Календарне планування з математики для 3 класу на 2 семестр за підручником О. Гісь, І. Філяк
№ |
Тема |
Дата |
61 |
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі Додавання виду 350+200, 350+20. Віднімання виду 350-200, 350-20. У. 66 |
|
62 |
Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених випадків. У. 67 |
|
63 |
Додавання виду 350+240. Віднімання виду 350-240. У. 68 |
|
64 |
Додавання виду 260+40. Віднімання виду 300-70. Задача на знаходження четвертого пропорційного (другий вид). У. 69 |
|
65 |
Додавання виду 70+60, 260+50 частинами. У. 70 |
|
66 |
Віднімання виду 120-50 частинами: способом розкладання від’ємника на зручні доданки. У. 71 |
|
67 |
Додавання виду 380+120. Віднімання виду 500-340. У. 72 |
|
68 |
Додавання виду 350+170. У. 73 |
|
69 |
Віднімання виду 350-170 двома способами. У. 74 |
|
70 |
Закріплення вмінь усно додавати і віднімати круглі трицифрові числа. У. 75 |
|
71 |
Округлення числа до десятків, до сотень. У. 76 |
|
72 |
Додавання і віднімання круглих чисел способом округлення до сотень. У. 77 |
|
73 |
Письмове додавання й віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. У. 78 |
|
74 |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд, коли в сумі одержуємо нуль у одному з розрядів. У. 79 |
|
75 |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Письмове додавання у випадку кількох доданків. У. 80 |
|
76 |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. У. 81 |
|
77 |
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. У. 82 |
|
78 |
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в кількох розрядах. Розв’язування задач. У. 83 |
|
79 |
Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень. У. 84-85 |
|
80 |
Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень. У. 84-85 |
|
81 |
Діагностувальна робота. |
|
82 |
Величини. Сюжетні задачі Час. Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел. У. 86 |
|
83 |
Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння іменованих чисел та дії над ними. У. 87-88 |
|
84 |
Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння іменованих чисел та дії над ними. У. 87-88 |
|
85 |
Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими числами. У. 89 |
|
86 |
Перетворення іменованих чисел та дії над ними. У. 90 |
|
87 |
Два способи називання часу за годинником. Задачі на визначення тривалості події. У. 91 |
|
88 |
Визначення часу за годинником. Визначення тривалості події, часу початку і закінчення події. У. 92 |
|
89 |
Визначення часу за електронним годинником. Задачі на визначення тривалості події. У. 93 |
|
90 |
Задачі з одиницями часу. У. 94 |
|
91 |
Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Час». У. 95 |
|
92 |
Діагностувальна робота. |
|
93 |
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин та обернені до них. У. 96 |
|
94 |
Множення суми на число і числа на суму. У. 97 |
|
95 |
Множення виду 24·3, 240·3, 204·3, 4·23, 4·230, 4·203. Розв’язування задач. У. 98 |
|
96 |
Множення трицифрового числа на одноцифрове й одноцифрового – на трицифрове. У. 99 |
|
97 |
Сполучний закон множення. Пропедевтика розв’язування задач на спільну роботу. У. 100 |
|
98 |
Задача на спільну роботу та обернена до неї. У. 101 |
|
99 |
Правило ділення суми на число. Розв’язування задач на спільну роботу та складання виразів до них. У. 102 |
|
100 |
Ділення виду 39:3, 63:3, 396:3. Розв’язування задач. У. 103 |
|
101 |
Ділення виду 42:3, 112:7. У. 104 |
|
102 |
Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове, трицифрове числа на одноцифрове. У. 105 |
|
103 |
Ділення круглого числа на кругле виду 420:20. Задача на подвійне зведення до одиниці. У. 106 |
|
104 |
Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі. У. 107 |
|
105 |
Ділення виду 51:17 способом підбору. У. 108 |
|
106 |
Обчислення виразів виду 64:16 способом послідовного ділення. У. 109 |
|
107 |
Творча робота над задачею. Закріплення знань, умінь і навичок. У.110-111 |
|
108 |
Творча робота над задачею. Закріплення знань, умінь і навичок. У.110-111 |
|
109 |
Ділення з остачею. Властивості остачі. У. 112 -113 |
|
110 |
Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі. У. 114 |
|
111 |
Перевірка ділення з остачею. У. 115 |
|
112 |
Діагностувальна робота. |
|
113 |
Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Ділення з остачею». У. 116 |
|
114 |
Частини. Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1. У. 117 |
|
115 |
Порівняння дробів з чисельником 1. У. 118 |
|
116 |
Знаходження частини від числа. У. 119 |
|
117 |
Закріплення знань, умінь і навичок знаходити частину від числа. У. 120 |
|
118 |
Знаходження числа за його частиною. У.121-122 |
|
119 |
Знаходження числа за його частиною. У.121-122 |
|
120 |
Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за його частиною. У.123-124 |
|
121 |
Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за його частиною. У.123-124 |
|
122 |
Діагностувальна робота. |
|
123 |
Величини. Сюжетні задачі Маса. Перетворення та порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Дії над ними. У. 125 |
|
124 |
Задачі з одиницями маси. У.126-127 |
|
125 |
Розв’язування задач з одиницями маси. У.126-127 |
|
126 |
Вартість. Підрахунок грошей. У. 128 |
|
127 |
Перетворення і порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. У. 129 |
|
128 |
Додавання і віднімання різнойменних іменованих чисел. У. 130 |
|
129 |
Задачі з одиницями вартості. У. 131 |
|
130 |
Задачі для майбутніх бізнесменів. У. 132 |
|
131 |
Підбір грошей. У.133 |
|
132 |
Підбір грошей. У.134 |
|
133 |
Діагностувальна робота. |
|
134 |
Розв’язування виразів та задач. |
|
135 |
Розв’язування виразів та задач. |
|
136 |
Узагальнюючий урок за рік. |
|