Календарне планування з математики для 3 класу на 1 семестр за підручником О. Гісь, І. Філяк
№ |
Тема |
Дата |
1. |
Нумерація чисел у межах 100. Натуральні числа. Числа кожного десятка першої сотні. Характеристика числа. У.1 |
|
2. |
Число десятків, число одиниць, зaгальна кількість одиниць у числі. Розрядна таблиця. Порівняння чисел. У.2 |
|
3. |
Дії додавання і віднімання. Розв’язування задач за даними таблиці і задач на 2 дії, які є комбінаціями простих задач. Схематичний малюнок як допоміжна модель задачі. У.3 |
|
4. |
Прийоми усного додавання і віднімання. У.4 |
|
5. |
Компоненти та результати дій додавання та віднімання. Взаємозв’язок між додаванням та відніманням. Розв’язування задач за даними таблиць. У.5 |
|
6. |
Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Пряма й обернена задачі. Задача на знаходження третього доданка. У.6 |
|
7. |
Задачі на різницеве порівняння. Складання оберненої задачі. Дослідження задачі. У.7 |
|
8. |
Арифметична дія множення. Повторення таблиць множення 2-5. Розв’язування задач на множення. У. 8 |
|
9. |
Підготовка до вивчення таблиць множення чисел 6-9. У. 9 |
|
10. |
Таблиці множення чисел 6-9. У.10 |
|
11. |
Арифметична дія ділення. Таблиці ділення на 2-5. Ознака парності чисел. Розв’язування задач на ділення і складання обернених. У.11 |
|
12. |
Компоненти дій множення і ділення. Таблиці ділення на 6 і на 7. Взаємозв’язок між діями множення та ділення. У.12 |
|
13. |
Таблиці ділення на 8 і на 9. У.13 |
|
14. |
Перевірка правильності виконання дій множення і ділення. Збільшення і зменшення числа у кілька разів. У.14 |
|
15. |
Складання задач за коротким записом за допоміжною моделлю задачі. У.15 |
|
16. |
Задачі на кратне порівняння й обернені до них. Задачі міжпредметного змісту на роботу з табличними даними. У.16 |
|
17. |
Математичний ярмарок. Закріплення знань таблиць множення і ділення та вмінь їх застосовувати. Розв’язування задач. У.17 |
|
18. |
Діагностувальна робота. |
|
19. |
Числові вирази. Порядок виконання дій у числових виразах. Різні способи читання виразів. У.18 |
|
20. |
Складання виразу до задачі. У.19 |
|
21. |
Вирази зі змінною. Знаходження значень виразу при заданих значеннях змінної. Задачі з буквеними даними. У.20 |
|
22. |
Буквені вирази. Переставний та сполучний закони додавання. Властивості арифметичних дій. Задачі з буквеними даними. У.21 |
|
23. |
Переставний закон множення. У.22 |
|
24. |
Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць, що сформульовані в непрямій формі. У.23 |
|
25. |
Задачі на збільшення та зменшення числа у кілька разів, сформульовані в непрямій формі. Аналіз задач і добір виразів. У.24 |
|
26. |
Знаходження невідомих компонентів дій першого ступеня: доданка, зменшуваного, від’ємника. У.25 |
|
27. |
Правильні і неправильні числові рівності та нерівності. Прості рівняння. Розв’язування рівнянь з діями першого ступеня. У.26 |
|
28. |
Знаходження невідомих компонентів дій другого ступеня: множника, діленого, дільника. У.27 |
|
29. |
Розв’язування рівнянь з діями другого ступеня. У.28 |
|
30. |
Нерівність зі змінною. Знаходження розв’язків нерівності зі змінною. У.29 |
|
31. |
Довжина як властивість навколишнього світу. Одиниці вимірювання довжини: метр, дециметр, сантиметр, міліметр. Розв’язування задач з одиницями довжини. У.30, 31 |
|
32. |
Діагностувальна робота. |
|
33. |
Пряма, промінь, відрізок. Прямі і криві. Замкнені та незамкнені лінії. Ламана. Довжина ламаної. У.32, 33 |
|
34. |
Кути. Прямий кут, непрямі кути. Многокутник та його елементи. У.34 |
|
35. |
Ознаки прямокутника і квадрата. Побудова прямокутника і квадрата із заданими довжинами сторін. У.35 |
|
36. |
Периметр прямокутника і квадрата. Задачі на знаходження периметра прямокутника і квадрата. У.36 |
|
37. |
Задачі на знаходження сторони квадрата за відомим периметром. У.37 |
|
38. |
Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Периметр прямокутника(квадрата)». У.38 |
|
39. |
Коло і круг. Елементи кола і круга: центр, радіус, діаметр та їх позначення. Побудова кола(круга) за допомогою шаблону. У.39 |
|
40. |
Задачі, що передбачають розвиток уміння розрізняти елементи кола і круга. У.40 |
|
41. |
Діагностувальна робота. |
|
42. |
Лічильна одиниця «сотня». Лічба сотнями. Порівняння сотень. Арифметичні дії над сотнями. У.41 |
|
43. |
Лічба у межах тисячі. Трицифрові числа. Розрядний склад числа. Читання чисел за розрядною таблицею. У.42 |
|
44. |
Запис чисел у розрядну таблицю. Утворення трицифрових чисел. Лічба одиницями, десятками, сотнями. Закріплення знань, умінь і навичок. У.43, 44 |
|
45. |
Розклад чисел на розрядні доданки. У.45 |
|
46. |
Віднімання одного з розрядних доданків. Нестандартний розклад трицифрового числа. У. 46 |
|
47. |
Додавання та віднімання суми двох розрядних доданків. Розв’язування задач. Визначення загальної кількості одиниць, десятків і сотень у числі. У.47.48 |
|
48. |
Задачі на знаходження кожного з трьох доданків за сумами двох і сумою трьох. Збільшення та зменшення числа у 10 і 100 разів. Ознаки подільності на 2, 5 і 10. У.49 |
|
49. |
Місце числа в натуральному ряді. Порівняння чисел. У.50 |
|
50. |
Удосконалення вмінь порівнювати числа. Розв’язування задач. У.51, 52 |
|
51. |
Кілометр. Збільшення та зменшення трицифрового числа на 1.. У.53, 54 |
|
52. |
Додавання і віднімання круглих чисел. Розв’язування задач. Вибір схеми розв’язування задачі відповідно до запитання. Складання задачі за числовими даними і схемою. У.55,56 |
|
53. |
Множенні і ділення круглого числа на одноцифрове число. Розв’язування задач. У.57 |
|
54. |
Ділення круглого числа на кругле двома способами. Ознайомлення із задачею на знаходження четвертого пропорційного. У.58 |
|
55. |
Закріплення знань, умінь і навичок. Ділення круглих чисел. Розв’язування задач. У.59, 60 |
|
56. |
Складання і розв’язування задач. Доповнення задачі, оберненої до даної. У.61 |
|
57. |
Множення одноцифрового числа на кругле і ділення круглого числа на кругле шляхом послідовного множення(ділення). У.62 |
|
58. |
Творча робота над задачею. У.63 |
|
59. |
Діагностувальна робота. |
|
60. |
Закріплення знань, умінь та навичок. У.64 |
|
61. |
Підсумковий урок за семестр. У. 65 |
|