Комунальний заклад
«Середня загальноосвітня школа № 10»
Кам’янської міської ради
ПОГОДЖЕНО:
Директор КЗ «СЗШ № 10»
_________
«_____» вересня 2019 року
Календарно – тематичне
планування з математики
2019 -2020 навчальний рік.
вчитель: Подберезна І.В.
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
64 |
4 |
1+5 |
5 |
II |
76 |
4 |
4+1 |
3 |
Усього |
140 |
4 |
9+2 |
8 |
Математика. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затверджена Наказом МОН України від 07.06.2017 №804. Укладачі програми (2012 р.): Бурда М.І., Мальований Ю.І. , Нелін Є.П., Номіровський Д.А., Паньков А.В., Тарасенкова Н.А., Чемерис М.В., Якір М.С. Розвантаження програми (2015 р.): Бурда М.І., Паньков А.В., Якір М.С., Номіровський Д.А. Оновлення програми (2017 р.): Бурда М.І., Кудренко Б.В., Біляніна О.Я., Азаренкова А.І., Буковська О.І., Кіндюх Т.С., Лисенко О.Є., Миляник А.В., Панова Н.В., Паньков А.В. Підручник: Математика. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти / Н.А.Тарасенкова, І.М.Богатирьова, О.П.Бочко, О.М.Коломієць, З.О.Сердюк. – Київ: Видавничий дім «Освіта», 2018. |
І семестр
Номер уроку |
Дата уроку |
Можливе коригув. |
Тема уроку |
Примітки |
||||
1 |
|
|
Розв'язування вправ за початкову школу. |
|
||||
2 |
|
|
Розв'язування вправ за початкову школу. |
|
||||
3 |
|
|
Розв'язування вправ за початкову школу. |
|
||||
4 |
|
|
Розв'язування вправ за початкову школу. |
|
||||
5 |
|
|
Вхідне діагностичне оцінювання |
|
||||
Тема 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (40 год + 19год із резерву =59год) |
||||||||
|
||||||||
Тема І. Лічба, вимірювання і числа (14 год). |
||||||||
Номер уроку |
Дата уроку |
Можливе коригув. |
Тема уроку |
Примітки |
||||
6 |
|
|
Натуральні числа. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
|
||||
7 |
|
|
Властивості натуральних чисел. Число нуль. |
|
||||
8 |
|
|
Пряма, промінь, відрізок. Вимірювання відрізків. |
|
||||
9 |
|
|
Практична робота 1. Відрізок та його довжина |
|
||||
10 |
|
|
Шкала. Координатний промінь. |
|
||||
11 |
|
|
Практична робота 2. Координатні промені і шкали |
|
||||
12 |
|
|
Числові вирази і рівності |
|
||||
13 |
|
|
Порівняння натуральних чисел |
|
||||
14 |
|
|
Практична робота 3. Порівняння натуральних чисел |
|
||||
15 |
|
|
Кут та його величина. Види кутів |
|
||||
16 |
|
|
Величина кута. Вимірювання і побудова кутів |
|
||||
ЗОШИТ |
||||||||
17 |
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
||||
18 |
|
|
Розв’язування вправ |
|
||||
19 |
|
|
Контрольна робота №1. «Лічба, вимірювання і числа» |
|
||||
Тематична |
||||||||
Тема 2. Дії першого ступеня з натуральними числами (11 год). |
||||||||
20 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Буквені вирази. Формули |
|
||||
21 |
|
|
Додавання натуральних чисел |
|
||||
22 |
|
|
Властивості додавання |
|
||||
23 |
|
|
Віднімання і його властивості |
|
||||
24 |
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
||||
25 |
|
|
Практична робота 4. Величини та їх значення |
|
||||
26 |
|
|
Прямокутник. Квадрат. |
|
||||
27 |
|
|
Трикутник та його види |
|
||||
28 |
|
|
Розв’язування вправ |
|
||||
29 |
|
|
Урок узагальнення матеріалу |
|
||||
30 |
|
|
Контрольна робота №2 «Дії першого ступеня з натуральними числами» |
|
||||
Тематична |
||||||||
Тема 3. Дії другого ступеня з натуральними числами. (11 год). |
||||||||
31 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Множення натуральних чисел |
|
||||
32 |
|
|
Переставна і сполучна властивості множення |
|
||||
ЗОШИТ |
||||||||
33 |
|
|
Розподільна властивість множення |
|
||||
34 |
|
|
Розв’язування вправ |
|
||||
35 |
|
|
Ділення натуральних чисел |
|
||||
36 |
|
|
Ділення натуральних чисел |
|
||||
37 |
|
|
Ділення з остачею |
|
||||
38 |
|
|
Ділення з остачею |
|
||||
39 |
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
||||
40 |
|
|
Розв’язування вправ |
|
||||
41 |
|
|
Контрольна робота №3 «Дії другого ступеня з натуральними числами» |
|
||||
Тематична |
||||||||
Тема 4. Рівняння (12 год) |
||||||||
42 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Порядок виконання дій у виразах |
|
||||
43 |
|
|
Порядок виконання дій у виразах. Самостійна робота |
|
