Складено до підручника. Математика. 6 клас. Підручник для закладів загальної середньої освіти. Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С. згідно з навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів. «Математика. 5-9 класи», затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
|||
Математика 6 клас Усього ̶ 140 годин 4 год на тиждень у І семестрі - 60 год, у ІІ семестрі ̶ 80 год |
|||
№ |
Тема, зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітки |
І семестр |
|||
|
Тема 1. Повторення і систематизація навчального матеріалу (12 годин) |
|
|
1 |
Вступ. Інструктаж з ТБ |
|
|
2 |
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
|
3 |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
4 |
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
|
5 |
Множення десяткових дробів |
|
|
6 |
Множення десяткових дробів |
|
|
7 |
Ділення десяткових дробів на натуральне число |
|
|
8 |
Ділення на десятковий дріб |
|
|
9 |
Розв'язування вправ на всі дії з дробами |
|
|
10 |
Діагностична робота |
|
|
|
Тема ІІ. Подільність натуральних чисел (10 год) Тема 1. Подільність натуральних чисел (10 год) |
|
|
|
Учень/учениця: наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10; розрізняє: прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа; формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10; розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста |
|
|
11 |
Дільники та кратні натурального числа |
|
|
12 |
Ознаки подільності на 2, на 5 і на 10 |
|
|
13 |
Ознаки подільності на 3 і 9 |
|
|
14 |
Прості і складені числа |
|
|
15 |
Розкладання натуральних чисел на прості множники |
|
|
16 |
Спільний дільник декількох чисел. Найбільший спільний дільник. Взаємнопрості числа |
|
|
17 |
Спільне кратне кількох чисел. Найменше спільне кратне |
|
|
18 |
Знаходження НСД і НСК. Розв'язування вправ |
|
|
19 |
Подільність чисел. Розв'язування вправ |
|
|
20 |
Контрольна робота №1 |
|
|
|
Тема ІІІ.Звичайні дроби (26 годин + 4 години резерву)
|
|
|
|
Учень/учениця: наводить приклади: скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів; взаємно обернених чисел; розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби; читає і записує: нескінченні періодичні дроби; розуміє правила: порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його дробом; формулює основну властивість дробу; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; знаходження дробу від числа та числа за його дробом |
|
|
|
Тема 2. Додавання і віднімання звичайних дробів (14 год) |
|
|
21 |
Аналіз контрольної роботи. Основна властивість дробу |
|
|
22 |
Скорочення дробу |
|
|
23 |
Скорочення дробу |
|
|
24 |
Найменший спільний знаменник кількох дробів. Зведення дробів до спільного знаменника |
|
|
25 |
Зведення дробів до найменшого спільного знаменника. Порівняння дробів |
|
|
26 |
Зведення дробів до найменшого спільного знаменника. Порівняння дробів |
|
|
27 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|
28 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|
29 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|
30 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|
31 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|
32 |
Основна властивість дробу. Порівняння дробів. Додавання і віднімання дробів. Розв'язування вправ |
|
|
33 |
Основна властивість дробу. Порівняння дробів. Додавання і віднімання дробів. Розв'язування вправ |
|
|
34 |
Контрольна робота №2 |
|
|
|
Тема 3. Множення звичайних дробів(8 год) |
|
|
35 |
Аналіз контрольної роботи. Множення звичайних дробів |
|
|
36 |
Множенння звичайних дробів |
|
|
37 |
Множенння звичайних дробів. Властивості множення |
|
|
38 |
Задачі на множення дробів |
|
|
39 |
Задачі на множення дробів. Знаходження дробу від числа та відсотків від числа |
|
|
40 |
Множення дробів. Знаходження дробу від числа |
|
|
41 |
Взаємно обернені числа |
|
|
42 |
Контрольна робота №3 |
|
|
|
Тема 4. Ділення звичайних дробів (8 год) |
|
|
43 |
Аналіз контрольної роботи. Ділення звичайних дробів |
|
|
44 |
Задачі на ділення дробів |
|
|
45 |
Задачі на ділення дробів. Знаходження числа за його дробом |
|
|
46 |
Перетворення звичайних дробів у десяткові та десяткових у звичайні |
|
|
47 |
Нескінченні періодичні дроби. Десяткове наближення звичайного дробу |
|
|
48 |
Ділення дробів. Розв'язування вправ |
|
|
49 |
Множення і ділення дробів. Розв'язування вправ |
|
|
50 |
Контрольна робота №4 |
|
|
|
Тема ІV. Відношення і пропорції (24 год) Тема 5. Відношення і пропорції. Відсоткове відношення двох чисел (14 год) |
|
|
|
Учень/учениця: наводить приклади пропорційних величин; розрізняє: коло і круг; пряму та обернену пропорційність; види діаграм; розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; масштаб; коло, круг, круговий сектор; діаграма; формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції; зображує та знаходить на малюнках: коло і круг; круговий сектор; стовпчасті та кругові діаграми; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді звичайного і десяткового дробів; знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих та кругових діаграм; розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ |
|
|
51 |
Аналіз контрольної роботи. Відношення. Основна властивість відношення. Масштаб |
|
|
52 |
Відношення. Основна властивість відношення. |
|
|
53 |
Пропорція |
|
|
54 |
Пропорція. Основна властивість пропорції |
|
|
55 |
Основна властивість пропорції. Розв’язування рівнянь і задач |
|
|
56 |
Відсоткове відношення двох чисел |
|
|
57 |
Відсоткові розрахунки |
