисел |
1 |
|
|||||||||||||
93 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
94 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
95 |
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|||||||||||||
96 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|||||||||||||
97 |
|
Контрольна робота № 9 «Множення і ділення раціональних чисел» |
1 |
|
|||||||||||||
98 |
|
АКР. Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення |
1 |
|
|||||||||||||
99 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
100 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
101 |
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь |
1 |
|
|||||||||||||
102 |
|
Розв’язування рівнянь |
1 |
|
|||||||||||||
103 |
|
Розв’язування рівнянь |
1 |
|
|||||||||||||
104 |
|
Розв’язування рівнянь. Самостійна робота |
1 |
|
|||||||||||||
105 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
1 |
|
|||||||||||||
106 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
1 |
|
|||||||||||||
107 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
1 |
|
|||||||||||||
108 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. Самостійна робота |
1 |
|
|||||||||||||
109 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|||||||||||||
110 |
|
Контрольна робота № 10 «Вирази і рівняння» |
1 |
|
|||||||||||||
111 |
|
АКР. Перпендикулярні й паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця |
1 |
|
|||||||||||||
112 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
113 |
|
Координатна площина |
1 |
|
|||||||||||||
114 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
115 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
116 |
|
Приклади графіків залежності між величинами |
1 |
|
|||||||||||||
117 |
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|||||||||||||
118 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|||||||||||||
119 |
|
Контрольна робота № 11 «Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина»
|
1 |
|
|||||||||||||
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (21 год) |
|
|
1 |
||||||||||||||
120 |
|
АКР. Подільність натуральних чисел. Звичайні дроби |
1 |
|
|||||||||||||
121 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
122 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
123 |
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
1 |
|
|||||||||||||
124 |
|
Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки |
1 |
|
|||||||||||||
125 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
126 |
|
Коло. Круг. Діаграми |
1 |
|
|||||||||||||
127 |
|
Додатні та від’ємні числа. Модуль числа |
1 |
|
|||||||||||||
128 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
129 |
|
Додавання і віднімання раціональних чисел |
1 |
|
|||||||||||||
130 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
131 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
132 |
|
Множення раціональних чисел |
1 |
|
|||||||||||||
133 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
134 |
|
Ділення раціональних чисел |
1 |
|
|||||||||||||
135 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
136 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
1 |
|
|||||||||||||
137 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
1 |
|
|||||||||||||
138 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
1 |
|
|||||||||||||
139 |
|
Розв'язування задач і вправ |
1 |
|
|||||||||||||
140 |
|
Підсумковий урок |
1 |
|
|||||||||||||