||||
44 |
|
|
Рівняння |
|
||||
45 |
|
|
Розв’язування рівнянь |
|
||||
46 |
|
|
Розв’язування рівнянь |
|
||||
47 |
|
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота |
|
||||
48 |
|
|
Типи задач та способи їх розв’язування |
|
||||
ЗОШИТ |
||||||||
49 |
|
|
Типи задач та способи їх розв’язування |
|
||||
50 |
|
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота |
|
||||
51 |
|
|
Розв'язування вправ |
|
||||
52 |
|
|
Розв’язування вправ |
|
||||
53 |
|
|
Контрольна робота №4 «Рівняння» |
|
||||
Тематична |
||||||||
Тема 5. Квадрат і куб числа. Площі та об’єми фігур ( 11год ) |
||||||||
54 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Квадрат і куб числа |
|
||||
55 |
|
|
Розв’язування вправ |
|
||||
56 |
|
|
Площа прямокутника і квадрата. |
|
||||
57 |
|
|
Практична робота 5. Прямокутний паралелепіпед |
|
||||
58 |
|
|
Практична робота 6 . Об’єм прямокутного паралелепіпеда |
|
||||
59 |
|
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба |
|
||||
60 |
|
|
Розв’язування вправ |
|
||||
61 |
|
|
Контрольна робота № 5 «Квадрат і куб числа. Площі та об’єми фігур» |
|
||||
62 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв'язування сюжетних задач з реальними даними щодо використання природних ресурсів рідного краю; безпеки руху; знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати, об'єму об'єктів, що мають форму прямокутного паралелепіпеда. |
|
||||
63 |
|
|
Розв'язування сюжетних задач з реальними даними щодо використання природних ресурсів рідного краю; безпеки руху; знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати, об'єму об'єктів, що мають форму прямокутного паралелепіпеда. |
|
||||
64 |
|
|
Підсумковий урок |
|
||||
ЗОШИТ |
||||||||
Тематична |
||||||||
І СЕМЕСТР |
ІІ семестр
Тема 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (60 год + 2год із резерву = 62 год) |
|||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
Тема 6. Звичайні дроби ( 12год ) |
|||||||||||||||||||||
Номер уроку |
Дата уроку |
Можливе коригув. |
Тема уроку |
Примітки |
|||||||||||||||||
65 |
|
|
Що таке звичайний дріб. Звичайні дроби. Правильні та неправильні дроби. |
|
|||||||||||||||||
66 |
|
|
Правильні та неправильні дроби. |
|
|||||||||||||||||
67 |
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|||||||||||||||||
68 |
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|||||||||||||||||
69 |
|
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. |
|
|||||||||||||||||
70 |
|
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
71 |
|
|
Мішані числа. Як одержати мішане число |
|
|||||||||||||||||
72 |
|
|
Мішані числа. Перетворення мішаного числа в неправильний дріб |
|
|||||||||||||||||
73 |
|
|
Задачі на дроби. Знаходження дробу від числа |
|
|||||||||||||||||
74 |
|
|
Задачі на дроби. Знаходження числа за його дробом |
|
|||||||||||||||||
75 |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичної контрольної роботи |
|
|||||||||||||||||
76 |
|
|
Контрольна робота №6 «Звичайні дроби» |
|
|||||||||||||||||
ЗОШИТ |
|||||||||||||||||||||
Тема 7. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками ( 11год ) |
|||||||||||||||||||||
77 |
|
|
Додавання звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
|||||||||||||||||
78 |
|
|
Віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
|||||||||||||||||
79 |
|
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
|||||||||||||||||
80 |
|
|
Доповнення правильного дробу до одиниці |
|
|||||||||||||||||
81 |
|
|
Віднімання дробу від натурального числа. |
|
|||||||||||||||||
82 |
|
|
Віднімання дробу від натурального числа. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
83 |
|
|
Додавання мішаних чисел |
|
|||||||||||||||||
84 |
|
|
Віднімання мішаних чисел |
|
|||||||||||||||||
85 |
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
86 |
|
|
Розв’язування задач |
|
|||||||||||||||||
87 |
|
|
Контрольна робота №7 «Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками» |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||
Тема 8. Десяткові дроби та дії з ними ( 26год) |
|||||||||||||||||||||
88 |
|
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів.. |
|