|
|
58 |
Задачі економічного змісту |
|
|
59 |
Пряма та обернена пропорційні залежності |
|
|
60 |
Поділ числа в заданому відношенні |
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
61 |
Пропорція. Пряма пропорційна залежність |
|
|
62 |
Відношення і пропорції. Розв'язування вправ |
|
|
63 |
Відношення і пропорції. Розв'язування вправ |
|
|
64 |
Контрольна робота №5 |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 6. Коло і круг (10 год) |
|
|
65 |
Аналіз контрольної роботи. Коло. Довжина кола |
|
|
66 |
Коло. Довжина кола |
|
|
67 |
Круг. Площа круга |
|
|
68 |
Круг. Площа круга |
|
|
69 |
Круговий сектор. Стовпчасті та кругові діаграми |
|
|
70 |
Контрольна робота №6 |
|
|
71 |
Аналіз контрольної роботи. Круговий сектор. Стовпчасті та кругові діаграми |
|
|
72 |
Розв'язування вправ |
|
|
73 |
Розв'язування вправ. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу, вивченого в І семестрі |
|
|
|
Тема V. Раціональні числа та дії над ними (40 годин +24 години резерву). |
|
|
|
Учень/учениця: наводить приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих та раціональних чисел; розуміє, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа; координатна пряма; координатна площина; подібні доданки; будує: координатну пряму; координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця; графіки залежностей між величинами по точках; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження модуля числа; порівняння раціональних чисел; додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа; розкриття дужок, зведення подібних доданків; знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо); розв’язує: рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння; текстові задачі за допомогою рівнянь |
|
|
|
Тема 7. Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел (9 год) |
|
|
74 |
Аналіз контрольної роботи. Додатні та від'ємні числа. Число 0 |
|
|
75 |
Координатна пряма, координата точки |
|
|
76 |
Протилежні числа |
|
|
77 |
Цілі числа. Раціональні числа |
|
|
78 |
Модуль числа |
|
|
79 |
Модуль числа |
|
|
80 |
Порівняння раціональних чисел |
|
|
81 |
Порівняння раціональних чисел |
|
|
82 |
Контрольна робота №7 |
|
|
|
Тема 8. Додавання і віднімання раціональних чисел (11 год) |
|
|
83 |
Аналіз контрольної роботи. Додавання раціональних чисел з однаковими знаками |
|
|
84 |
Додавання раціональних чисел з різними знаками |
|
|
85 |
Властивості додавання раціональних чисел |
|
|
86 |
Віднімання раціональних чисел |
|
|
87 |
Віднімання раціональнихчисел. Властивості віднімання |
|
|
88 |
Віднімання раціональних чисел |
|
|
89 |
Розкриття дужок |
|
|
90 |
Розкриття дужок |
|
|
91 |
Відніманняі додавання раціональних чисел |
|
|
92 |
Відніманняі додавання раціональних чисел |
|
|
93 |
Контрольна робота №8 |
|
|
|
Тема 9. Множення і ділення раціональних чисел (16 год) |
|
|
94 |
Аналіз контрольної роботи. Множення раціональних чисел |
|
|
95 |
Множення раціональних чисел |
|
|
96 |
Множення раціональних чисел. Властивості множення раціональних чисел |
|
|
97 |
Властивості множення раціональних чисел. Коефіцієнт |
|
|
98 |
Розподільна властивість множення |
|
|
99 |
Розподільна властивість множення. Зведення подібних доданків |
|
|
100 |
Розподільна властивість множення. Зведення подібних доданків |
|
|
101 |
Властивості множення. Зведення подібних доданків |
|
|
102 |
Множення раціональних чисел |
|
|
103 |
Ділення раціональних чисел |
|
|
104 |
Ділення раціональних чисел |
|
|
105 |
Ділення раціональних чисел |
|
|
106 |
Множення і ділення раціональних чисел |
|
|
107 |
Ділення раціональних чисел |
|
|
108 |
Множення і ділення раціональних чисел. Розв'язування вправ |
|
|
109 |
Контрольна робота №9 |
|
|
|
Тема 10. Рівняння (15 год) |
|
|
110 |
Аналіз контрольної роботи. Рівняння. Основні властивості рівнянь |
|
|
111 |
Розв'язування рівнянь. Основні властивості рівнянь |
|
|
112 |
Розв'язування рівнянь |
|
|
113 |
Розв'язування рівнянь |
|
|
114 |
Розв'язування рівнянь |
|
|
115 |
Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
116 |
Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
117 |
Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
118 |
Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
119 |
Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
120 |
Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
121 |
Розв'язування рівнянь. Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
122 |
Розв'язування рівнянь. Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
123 |
Розв'язування рівнянь. Самостійнаробота |
|
|
124 |
Контрольна робота №10 |
|
|
|
Тема 11. Координатна площина (13 год) |
|
|
125 |
Аналіз контрольної роботи. Перпендикулярні прямі |
|
|
126 |
Перпендикулярні прямі |
|
|
127 |
Паралельні прямі |
|
|
128 |
Паралельні прямі |
|
|
129 |
Прямокутна система координат. Координатна площина |
|
|
130 |
Прямокутна система координат. Координатна площина |
|
|
131 |
Прямокутна система координат. Координатна площина |
|
|
132 |
Координатна площина |
|
|
133 |
Приклади графіків залежностей між величинами |
|
|
134 |
Приклади графіків залежностей між величинами |
|
|
135 |
Перпендикулярні прямі. Паралельні прямі. Координатна площина. Графіки |
|
|
136 |
Контрольна робота №11 |
|
|
137 |
Аналіз контрольної роботи. Розв'язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
|
138 |
Розв'язування основних задач на відсотки |
|
|
139 |
Розв'язування задач на пропорційні величини і пропорційний поділ |
|
|
140 |
Підсумкове повторення та оцінювання за рік |
|
|