|||||||||||||||||
89 |
|
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів. |
|
|||||||||||||||||
90 |
|
|
Порівняння десяткових дробів. |
|
|||||||||||||||||
91 |
|
|
Порівняння десяткових дробів. |
|
|||||||||||||||||
92 |
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
93 |
|
|
Додавання десяткових дробів |
|
|||||||||||||||||
94 |
|
|
Віднімання десяткових дробів. |
|
|||||||||||||||||
95 |
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. |
|
|||||||||||||||||
96 |
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
97 |
|
|
Контрольна робота №8 «Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів» |
|
|||||||||||||||||
98 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Множення десяткового дробу на натуральне число |
|
|||||||||||||||||
99 |
|
|
Множення десяткового дробу на десятковий дріб |
|
|||||||||||||||||
100 |
|
|
Особливі випадки множення десяткових дробів |
|
|||||||||||||||||
101 |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|||||||||||||||||
102 |
|
|
Знаходження десяткового дробу від числа |
|
|||||||||||||||||
103 |
|
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
|||||||||||||||||
104 |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|||||||||||||||||
105 |
|
|
Ділення десяткового дробу на десятковий дріб |
|
|||||||||||||||||
106 |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|||||||||||||||||
107 |
|
|
Особливі випадки ділення десяткових дробів |
|
|||||||||||||||||
108 |
|
|
Знаходження числа за його десятковим дробом |
|
|||||||||||||||||
109 |
|
|
Ділення десяткових дробів Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
110 |
|
|
Округлення чисел. Правила округлення чисел |
|
|||||||||||||||||
111 |
|
|
Округлення чисел |
|
|||||||||||||||||
112 |
|
|
Розв’язування вправ |
|
|||||||||||||||||
113 |
|
|
Контрольна робота №8 «Десяткові дроби та дії над ними» |
|
|||||||||||||||||
Тематична |
|
|
Ділення десяткових дробів Самостійна робота |
||||||||||||||||||
Тема 9. Відсотки. Середнє арифметичне ( 13год ) |
|
|
Округлення чисел. Правила округлення чисел |
||||||||||||||||||
114 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Поняття про відсотки |
|
|||||||||||||||||
115 |
|
|
Знаходження відсотків від числа |
|
|||||||||||||||||
116 |
|
|
Знаходження відсотків від числа |
|
|||||||||||||||||
117 |
|
|
Знаходження числа за його відсотками |
|
|||||||||||||||||
118 |
|
|
Знаходження числа за його відсотками |
|
|||||||||||||||||
119 |
|
|
Знаходження відсотків від числа і числа за його відсотками. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
120 |
|
|
Розв’язування задач на відсотки
|
|
|||||||||||||||||
121 |
|
|
Середнє арифметичне |
|
|||||||||||||||||
122 |
|
|
Середнє значення величини |
|
|||||||||||||||||
123 |
|
|
Середнє арифметичне. Середнє значення величини |
|
|||||||||||||||||
124 |
|
|
Середнє арифметичне. Середнє значення величини. Самостійна робота |
|
|||||||||||||||||
125 |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|||||||||||||||||
126 |
|
|
Контрольна робота №9 «Відсотки. Середнє арифметичне» |
|
|||||||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ( резерв 14год) |
|||||||||||||||||||||
127-128 |
|
|
Дії з натуральними числами |
|
|||||||||||||||||
129-130 |
|
|
Геометричні фігури і величини |
|
|||||||||||||||||
131-132 |
|
|
Звичайні дроби. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками |
|
|||||||||||||||||
133-134 |
|
|
Десяткові дроби та дії над ними |
|
|||||||||||||||||
135-136 |
|
|
Відсотки, середнє арифметичне |
|
|||||||||||||||||
137 |
|
|
Контрольна робота №10 (підсумкова) |
|
|||||||||||||||||
138 |
|
|
Розв'язування сюжетних задач з реальними даними щодо розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок; розрахунків, пов'язаних із календарем і годинником тощо |
|
|||||||||||||||||
139 |
|
|
Розв’язування цікавих задач з вивчених тем. |
|
|||||||||||||||||
140 |
|
|
Підсумковий урок |
|
|||||||||||||||||
ЗОШИТ |
|
|
Узагальнення і систематизація знань. |
||||||||||||||||||
ІІ СЕМЕСТР |
|
|
Аналіз контрольної роботи.Систематизація знань здобутих за рік |
||||||||||||||||||
Річна |
|
|
Підсумковий урок |
||||||||||||||||||